Welke HT eindversterker <1000 euro

Gestart door JC uit V, december 15, 2023, 19:43:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vik

Voor de Marantz AV 8801 maakt het klankmatig geen verschil of je kiest voor XLR of RCA, mocht je beslissing daarop gebaseerd zijn.

Citaat van: JC uit V op december 29, 2023, 17:01:23Dat is niet zo moeilijk en niet vanwege de klank. De Rotel zijn 5 kanaals, de 7-kanaals is echt veel te duur en wordt weinig aangeboden. Verder hebben ze geen gebalanceerde XLR waar mijn voorkeur naar uit gaat
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

JC uit V

Citaat van: vik op december 30, 2023, 10:58:00Voor de Marantz AV 8801 maakt het klankmatig geen verschil of je kiest voor XLR of RCA, mocht je beslissing daarop gebaseerd zijn.


Uit eigen ervaring weet ik dat dit zeker wel uitmaakt!
Marantz AV8801 met Denon POA-6600 in stereo, 8-kanaals Magnus Audio USA in Home-Cinema + Marantz UD7007 + Denon DCD-1460 + Denon DRS-810 + Denon DA-500 met T+A TMR160 + TAL XC + T+A TMR80 + T+A heights + SVS sub

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

JC uit V

Marantz AV8801 met Denon POA-6600 in stereo, 8-kanaals Magnus Audio USA in Home-Cinema + Marantz UD7007 + Denon DCD-1460 + Denon DRS-810 + Denon DA-500 met T+A TMR160 + TAL XC + T+A TMR80 + T+A heights + SVS sub

vik

#29
Ik zag hem ook staan maar net te laat.

Genoeg reuring daar in Venray want ook deze verkoper komt er vandaan. Beetje vaag maar kan ook toeval zijn.

edit: link verwijderd.

Citaat van: JC uit V op januari  5, 2024, 20:21:21Helaas al verkocht ondanks .....
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

pieper

ik ben degene die de eerste versterker verkocht heeft, deze nieuwe advertentie is een ziele poging tot pesten om een advertentie te zetten en dan mijn telefoon nummer erbij. sommige mensen hier kun je beter geen zaken mee doen na onderzoek vond ik dat ie nogal wat mensen opgelicht heeft (bekent bij politie).
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

vik

Ik heb de link verwijderd.

Citaat van: pieper op januari  6, 2024, 09:41:10ik ben degene die de eerste versterker verkocht heeft, deze nieuwe advertentie is een ziele poging tot pesten om een advertentie te zetten en dan mijn telefoon nummer erbij. sommige mensen hier kun je beter geen zaken mee doen na onderzoek vond ik dat ie nogal wat mensen opgelicht heeft (bekent bij politie).
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

morca

Die iyota was 1100 in Duitsland.
Dat had ik wel geweten!!.
Je gaat geen 2 hands kopen terwijl een nieuwe iets duurder is lijkt mij.