hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

garmtz

Ik snap niet zo goed wat er precies is gebeurt of gezegd, ik vond boogie op zich wel kritisch, maar netjes in zijn posts. Niks mis mee.

Joris1971

Waarom verandert hij dan zijn naam in Anomuis en haalt al zijn posten leeg?

hifiman

Ach hij heeft in elk geval meegeholpen met waar we nu zijn in dit topic: 172 pagina's  ;D

Waarom er opeens dit gedrag vertoont wordt is mij ook volslagen onduidelijk...

Kjelt


hifiman


searcher

Citaat van: Audioloog op maart  4, 2009, 09:36:43
Volgens mij lig jij er wakker van ipv te slapen  ;D  ;)

Als ik naar huis rij dan gaat overdenk ik ook wat ik heb gezien bij jouw ,,,,,,,,, ik kan het soms niet bijhouden  :xmas:  :hehe:

Yep,,,, aan het gebak  :inlove:

                                                                                               Gr Searcher



hifiman

Citaat van: searcher op maart  4, 2009, 11:15:46
Als ik naar huis rij dan gaat overdenk ik ook wat ik heb gezien bij jouw ,,,,,,,,, ik kan het soms niet bijhouden  :xmas:  :hehe:

Yep,,,, aan het gebak  :inlove:

                                                                                               Gr Searcher
Een dag geen wijziging in de set is een dag niet geleefd  ;)

Gebak? Ben je jarig?  :music:

searcher

Citaat van: Audioloog op maart  4, 2009, 11:17:08


Gebak? Ben je jarig?  :music:



Nee maar jij hebt een JVC gekocht ,,,, het is crisis n :blink:dus ik help een beetje mee  ;D

                                                                                                    Gr Searcher



riwi

Citaat van: garmtz op maart  4, 2009, 07:40:45
Ik snap niet zo goed wat er precies is gebeurt of gezegd, ik vond boogie op zich wel kritisch, maar netjes in zijn posts. Niks mis mee.

Ik snap ook net wat zijn probleem is. Hij was wat kritisch richting Bjorn, en daar werd wat van gezegd door joris, maar best netjes dacht ik.
Verder vond ik dat hij in z'n posts nogal resoluut was en absolute onwaarheden verkondigde (hoop geklets), daar stoorde ik me aan, wat mijn cynische ondertoon dan weer triggerde :)

Icarus314

Het is gewoon niet leuk als je je de hele tijd moet verdedigen. Mijn opmerkingen waren handvaten die ik zelf als tussen evalutaties zie, grove waarheden om wat richting in het landschap aan te brengen. Ik begrijp nu dat anderen dat anders opvatten en zal ze voor me houden. Ik hoopte anderen er mee te helpen en zelf ook nieuwe inzichten op te doen. Verder lijk ik de commerciele calibratie deskundigen tegen me te hebben. Mijn goedbedoelde hulppogingen worden erg hard onderuitgehaald. Dat incaseer ik twee keer op zijn hoogst. Als ik dan merk dat iedereen zich plots tegen me keert omdat ik kritiek op een plaatselijke grootheid heb dan is mijn positie te slecht om nog met dat karakter door te gaan, waarom zou ik ook? Of ik uberhaupt nog door ga op dit forum weet ik niet, er zijn ook veel leuke draadjes gelukkig en ik vergeet snel  ;D 

Joris1971

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 15:13:18
Het is gewoon niet leuk als je je de hele tijd moet verdedigen. Mijn opmerkingen waren handvaten die ik zelf als tussen evalutaties zie, grove waarheden om wat richting in het landschap aan te brengen. Ik begrijp nu dat anderen dat anders opvatten en zal ze voor me houden. Ik hoopte anderen er mee te helpen en zelf ook nieuwe inzichten op te doen. Verder lijk ik de commerciele calibratie deskundigen tegen me te hebben. Mijn goedbedoelde hulppogingen worden erg hard onderuitgehaald. Dat incaseer ik twee keer op zijn hoogst. Als ik dan merk dat iedereen zich plots tegen me keert omdat ik kritiek op een plaatselijke grootheid heb dan is mijn positie te slecht om nog met dat karakter door te gaan, waarom zou ik ook? Of ik uberhaupt nog door ga op dit forum weet ik niet, er zijn ook veel leuke draadjes gelukkig en ik vergeet snel  ;D 

Doe dan niet zo triest om je posten te verwijderen, je naam te veranderen en nu weer een nieuw account aan te maken.....

hifiman

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 15:13:18
Het is gewoon niet leuk als je je de hele tijd moet verdedigen. Mijn opmerkingen waren handvaten die ik zelf als tussen evalutaties zie, grove waarheden om wat richting in het landschap aan te brengen. Ik begrijp nu dat anderen dat anders opvatten en zal ze voor me houden. Ik hoopte anderen er mee te helpen en zelf ook nieuwe inzichten op te doen. Verder lijk ik de commerciele calibratie deskundigen tegen me te hebben. Mijn goedbedoelde hulppogingen worden erg hard onderuitgehaald. Dat incaseer ik twee keer op zijn hoogst. Als ik dan merk dat iedereen zich plots tegen me keert omdat ik kritiek op een plaatselijke grootheid heb dan is mijn positie te slecht om nog met dat karakter door te gaan, waarom zou ik ook? Of ik uberhaupt nog door ga op dit forum weet ik niet, er zijn ook veel leuke draadjes gelukkig en ik vergeet snel  ;D 
Een forum is er om  te discussieren, meningsverschillen zijn er altijd, ook als jij gelijk hebt  ;)
Kortom ik zie het probleem niet en denk dat je er wat te zwaar aan tilt, jammer inderdaad dat je je posts verwijderd hebt uit deze uiterst LEUKE draad  :shaun:

)p(

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 15:13:18
Of ik uberhaupt nog door ga op dit forum weet ik niet, er zijn ook veel leuke draadjes gelukkig en ik vergeet snel  ;D 

Laat je niet kisten door wat tegen vuurwerk :)

peter

Icarus314

Citaat van: Joris1971 op maart  4, 2009, 15:17:45
Doe dan niet zo triest om je posten te verwijderen, je naam te veranderen en nu weer een nieuw account aan te maken.....

Ok, nog wat meer uitleg nodig blijkbaar. Ik doe niet triest want ik doe geen beroep op jouw medelijden zoals jij lijkt te impliceren. Ik zie wel dat een situatie onhoudbaar is geworden en dat ik machteloos sta tegen over een groepsdruk die zich tegen me keert. Dat zijn feiten. Wat ik niet accepteer is dat ik dan mijn waarden compromiteer en mee ga praten met de sterkste wind, dat zijn mijn waarden.
Dat mijn naam verandert is een technisch gevolg van een poging mijn account te verwijderen, mijn echte naam waarmee ik registreerde was anomuis. Het doet me eigenlijk wel goed dat je zegt dat je mijn post liever niet zag verdwijnen, ik hoopte ook dat dat zo zou worden gezien maar het is mijn copyright ze te verwijderen en misschien ook wel begrijpelijk  :-\

hifiman

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 15:36:13
Ik zie wel dat een situatie onhoudbaar is geworden en dat ik machteloos sta tegen over een groepsdruk die zich tegen me keert. Dat zijn feiten.
Mijns inziens zijn dat geen feiten maar is het hoe jij er tegenaankijkt, ik zag het persoonlijk heel anders en een stuk minder "zwaar" dan dat jij nu schetst. Afijn gebeurd is gebeurd, het zou leuk zijn als je gewoon weer mee doet.  :xmas:

Edit: ik ben ook niet tegen je, wel ben ik tegen het verwijderen van posts daarmee wis je een stuk discussie uit een topic waar niet alleen jij tijd en energie in gestoken hebt...

)p(

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 15:36:13
Wat ik niet accepteer is dat ik dan mijn waarden compromiteer en mee ga praten met de sterkste wind, dat zijn mijn waarden.


Is ook helemaal niet nodig...als ik naar mijzelf kijk...ik geloof niet in 90% van de audiofiele claims die hier op het forum domineren... ;)

peter

hifiman

Citaat van: )p( op maart  4, 2009, 15:58:21
Is ook helemaal niet nodig...als ik naar mijzelf kijk...ik geloof niet in 90% van de audiofiele claims die hier op het forum domineren... ;)
Ik ben voor een directe ban for life  ;D  ;)

)p(


Icarus314

Citaat van: Audioloog op maart  4, 2009, 15:42:00
Mijns inziens zijn dat geen feiten maar is het hoe jij er tegenaankijkt, ik zag het persoonlijk heel anders en een stuk minder "zwaar" dan dat jij nu schetst. Afijn gebeurd is gebeurd, het zou leuk zijn als je gewoon weer mee doet.  :xmas:

Edit: ik ben ook niet tegen je, wel ben ik tegen het verwijderen van posts daarmee wis je een stuk discussie uit een topic waar niet alleen jij tijd en energie in gestoken hebt...
Waar en ik kijk iets te zwaar  :( Verwijderen discussies ook 'point taken'.

heel klein tegenpuntje nog, een projector is maar een ding, volgend jaar heb je weer een andere hd750, hd950 wie weet ? Gezeik over een projector zou niets met de bezitter te maken moeten hebben, je eigenwaarde zou er niet van mogen schommelen, lekker projecteren en laten zeiken.   :lookaround:

hifiman

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 16:33:11
Waar en ik kijk iets te zwaar  :(
Dat blijkt uit je reaktie, niemand zag de bui hangen behalve jij zelf...

Citaat van: thegood op maart  4, 2009, 16:33:11
heel klein tegenpuntje nog, een projector is maar een ding, volgend jaar heb je weer een andere hd750, hd950 wie weet ? Gezeik over een projector zou niets met de bezitter te maken moeten hebben, je eigenwaarde zou er niet van mogen schommelen, lekker projecteren en laten zeiken.   :lookaround:
Nou.. Mijn vrouw eruit of de HD350 eruit, ik zou het zo gauw even niet weten  ;D

celerontje

Begrijpelijk dilemma, het is al een wonder dat zo'n scopescherm in zo'n klein, knus huisje hangt! :o ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

)p(

Citaat van: celerontje op maart  4, 2009, 16:53:47
Begrijpelijk dilemma, het is al een wonder dat zo'n scopescherm in zo'n klein, knus huisje hangt! :o ;D

Het grootste wonder is dat Ronald mag blijven gezien deze eindeloze thread  :blink: ;D

peter

Icarus314

Citaat van: Audioloog op maart  4, 2009, 16:35:56
Nou.. Mijn vrouw eruit of de HD350 eruit, ik zou het zo gauw even niet weten  ;D

Misschien is het een compromis om je kinderen hd350 en hd750 te gaan noemen  ;D

hifiman

Citaat van: )p( op maart  4, 2009, 16:58:09
Het grootste wonder is dat Ronald mag blijven gezien deze eindeloze thread  :blink: ;D

peter
;D

garmtz

Citaat van: riwi op maart  4, 2009, 13:37:40
Ik snap ook net wat zijn probleem is. Hij was wat kritisch richting Bjorn, en daar werd wat van gezegd door joris, maar best netjes dacht ik.

Precies.

CitaatVerder vond ik dat hij in z'n posts nogal resoluut was en absolute onwaarheden verkondigde (hoop geklets), daar stoorde ik me aan, wat mijn cynische ondertoon dan weer triggerde :)

Dat vond ik ook, moest me aardig inhouden om daar niet flink op in te gaan (op de absolute waarheden van boogie bedoel ik dan)... ;)

Maargoed, thegood, iedereen vindt het dus tof als je blijft en ik zie het forum als een manier om te leren. Maar bedenk je wel dat er soms om uitleg wordt gevraagd bij stellige uitspraken. Dat zegt dan niet dat je gelijk wordt afgemaakt, maar de meesten hier hebben een aardige kritische kijk op zaken en zien persoonlijke gedachtenspinsels op het forum uiteraard (het is een forum) als een aanleiding voor verdere discussie. Logisch toch?