Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Wat heb je gevonden?

Ik zag net je bericht, ik luister eigenlijk nooit mono opnames.

chansig

De routing in de DSP was niet goed ingesteld. Net Ketner zitten luisteren. Stel je zit 3 meter van een drumstel...voel je dan die grote trom waar ze met de voetpedaal tegenaan trappen oftewel de ..... ?

Maar het geluid is wel opgeknapt. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Carrol

Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater


op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op augustus 30, 2016, 08:42:06
De routing in de DSP was niet goed ingesteld.

Maar het geluid is wel opgeknapt. :D

Moet ik nu zeker weer langskomen..?

:crazy:  ;D

op eigen verzoek verwijderd.

Heb je nou trouwens die Sonos al eens direct aan de monitoren gehangen?

chansig

Nope heb ik de kabels nu niet voor. En je bent uiteraard welkom..morgen kan ?  :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ben bang dat morgen niet gaat lukken maar dat is nog niet helemaal zeker.


chansig

App maar...je bent welkom. Geen kinderen aanwezig, vrouw is aan het werk...dus we kunnen lekker knallen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zowwww....mijn beurs is leeg en nog meer dan dat. De Dutch & Dutch speakers zijn besteld. Nu nog even een kleur baffle bepalen en de beits kleur voor het hout. Dan kunnen ze gemaakt worden en dan wachten.

Nu nog even genieten van dat ze hier staan. Dit klinkt echt f*cking goed.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Maikel_audionerd

Citaat van: chansig op augustus 31, 2016, 13:28:21
Zowwww....mijn beurs is leeg en nog meer dan dat. De Dutch & Dutch speakers zijn besteld. Nu nog even een kleur baffle bepalen en de beits kleur voor het hout. Dan kunnen ze gemaakt worden en dan wachten.

Nu nog even genieten van dat ze hier staan. Dit klinkt echt f*cking goed.

Gr. Hans
Goed bericht Hans. Blij dat de integratie met de subs helemaal goed gekomen is. Gefeliciteerd  :clapping:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Staaled

Mooi.
Dat geeft mij tzt de gelegenheid om langs te komen. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

#3487
Citaat van: Maikel_audionerd op augustus 31, 2016, 13:38:24
Goed bericht Hans. Blij dat de integratie met de subs helemaal goed gekomen is. Gefeliciteerd  :clapping:

Inderdaad erg fijn. Erg dynamische speakers...mogelijk een van de belangrijkste eigenschappen van een speaker.

Staaled, uiteraard: gezellig....

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Top dat het nu goed is!

Wat stond er nou verkeerd in de miniDSP?

Ik ga het trouwens niet redden om vanmiddag nog langs te komen, helaas.

chansig

Dan ga ik je ook niet vertellen wat er mis stond. :tounge:

Iets in de routing....waardoor de weergave eigenlijk mono werd.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Doe je het toch!

:-[

Veel luisterplezier.


Kingpin

Erg mooie speakers!
Hoe doen ze het met Rock/Metal, meen toch dat dit je voorkeur was/is?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

chansig

Metal niet Rock vind ik wel oke. Zit nu toevallig via Deezer naar mijn samengestelde playlist met de rock te luisteren: Soundgarden, Guano Apes, Pixies, RATM, Pearl Jam, Urban Dance Squad, Soulfly, Bush, System of a down etc.

Klinkt heftig....wel wat afhankelijk van de opname..maar bij een goed systeem en goede oren is dat altijd een probleem. :D

Maar erg tevreden dus.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Leuk Hans! Als ik de tijd kan vinden,  kom ik een keer langs als je dat leuk vindt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sailor Jan

Tof Hans! Mooi dat het gelukt is!
Wees lief voor jezelf

chansig

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 31, 2016, 16:06:06
Leuk Hans! Als ik de tijd kan vinden,  kom ik een keer langs als je dat leuk vindt.

Nee...maar als er een clown voor de deur staat worden de kinderen helemaal gek...dus ws heb ik geen keus.

Dus welkom.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Mooie aanschaf Hans. Dynamisch is het eerste woord dat bij mij opkomt als ik ze moet beschrijven. Kort daarop gevolgd door zuiver.
Neem je ook dezelfde stands?

Groeten...

holco

Gefeliciteerd!!, en mooi dat de voorpret uiteindelijk ook tot aanschaf geleid heeft.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Bas Akkerman

Citaat van: chansig op augustus 31, 2016, 16:13:43
Nee...maar als er een clown voor de deur staat worden de kinderen helemaal gek...dus ws heb ik geen keus.

Dus welkom.

Gr. Hans
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijn M

Dutch & Dutch