hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Icarus314

Ik kan ook alleen maar concluderen dat je ergens een schuldgevoel hebt opgepikt  :D Maar we houden het eens in de gaten  ;)

hifiman

Citaat van: Icarus314 op september 29, 2009, 15:58:02
Ik kan ook alleen maar concluderen dat je ergens een schuldgevoel hebt opgepikt  :D Maar we houden het eens in de gaten  ;)
:dontgetit:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

S@m


oud_account_1

Citaat van: Audioloog op september 29, 2009, 12:49:22
En mijn topic titel inderdaad maar even aangepast  ^-^
Als je zegt 'bestemming' bedoel je dan zomaar een bestemming of DE eindbestemming ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

celerontje

Citaat van: S@m op september 29, 2009, 16:05:04
Hier in het westen is komt ie ook door hoor!  ;)
Uiteraard, want de HTforum server staat in Amsterdam! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

S@m


Erik van Voorst (in memoriam)

Goed te horen....en nu het gereedschap gaan gebruiken... ;)

Er is zoveel moois uit.... 8)

Luister eens naar de Nieuwe Nils Petter Molvaer met Hamada.....(en je hoeft maar 2 nummertjes van die cd te erasen :-X...de rest is goddelijk)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: squadra op september 29, 2009, 16:05:13
Als je zegt 'bestemming' bedoel je dan zomaar een bestemming of DE eindbestemming ;D
DE eindbestemming doet mij altijd denken aan iets met 6 plankjes (en dan bedoel ik geen speaker  :D ), maar ik bedoel dus eerder DE dan EEN  :yin-yang:

Erik van Voorst (in memoriam)

Een audio vriend wilde per se geen blanke Avalon Eclipse...om deze associatie... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op september 29, 2009, 16:21:42
Een audio vriend wilde per se geen blanke Avalon Eclipse...om deze associatie... :-X
Haha, gelukkig heb ik mij nog nooit verdiept in welke kleuren de betreffende kistjes verkrijgbaar zijn  :D

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op september 29, 2009, 16:11:28
Goed te horen....en nu het gereedschap gaan gebruiken... ;)
That's what I intend to do!  :)

Citaat van: Erik van Voorst op september 29, 2009, 16:11:28
Er is zoveel moois uit.... 8)

Luister eens naar de Nieuwe Nils Petter Molvaer met Hamada.....(en je hoeft maar 2 nummertjes van die cd te erasen :-X...de rest is goddelijk)
Gaan we doen!   8)

celerontje

Citaat van: Erik van Voorst op september 29, 2009, 16:21:42
Een audio vriend wilde per se geen blanke Avalon Eclipse...om deze associatie... :-X
Wat een kul; er zijn ook zwarte doodskisten... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ejorne

Citaat van: Audioloog op september 29, 2009, 16:13:32
DE eindbestemming doet mij altijd denken aan iets met 6 plankjes (en dan bedoel ik geen speaker  :D ), maar ik bedoel dus eerder DE dan EEN  :yin-yang:

Moeten die laatste DE en EEN dan niet omgedraaid worden?
Je ligt toch niet al tussen die 6 plankjes mag ik hopen?
:P

hifiman

Citaat van: celerontje op september 29, 2009, 16:26:51
Wat een kul; er zijn ook zwarte doodskisten... ;)
Nu snap ik waarom de Avalons niet in zwart verkrijgbaar zijn  :laugh:

frank2

Barbra streisand- love is the answer. Geproduceerd door diane krall, klinkt lekker.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Ejorne

BTW:

Als de destination unknown is, hoe weet je dan dat je nu de of een bestemming bereikt hebt?  :sly:

hifiman

Citaat van: Ejorne op september 29, 2009, 16:31:22
BTW:

Als de destination unknown is, hoe weet je dan dat je nu de of een bestemming bereikt hebt?  :sly:

Omdat ik gearriveerd ben! You know when you are there.  :police:

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: celerontje op september 29, 2009, 16:26:51
Wat een kul; er zijn ook zwarte doodskisten... ;)

Weet ik maar vooral in combinatie met het naar achteren neigen vond hij het een eng gezicht....ook zette ik er vaak tot overmaat van ramp een bloemenvaas naast (met zijn bloemen) als hij op visite kwam....can't blame a guy's imagination... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

bmateijsen

Citaat van: Audioloog op september 29, 2009, 16:40:20
Omdat ik gearriveerd ben! You know when you are there.  :police:

Die heb ik eerder gehoord.... :-X. Maar goed om te horen dat je tevreden bent. 8)

hifiman


hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op september 29, 2009, 16:40:54
Weet ik maar vooral in combinatie met het naar achteren neigen vond hij het een eng gezicht....ook zette ik er vaak tot overmaat van ramp een bloemenvaas naast (met zijn bloemen) als hij op visite kwam....can't blame a guy's imagination... :-X
Toevallig ook nog een gezellig kaarsje aangestoken die avond?  :crazy:  ;)

celerontje

En met die mooie speakers ''Time to Say Goodbye'' ten gehore gebracht? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

S@m


advr



Gefeliciteerd met het bereiken van je eindbestemming  ;D
Indien langs start krijgt u een set Avalons cadeau :xmas: :xmas:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster