The Sv..s Ht-living

Gestart door SV..S, mei 21, 2010, 10:52:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SV..S

Citaat van: Ro op februari  1, 2012, 21:53:44
Staat de Martantz switch er ook al in? Kon hem op de foto niet direct vinden..... ;D
Ja hoor rechts onder, en hij bevalt prima ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

Citaat van: Audiofiel op januari 31, 2012, 12:00:51
De koelblokken zitten ook nog eens precies aan de achterkant. Hoe heet wordt die achterkant van de versterker, dus bovenop de koelribben gemeten? Dat is het heetste en dus belangrijkste punt voor een meting. ::)
Krijg dat niet echt goed gemeten.

Maar ik schat 40 graden?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Audiofiel

Citaat van: SV..S op februari  1, 2012, 23:36:01
Krijg dat niet echt goed gemeten.

Maar ik schat 40 graden?

Dat is heel mooi, geen enkel probleem.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

Erg mooi man!
Had al een tijd niet meer in je topic gekeken, maar meubel, en vooral ook je wijnrek is erg mooi geworden 8)
Als ik bij je langskom (moet echt eens mijn agenda erbij pakken) wil ik best even mijn camera meenemen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SV..S

Citaat van: Christiaan S op februari  2, 2012, 07:50:46
Erg mooi man!
Had al een tijd niet meer in je topic gekeken, maar meubel, en vooral ook je wijnrek is erg mooi geworden 8)
Als ik bij je langskom (moet echt eens mijn agenda erbij pakken) wil ik best even mijn camera meenemen :)
Lijkt me leuk :)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Ro

Citaat van: SV..S op februari  1, 2012, 23:34:32
Ja hoor rechts onder, en hij bevalt prima ;D
Perfect! Goed om te horen dat hij bevalt.
Classe SSP-800 + CA-5300, Phonar, Velodyne DD15, Dune D1, Humax 5050c, Sony KLD55HX920

SV..S

Citaat van: Christiaan S op februari  2, 2012, 07:50:46

Als ik bij je langskom (moet echt eens mijn agenda erbij pakken)
Ja, waar blijf je nu man!
Ach ik snap het wel, je moet natuurlijk een maand verlof aanvragen, je vlucht boeken, enz,enz :D
Als je nog lang wacht heb je weer al een nieuwe vriendin, en mag je niet meer weg :-X:tongue2:

Ik ken trouwens nog wel een leuk vrijgezel meisje, knap, blond, lange benen, en ze houd ook van fotograferen.
Haar voornaam begint met een H en eindigt op Ster  :hehe:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

larzie

Citaat van: SV..S op februari  3, 2012, 09:44:49
Haar voornaam begint met een H en eindigt op Ster  :hehe:

"Heeren van de bruine ster" van Jiskefet ook  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

SV..S

Citaat van: larzie op februari  3, 2012, 09:59:38
"Heeren van de bruine ster" van Jiskefet ook  :D

dat klinkt ranzig maar wist je dat zij

http://www.muziek-buro.nl/Ellen%20ten%20Damme%20Boeken.htm

ook retejong speelde?

ook een mooie vrouw :wub:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Audiofiel

Citaat van: SV..S op februari  3, 2012, 11:11:39
ook een mooie vrouw :wub:

Vooral een paar jaar terug:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

SV..S

zo'n pensioen droom ik ook van :blush:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Mooie set hoor! Ben onder de indruk van de kwaliteit van de set en je kamer!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris


Classe HT by Sauer Fotografie, on Flickr


Classe HT by Sauer Fotografie, on Flickr


Classe HT by Sauer Fotografie, on Flickr

Morgen zal ik proberen tijd vrij te maken om de gigantische kleurverschillen tussen de foto's weg te halen :) Zometeen eerst mijn bed eens opzoeken haha.

Bedankt voor de gastvrijheid, ook aan Anne-Marie. Vond het zelf gezellig en interessant! En man, wat heb je een pracht van een geïntegreerde thuisbioscoop in je woonkamer staan zeg.
Hoe heet die gitarist nu ook weer? Ga eens wat van hem opzoeken. Dat zal nog niet een kwart zo indrukwekkend klinken bij mij als het bij jou klinkt, maar wat een virtuoos 8)

PS: het was lekker rustig op de snelweg zojuist: ben onderweg 16 auto's tegengekomen :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

PS: waar ken jij Hester van als ik vragen mag? Wel grappig :)
Edit: ik zou het even moeten navragen, maar waarschijnlijk was het overigens niet voor mijn nichtje, maar mijn zus haha. Ik zie dat ze uit Yerseke komt, en die van mijn zus kwam ergens uit die buurt. Slecht dat ik die naam helemaal niet weet eigenlijk haha.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SV..S

Citaat van: Christiaan S op februari 11, 2012, 03:07:24

Morgen zal ik proberen tijd vrij te maken om de gigantische kleurverschillen tussen de foto's weg te halen :) Zometeen eerst mijn bed eens opzoeken
Zo, jij bent inderdaad een nachtbraker man, ik moet zeggen dat ik rond die tijd toch echt wel sliep, daar hielpen de gemaakte schaatskilometers ook wel aan mee :)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

blue-eyes

Citaat van: Christiaan S op februari 10, 2012, 23:34:36
Mooie set hoor! Ben onder de indruk van de kwaliteit van de set en je kamer!


Tiks en Classe. Need I say more :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Citaat van: SV..S op februari 11, 2012, 09:19:44
Zo, jij bent inderdaad een nachtbraker man, ik moet zeggen dat ik rond die tijd toch echt wel sliep, daar hielpen de gemaakte schaatskilometers ook wel aan mee :)

Haha, wees gerust hoor. Ik zat als een redelijke zombie achter mijn laptopje :) Daarna nog even wat los internetten, en na 4en nog eens ingeslapen. Beetje jammer dat ik vergeten was dat ik mijn moeder even weg zou brengen met de auto vanochtend :P Dus was om 0945 weer wakker :-X
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: Blue-Eyes op februari 11, 2012, 09:35:59
Tiks en Classe. Need I say more :D :D
LOL. Moet zeggen dat sinds ik in jou topic foto's had gezien van die Tik 10's ik die wel eens in werkelijkheid wilde horen. Erg tof dat ik die nu eens heb kunnen beluisteren. Want man o man, dat kan knijterhard zonder te vervormen hoor. Erg indrukwekkend.
Surround klonk ook nog eens erg leuk, ook al had ik een film uitgezocht met weinig surround effecten. Maar wel mooie ambiance over de achterkanalen. Subje was minder gigantisch groot dan ik altijd dacht van SVS, ook al is het "de kleinste" (voor zover dat iets zegt).
Erg leuke ervaring geweest zo.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijnst1990

Prachtige foto's van een dito set! :)

Enne.. de gitarist, is dat toevallig Rodrigo Y Gabriela? Gehoord bij Philip en dat is in ieder geval érg mooi  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Mooie foto's die de set en woonkamer eer aan doen :thumbs-up:

Ben benieuwd wat je van mijn ruimte kunt maken. Ik heb iets minder licht tot mijn beschikking :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Audiofiel

Leuke foto's, mooie sfeertekening van de set. 8)



En Jos, volgende keer wel even je hoofd stil houden (foto 2). ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

SV..S

Thanks allen, ik ga later nog uitgebreid posten, nu eerst verder stoeien met mijn pc die geen netwerk verbingding meer geeft :(




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15