Martin's Home Theater

Gestart door buckler, april 26, 2021, 14:54:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

buckler

Citaat van: papaleo op december 10, 2022, 14:46:32
Het Kemp blok haalde bij mij inderdaad (hoorbaar) wat dynamiek weg...daarom zitten er nu alleen apparaten in die met beeld te maken hebben.

7 volgers al? Moet niet gekker worden  :D

In dat plastic tasje zitten niet mijn vuile onderbroeken...maar daar zitten nog een aantal reserve kabel-binders/geleiders in  ;)

En de Greenwave aanschaf was destijds een leuk experiment...maar na de metingen is het toch een blijvertje gebleven  ;) al zie en hoor ik het niet  direct terug in de video/audio kwaliteit de aangetoonde waardes gaf mij toch (het idee) de overtuiging dat de aangeboden stroom nu schoner is...de getallen en dat het minder zoemt op de EMI controler is toch het bewijs,ja tóch?  ::)

Ik zat nou niet gelijk aan je vuile onderbroeken te denken Leo maar krijg op een of andere manier dat beeld niet meer weg uit mijn gedachte haha lol

Absoluut, zeker het bewijs en ook mooi dat je af kan lezen hoeveel de gegeven voltage is op dat moment.
Lekker laten zitten.
Dat die Kemp minder dynamisch klonk geloof ik gelijk, is ook mijn ervaring dus met filters op het audio gedeelte van mijn set.
Maargoed we zijn weer wat wijzer zullen we maar denken
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Nou... denk toch dat ik het nog even een kans moet geven nu de 2EVO langer aangesloten zit.
Beeld lijkt me wel wat vooruitgegaan en geluid op mijn atmos zeker.

Gisteren was misschien wel het beste beeld wat ik gehad heb maar ook het beste geluid dus of die Gigawatt daar nou invloed op hebt of dat ik toevallig en flink hoge (230+ V ?) voltage binnenkreeg geen idee maar wil het zeker even doorzetten want ik vond het prachtig.
Het rare is dat mijn audio ook super klonk met flink korte klappen en zeer dynamisch en het lijkt me niet dat de Gigawatt daar iets aan kan doen want hij zit helemaal niet op de audio groep.
Word ik nu gek of wat?

Vergelijken ga ik niet meer want het lijkt mij niet goed om steeds de projecor aan en uit te zetten.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

En dat allemaal met een stekkerblok  :pompom: ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

Citaat van: reza op december 11, 2022, 15:03:11
En dat allemaal met een stekkerblok  :pompom: ;D

Yep... @ non believer

Ik kan ook niks plaatsen op mijn eigen ht topic natuurlijk, beetje zoals jij dat doet  :P

Nee alle gekheid op een stokje, ik twijfel ook of het de Gigawatt is of dat ik gisteren gewoon een stroom piek dag had.
Daarom probeer ik het wat langer.
Ben het verder ook met Richard bv eens dat het wel een duidelijk verschil moet zijn en dan altijd als je hem aanzet voordat je zulke bedragen gaat neerleggen voor een stekkerblok.
We gaan het zien, ik probeer het dus nog een poosje.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

Beetje plagen..

Als je het verschil hoort en ziet is het altijd een upgrade.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

Citaat van: reza op december 11, 2022, 17:18:37
Beetje plagen..

Als je het verschil hoort en ziet is het altijd een upgrade.

LOL
En zo is dat  ;)
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo


buckler

Nee klopt Theo.
Volgens mij is de volgende die voor meer het visueel gebied is gemaakt de Nova... en daarna dacht ik de evo3 Nova.

Oud wil niet zeggen slechter hè  :coffee:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Gerjan1994


buckler

Citaat van: Gerjan1994 op december 12, 2022, 16:06:43
Twee eindversterkers ?

Nee Gerjan, dat zijn stroom conditioners/filters  ;)
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Na al dat vergelijken heb ik toch besloten om te doen wat ik in eerste instantie al dacht en dat is niet door te zetten met aankoop van een Gigawatt blok.
Prachtig blok , mooie resultaten maar ik schiet er weinig mee op omdat mijn Isotek zeker niet minder is qua beeld.

Het enige wat ik anders (dacht) te horen is dat het lijkt alsof de atmos speakers ,mijn Parasound atmos amp staat als enigste audio amp op deze stekkerdoos, een mini fractie beter klonk maar dat leek na veel testen en vergelijken meer op een iets harder signaal dan een beter geluid. Leek... want ook dat verschilt niks.

Ik heb dus besloten om de Isotek van mijn pa er tussen te zetten en mijn eigen Isotek te laten repareren op het werk.
Het was best een heel gedoe maar ik weet nu wel dat mijn Isotek gewoon een meer dan prima power contitioner is voor mijn video gedeelte.

Prima, next ;D

Eind volgende maand de CineMike stuffe 2 mod op mijn Oppo en de hdmi kabel van hun, dat zal mij hopelijk wel een stapje op gaan leveren
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

#811
Heb de hele achtermuur nu aangepakt met adamantium.
Pfff wat blijft dat toch een gedoe met dat klote spul en het plakken ervan, maargoed het zit er nu op dus dat vergeet ik wel weer snel hoop ik  ;D

Ook mijn projector nu perfect in het midden van het scherm gehangen, moest toch nog a 7 cm verder naar links.
Heb gelijk 50% minder sparkle van dat ST130 G4 doek al zie ik het nog steeds wel maar eerlijk is eerlijk heel wat minder nu.
Ik heb ook gelijk een projector beugel pijp besteld die nog eens 40 cm langer is dan mijn huidige en dan komt mijn projector op de perfecte hoogte te hangen straks.
Ben enorm benieuwd wat dat gaat brengen... zeker met straks het ST100 doek (wat volgens Stewart 4 januari op de bus naar Nederland gaat :pompom:)

Wel twee grote vragen:
Als mijn projector zo laag hangt komt mijn (DCR)lens exact in het looppad op hoofd hoogte te hangen
En als hij zo laag hangt kan ik dan nog op 'high' laser kijken zonder dat dat storend word? Nu is dat nul probleem overgens.

En eind van de maand januari is het zover dat de Oppo op bezoek naar duitsland gaat voor zijn Stuffe 2 mod bij CM.
Dan ben ik qua video/beeld gedeelte wel klaar denk ik zo.
Wat betreft audio weet ik het nog niet, zit toch af en toe aan een Trinnov te denken maar ook dat geeft wat vraagtekens... A een mega bak geld... B zal het uberhaupt beter klinken dan mijn Lyngdorf... C is het het wel waard met 'maar' een 5.2.2 systeem en nog eens in een woonkamer ook... C een mega bak geld... D ik wil geen acoustische maatregelen gaan nemen die met bv Lyngdorf niet nodig zijn maar hoe zit dat met Trinnov... E wil ik wel zoveel tijd qua inregelen er in gaan stoppen.... F een maga bak geld


JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

RvD

Ik speel maar 5.2 en ook geen akoestische aanpassingen, de Trinnov doet zijn werk hier uitstekend. Koop het apparaat bij een goede dealer en ga niet voor een dozenschuiver zodat je goede ondersteuning hebt bij vragen. Als ik met een vraag zit dan stuur ik Frank van CM een berichtje op de app en hij logt in op mijn Trinnov en kijkt mee dat zijn plus punten van een goede ondersteuning/dealer.

Mocht je heel erg in twijfel zitten speel het door aan Vik en laat hem overleggen wat zijn Duitse collega's voor advies erover geven voor jouw setup. Helaas zijn ze inmiddels een stuk duurder geworden tegenover dat ik hem kocht. Maar je kan daarna wel een lange tijd vooruit, het upgrade beleid van Lyngdorf is magertjes om bijvoorbeeld je MP50 naar een MP60 te laten upgraden is maar een korte tijd mogelijk zag ik.

Met je stufe 2 Oppo ga je zeker al heel goed het nieuwe jaar beginnen.  :)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

buckler

Citaat van: RvD op december 31, 2022, 17:50:38
Ik speel maar 5.2 en ook geen akoestische aanpassingen, de Trinnov doet zijn werk hier uitstekend. Koop het apparaat bij een goede dealer en ga niet voor een dozenschuiver zodat je goede ondersteuning hebt bij vragen. Als ik met een vraag zit dan stuur ik Frank van CM een berichtje op de app en hij logt in op mijn Trinnov en kijkt mee dat zijn plus punten van een goede ondersteuning/dealer.

Mocht je heel erg in twijfel zitten speel het door aan Vik en laat hem overleggen wat zijn Duitse collega's voor advies erover geven voor jouw setup. Helaas zijn ze inmiddels een stuk duurder geworden tegenover dat ik hem kocht. Maar je kan daarna wel een lange tijd vooruit, het upgrade beleid van Lyngdorf is magertjes om bijvoorbeeld je MP50 naar een MP60 te laten upgraden is maar een korte tijd mogelijk zag ik.

Met je stufe 2 Oppo ga je zeker al heel goed het nieuwe jaar beginnen.  :)

Dank je Rudy.

Klinkt goed.
En ja ik heb het er al stilletjes met Viktor over gehad.
De upgrade van de mp50 naar de 60 ga ik zowiezo niet doen dus dat is geen optie, als er nou klankmatig verschil in zat misschien maar zowel de 50 als de 60 klinkt en presteerd 100% exact hetzelfde. Ik heb geen haast want mijn Lyngdorf speelt als een Zwitsers klokje en is nog in topstaat want word weinig gebruikt dus haast of noodzaak is er zeker niet bij. 1 a 2 maal Max per week dus, en muziek draai ik vrijwel niet.

Bedankt voor je antwoord en dat van die feedback klinkt goed moet ik zeggen want dat wist ik nog niet dat dat zo kon bij CM.
Denk dat Theo ook wel een aardige vraagbank is LOL
Word misschien vervolgd Rudy
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

#814
Waarom zou je verder kijken als je nu eigenlijk toch wel altijd lyrisch bent over je geluid? Gewoon niks meer aan doen en film kijken als je nieuwe scherm gearriveerd is.

R0N van het forum regelt ook Trinnov in als ik me niet vergis. Het 'probleem' met een Trinnov is dat een dealer het niet redt met die paar uur installatie als je echt to the max wilt gaan, en daarvoor koop je tenslotte een Trinnov. Je moet dat gewoon zien als de basis zodat je überhaupt geluid eruit krijgt, bronnen zijn ingericht en wat surround settings. Want dat is idd niet zo rechttoe rechtaan als bij elke normale processor.

En inloggen op afstand helpt zeker om iets specifieks te checken of in te stellen, maar uiteindelijk zijn je oren leidend. En dat gaat toch wel moeilijk via Teamviewer.

buckler

Klinkt bekend en ik weet dat jij er zo over denkt Theo... is trouwens alsof ik mijn maat hoor want die zegt exact hetzelfde.
Volgens mij heeft hij zo'n omgeturnde Trinnov onder JBL naam maar hij snapt daar geen zak van LOL

En ergens denk ik ook zo en aan de andere kant trekt het wel.
Vandaar.
Maar ik hoor je.

Ps, ik heb al wat you tube video's gekeken over de Trinnov en de settings en het komt wel als begrijpelijk over op me en ik denk dat ik er na een eerste installatie wel zelf verder mee kan om op den duur de boel te perfectioneren.
Maargoed eerst maar eens uitvogelen of ik überhaupt die kant op wil of het hierbij houd.

Bedankt voor jullie advies mannen, word gewaardeerd
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Citaat van: buckler op december 31, 2022, 20:17:54
Klinkt bekend en ik weet dat jij er zo over denkt Theo... is trouwens alsof ik mijn maat hoor want die zegt exact hetzelfde.
Volgens mij heeft hij zo'n omgeturnde Trinnov onder JBL naam maar hij snapt daar geen zak van LOL

En ergens denk ik ook zo en aan de andere kant trekt het wel.
Vandaar.
Maar ik hoor je.

Ps, ik heb al wat you tube video's gekeken over de Trinnov en de settings en het komt wel als begrijpelijk over op me en ik denk dat ik er na een eerste installatie wel zelf verder mee kan om op den duur de boel te perfectioneren.
Maargoed eerst maar eens uitvogelen of ik überhaupt die kant op wil of het hierbij houd.

Bedankt voor jullie advies mannen, word gewaardeerd
Ik vind zelf dat de verschillen in metingen het uiteindelijke resultaat het meeste beïnvloeden als het gaat om de 3D bubble, en dan met name de symmetrie. Qua geluid an sich zijn dat zaken als target curve, x-overs en de keuzes die je maakt in de optimizer. Want zeker die uitgangspunten beïnvloeden alles.

buckler

Citaat van: Teejoo op januari  1, 2023, 00:33:33
Ik vind zelf dat de verschillen in metingen het uiteindelijke resultaat het meeste beïnvloeden als het gaat om de 3D bubble, en dan met name de symmetrie. Qua geluid an sich zijn dat zaken als target curve, x-overs en de keuzes die je maakt in de optimizer. Want zeker die uitgangspunten beïnvloeden alles.

Bedoel je dat je verschillende metingen kan samen voegen in 1 uiteindelijke of bedoel je dat je van verschillende metingen overal het beste van kan pakken en er dan een perfecte van kan maken?
Ik word toch wel entousiast moet ik zeggen.

Al aan de andere kant keek ik gisteren film ('War Horse' , goede film met soms niet best beeld maar wat een geluids track zeg) en het geluid van de Lyngdorf is zo goed dat ik me (bijna)niet voor kan stellen dat er nog beter geluid gehaald uit mijn set gehaald kan worden... maargoed dat is dan ook exact wat jij en mijn maat bedoelen Theo... 'houden wat je heb en ervan genieten'
en dan word ik vervolgens vanochtend weer wakker en denk ik aan een Trinnov  :nopompom:
Maar wat een bom duiten

Eerst de projector maar weer eens verder naar beneden hangen.
Ik begon op 0cm van het plafond, ging toen naar een 10cm verlengpijp, naar een van 20cm en straks naar de langste van 60cm. Mijn kabels heb ik al doorgetrokken en aan mijn stroomkabel ,die te kort zou zijn met die 60 cm verlengpijp, een stekkerdoos op gezet.
Nu op die pijp wachten want die was niet op voorraad... dan op mijn nieuw ST100 doek... dan de CM mod 2 op de Oppo... en dan gaan we eens kijken wat ik ga doen qua Trinnov of bij de Lyngdorf te blijven.
Mochten er mensen zijn die overgens wel zin hebben in de Lyngdorf laat het dan aub even weten want ik kreeg hier wel meer vragen over en er kan er maar een de eerste zijn he.

JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

#818
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

@Martin
Zo te lezen begint 2023 reeds alweer met een (dure) uitdaging...alsof we nog in 2020,2021 zitten voor jouw veranderd er op dit gebied niet veel heh?   :clapping: :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Citaat van: papaleo op januari  1, 2023, 10:43:21
@Martin
Zo te lezen begint 2023 reeds alweer met een (dure) uitdaging...alsof we nog in 2020,2021 zitten voor jouw veranderd er op dit gebied niet veel heh?   :clapping: :D


LOL
Ik werk ergens naartoe Leo en dan is het ook klaar... ja echt. Maargoed dit geloofd toch niemand he
Al zat een andere pre niet in de planning nee dat is waar.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Er gaat dus gewoon een trinnov komen, want als jij ergens over begint te denken dan komt hij er ook wel.  :clapping:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

PascalP

Citaat van: rdebruin op januari  1, 2023, 11:47:33
Er gaat dus gewoon een trinnov komen, want als jij ergens over begint te denken dan komt hij er ook wel.  :clapping:

Dat was ook mijn eerste gedachte  :headbanging:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Het begint aardig uit de hand te lopen en dat voor een beeldman  :hehe:

Persoonlijk zou ik die stap niet zetten en lekker blijven genieten van je Lyngdorf maar goed het is jouw reis denk ik dan. Gebruikt zal de Lyngdorf aanzienlijk minder opbrengen als wat je in gedachten hebt en het geld wat je bij moet leggen..... 

Je hebt contact met Garmt als ik het goed heb en vraag hem zijn mening eens voor de gein. Die is nog steeds lyrisch over Lyngdorf en dat is met een goede reden.  Het is een uitstekende unit en zo groot zal de winst niet zijn... tenminste niet tegen over het geld wat je bij moet leggen.   ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

MLCinema

Citaat van: buckler op december 31, 2022, 20:17:54
Klinkt bekend en ik weet dat jij er zo over denkt Theo... is trouwens alsof ik mijn maat hoor want die zegt exact hetzelfde.
Volgens mij heeft hij zo'n omgeturnde Trinnov onder JBL naam maar hij snapt daar geen zak van LOL

En ergens denk ik ook zo en aan de andere kant trekt het wel.
Vandaar.
Maar ik hoor je.

Ps, ik heb al wat you tube video's gekeken over de Trinnov en de settings en het komt wel als begrijpelijk over op me en ik denk dat ik er na een eerste installatie wel zelf verder mee kan om op den duur de boel te perfectioneren.
Maargoed eerst maar eens uitvogelen of ik überhaupt die kant op wil of het hierbij houd.

Bedankt voor jullie advies mannen, word gewaardeerd
JBL synthesis is op basis van Arcam dacht ik?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |