Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Gestart door morca, oktober 17, 2010, 18:21:05

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

yorkie13

blijven we toch met de vraag zitten waarom je Dolby Atmos (wat je dus niet hebt beluisterd) niet overtuigend vond.

Zijn je eigen worden.

Tijd voor een sr5010, en een paar extra speakers aan het plafond.

Echte aanrader  8)

Ejorne

Citaat van: RA SUBS op november 13, 2016, 21:22:26

Zijn je eigen worden.


als je zijn reactie maar half leest dan zou je dat kunnen denken ja, maar dat is iets anders dan zijn woorden.


morca

We waren er allemaal de hele tijd al  ;)
enige die atmos erbij haalt terwijl ik al zeg alleen de core/treu hd af te kunnen spelen ben jij.
Waarom..........problemen met lezen  ::)

flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx


Witalik

https://www.homecinemamagazine.nl/2012/10/wat-is-het-verschil-tussen-dolby-truehd-en-dts-hd-master-audio/  ;D

Die zijn redelijk gelijk toch  ? Verschil van deze 2 ten opzichte van DD of DTS is dan wel weer heel goed merkbaar.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Raymond187

Citaat van: morca op november 14, 2016, 16:14:04
Pacific Rim is playing.
:popcorn:
Vind dat een mooie knal film. KLopt geen kudt van, maar toch erg vermakelijk  :popcorn:

morca

Citaat van: Witalik op november 17, 2016, 11:35:13
https://www.homecinemamagazine.nl/2012/10/wat-is-het-verschil-tussen-dolby-truehd-en-dts-hd-master-audio/  ;D

Die zijn redelijk gelijk toch  ? Verschil van deze 2 ten opzichte van DD of DTS is dan wel weer heel goed merkbaar.
Ik hoor en voel vooral verschil in het laag.
Citaat van: Raymond187 op november 17, 2016, 12:14:25
Vind dat een mooie knal film. KLopt geen kudt van, maar toch erg vermakelijk  :popcorn:
Zeer vermakelijk idd.
Gisteren xman days of the future past gekeken,wat een topfilm!!
Vandaag het laatste deel denk ik.
Dan terminator nog vd week.

Dan wachten op star trek en star wars  :popcorn:


RalphH

 vond Dory persoonlijk redelijk waardeloos. Het kopen hooguit waard uit de budgetbak voor €3,-.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Dory in de bios gezien met me zoontje. Haalt het bij lange na niet bij Nemo.

Wat Ralp zegt ^^


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RonG


yorkie13


RalphH

En vet herrie maakt :headbanging:

Maar eerlijk gezegd...ice age niet gezien. Daar ben ik gewoon afgehaakt na de laatste 2 delen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Ik vind ze wel.vermakelijk,en beetje herrie is niet weg.
Op de site van bol stond verkeerd.
Terminator was ook treu hd.....
Dus ik heb gebeld hoe het met die andere films zit waarvan ze beweren 2 uitvoeringen geluid hebben.
Film was wel goed,geluid beduidend minder



VincentG

Meesten zijn niet meer op voorraad zie ik. Gingen enorm hard.
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

morca

En dan net als ik een bluray speler gekocht heb,komen alle titels bijna in dolby atmos af waar mijn receiver de treu HD core van afspeelt.
Ik denk ik bestel de nieuwe startrek waarvan de vorige delen DTSMA hebben,de laatste Atmos,waar ik niet weg van ben vooral de laagweergave  :devil:

RonG

De laatste Star trek heeft idd wat minder impact dan de voorlaatste, De ene opname is niet de andere helaas.

Raymond187

Citaat van: morca op december  7, 2016, 12:56:30
En dan net als ik een bluray speler gekocht heb,komen alle titels bijna in dolby atmos af waar mijn receiver de treu HD core van afspeelt.
Ik denk ik bestel de nieuwe startrek waarvan de vorige delen DTSMA hebben,de laatste Atmos,waar ik niet weg van ben vooral de laagweergave  :devil:
Paar extra subs erbij  :headbanging:

morca

Citaat van: RonG op december  7, 2016, 12:59:21
De laatste Star trek heeft idd wat minder impact dan de voorlaatste, De ene opname is niet de andere helaas.
Rare is ik hoor net dat je hem wel vam het net kan trekken met dtshd..... dat vind ik.echt raar.
Waarom.kan ik die niet kopen dan.....