Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Misschien had 'ie last van wat 'ringing'?

;D

chansig

Singsing...is meer zijn stijl.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

In the rain?

Rare meneer is de meneer...

:P O0

chansig



Zo koud was het vandaag....-25 graden en ik was de 2e op de piste om 09.00 uur.

Gr. Hans


Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Aah mooi, veel plezier in de sneeuw, ik kom vanmiddag even het huis leeghalen.... :D

chansig

#5780
Doe maar...doe de groeten aan de honden en de rest van de familie.  :D

Vooral de honden hebben het niet zo op kale mannen...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

Citaat van: chansig op februari 28, 2018, 15:37:13


Zo koud was het vandaag....-25 graden en ik was de 2e op de piste om 09.00 uur.

Brrr.Hans

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Op de 24e maart komt Xander op bezoek. Tijdje terug al aangegeven dat wanneer anderen ook willen komen, ze welkom zijn.

Kom luisteren naar mijn misplaatste speakers met zompig klinkende netkabels, kom erachter of ik irl werkelijk ook zo'n sukkel ben. Wanneer alle oordelen blijken te kloppen...de dag hoef nog niet verloren te zijn.

Ik maak een boel goed met de zelfgemaakte soep en als men het echt prettig vindt dan ga ik wel ergens anders zitten.

Laat maar weten...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ohm Ivo

Klinkt gezellig Hans! Jammer dat je (voor mij) zo ver weg woont. Klopt het dat dit de eerste keer zal zijn dat je DD speakers door iemand anders aan de tand gevoeld gaan worden? Ben nu al benieuwd naar het verslag, die DDs van jou lijken mij topspeakers (net als de Kii three speakers trouwens).

Groet van Evert

Staaled

Citaat van: chansig op maart  3, 2018, 16:48:14
Op de 24e maart komt Xander op bezoek. Tijdje terug al aangegeven dat wanneer anderen ook willen komen, ze welkom zijn.

Kom luisteren naar mijn misplaatste speakers met zompig klinkende netkabels, kom erachter of ik irl werkelijk ook zo'n sukkel ben. Wanneer alle oordelen blijken te kloppen...de dag hoef nog niet verloren te zijn.

Ik maak een boel goed met de zelfgemaakte soep en als men het echt prettig vindt dan ga ik wel ergens anders zitten.

Laat maar weten...

Gr. Hans
Ik meld mij aan. Al is het niet de 24ste. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Leuk dat je wilt komen...kan ook op een andere dag. Alleen is Xander er dan ws niet bij. Met hem de 24e afgesproken....

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

En ik ben er ook de 24ste. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Gezellig...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Waar kan ik mij opgeven als mystery guest?

chansig

Zojuist gedaan dan toch ?

Je bent uiteraard meer dan welkom....maar dat goes without zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: Ohm Ivo op maart  3, 2018, 17:34:14
Klinkt gezellig Hans! Jammer dat je (voor mij) zo ver weg woont. Klopt het dat dit de eerste keer zal zijn dat je DD speakers door iemand anders aan de tand gevoeld gaan worden? Ben nu al benieuwd naar het verslag, die DDs van jou lijken mij topspeakers (net als de Kii three speakers trouwens).

Groet van Evert

Speakers zijn al eerder gehoord. Deze mensen schrijven hier alleen weinig tot niets over. Zijn luie wezen en is ook niet nodig. De tijd van sets luisteren en daar dan "moeilijk" over gaan lopen doen is voor mij een beetje voorbij. Meestal luister ik een paar minuten naar een set...en dan ben ik er meestal wel klaar mee. Vind het ontmoeten van altijd wel erg leuk. Kletsen over...bv de kwaliteit van muziek.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Ik als lui wezen beaam dat de DD's van Hans topluidsprekers zijn.

Klets maar een eind weg over de kwaliteit van muziek! Er is zelfs een topic over :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

i2Paq

Ik heb deze speakers tijdens de BBQ even mogen horen en dat klonk zeker niet mis.
En toen moest er nog van alles gedaan worden met de DSP omdat de software nog niet on par was.

Nou is DSP niet mijn ding ben ik bang maar ik kan mij voorstellen dat, nu ze helemaal volgens de smaak van Hans zijn ingeregeld, klinken als een klok.

En Hans is in het "echt" net zoals als hier; heerlijk nuchter en direct.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Xander32

Leuk om op de 24e ook met jou kennis te kunnen maken 👍🏻.

Citaat van: Staaled op maart  4, 2018, 09:42:46
En ik ben er ook de 24ste. :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Staaled

Dat is wederzijds. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Xander32

... en onderwijl sluipt er ook een mystery guest binnen  8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Vandaag kwam de Baard weer eens langs om een kopje koffie te doen, de honden uit te laten en heel even naar de set te luisteren.

Het kopje koffie en het uitlaten van de honden zijn eigenlijk het hoogtepunt. Gewoon omdat de koffie hier erg lekker is en het weer was fantastisch.

Maar het gaat op een audioforum over muziek en weergave hiervan. De Baard maakte op een gegeven moment de opmerking (na even geluisterd te hebben)..mmmmm...het klinkt toch eigenlijk wel allemaal hetzelfde als je een beetje aandacht besteed aan akoestiek.

Daar ben ik het wel mee eens....ik durfde zelfs te stellen dat de bv set van Doorf ws niet heel veel anders zou klinken als die van Baard of van mij. Mogelijk iets meer output in het laag.. :D

In mijn herinnering is ook de set van Staaled met dit zelfde sausje van zo hoort het te klinken overgoten.....

Dezelfde rust en zonder rare opvallend heden.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Was weer gezellig. Tuurlijk.

Vandaag voor het eerst weer eens de eventuele meerwaarde van een stel subs ervaren. Het laag klinkt het wa gemakkelijk bij Hans nu dan bij mij. Verder klinkt het inderdaad erg hetzelfde. En dat terwijl we toch echt wel een andere smaak hebben. Zo zou ik nooit cowboylaarzen dragen.... Pluspunt is wel dat mijn BR speakers dichter bij de muur staan.

;D

Oja... En zo goed is die koffie niet hoor, maar het gezelschap maakt veel goed.