The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Nog eens 16 diffuserpanelen? :o Ik dacht dat je klaar was met de akoestiek...

Leuk dat je de ruimte reeds aan het inrichten bent. Misschien kan je deze winter nog genieten van de eerste film/muziek. Help het je hopen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Wat een project is dit toch!  :worship: Je moet het maar kunnen, zoveel geduld opbgengen :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

jaco

Als je de flutter free gebruikt in de difractal kom je wel een heel eind, maar je krijgt gaten in de diffusie range volgens mij. Ik heb ooit een spreadsheet gemaakt die dit uit kan rekenen.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op november  5, 2011, 07:08:16
Nog eens 16 diffuserpanelen? :o Ik dacht dat je klaar was met de akoestiek...
Helaas nog niet, maar dit worden wel de laatste :).

Ze staan al sinds het begin van dit project in het akoestisch plan, maar uiteindelijk besloten om voor 16 stuks te gaan ipv 12.
Deze dingen in combinatie met de vloer en de inrichting gaan ervoor zorgen dat de RT in het mid/hoog ook binnen specificatie komt.
Lang zitten dubben tussen deze dingen en de WaveWeavers, maar aangezien de werking van deze RPG''s toch superieur is tov de eigen bouwsels besloten om hier voor het optimum te gaan (ze komen nl. op de meest kritische plek te hangen).
Hopelijk maandag de krabbel onder de uiteindelijke offerte, dan is dat ook weg (en hoef ik er niet meer aan te denken) :)

Citaat van: HTip op november  5, 2011, 07:08:16
Leuk dat je de ruimte reeds aan het inrichten bent. Misschien kan je deze winter nog genieten van de eerste film/muziek. Help het je hopen...
In dat geval zou de winter nog erg lang moeten duren :D Maar zolang er nog voortgang is, ben ik tevreden.

Citaat van: Martijn90 op november  5, 2011, 12:06:01
Wat een project is dit toch!  :worship: Je moet het maar kunnen, zoveel geduld opbgengen :)
:) Geloof me... ik ben blij dat ik niet nog twee jaar door hoef te gaan >:D (en mijn vriendin wil ondertussen in het huis verder).
Maar ik kan gelukkig nog wel steeds het geduld opbrengen om stapje voor stapje de dingen te doen, die gedaan moeten worden.

Hieronder nog de nieuwe foto's van de ruimte (de vloer geeft geen krimp, dus die zit nu muurvast aan de betonplaat in de ruimte) 8)
Later nog even de vloer goed stofzuigen en dan weer de boel goed afdekken en door voor de laatste ronde.

Groeten, Jan

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: jaco op november  5, 2011, 13:40:22
Als je de flutter free gebruikt in de difractal kom je wel een heel eind, maar je krijgt gaten in de diffusie range volgens mij. Ik heb ooit een spreadsheet gemaakt die dit uit kan rekenen.
Aan de maat van de diffractals verandert niets. Alleen daar waar de diffractals tegen elkaar aan komen, komt een extra flutter free strookje te hangen.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

ProXius

Pfoeh wat een ziekelijke mooie ruimte is het toch. Ik vind de vloer ook echt heel erg gaaf hoor, staat echt goed!  :wub:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

R

Wow!

(al had ik persoonlijk die vloer in de olie gezet, krijg ie veel meer diepte en sluiten je kleuren beter aan)

Jean Sibelius

Citaat van: ProXius op november  5, 2011, 13:56:13
Pfoeh wat een ziekelijke mooie ruimte is het toch. Ik vind de vloer ook echt heel erg gaaf hoor, staat echt goed!  :wub:
O0 Dank je voor dit mooie compliment!

Heb ondertussen al wat gespeeld met wat lichteffecten in de ruimte en die zijn ook erg gaaf (alleen lastig om op de foto te krijgen), maar dat komt vanzelf een keertje.
Met deze vloer knapt de ruimte idd erg op. Ben zelf al overtuigd, Angelie moet er nog even aan wennen :)

Citaat van: R op november  5, 2011, 14:21:10
Wow!

(al had ik persoonlijk die vloer in de olie gezet, krijg ie veel meer diepte en sluiten je kleuren beter aan)
Hoi R,

:) Aangezien jouw mening altijd erg op prijs wordt gesteld heb ik nogmaals op de site gekeken, ik vind daar de onderstaande informatie:

"De eiken riddervloeren niet alleen *** om te zien maar ook direct klaar om te leggen en onderhoudsvriendelijk in gebruik
De eiken vloerdelen zijn geschuurd, gestopt en afgewerkt met hardwaxolie."

Als ik echter verder zoek op de site kom ik het volgende tegen:

"Hoe kan ik mijn houten vloer afwerken?
Er zijn diverse materialen om een houten vloer af te werken zoals hardwaxolie, lak en was.
Het meest gebruikte afwerkmateriaal is hardwaxolie."

Vandaar dat ik in de veronderstelling was c.q. ben dat er weinig nog aan de vloer te doen is (heb de vloer hier in huis nog nooit onder handen genomen).

Maar ik moet binnenkort toch nog even langs om o.a. een afwerklat voor bij deur te halen en wat sierstrips, dan zal ik er nog wel eens naar informeren.


Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Als het niets is kun je hem altijd opnieuw schuren ;)

Nee, serieus, mischien meer eens 2 of 3 testplanken proberen, dan langs de muur leggen en eens naast je speakers.

larzie

Dat ziet er goed uit Jean. Mooie vloer idd. Eikenhouten vloeren moet je met regelmaat schuren en opnieuw in de hardwaxolie zetten :) Eiken vloeren zijn erg mooi, maar vergen ook behoorlijk wat onderhoud. Met de tijd wil ik zelf ook een nieuwe vloer. Ik wil eigenlijk een soort laminaat wat bijna niet te onderscheiden is van een echte eikenhouten vloer. Maar dat zal ook wel wat kosten :D

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Grindtegel

Wij hebben een eikenhouten vloer liggen, die ligt nu 6 jaar en is 1 keer gewaxt daarna nooit meer iets aan gedaan. Vloer ziet er nog steeds als nieuw uit dus ik begrijp niet hoe je daar nu bij komt om hem met regelmaat op te schuren??? Dat is imo juist hartstikke zonde.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jean Sibelius

Verschillende meningen :D

Citaat van: R op november  5, 2011, 16:38:13
Als het niets is kun je hem altijd opnieuw schuren ;)

Nee, serieus, mischien meer eens 2 of 3 testplanken proberen, dan langs de muur leggen en eens naast je speakers.

Citaat van: larzie op november  5, 2011, 17:35:25
Dat ziet er goed uit Jean. Mooie vloer idd. Eikenhouten vloeren moet je met regelmaat schuren en opnieuw in de hardwaxolie zetten :) Eiken vloeren zijn erg mooi, maar vergen ook behoorlijk wat onderhoud. Met de tijd wil ik zelf ook een nieuwe vloer. Ik wil eigenlijk een soort laminaat wat bijna niet te onderscheiden is van een echte eikenhouten vloer. Maar dat zal ook wel wat kosten :D

Citaat van: Grindtegel op november  5, 2011, 18:47:39
Wij hebben een eikenhouten vloer liggen, die ligt nu 6 jaar en is 1 keer gewaxt daarna nooit meer iets aan gedaan. Vloer ziet er nog steeds als nieuw uit dus ik begrijp niet hoe je daar nu bij komt om hem met regelmaat op te schuren??? Dat is imo juist hartstikke zonde.
:) Ik vraag nog wel ff na wat de mogelijkheden zijn bij de leverancier van de vloer. Vloer zal natuurlijk niet intensief gebruikt worden, maar het is altijd goed om te weten wat de mogelijkheden zijn.
FF op een los vloerdeel wat proberen kan natuurlijk nooit kwaad, goed tip R!. Had op 10% afval gerekend, dus heb nog wel wat restmateriaal liggen.

Ondertussen is de vloer weer afgedekt onder een dikke laag karton/folie.
Gé kan langskomen, maar dat betekend eveneens dat de vloer pas weer tevoorschijn komt als alles klaar is :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

high-q

Citaat van: R op november  5, 2011, 16:38:13
Als het niets is kun je hem altijd opnieuw schuren ;)

Nee, serieus, mischien meer eens 2 of 3 testplanken proberen, dan langs de muur leggen en eens naast je speakers.
Citaat van: R op november  5, 2011, 14:21:10
Wow!

(al had ik persoonlijk die vloer in de olie gezet, krijg ie veel meer diepte en sluiten je kleuren beter aan)


Klopt dat wel? Mijn massief eiken vloer staat ook in de olie. Tegen mij is gezegd dat deze olie in het hout trekt en dat het er niet uit te schuren is. In de 4 jaar dat ik hier woon heb ik het nooit geprobeerd, maar het zou fijn zijn als ik niet goed geïnformeerd ben en in de toekomst lak voor mij een optie is.

Verder een hele mooie update, ik blijf me echt altijd verbazen hoeveel geduld je hebt met dit project. Kan haast niet anders dan dat dit geduld uiteindelijk ook beloond gaat worden.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Madhouse

Ik vind het echt een plaatje die vloer, staat echt prachtig!!!!!!  :pompom:

Is er bewust gekozen om de planken in de lengterichting te leggen? Voor de symmetrie (lijnen van de bank, meubel ed.) zou je eerder zeggen om de planken in de breedte te leggen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Erik van Voorst (in memoriam)

Klopt inderdaad ...................niet   ;D


Olie kan behoorlijk diep intrekken en je wilt niet echt...laagje na laagje afschuren.

Eiken is wel harder en absorbeert minder maarrrrrr....gewoon de donkere olie erover heen.

Het is een dedicated ruimte ook voor film en daar wil je echt geen lichte vloer in hebben...of een donker kleed als  tussen oplossing   ;)

Ik zou mezelf even goed laten adviseren door die verkoper.....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Davey

Hoi Jan. Wat is het weer mooi aan het worden zeg  8). Die vloer is echt prachtig. Ik durfde het zelf niet aan met vloerverwarming destijds en heb toen maar weer wat radiatoren opgehangen  :dry:

Kijk wel met veel schuren. Je mes en groef beperken je tot max 4 tot 5 keer goed opschuren. Als het goed is is dat in jouw ruimte helemaal niet nodig.

Olie dringt zeker heel diep in. Ik heb buiten bij de veranda een lijnolie gebruikt en onlangs een plank vervangen. De oude ben ik gaan schuren maar je moet er wel heel veel afschuren en dan nog.......

Ik ben het met Erik eens dat een mooie donkere olie wel fantastisch gaat zijn bij jou. Richting Noten, Palisander of zoiets  O0

R

Kan zijn, wellicht ben ik in de wat met lakken. Enfin, ik denk dat een kleurtje hem goed staat, los van de techniek.

Citaat van: high-q op november  6, 2011, 19:33:06

Klopt dat wel? Mijn massief eiken vloer staat ook in de olie. Tegen mij is gezegd dat deze olie in het hout trekt en dat het er niet uit te schuren is. In de 4 jaar dat ik hier woon heb ik het nooit geprobeerd, maar het zou fijn zijn als ik niet goed geïnformeerd ben en in de toekomst lak voor mij een optie is.

Verder een hele mooie update, ik blijf me echt altijd verbazen hoeveel geduld je hebt met dit project. Kan haast niet anders dan dat dit geduld uiteindelijk ook beloond gaat worden.

Erik van Voorst (in memoriam)

Edit even mijn emoticon aangepast had de verkeerde aangetikt   ;D. (heb je met een ipad ahum)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

manta


eddy135

Ik zou lekker met PU parketlak aan de gang gaan; haalt de nerven ook mooi op, en de eerste 8 jaar geen omkijken naar...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Jean Sibelius

Citaat van: high-q op november  6, 2011, 19:33:06
Klopt dat wel? Mijn massief eiken vloer staat ook in de olie. Tegen mij is gezegd dat deze olie in het hout trekt en dat het er niet uit te schuren is. In de 4 jaar dat ik hier woon heb ik het nooit geprobeerd, maar het zou fijn zijn als ik niet goed geïnformeerd ben en in de toekomst lak voor mij een optie is.

Citaat van: Erik van Voorst op november  6, 2011, 20:31:36
Klopt inderdaad ...................niet   ;D
Olie kan behoorlijk diep intrekken en je wilt niet echt...laagje na laagje afschuren.
Eiken is wel harder en absorbeert minder maarrrrrr....gewoon de donkere olie erover heen.
Het is een dedicated ruimte ook voor film en daar wil je echt geen lichte vloer in hebben...of een donker kleed als  tussen oplossing   ;)
Ik zou mezelf even goed laten adviseren door die verkoper.....

Citaat van: Davey op november  6, 2011, 21:10:46
Kijk wel met veel schuren. Je mes en groef beperken je tot max 4 tot 5 keer goed opschuren. Als het goed is is dat in jouw ruimte helemaal niet nodig.
Olie dringt zeker heel diep in. Ik heb buiten bij de veranda een lijnolie gebruikt en onlangs een plank vervangen. De oude ben ik gaan schuren maar je moet er wel heel veel afschuren en dan nog.......
Ik ben het met Erik eens dat een mooie donkere olie wel fantastisch gaat zijn bij jou. Richting Noten, Palisander of zoiets  O0

Citaat van: R op november  6, 2011, 22:05:51
Kan zijn, wellicht ben ik in de wat met lakken. Enfin, ik denk dat een kleurtje hem goed staat, los van de techniek.

Citaat van: eddy135 op november  7, 2011, 12:20:27
Ik zou lekker met PU parketlak aan de gang gaan; haalt de nerven ook mooi op, en de eerste 8 jaar geen omkijken naar...

Ik zal me eens goed laten voorlichten en een proefstukje maken zoals is voorgesteld. De vloer zorgt er nu voor dat de muur wat roder lijkt (iets wat ik oorspronkelijk wilde, maar de oorspronkelijk uitgezochte kleur was niet beschikbaar als muurverf).
De ruimte zal vooral dienst doen als luisterruimte, wat dat betreft is filmkijken 'bijzaak'. Ik heb nog even, want ik verwacht dat het wel weer ff duurt voordat de vloer zonlicht ziet :)

Citaat van: high-q op november  6, 2011, 19:33:06
Verder een hele mooie update, ik blijf me echt altijd verbazen hoeveel geduld je hebt met dit project. Kan haast niet anders dan dat dit geduld uiteindelijk ook beloond gaat worden.
Ik hoop het, maar al jullie leuke en spontane reacties zorgen al voor een hoop eer van mijn werk (neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat ik snel kan gaan luisteren, ben wel erg benieuwd ondertussen)

Citaat van: Madhouse op november  6, 2011, 19:38:01
Ik vind het echt een plaatje die vloer, staat echt prachtig!!!!!!  :pompom:
Dank je Roy. Heb destijds mijn C1 in Cherry al op de vloer gezet en ik vind die combinatie ook erg mooi.

Citaat van: Madhouse op november  6, 2011, 19:38:01
Is er bewust gekozen om de planken in de lengterichting te leggen? Voor de symmetrie (lijnen van de bank, meubel ed.) zou je eerder zeggen om de planken in de breedte te leggen.
Is inderdaad een bewuste keuze om weer wat meer lengte in de ruimte te krijgen. Het zitgedeelte is ondertussen bijna vierkant geworden doordat er anderhalve meter van de ruiimte is opgegaan aan basstrapachtige constructies :-\.
De ruiimte is bijna 6 meter breed, dat wilde ik niet nog meer extra benadrukken, vandaar de keuze voor de lengte richting.

Citaat van: Davey op november  6, 2011, 21:10:46
Hoi Jan. Wat is het weer mooi aan het worden zeg  8). Die vloer is echt prachtig. Ik durfde het zelf niet aan met vloerverwarming destijds en heb toen maar weer wat radiatoren opgehangen  :dry:
Dank je Dave. Tja, ik wilde op een gegeven moment perse vloerverwarming, dus ik ben net zo lang gaan zoeken, totdat ik iets had gevonden.
Tot nu toe ligt de vloer er strak in, maar hopelijk is dat volgend jaar nog steeds zo :D

Citaat van: manta op november  6, 2011, 23:50:10
Super   :worship: (jaloers modus aan)
Nergens vor nodig. Gewooon een jongensdroom van mij die in vervulling gaat :)!

Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: Jean Sibelius op november  7, 2011, 20:19:24
Heb destijds mijn C1 in Cherry al op de vloer gezet en ik vind die combinatie ook erg mooi.
Was alweer in augustus 2008 (wat vliegt de tijd voorbij), toen was R druk bezig met e.e.a. verder uit te werken in zijn tekenpakket als alternatief voor mijn *.ppt schetsjes :wub:

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Wat blijft dit mooi zeg! Optisch vind ik dit een waardige tegenstander voor de Cremona auditors!

Jean Sibelius

Citaat van: R op november  7, 2011, 23:09:30
Wat blijft dit mooi zeg! Optisch vind ik dit een waardige tegenstander voor de Cremona auditors!
O0 (en dan te bedenken dat sommige mensen ze vreselijk lelijk vinden) :-\

Eerder deze week nog even contact gehad met de leverancier van de RPG's en de 'deal' is rond.
Als alles volgens planning verloopt, dan worden de RPG-Diffractals in 'RAL 9005 not shiny' nog geleverd vóór de kerstvakantie (levertijd is 6 tot 8 weken), leverdatum staat nu op 16 december.

In dat geval hangen ze, naar alle waarschijnlijkheid, nog mooi voor het begin van 2012 in de ruimte.

Verder komen er binnenkort nog 5 extra meubelstukjes in 'Confidence Cherry fineer' in de ruimte (dat zou al wat eerder plaats moeten vinden), ben erg benieuwd naar het einderesultaat, maar de verwachtingen zijn hoog :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

GTDesign

Heb gisteren deze ruimte live mogen bewonderen...Het eerste kwartier was het stil, daarna moest ik mijn kaak op de vloer gaan zoeken...prachtige ruimte waarbij alles klopt.  :worship: