A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Staaled op oktober 11, 2014, 18:23:38
Ik heb zo'n idee dat je mogelijk David Lindley erg leuk vindt.
Teksten zijn vaak hilarisch , muziek is goed doortimmerd en de man zelf is cool.
Word ik telkens weer vrolijk van. :)
Als ik terug ben van vakantie gaan we David eens beluisteren ;)


Eerst even een weekje "niks" in Toscane :)

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

sultankat

Citaat van: Xander32 op oktober 12, 2014, 10:52:07
Jaloers-modus; ON

+1 met boost. Hier nu al dozen aan het inpakken voor de grote verhuizing begin december. Eindelijk een luisterkamer van formaat. :pompom:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani


twani

#10555
Citaat van: sultankat op oktober 12, 2014, 11:36:59
+1 met boost. Hier nu al dozen aan het inpakken voor de grote verhuizing begin december. Eindelijk een luisterkamer van formaat. :pompom:

Aiiii..... een luisterkamer van formaat is anders ook best iets om naar úit te kijken  :)


Uiteraard verplicht een dergelijk achteloos gemaakte opmerking jou nú al tot het plaatsen van mooie foto's van de nieuwe ruimte tzt. :laugh:

twani


Staaled

Citaat van: twani op oktober 12, 2014, 10:18:50
Als ik terug ben van vakantie gaan we David eens beluisteren ;)


Eerst even een weekje "niks" in Toscane :)
Ziet er prima uit.
Veel plezier allen. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 12, 2014, 10:18:50
Als ik terug ben van vakantie gaan we David eens beluisteren ;)


Eerst even een weekje "niks" in Toscane :)
Citaat van: twani op september 25, 2014, 21:17:52
Mijn agenda zegt dan 16 oktober, prima afgesproken. Mail je wel adres Bas ;)
Eh, onze afspraak gaat dus niet door? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Aii, is dat deze week Bas? :blush:   Ik heb 'm volgende week in de agenda staan :devil:



Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 13, 2014, 09:54:37
Aii, is dat deze week Bas? :blush:   Ik heb 'm volgende week in de agenda staan :devil:
Haha, ok. Dan wordt het een ander keertje, ben alleen deze week vrij. Veel plezier in ieder geval!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 13, 2014, 12:22:34
Haha, ok. Dan wordt het een ander keertje, ben alleen deze week vrij. Veel plezier in ieder geval!

Ga je toch lekker naar Toscane  ;)

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 13, 2014, 15:15:26
Ik kom net terug uit Gent... ;)

En is je bezoek meegevallen? Het was dit weekend jammergenoeg geen al te best weer...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op oktober 13, 2014, 15:19:07
En is je bezoek meegevallen? Het was dit weekend jammergenoeg geen al te best weer...
Mijn wieltjes hebben het te verduren gekregen ja. Mijn armen niet, daar zijn lopers te langzaam voor. ;)
Het weer was best aardig. We zijn het gewend dat het tijdens de helft van onze vakanties regent. Het was in ieder geval een gezellig weekend!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

In Brugge was het feest tijdens voorgaand weekend: genoten van Brugse Zot en vooral van paolo fresu en zijn 3 metgezellen

twani

Een nieuwe B&O vintage verovering voor de verzameling :)


Vergeleken met MAZ z'n "handelsbudgetten" gekocht voor een "lousy"  €65,-  :tounge2:


Blij mee! :pompom: :pompom:


Gebouwd van 1993 tot 2004.

De mijne stamt uit 2004, laatste jaar dus....

http://beophile.com/?page_id=1104

twani


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.