Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Gestart door morca, oktober 17, 2010, 18:21:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RalphH

Hopen dat ze onderhand wat vinden chef en dat je eindelijk van die rug ellend af bent.
Toitoitoi
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Net me eerste bbq gehad in mijn huis,dat was erbij in geschoten door omstandigheden van de laatste jaren.
Daarna wilde me ma wel eens horen waarom ik zelf subwoofers bouw.
Na Pulse en de Hulk was ze er al klaar mee  :clapping:


RonG


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


Ejorne

Mooi man!
Heb je een bbq gescoord?  :thumbs-up:



WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

morca

Citaat van: WilcoL op juni 10, 2016, 12:42:47
Wat is het geworden? Vertel, vertel  ;D
Raymond die de actie gewonnen had is zo vriendelijk om ze oude voor een leuke prijs aan me weg te doen.
En hij brengt hem nog ook wat ivm met me rug,en dat ik door medicijnen eigenlijk niet mag rijden zeer tof is van hem.

Deze en ik ben er erg blij mee !!
http://tweakers.net/pricewatch/210141/philips-cineos-47pfl9603d-zwart/specificaties/

Raymond187

Is ook ISF gekalibreerd. Niet geheel onbelangrijk B)

morca

Ik heb het nog nooit ervaren wat dat doet,maar ben zeer benieuwd.
Heb al me hdmi kabels al opgezocht zodat ze klaar liggen  ;)

Dat word meteen BD kijken  :popcorn:

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Staaled

Mooi dat het zo loopt en top van Raymond. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Idd top van hem !!!!!  :thumbs-up:

Geeft mij in deze moeilijke tijd weer stuk meer vertrouwen in wat mensen voor elkaar doen/overhebben.
Ik lach....en dat was al een poosje geleden.
Zal nog vaak een filmpje kijken op deze tv met een goed achterliggend gevoel erbij Ray !!

morca

Ik zie net hoe groot hij is.......ben vast rustig aan wat ruimte aan het maken op me dressoir.
Dat word echt apart kijken straks  :popcorn:

Raymond187

Ben je met een week aan gewent  :thumbs-up:

TVs kunnen NOOIT te groot zijn. Je kijk ruimte te klein dan weer wel :D

RonG

Citaat van: Raymond187 op juni 10, 2016, 15:32:05
Ben je met een week aan gewent  :thumbs-up:

TVs kunnen NOOIT te groot zijn. Je kijk ruimte te klein dan weer wel :D

Klopt,

heb nu 42" oude plasma, de volgende wordt minimaal 60" ;D



Ejorne

Citaat van: morca op juni 10, 2016, 11:43:16
Het is eindelijk zover Jeroen  :popcorn:

Top man!  O0
Ik kom snel maar eens een filmpje kijken.

morca

Lijkt me goed plan Jeroen.
Drankje hapje en X man 5 was het geloof ik waar een stukje van op de demodisc stond.
Die hele film zit vol met infrasoon laag.

En dan nu voor het eerst in 1080 P en ISF erbij  :headbanging:

Raymond187

TV is zwaarder dan ik kon herinneren. Ppfff knetter, en zo lekker handig om om te beuren  :closedeyes:

morca

Ik probeer dat er iemand is om te helpen als je hem brengt,komt goed.
Mijn buis weegt 70 kg,die kon ik eerder zonder rugklachten al bijna niet verplaatsen,laat staan tillen.

Hoe zwaar is je nieuwe TV Ray ?
Nog interessanter hoe bevalt het beeld ?