Het grote Nvidia Shield 4K player topic!

Gestart door BernHardN, juni 17, 2015, 00:26:40

« vorige - volgende »

diamant en 2 gasten bekijken dit topic.

Tjerk1121

Citaat van: pameijer op november 20, 2023, 23:57:08Het is bekend dat de interne app van de LG beter is dan de Shield. Weinig aan te doen, tenzij er idd instellingen niet goed staan. Maar in de Shield kun je niet veel fout doen in dat opzicht. 't Is wat 't is vrees ik...

Ik werd door bovenstaande post toch wel een beetje getriggerd en kijk nu ook Netflix via de LG app en het lijkt inderdaad scherper en op de één of andere manier is het geluid harder, met andere woorden: ik moet het volume zachter zetten dan wanneer ik via de Shield kijk.

Rivanov

Citaat van: vanbrug op december 27, 2023, 17:17:56Een Nvidia Shield doet nog steeds geen automatische framerate switch toch zoals een AppleTV wel doet?
Ik weet wel dat er hulpprogramma's waren maar die werkten toen ik ze probeerde maar half. De helft van de tijd liep Netflix vast. Ook een manuele switch via de afstandsbediening zorgde vaak voor vastlopers.
Dat was voor mij ook de hoofdreden om naar een AppleTV over te stappen.
De Match Frame Rate is in Beta en kun je "mappen" aan een button op de remote.
LG OLED 77G4 | Sonos Arc | Sonos Sub Gen. 3 | Apple TV 4K | Nvidia Shield TV Pro | Xbox Series X

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

morca

Mijn kodi speelt opeens geen dvd meer na update.
Als ik de map wil openen zegt hij missende files op zoiets.
Maar de files staan er gewoon.

FOX123

Mijn Kodi speeld na de update geen demo atmos files meer af, hij klapt eruit naar het beginscherm, vreemd allemaal, met versie 20.5 nergens last van :(