Showkees W.Otter

Gestart door W.Otter, september 1, 2012, 16:25:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo

Citaat van: W.Otter op februari  1, 2013, 11:30:20
12 euro incluis ;) dus nog 7 euro verzending. 2 tientjes op achteruit.

nogmaals, als er geen animo voor is dan houd ik ze zelf of geef ik ze weg. Ik weet het nog niet, ik zet ze gewoon zo snel mogelijk te koop want in mijn wetenschap duurt dat ook altijd nog wel even.

en je hebt wel gelijk hoor Christiaan dat zou allemaal moeten wil je een goede recensie schrijven, ik snap je vragen ook wel maar ik denk dat ik mijn intenties niet duidelijk heb gemaakt

Tot je ze verkocht heb kun je ze nog mooi even laten draaien. :D

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

VlisChris

Citaat van: W.Otter op februari  1, 2013, 11:30:20
ik snap je vragen ook wel maar ik denk dat ik mijn intenties niet duidelijk heb gemaakt

Je wilde gewoon eens even lekker kunnen klieren en spelen met de speakers ;) En als je dat voor een paar euro kunt doen: waarom niet ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

W.Otter

Citaat van: Christiaan S op februari  1, 2013, 11:35:37
Je wilde gewoon eens even lekker kunnen klieren en spelen met de speakers ;) En als je dat voor een paar euro kunt doen: waarom niet ;)

we hebben een winnaar  :worship:

zo dan... moeilijk he? ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

aklasse

Het is geen kritiek hoor en heb het wel allemaal gelezen geef gewoon me mening,vondt het alleen jammer dat je ze zo snel weg doet,dit omdat jou mening vaak in de buurt van de mijne ligt,daarom volg ik jou post vaak.
Het is altijd aan jou van hoe en wat.

W.Otter

nee dat snap ik wel, het is ook geen waardige recensie wat dat betreft (hoefde het ook niet te worden).
misschien verkopen ze wel helemaal niet en mogen ze hier nog een tijdje staan :)

ik heb allemaal andere plannen met dat geld dus vandaar dat ze weg moeten ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Jongens! ik ben op zoek naar een bluray speler en streamer in 1. Iets als een Dune BD prime 3.0 maar die is mij nieuw iets te duur.
zijn er nog andere alternatieven?

ik zie trouwens ook dat de prijzen van de BA's weer gestegen zijn. fluctueert ook als de pest  :sleepy:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Kingpin

#482
Als je de bluray drive kan missen en alleen wil streamen kan ik je de TV-301 wireless aanraden, mits je versterker hdmi heeft en van daaruit weer naar je tv gaat.
Desnoods de TV-101 wireless.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

RonK.


JCL

De Dune B1 is ook niks voor je? Heeft denk ik geen 3d, maar doet verder alles lijkt me. Ik heb zelf een D1 (dus met display ipv optische drive) en dat is echt een perfect ding!

VTEC_genieter

Meneer Otter,
Deze bijvoorbeeld voor blu-ray ISO's
http://www.eminent-online.com/nl/product/1086/3d-full-hd-media-player.html

Deze maand "best getest" door een betrouwbaar blad.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LeonArdusS

Citaat van: VTEC_genieter op februari 14, 2013, 20:31:31
Meneer Otter,
Deze bijvoorbeeld voor blu-ray ISO's
http://www.eminent-online.com/nl/product/1086/3d-full-hd-media-player.html

Deze maand "best getest" door een betrouwbaar blad.

Hij zoekt een unit die ook fysieke BR afspeelt...
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

Bedankt voor de reacties, maar ik ben inderdaad op zoek naar een combinatie bluray/streamer.
ik heb geen belang bij 3D.

dus nee ik kan een bluray drive niet missen. Dune ben ik erg gecharmeerd van maar wil wel een combinatie en geen losse apparaatjes.

en die cambridge is natuurlijk prachtig maar als je kan lezen dat ik de dune bd prime al te duur vind dan weet je dat 4 keer zo duur helemaal buiten budget valt :P


B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Kingpin

2e hands Dune BDPrime 3.0 dan?
Ging er vorige week 1 weg voor €125,-
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

W.Otter

ja daar was ik helaas te laat voor ;) maar die prijs was wel erg gunstig! op marktplaats gaan ze niet voor minder dan 200 weg.

wie weet wacht ik even op de playstation 4 wat die allemaal kan. heb namelijk net de ps3 weggedaan omdat het streaming gedeelte echt slecht was qua afspeelmogelijkheden/subtitels etc.

maar iets als een dune bd prime of max lijkt me wel wat! ik hou marktplaats nauwlettend in de gaten maar misschien zijn er nog alternatieven?

een goede bluray speler die ook kan streamen bijvoorbeeld?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

ik heb een mooie aanbieding voor een Rotel RB-1552 (2x120Watt klasse a/b) ik heb op dit moment een klasse D versterker ook van Rotel.
Aangezien ik ooit wil uitbreiden naar 5.1 kan ik de versterker altijd weer gebruiken voor ander ekanalen, maar voor nu zou ik willen bi-ampen met een mix van twee verschillende versterkers.

Bijvoorbeeld de klasse D voor het laag en de klasse AB voor het mid/hoog zodat er een wat warmer klank beeld onstaat.

Zijn er nadelen of voordelen op deze manier van bi-ampen?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

wat is het verschil tussen een dune smart B1 en een dune BD prime 3.0 (afgezien van formaat?)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

morca

De software/hardware hetzelfde hoorde ik bij mijn dealer.
Mooi ding hoor die B1,hij beviel zo goed dat toen ik een patch op ging halen voor 5.1 lpcm,ik een 2 D1 gekocht heb voor de living.
De B1 is puur voor HT en film,daar heb ik een losse DAC voor muziek,de D1 is voor alles in de living.

W.Otter

het is ook bedoeld voor HT. maar ik heb nu geen Bluray speler meer en zit te zoeken naar een HD max of een bd prime. maar als een smart b1 eigenlijk vrijwel hetzelfde werk doet qua bluray en streamen als z'n broers met grotere afmetingen...
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

morca

Ik weet het niet 100 % zeker natuurlijk,maar denk het wel.
Je had bv ook de lite, die had andere software,laad bv de demodisc ook niet goed.
Mijne leest heel veel mappen gewoon als disc die hij afspeelt,al met al heb ik goed schik van beide.

W.Otter

wat ik zo prettig vind aan de bd prime/hdmax is dat het alles slikt, iso's en subtitels. daarnaast wil ik ook een bluraytje af kunnen spelen.

had hiervoor een ps3 en die kon gewoon niets aan. erg vervelend.

had een aanbod van een popcorn maar die wil ook niet alles afspelen, vandaar de dune.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF


W.Otter

maar zoveel verschil zit er dus niet tussen de dune hd max/bdprime en de b1?

snelheid? chips? afspeelmogelijkheden? overige mogelijkheden?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

morca

Ik weet het niet zeker,zit net nog wel even naar de max te kijken,die is wel erg mooi  :wub:

http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players

http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players/14

er lijken wat verschillen 7.1 lpcm voor de max,wel dezelfde beeldchip.
check de spec,s even of je specifiek dingen mist bij de B1 tov de Max.

Kanariepiet

Kwa afspeelmogelijkheden zijn ze precies hetzelfde, je mist idd alleen de 7.1 uit en het schermpje en de mogelijkheid tot het inbouwen van een HDD en volgens mij USB uitgangen minder.
Ik kom van een D1 naar een Prime en menu etc is allemaal hetzelfde.