Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Gestart door morca, oktober 17, 2010, 18:21:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


GPO

ant-man is ook wel een tip wat mij betreft ... film is geinig en er zitten paar verassende LFE momenten in.... zeker als je het hier hebt over een held zo groot als een mier... :)
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

morca

Die ga ik zeker even kijken dan Gert Jan.
Heb al weer een hele lijst zo :thumbs-up:
Bedankt voor de tips heren.
Vd week koud en sneeuw dus word veel film kijken .

RonG

Gisteren bij iemand een stukjes van terminator genisys gezien (tijdje geleden dat ik die gezien heb alweer), is ook wel een tip waard :)

morca

Citaat van: RonG op januari 11, 2017, 08:51:55
Gisteren bij iemand een stukjes van terminator genisys gezien (tijdje geleden dat ik die gezien heb alweer), is ook wel een tip waard :)
Die heb ik pas gezien,was zeker de moeite waard idd.

morca

Citaat van: GPO op januari 10, 2017, 23:31:43
ant-man is ook wel een tip wat mij betreft ... film is geinig en er zitten paar verassende LFE momenten in.... zeker als je het hier hebt over een held zo groot als een mier... :)
Ik zat te denken,je had het ooit over een film met een superjet maar een man een een vrouw de piloot waren,daar zat ook super geluid bij en leuke film.
Maar ben de naam en de film kwijt?



KillerbeeNL

Citaat van: morca op januari 12, 2017, 00:35:17
The Avengers , Age of Ultron.
Geweldige film,wat een lfe effecten  :headbanging:
Ik zie uit naar het volgende deel.

Stan Lee kicks ass !!!


gaaf is hij hè
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Witalik

Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"


morca

Net nicky minjah album: the pink print, eerste liedje even vol gas gehad.
Niet normaal !!!!!
Wat een laagenergie  :headbanging:
Zelfs met film nog niet zoveel druk en buttkicker gevoelt
Aanrader om eens te testen.

RonG

Citaat van: morca op januari 12, 2017, 12:30:35
Net nicky minjah album: the pink print, eerste liedje even vol gas gehad.
Niet normaal !!!!!
Wat een laagenergie  :headbanging:
Zelfs met film nog niet zoveel druk en buttkicker gevoelt
Aanrader om eens te testen.

De remake van Poltergeist moet je eens checken, zit ook erg veel laag in :), en de film is ook niet eens zo slecht.

morca

Citaat van: RonG op januari 12, 2017, 14:11:18
De remake van Poltergeist moet je eens checken, zit ook erg veel laag in :), en de film is ook niet eens zo slecht.
Bedankt voor de tip Ron,horror is niet mijn genre maar zal hem eens gaan kijken  :thumbs-up:

Staaled

Citaat van: Kamidioblitz op januari 10, 2017, 12:40:29
Deadpool, Guardians of the Galaxy, Avengers 1 en 2, Chappie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deadpool heb ik toevallig gisteren gezien.
Voor mij de leukste Marvel.

Oh, en bruut laag.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


Maikel_audionerd

Citaat van: morca op januari 12, 2017, 15:19:10
Vanavond of morgen kan ik hem kijken  :popcorn:
Denk dat ik zo Interstellar aan ga zetten
Goeie film.
Mooi te horen dat het laag zo prima is nu  :clapping:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

morca

Citaat van: Maikel_audionerd op januari 12, 2017, 16:39:55
Goeie film.
Mooi te horen dat het laag zo prima is nu  :clapping:
Het laag was altijd al super,maar door een verkeerde setting vd bd speler,en de eerste film die ik erindraaide leek er iets mis.
Nu is het weer als vanouds druk ,energie,infrasoonlaag.
Echt genieten.
Ik liep poos achter met films,valt me op hoeveel er superlaag hebben vd laatste jaren.

Interstellar is even doorbijten,begint rustig die staat net aan.

morca

Zo dat was Interstellar.
Aparte film die echt op gang moest komen.
Leuke laageffecten maar niet mijn smaak.

Morgen Deadpool maar even kijken om hiervan bij te komen.
En tochtstripjes halen,me deur rammelt  :clapping:

RalphH

Deadpool, erg vet!
Interstellar, overrated naar mijn idee. Eerste 10 seconden laten t huis goed rammelen wel.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


morca

Eerste akoestische aanpassingen zijn een feit,handjeklap zo dood als een pier in de voorkamer.
Ik heb 2 dikke rugleuningen van een bank naast elkaar in een plaid gemaakt op de achtermuur in het midden.
voor links en rechts 2 dikke tuinstoelkussens aan elkaar,ik had er 4.
Even nog wat kussen scoren en wat stofjes of plaid vd action eromheen die alle hetzelfde zijn zodat er in de achterkamer ook een paar komen te hangen.

Nu eerst luisteren  :music:
Daarna afwerken.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey