LuPo's HT

Gestart door LuPo, december 11, 2012, 16:02:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LuPo

Citaat van: larzie op maart 21, 2013, 23:26:09
Bedankt in ieder geval dat ik nog wel de credits krijg voor je mooie aankoop!  :D
Zag alleen dat je m alweer te koop had gezet net als iemand anders op mp? Je was blijkbaar niet de enige die het voordeel heeft meegepakt.
Ik zou de Onkyo ook mooi houden en de Marantz de deur uit gooien. Met die Onkyo kun je nog jaren mee en daarnaast was hij nog eens goedkoper ook.  :tongue2:

En voor de mensen die hem wel voor 235 euro willen overnemen. Volgens mij heb ik een vetorecht. :P

Klopt Larzie, dat had ik ook gezien en al geschreven dat iemand op 17 maart er al eentje te koop heeft gezet op MP. Dus die aanbieding was blijkbaar al even op bol.com bezig. :P

Ik ga er lekker een nachtje over slapen en ga er morgen nog wel eens goed over nadenken..

Als hij voor €235 weg gaat heb jij een dikke vette veto inderdaad. En een M&G zit ook bij de prijs inbegrepen. :clapping:
Ik zou nog een keer naar Leeuwarden komen hè! Kan ik de persoon eens ontmoeten die mij een dikke receiver heeft bezorgd. :D

larzie

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 23:30:26
Klopt Larzie, dat had ik ook gezien en al geschreven dat iemand op 17 maart er al eentje te koop heeft gezet op MP. Dus die aanbieding was blijkbaar al even op bol.com bezig. :P

Ik ga er lekker een nachtje over slapen en ga er morgen nog wel eens goed over nadenken..

Als hij voor €235 weg gaat heb jij een dikke vette veto inderdaad. En een M&G zit ook bij de prijs inbegrepen. :clapping:
Ik zou nog een keer naar Leeuwarden komen hè! Kan ik de persoon eens ontmoeten die mij een dikke receiver heeft bezorgd. :D

Dat moet je zeker een keer doen! Lijkt me erg gezellig!  :thumbs-up:
Alleen als je je receiver snel verkoopt kan ik m niet eens meer beluisteren!!! Je mag m wel voor de tijd proberen op mijn Tannoys om te zien wat het vlaggenschip van Onkyo echt kan. Of we rijden even langs High-q met z'n Tannoy TD12 , TD8, TD center combinatie.  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

VTEC_genieter

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 22:27:30Wat bedoel je met de prijs? Dan pas ik dat even aan..

Jij bent slim genoeg  ;) :) Jij weet wel welk bedrag je wil hebben  ;D
Jij wilt ook je ogen laseren en dat is niet goedkoop.
Ik zou het ook meteen verkopen. De receiver voor een mooie prijs verkopen....daar zit geen duivelse bedoelingen aan bij je toch?
Aangezien je ook student bent en het is crisis he?  :bigsmile:
Het is je fout niet, het is andermans fout en niets hou jou tegen.
Misschien speelt gevoelens van de mensen ook een rol, maar ik heb er niks op tegen bij je. Ik "gun" het je.  :) Helemaal omdat je ook zegt dat je de receiver niet voor een "hoog" bedrag gaat doorverkopen.

Ik heb de specs van de receiver net bijgepakt, ik denk dat hij heel mooi stabiel sterk gaat klinken ook bij hoog volume. Een denderende AV receiver!! :pompom:

Maar ik wens je succes met de verkoop!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

BJF

Citaat van: BJF op maart 21, 2013, 16:45:51
Hier nog eentje. 'Verwacht op 22-3-2013'. Dat is morgen, duimen maar...
Net een mailtje gehad, hij is niet binnen de aangegeven levertijd te leveren. Wordt nu uiterlijk 2 april. Ik duim verder....
NAD M10 V2
Elac FS247

LuPo

Citaat van: BJF op maart 22, 2013, 09:44:39
Net een mailtje gehad, hij is niet binnen de aangegeven levertijd te leveren. Wordt nu uiterlijk 2 april. Ik duim verder....

Ik heb hem hier nog steeds netjes dicht staan. Aangezien ik hem te koop heb wil ik hem niet in gebruik nemen. Pas als het de komende weken niet blijkt te lopen dan ga ik hem wel uitpakken en gebruiken.

Wat ga jij er mee doen? :)

BJF

#430
Weet het nog niet, AirPlay vind ik eigenlijk een must. Aan de andere kant, ik heb een AppleTV, dus streamen kan sowieso.
NAD M10 V2
Elac FS247

Maro

Ongelofelijk verhaal zeg.... Besef wel wat voor een super receiver je nu hebt staan. Ogen kan altijd nog joh.. :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

LuPo

Citaat van: larzie op maart 21, 2013, 23:39:50
Dat moet je zeker een keer doen! Lijkt me erg gezellig!  :thumbs-up:
Alleen als je je receiver snel verkoopt kan ik m niet eens meer beluisteren!!! Je mag m wel voor de tijd proberen op mijn Tannoys om te zien wat het vlaggenschip van Onkyo echt kan. Of we rijden even langs High-q met z'n Tannoy TD12 , TD8, TD center combinatie.  :D

Als ik hem verkoop dan zal dat inderdaad niet gaan lukken helaas. :( Hij staat nu ook nieuw in de doos omdat ik hem als nieuw wil verkopen (dat zal de koper ook fijn vinden).
Ik denk trouwens niet dat ik hem mee krijg naar jullie toe want ik ben gebonden aan het openbaar vervoer. :D

larzie

Mocht je de receiver toch besluiten te verkopen dan is het doel in ieder geval goed. Als je op die manier goedkoper je ogen kunt laten laseren is dat zeker positief. Dan kun je daarna helemaal maximaal genieten van de ht hobby!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

LuPo

Citaat van: larzie op maart 22, 2013, 13:36:45
Mocht je de receiver toch besluiten te verkopen dan is het doel in ieder geval goed. Als je op die manier goedkoper je ogen kunt laten laseren is dat zeker positief. Dan kun je daarna helemaal maximaal genieten van de ht hobby!  :thumbs-up:

Hahaha! Met bril zie ik ook heel scherp hoor! :D

vik

Briljante aankoop Lupo !! En dat voor een prikkie.  :clapping:  :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

LuPo

Citaat van: vik op maart 22, 2013, 15:56:49
Briljante aankoop Lupo !! En dat voor een prikkie.  :clapping:  :D

Thanks! Ik heb je topic over de CineMike met veel plezier gelezen! :thumbs-up:

vik

#437
Citaat van: LuPo op maart 22, 2013, 16:43:42
Thanks! Ik heb je topic over de CineMike met veel plezier gelezen! :thumbs-up:

Leuk.  ;)


Veel plezier met je Onkyo, zal wel goed komen denk ik. 

Andere plannen lees ik.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

LuPo

Citaat van: vik op maart 22, 2013, 19:25:41
Leuk.  ;)


Veel plezier met je Onkyo, zal wel goed komen denk ik. 

Andere plannen lees ik.

In principe zijn er inderdaad andere plannen. Maar lager dan €1699 ga ik niet aangezien ik hem dan lekker zelf houd. Het kan zo zijn dat ik over 2 jaar in een andere woning zit met andere (grotere) speakers en dan zou hij zo maar van pas kunnen komen. En ook op deze set zal het wel beter klinken lijkt mij. In de reviews waar ze zo lovend waren over de A25 zaten deze speakers steevast aangesloten op High-End apparatuur. Dus dat lusten ze blijkbaar wel! :D

HTip

Citaat van: LuPo op maart 23, 2013, 09:26:13
In principe zijn er inderdaad andere plannen. Maar lager dan €1699 ga ik niet aangezien ik hem dan lekker zelf houd. Het kan zo zijn dat ik over 2 jaar in een andere woning zit met andere (grotere) speakers en dan zou hij zo maar van pas kunnen komen. En ook op deze set zal het wel beter klinken lijkt mij. In de reviews waar ze zo lovend waren over de A25 zaten deze speakers steevast aangesloten op High-End apparatuur. Dus dat lusten ze blijkbaar wel! :D
Als je nu weet dat je binnen een paar jaar in een andere woning zit, zou ik hem zeker niet verkopen. Zo'n receiver krijg je nooit meer voor dit geld wat je er nu aan hebt uitgegeven. Er zal de komende jaren niet echt veel veranderen, HDMI 1.4, 3D en 4K ondersteunt ie al en genoeg aansluitingen voor alle toekomstige apparatuur.

Je moet maar zo zien, tegen die tijd is de Onkyo dan mooi ingespeeld :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

wat een deal zeg...houden dat ding...tenzij je niet van de onkyosound houdt natuurlijk

LuPo

Citaat van: HTip op maart 23, 2013, 11:33:05
Als je nu weet dat je binnen een paar jaar in een andere woning zit, zou ik hem zeker niet verkopen. Zo'n receiver krijg je nooit meer voor dit geld wat je er nu aan hebt uitgegeven. Er zal de komende jaren niet echt veel veranderen, HDMI 1.4, 3D en 4K ondersteunt ie al en genoeg aansluitingen voor alle toekomstige apparatuur.

Je moet maar zo zien, tegen die tijd is de Onkyo dan mooi ingespeeld :D

Je hebt ook wel gelijk hoor. Ik laat het nog even op me inwerken en ondertussen kijk ik even aan of er iemand voor €1699 hem wil kopen. Ik had eerlijk gezegd al wel verwacht dat iemand gelijk zou toehappen. Dik onder de verkoopprijs, nieuw in doos etc. Naja, juist wel handig want dan kan ik zelf nog even nadenken over wat ik wil. :)

Citaat van: denoontje op maart 23, 2013, 11:53:08
wat een deal zeg...houden dat ding...tenzij je niet van de onkyosound houdt natuurlijk

Ik denk dat ik de Onkyosound wel kan waarderen. Luister bijna/niet naar muziek en kijk alleen maar films. Dus heel geschikt volgens mij. Toch? :D

Maro

Als je met ADSY film kijkt (wat ik met deze Onkyo zeer kan aanbevelen) heeft het 'merkgeluid' mi weinig tot geen invloed meer hoor. Met stereo in een direct stand misschien maar dat wordt hier op het forum vaak erg overschat imho.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

larzie

#443
Nu te koop gezet voor 1000 euro?  :confused: En een bod gehad van 1400?
Heb je haast met de verkoop ofzo? Denk wel dat de Onkyo meer op moet kunnen leveren dan dat! Forumsponsor hier verkoopt een demoversie voor 1800 euro. En die van jouw is nog nieuw in doos. Zou toch ook minimaal die eerder verwachte 1699 moeten kunnen opleveren.

Mooi rustig afwachten is mijn advies.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

LuPo

#444
Citaat van: larzie op maart 23, 2013, 14:43:29
Nu te koop gezet voor 1000 euro?  :confused: En een bod gehad van 1400?
Heb je haast met de verkoop ofzo? Denk wel dat de Onkyo meer op moet kunnen leveren dan dat! Forumsponsor hier verkoopt een demoversie voor 1800 euro. En die van jouw is nog nieuw in doos. Zou toch ook minimaal die eerder verwachte 1699 moeten kunnen opleveren.

Mooi rustig afwachten is mijn advies.

Nee, het is bieden vanaf €1000 op marktplaats (dat is alleen moeilijk te onderscheiden tegenwoordig sinds de nieuwe lay-out van MP). Maar doe hem niet weg voor minder dan €1699. Alleen bieden werkt altijd beter dan vaste prijs neerzetten, vandaar. Het hoogste bod is op dit moment inderdaad €1400. Komt al een beetje in de buurt. ;)

LuPo

#445
Ook nog een nieuwtje te melden. Ik kan de Final S220 kopen (van Ralf). Zijn eerste was binnen een week stuk (de amp) maar de tweede is naar hem onderweg.



Het verschil tussen de S220 en RW-10D op papier is respectievelijk:
- gesloten vs. bassreflex
- 12" tegen 10" woofer
- 220watt versterker (classe D) tegen 260 watt (classe onbekend :P )
- 26kg tegen 17kg
- 25hz bij -3dB tegen 28hz bij -3dB

Wat denken jullie, goede keuze?

RalphH

Citaat van: LuPo op maart 23, 2013, 15:09:48
Ook nog een nieuwtje te melden. Ik heb de Final S220 gekocht (van Ralf).

Wat denken jullie, goede keuze?

Proficiat. Zal zeker de A25's lekker aanvullen.
Voor het afgrondlaag zal deze sub, kijkend naar de specs, enkel weinig doen. Meer een muzikale sub als een filmsub dus.

Veel plezier ervan!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Citaat van: LuPo op maart 23, 2013, 14:49:47
Alleen bieden werkt altijd beter dan vaste prijs neerzetten, vandaar. Het hoogste bod is op dit moment inderdaad €1400. Komt al een beetje in de buurt. ;)

Begint er op te lijken inderdaad, maar doe m zeker niet te goedkoop weg.

Heb zelf beetje slechte ervaringen met MP(-kopers) momenteel overigens. Wel bieden/reageren, maar als je ze dan terug mailt, hoor je er niets meer van. Erg vaag.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

#448
Citaat van: RalphH op maart 23, 2013, 15:22:22
Proficiat. Zal zeker de A25's lekker aanvullen.
Voor het afgrondlaag zal deze sub, kijkend naar de specs, enkel weinig doen. Meer een muzikale sub als een filmsub dus.

Veel plezier ervan!

Dus voor films is dit niet heel erg geschikt? Dan moet ik Ralf misschien even mailen dat het 'em toch niet wordt. Ik kijk alleen maar films.. ???
Ik weet ook niet echt waar ik op moet letten bij een sub. Ik dacht 12" en 26kg + 220 watt classe D = goed.

RalphH

"Niet geschikt" is relatief natuurlijk ;D.
In films zit veel laag tot ruim onder de 20Hz, dit is vooral voelbaar laag. Wel zo leuk als je daar ook van kunt genieten. Een gepoorte sub geeft hier in de regel gewoon wat meer en diepere output.

Hou er wel altijd rekening mee dat het goed plaatsen van een sub niet altijd even makkelijk is.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer