A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Martin!!! op augustus 23, 2013, 09:06:19
Helaas beide de komende 6 maanden op non-actief  :( :(
... het was dan ook wel heel erg opzichtig en doorzichtig ...niet heel erg doordacht. Dat terwijl de mod. hem zelfs nog een subtiele waarschuwing heeft gegeven.


Maarre, hoe houden wij het draadje nu gedurende zes maandjes levendig?
Suggesties?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Hifi Addict op augustus 23, 2013, 09:18:18
Jammer, balen zeg..

Dat is het zeker ja  :(  Erg jammer dat het allemaal zo moest lopen, maar ik ken twani denk ik goed genoeg om te weten dat hij op basis van een stukje persoonlijk moraal en eigenwaarde/trots heeft gehandeld en wist wat de consequenties konden zijn.
De ''acties'' van bepaalde mensen om de mogelijke consequenties aan te zwengelen of kracht toe te zetten bij de mods van dit forum geven denk ik aardig weer wat twani heeft willen aangeven in zijn laatste post als Sam1909 in het forumbeleid topic.
Voor mijzelf weet ik in ieder geval wel welke ''actie'' van bovengenoemde ik persoonlijk het meest respectabele vind  ;)
Liever met opgeheven hoofd het strijdveld verlaten dan...... (vul het verder maar in)



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

De ban vind ik wel logisch. Theo ondermijnde door een tweede account het besluit van de mods, in plaats van zich neer te leggen bij de ban. Grappig om het te proberen, maar de consequenties kon hij wel inschatten. Zo, ook weer mijn plasje zegje gedaan en eens kijken of Theo in het voorjaar zijn DAC af heeft.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

 ::)



...das al een geëigend discussie-onderwerp (de opgelegde ban en diens reden), alleen niet het juiste draadje denk ik.
:)

Betreft DAC; Twani zal nu geen/veel minder tijd kwijt zijn aan dit forum, dus ik verwacht dat hij spoedig aan het genieten zal zijn van zijn prachtige en zelfvervaardigde DAC.

Zijn bevindingen die laten zich dan nog even op zich wachten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op augustus 23, 2013, 10:40:17
... het was dan ook wel heel erg opzichtig en doorzichtig ...niet heel erg doordacht. Dat terwijl de mod. hem zelfs nog een subtiele waarschuwing heeft gegeven.


Maarre, hoe houden wij het draadje nu gedurende zes maandjes levendig?
Suggesties?

Enerzijds wel, anderzijds misschien juist wel doordacht en ''bewust'' gedaan  ;)  De mogelijke reden zou je uit mijn vorige post kunnen halen.

Maar goed, laten we het er maar niet meer verder over hebben want anders wordt dit topic straks nog een verlengstuk van het andere hot-topic en dat kan niet de intentie van de TS zijn geweest  ;D
Ik heb helaas geen dac project lopen waar ik foto,s van kan plaatsen hier, maar verwacht wel over twee weken een nieuw besteld audiomeubel binnen te krijgen waar nog wat persoonlijke ''modificaties'' aan gedaan moeten worden. Om het topic in leven te houden zal ik hier wel een aantal foto,s plaatsen van de voortgang. Volgens Theo zijn woorden is dit ook een beetje mijn topic, dus ik neem dan maar de vrijheid hier in  :)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Ik stel voor om het topic gewoon te vullen met afbeeldingen van halfnaakte mannen. Zo zou Theo het gewild hebben.





:D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Pinohelmond

Vrede op aarde lijkt Theo te zeggen..
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

YamahaRXV

Om meteen maar de daad bij het woord te voegen  :angel:

Dit meubel in deze kleurstelling gaat het worden waarbij de drie fronten die nu als ladenfronten dienen straks gaan functioneren als kastdeurtjes om zo nog wat meer componenten (uit het zicht) te kunnen huisvesten. Er zal dus e.e.a. gedemonteerd moeten worden en de fronten zullen voorzien gaan worden van koelkastscharnieren en gasdempers/scharnieren (het middelste front van het meubel)

In het topic van doorofnight had ik dit meubel gezien en was er meteen al erg van gecharmeerd. Na wat discussies en meningsverschillen met mijn vriendin over de kleurstelling gaat het (naar tevredenheid beiden) onderstaand meubel worden  :pompom:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op augustus 23, 2013, 10:56:13
Ik stel voor om het topic gewoon te vullen met afbeeldingen van halfnaakte mannen. Zo zou Theo het gewild hebben.





:D

;D  :pompom: :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: YamahaRXV op augustus 23, 2013, 11:07:56
Om meteen maar de daad bij het woord te voegen  :angel:

Dit meubel in deze kleurstelling gaat het worden waarbij de drie fronten die nu als ladenfronten dienen straks gaan functioneren als kastdeurtjes om zo nog wat meer componenten (uit het zicht) te kunnen huisvesten. Er zal dus e.e.a. gedemonteerd moeten worden en de fronten zullen voorzien gaan worden van koelkastscharnieren en gasdempers/scharnieren (het middelste front van het meubel)

In het topic van doorofnight had ik dit meubel gezien en was er meteen al erg van gecharmeerd. Na wat discussies en meningsverschillen met mijn vriendin over de kleurstelling gaat het (naar tevredenheid beiden) onderstaand meubel worden  :pompom:



Erg mooi meubel, ik houd wel van dat soort strak design
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Ik realiseerde me te laat dat ik mijn reactie in het verkeerde topic had geplaatst. Mijn excuses.

Citaat van: Jumping Jack op augustus 23, 2013, 10:56:13
Ik stel voor om het topic gewoon te vullen met afbeeldingen van halfnaakte mannen. Zo zou Theo het gewild hebben.





:D
Wel liggend op de motorkappen van geile auto's natuurlijk! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


Deleted Member 2


Twani zou ook een forum dag kunnen organiseren bijvoorbeeld als zijn dac klaar is. :o

BuSpu

Citaat van: Onder013 op augustus 23, 2013, 11:19:34
Twani zou ook een forum dag kunnen organiseren bijvoorbeeld als zijn dac klaar is. :o
lekkere barbecue erbij  :notify:

BuSpu

Citaat van: YamahaRXV op augustus 23, 2013, 11:07:56
Dit meubel in deze kleurstelling gaat het worden waarbij de drie fronten die nu als ladenfronten dienen straks gaan functioneren als kastdeurtjes om zo nog wat meer componenten (uit het zicht) te kunnen huisvesten. Er zal dus e.e.a. gedemonteerd moeten worden en de fronten zullen voorzien gaan worden van koelkastscharnieren en gasdempers/scharnieren (het middelste front van het meubel)
Fraai zeg, wat is dat zwarte deel?

YamahaRXV

Citaat van: BuSpu op augustus 23, 2013, 11:27:02
Fraai zeg, wat is dat zwarte deel?

Dank je  ;D  Het zwarte gedeelte is een geïntegreerd gedeelte waar twee componenten gehuisvest kunnen worden (interne maten: 53x12 cm) en puur uit optisch/cosmetisch contrast zo is samengesteld.

Persoonlijk vind ik de wand achter het meubel ook wel wat hebben.... Tijdens mijn vakantie viel het mij al snel op dat er in het restaurant van het resort waar wij vertoefden een exact zelfde wand aanwezig was. Mijn interesse was meteen gewekt en ik ben de betreffende wand meteen gaan bekijken en betasten onder het oog van vele etende vakantiegangers die mij met een nogal verwonderde blik aankeken  :crazy: ;D
De betreffende wand bleek van een bepaald akoestisch dempend materiaal gemaakt te zijn en deed veel goeds om de kakofonie van stemmen in het restaurant tot een minimum te beperken, aldus het onderbouwende verhaal van de restaurant manager.

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: BuSpu op augustus 23, 2013, 11:26:00
lekkere barbecue erbij  :notify:
In de winter? :blink: :wacko:

Citaat van: YamahaRXV op augustus 23, 2013, 11:53:14
Dank je  ;D  Het zwarte gedeelte is een geïntegreerd gedeelte waar twee componenten gehuisvest kunnen worden (interne maten: 53x12 cm) en puur uit optisch/cosmetisch contrast zo is samengesteld.

Persoonlijk vind ik de wand achter het meubel ook wel wat hebben.... Tijdens mijn vakantie viel het mij al snel op dat er in het restaurant van het resort waar wij vertoefden een exact zelfde wand aanwezig was. Mijn interesse was meteen gewekt en ik ben de betreffende wand meteen gaan bekijken en betasten onder het oog van vele etende vakantiegangers die mij met een nogal verwonderde blik aankeken  :crazy: ;D
De betreffende wand bleek van een bepaald akoestisch dempend materiaal gemaakt te zijn en deed veel goeds om de kakofonie van stemmen in het restaurant tot een minimum te beperken, aldus het onderbouwende verhaal van de restaurant manager.


Linda en ik zijn heel erg van het industriële uiterlijk en als dat ook nog eens gecombineerd kan worden met akoestische voordelen. Het zal vast met diffusie te maken hebben, maar heb je toevallig meer informatie hierover, Jan?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Hifi Addict

Citaat van: YamahaRXV op augustus 23, 2013, 11:53:14
Dank je  ;D  Het zwarte gedeelte is een geïntegreerd gedeelte waar twee componenten gehuisvest kunnen worden (interne maten: 53x12 cm) en puur uit optisch/cosmetisch contrast zo is samengesteld.

Persoonlijk vind ik de wand achter het meubel ook wel wat hebben.... Tijdens mijn vakantie viel het mij al snel op dat er in het restaurant van het resort waar wij vertoefden een exact zelfde wand aanwezig was. Mijn interesse was meteen gewekt en ik ben de betreffende wand meteen gaan bekijken en betasten onder het oog van vele etende vakantiegangers die mij met een nogal verwonderde blik aankeken  :crazy: ;D
De betreffende wand bleek van een bepaald akoestisch dempend materiaal gemaakt te zijn en deed veel goeds om de kakofonie van stemmen in het restaurant tot een minimum te beperken, aldus het onderbouwende verhaal van de restaurant manager.

Mooi kastje :)

Je hebt ook vergelijkbare wanden in hout uitgevoerd. Wellicht is dat akoestisch nog wat gunstiger  :)

-madison-

Citaat van: YamahaRXV op augustus 23, 2013, 11:53:14
Persoonlijk vind ik de wand achter het meubel ook wel wat hebben.... Tijdens mijn vakantie viel het mij al snel op dat er in het restaurant van het resort waar wij vertoefden een exact zelfde wand aanwezig was. Mijn interesse was meteen gewekt en ik ben de betreffende wand meteen gaan bekijken en betasten onder het oog van vele etende vakantiegangers die mij met een nogal verwonderde blik aankeken  :crazy: ;D
De betreffende wand bleek van een bepaald akoestisch dempend materiaal gemaakt te zijn en deed veel goeds om de kakofonie van stemmen in het restaurant tot een minimum te beperken, aldus het onderbouwende verhaal van de restaurant manager.

Volgens mij zijn dat gewoon steenstrips hoor ;)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Bas Akkerman

Citaat van: -madison- op augustus 23, 2013, 14:39:00
Volgens mij zijn dat gewoon steenstrips hoor ;)
Dat leek me ook, maar volgens Jan/de restauranteigenaar/de fabrikant dus niet...?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 23, 2013, 15:47:46
Dat leek me ook, maar volgens Jan/de restauranteigenaar/de fabrikant dus niet...?
... ik ken de kunstofvariant, die ook in een restaurant/café te vinden is.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op augustus 23, 2013, 16:03:12
... ik ken de kunstofvariant, die ook in een restaurant/café te vinden is.
Is die variant "akoestisch verantwoord", ofzo?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 23, 2013, 16:04:07
Is die variant "akoestisch verantwoord", ofzo?
... geen idee maar de uitstraling is gelijk aan die van de hierboven door Jan geposte foto. Die wand viel mij toen ook positief op betreft looks, afwerking.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op augustus 23, 2013, 10:44:43
Betreft DAC; Twani zal nu geen/veel minder tijd kwijt zijn aan dit forum, dus ik verwacht dat hij spoedig aan het genieten zal zijn van zijn prachtige en zelfvervaardigde DAC.

Zijn bevindingen die laten zich dan nog even op zich wachten.

Het dac project loopt lekker gestaag door en zelfs de voortgang zal hier in dit topic als (bijna) vanouds te zien zijn  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 23, 2013, 13:53:22
In de winter? :blink: :wacko:
Linda en ik zijn heel erg van het industriële uiterlijk en als dat ook nog eens gecombineerd kan worden met akoestische voordelen. Het zal vast met diffusie te maken hebben, maar heb je toevallig meer informatie hierover, Jan?

@Bas   Ik kan je helaas geen naam van een fabrikant geven, daar verliep de communicatie met de Spaanse/Canarische  manager niet helemaal soepel genoeg voor  :wacko:
Zijn (technisch) Engels was bijna net zo slecht als mijn beheersing van de Spaanse taal  ;D

Wat ik gezien heb aan de betreffende akoestische wand is dat deze is samengesteld tot één grote wand door middel van rechthoekige segmenten van zo,n  60 x 30 cm die bijna naadloos tegen elkaar geplakt waren.
Het materiaal van de segmenten was een soort van licht veerkrachtig schuimrubber met van dichtbij duidelijk zichtbaar een fijne poriën/perforatie structuur.
Het was beslist geen hout  ;)  Ik kan mij herinneren dat ik iets soortgelijks op het net heb kunnen zien bij een bedrijf wat akoestische oplossingen biedt.

Het is in ieder geval niet Merford die hier overigens een luttel aantal kilometers bij mij vandaan zitten....  Ik ga er in ieder geval nog even serieus naar kijken want ik heb ook wel interesse in zoiets want het zag er zeer realistisch en natuurlijk uit.

Aan de hand van het materiaal met de poriën zeg ik dat het absorptie werking heeft, aan de andere kant door zijn vormgeving weer diffusor werking... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8