LuPo's HT

Gestart door LuPo, december 11, 2012, 16:02:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo

Alvast een bestelling gedaan (PS4 Killzone Shadow Fall pack) aangezien de levertijden toch flink zijn opgelopen. Hopelijk kan ik volgend jaar ook beginnen aan de PS4. :D

Martijnst1990

Nu alweer 1 besteld.. :D Dan de vraag, was het die €50,- waard om nog een tijd te moeten wachten of heb je spijt dat je de ander verkocht hebt? :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december  2, 2013, 16:05:08
Nu alweer 1 besteld.. :D Dan de vraag, was het die €50,- waard om nog een tijd te moeten wachten of heb je spijt dat je de ander verkocht hebt? :P

Wel spijt maar mijn hoofd zegt dat het goed was. :D
De nieuwe met 15% korting besteld. ;)

LuPo

Even een nieuwe LuPo avatar. LuPo betekent namelijk wolf. Die naam heb ik vroeger bedacht toen ik ging gamen op internet. Voor de online spellen als Call of Duty en Medal of Honor had iedereen van die fancy namen. :D

Ik vind hem zelf wel goed bedacht want ik vind hem nog steeds prima!

W.Otter

ik las het altijd als Lijpo :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo


WickedGame

Citaat van: LuPo op december 10, 2013, 11:10:21
En Bedankt James Bond. :D

Ach ik dacht altijd aan dat kleine koekblik van VW :D

LuPo

Citaat van: WickedGame op december 10, 2013, 11:16:10
Ach ik dacht altijd aan dat kleine koekblik van VW :D

Hahaha, dat hoor ik vaker! Zelfs in games vroegen ze dat weleens. :P

W.Otter

wel lekker zuinig ;)

dan noem ik mij voortaan Lutra
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

HELP?!

Het virus heeft weer toegeslagen. :crazy: De PB12-NSD DSP is nieuw te koop voor €699 en ik MOET mezelf overtuigen dat ik die totaal niet nodig heb. :D
Mijn hand gaat steeds langzaam naar de 'bestel' knop. :devil:

Martinus

Citaat van: LuPo op december 16, 2013, 10:59:20
HELP?!

Het virus heeft weer toegeslagen. :crazy: De PB12-NSD DSP is nieuw te koop voor €699 en ik MOET mezelf overtuigen dat ik die totaal niet nodig heb. :D
Mijn hand gaat steeds langzaam naar de 'bestel' knop. :devil:

[papa modus] had jij geen tentamens om voor te leren? [/papa modus uit]
............

Raymond187

 :D

Kopuhhhhh je bent toch niet gek :D :D

LuPo

Citaat van: Martinus op december 16, 2013, 11:01:03
[papa modus] had jij geen tentamens om voor te leren? [/papa modus uit]

Ja papa. :dry: :police:

Citaat van: Raymond187 op december 16, 2013, 11:09:31
:D

Kopuhhhhh je bent toch niet gek :D :D

Hé, dit is juist aanmoedigen. Je moet ontmoedigen. :tounge:

Raymond187

Citaat van: LuPo op december 16, 2013, 11:39:00

Hé, dit is juist aanmoedigen. Je moet ontmoedigen. :tounge:
? Que

koppuhhh kopuhhh koppuhhh :D hahaha

Maaruh waarom deze kopen? je hebt toch de pb1000?

LuPo

Citaat van: Raymond187 op december 16, 2013, 11:41:27
? Que

koppuhhh kopuhhh koppuhhh :D hahaha

Maaruh waarom deze kopen? je hebt toch de pb1000?

Ja maar mijn onderbuikvirusgevoel (is dit een woord? :P ) zegt dat de PB12-NSD DSP nog een stapje beter is. :D

cardas49

#915
Je bent hier op een forum met allemaal liefhebbers. Voor ontmoediging, look elsewhere!  :angel: :D (onze partners of ouders doen dat toch al genoeg)

Dus de €100 korting bij Lsound heeft je in zijn ban. Ik heb beide subs niet naast elkaar gehoord, maar "my gut" zegt ook dat je beter voor een wat stevigere upgrade kan gaan, om marginale verschillen te voorkomen. De PB12 NSD zal vast wel iets dieper en harder gaan, maar is het verschil de moeite waard? Misschien een PB12 plus? Prijstechnisch is dat wel meteen weer een grote stap, maar dat ga je zeker merken. Monolith+ anders een optie, of blijf je graag bij SVS?
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

LuPo

Citaat van: mark235 op december 16, 2013, 20:12:25
Je bent hier op een forum met allemaal liefhebbers. Voor ontmoediging, look elsewhere!  :angel: :D (onze partners of ouders doen dat toch al genoeg)

Dus de €100 korting bij Lsound heeft je in zijn ban. Ik heb beide subs niet naast elkaar gehoord, maar "my gut" zegt ook dat je beter voor een wat stevigere upgrade kan gaan, om marginale verschillen te voorkomen. De PB12 NSD zal vast wel iets dieper en harder gaan, maar is het verschil de moeite waard? Misschien een PB12 plus? Prijstechnisch is dat wel meteen weer een grote stap, maar dat ga je zeker merken. Monolith+ anders een optie, of blijf je graag bij SVS?

Achja, het was ook allemaal een beetje gekkigheid natuurlijk. Ik weet ook wel dat ik hier niet ontmoedigd zal worden. :P

De PB-1000 bevalt prima dus ik weet eigenlijk ook wel dat het onzin is. Als je dan wilt upgraden moet je eigenlijk gelijk een flinke stap hoger. Maar daar heb ik geen geld voor. :D
En de PB12 kopen is idd ook zonde. Je verliest ook weer veel omdat de PB-1000 natuurlijk nooit zijn nieuwwaarde opbrengt.

LuPo

De subwoofer was een geintje maar nu heb ik wel een echte upgrade te melden.

Aangezien de prijzen van de A-serie van BA flink laag zijn, 2 stuks waar je normaal 1 stuk zou hebben, heb ik mijzelf getrakteerd op een setje A250. :D



Omdat ik nu een aantal dagen naar mijn ouders ga komen ze pas in het nieuwe jaar. In mijn huidige studio'tje van 24m2 kan ik ze niet kwijt. Dus ze blijven even in de dozen bij mijn ouders tot ik iets groter woon. Maar voor deze prijs kon ik ze niet laten lopen.

nick g

#918
prachtige speakers (wij van wc eend was het toch...) :bigsmile:

Edit: begon je hem nadat marcel is zijn glazen bol had gekeken te knijpen en wilde je daarom snel je BA collectie compleet maken?

En hoe zit het nu dan met de 4 g's, of komen er nog 2 a250's bij?  :smile:

LuPo

#919
Citaat van: nick g op december 21, 2013, 11:59:59
prachtige speakers (wij van wc eend was het toch...) :bigsmile:

Edit: begon je hem nadat marcel is zijn glazen bol had gekeken te knijpen en wilde je daarom snel je BA collectie compleet maken?

En hoe zit het nu dan met de 4 g's, of komen er nog 2 a250's bij?  :smile:

Haha thanks!

Nee, niet vanwege Marcel maar vanwege mijn vriendin. Zij wil absoluut geen speakerstands heeft ze gezegd. En in een nieuwe woning laat ik de speakers niet zo dicht op elkaar staan. Nu kan het niet anders vanwege beperkte ruimte maar dan worden ze ruimer opgesteld. Dus met deze voorkennis wist ik al dat ik sowieso weer vloerstaanders moet gaan kopen. Aangezien verhuizen binnen nu en 6 maanden waarschijnlijk gaat gebeuren heb ik deze prijsverlaging maar aangegrepen om wat eerder te kopen. :D

Edit: voor 4G moet ik inderdaad nog 2 extra kopen. Daar heb ik nog niet over nagedacht eerlijk gezegd. Je zet me aan het denken. :tounge:

nick g

Ook al een wederhelft die geen stands voor wilde, maar vloerstaanders. Hier dus hetzelfde verhaal. Omdat ik zelf nooit met 4 a25's gespeeld heb kan ik daar niet echt iets over zeggen, maar wel dat de a250's goed mixen met de a25's. Bij mij staan ze ongeveer 2 meter uit elkaar en ingedraaid en iets voor de centerspeaker. De a25's achter staan wat verder uit elkaar om een ruimtelijker effect te halen. Zitpositie is 2,75 m van tv af. Heb gespeeld met de plaatsing en vond dit het beste resultaat.

Voor stereo vind ik de a250 wel beter (vriend van mij heeft net als jij de a25 als front), en dat komt denk ik voornamelijk omdat ze wat dieper gaan en je dus geen subwoofer nodig hebt. Met de sub aan muziek luisteren vind ik de bass al snel te overheersend worden. Komt waarschijnlijk ook omdat ik een grote gepoorte sub heb welke ook nog in een hoek geplaatst is.

De prijzen zijn inderdaad erg gunstig maar fluctueren wel, heb zelf de a250's toen voor 149, center voor 139 en a25 voor 89.

Voor dat geld echt een hele leuke huiskamer set.

larzie

Citaat van: LuPo op december 21, 2013, 09:41:32
De subwoofer was een geintje maar nu heb ik wel een echte upgrade te melden.

Aangezien de prijzen van de A-serie van BA flink laag zijn, 2 stuks waar je normaal 1 stuk zou hebben, heb ik mijzelf getrakteerd op een setje A250. :D

Gefeliciteerd! Wel toevallig zeg. Mijn neefje is ook begonnen met HT en heeft dezelfde speakers gekocht!  :clapping:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

LuPo

Citaat van: nick g op december 21, 2013, 14:03:57
Ook al een wederhelft die geen stands voor wilde, maar vloerstaanders. Hier dus hetzelfde verhaal. Omdat ik zelf nooit met 4 a25's gespeeld heb kan ik daar niet echt iets over zeggen, maar wel dat de a250's goed mixen met de a25's. Bij mij staan ze ongeveer 2 meter uit elkaar en ingedraaid en iets voor de centerspeaker. De a25's achter staan wat verder uit elkaar om een ruimtelijker effect te halen. Zitpositie is 2,75 m van tv af. Heb gespeeld met de plaatsing en vond dit het beste resultaat.

Voor stereo vind ik de a250 wel beter (vriend van mij heeft net als jij de a25 als front), en dat komt denk ik voornamelijk omdat ze wat dieper gaan en je dus geen subwoofer nodig hebt. Met de sub aan muziek luisteren vind ik de bass al snel te overheersend worden. Komt waarschijnlijk ook omdat ik een grote gepoorte sub heb welke ook nog in een hoek geplaatst is.

De prijzen zijn inderdaad erg gunstig maar fluctueren wel, heb zelf de a250's toen voor 149, center voor 139 en a25 voor 89.

Voor dat geld echt een hele leuke huiskamer set.

Mooi om te horen! Ik heb nu al zin om alles te kunnen gebruiken. De twee A25's die ik overhoud ga ik gebruiken bij mijn PC. Zonde om te verkopen. :)

Citaat van: larzie op december 21, 2013, 17:34:53
Gefeliciteerd! Wel toevallig zeg. Mijn neefje is ook begonnen met HT en heeft dezelfde speakers gekocht!  :clapping:

Thanks larzie! Binnen afzienbare tijd ga ik waarschijnlijk verhuizen naar een ruimer appartement in Groningen, dus misschien is dat een mooie gelegenheid om eens een M&G te doen! :)

frederick130391

Veel plezier met de aankoop! Ik heb vorige week de a360's aangekocht voor bij mijn ouders in de woonkamer. Het verbaast mij echt wel wat een geluid je voor het geld terug krijgt!  :bigsmile:
Projector: Epson TW-5910
Receiver:Marantz SR7007
Front-Speakers: B&W DM 603 S3 Center-Speaker: B&W LCR 60 S3 Rear-Spreakers: B&W DM 601 S3 Subwoofer: Yamaha yst-sw012
Bronnen: PS3, Mac Mini (xbmc), digibox

Raymond187

Feli me tde aankoop Lupo  :headbanging:

Geniet ervan. De PB13 ultra kan altijd nog  O0