A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VlisChris

Leuke site! Kun je inderdaad leuk inspiratie opdoen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Molger in motion.....

twani

Und so.......

Eddye

 :worship: Erg leuk uitgevoerd, en het resultaat mag er wezen. Staat mooi zo.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted Member 2

 :thumbs-up:

Moet je dat schelpenzand er niet los in storten? 8)

Gr
Henk

twani

Citaat van: Onder013 op oktober 28, 2013, 18:15:56
:thumbs-up:

Moet je dat schelpenzand er niet los in storten? 8)

Gr
Henk
Grapjas :D


Het lijkt wel een beetje op de peperdure "M-bags" van Audiomaat.. :P


Oh ja voor de volledigheid:

De Harbeths staan nu op een op maat gesneden stuk Ikea kurk á raison van € 0,79 per vel. (Is namelijk op de foto niet te zien. ;))

twani

Overigens kom je op de keukenafdeling flink wat snijplanken tegen waarvan je prima je eigen CA Plates kunt maken. :P

De samenstelling van de planken zullen die van CA weinig ontlopen denk ik zo :D

frank2

#7282
Het betere werk: een 2 tal keukenbladen van beuken van IKEA, even laten zagen en lijmen/schroeven.(en je hebt een goed en mooi audiorack)  Zeer goede ondergrond, zie een van mijn eigen foto's. Alle maten denkbaar en zeer betaalbaar.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 28, 2013, 18:45:30
Overigens kom je op de keukenafdeling flink wat snijplanken tegen waarvan je prima je eigen CA Plates kunt maken. :P

De samenstelling van de planken zullen die van CA weinig ontlopen denk ik zo :D

Het wezenlijke verschil zal de prijs zijn denk ik... :P

Het moet gezegd worden Theo dat je weer lekker creatief bezig ben  :clapping:
Ik vond de stands die je had onder de Harbeths echt schitterend (persoonlijke mening natuurlijk  ;)) , maar ik snap ook wel dat je het geheel in harmonie wilt hebben met het rack waar de DDDac en de Leben op staan.

Je bent zelfs in de weer met het materiaal (kurk) van de ''gehakt'' modificaties lees ik wel.... :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Ik ben erg benieuwd hoe het geheel eruit ziet, van een afstandje 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mitch--

ziet er goed uit theo! wil je de stands niet dezelfde maat geven als de speakers, omdat ze nu groter zijn?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Deleted Member 2

#7286
Citaat van: YamahaRXV op oktober 28, 2013, 18:59:08

Ik vond de stands die je had onder de Harbeths echt schitterend (persoonlijke mening natuurlijk  ;))

Het zal inderdaad de symbyose van rack, stand en sound zijn die de oorsprokelijke stands (moeten) doen vergeten.

Die oorspronkelijke stands vond ik geweldig bij het specifieke uiterlijk van de luidsprekers passen.

Martin!!!

#7287
Ziet er keurig uit Theo, Twani-stands 2.0   :thumbs-up:
mainly British stuff

twani

De originele stands gaan naar de spuiter voor een (samen met Monique) nader te bepalen kleurstelling. Deze gaan niet weg namelijk, de Molgers zijn dus eigenlijk "stand ins" :laugh:

Martin!!!

Citaat van: twani op oktober 28, 2013, 20:11:00
De originele stands gaan naar de spuiter voor een (samen met Monique) nader te bepalen kleurstelling. Deze gaan niet weg namelijk, de Molgers zijn dus eigenlijk "stand ins" :laugh:


Het blijven prachtige stands,  voor een zeer bescheiden prijs....... ben heel benieuwd naar de geupgrade 1.0's straks
mainly British stuff

erik s.

Citaat van: twani op oktober 28, 2013, 20:11:00
De originele stands gaan naar de spuiter voor een (samen met Monique) nader te bepalen kleurstelling. Deze gaan niet weg namelijk, de Molgers zijn dus eigenlijk "stand ins" :laugh:
dat zijn toch de W & M? die waren ook in geheel zwart leverbaar, maar zijn er al een tijd niet meer. er zijn nog maar een paar modellen leverbaar.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Jumping Jack

Eerlijk, ik vind de vorige stands veel mooier. Nu lijkt het alsof de speakers op de wasmand staan...  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ


Deleted Member 2


AbZ

Zo was er ook eens een Hollander die kans zag om zand naar Saoedi Arabie te exporteren  :wacko:
maar hij verdiende er iig nog aan  :worship:

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op oktober 29, 2013, 09:12:52
Eerlijk, ik vind de vorige stands veel mooier. Nu lijkt het alsof de speakers op de wasmand staan...  ;)

:D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

rayman007

Maaarrree waar isw dat plaklood voor?

twani

Citaat van: erik s. op oktober 29, 2013, 09:11:46
dat zijn toch de W & M? die waren ook in geheel zwart leverbaar, maar zijn er al een tijd niet meer. er zijn nog maar een paar modellen leverbaar.
Allemaal gewoon nog te koop hoor, alle hoogtes alle kleuren.

twani

Citaat van: Jumping Jack op oktober 29, 2013, 09:12:52
Eerlijk, ik vind de vorige stands veel mooier. Nu lijkt het alsof de speakers op de wasmand staan...  ;)

"De originele stands gaan naar de spuiter voor een (samen met Monique) nader te bepalen kleurstelling. Deze gaan niet weg namelijk, de Molgers zijn dus eigenlijk "stand ins" "



LEZEN.

twani

Citaat van: AbZ op oktober 29, 2013, 09:23:02
Jij woont in z... en hebt een zak z... gekocht?  :blink:
Ik weet het, ik ben een z.....