Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

katwax

Citaat van: Robbo op september 26, 2013, 10:20:57
Gisteren met Utopia begonnen.   Zeer goede eerste aflevering, dit belooft wat.
Staat hier ook al paar maanden klaar, moet er nog aan beginnen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Citaat van: Robbo op september 26, 2013, 10:20:57
Gisteren met Utopia begonnen.   Zeer goede eerste aflevering, dit belooft wat.

Heb de eerste bluray binnen gehaald en stukje gekeken van de eerste aflevering. Ziet er apart uit. Die wil ik wel kijken.
Eens zien of de 2de bluray ook nog binnen te halen is. De 1ste gaf veel problemen.
Bedankt voor de tip.

alexander2

Citaat van: riwi op oktober  3, 2013, 11:19:32
Heb de eerste bluray binnen gehaald en stukje gekeken van de eerste aflevering. Ziet er apart uit. Die wil ik wel kijken.
Eens zien of de 2de bluray ook nog binnen te halen is. De 1ste gaf veel problemen.
Bedankt voor de tip.


Het is toch maar 1 release van ca. 75.11 Gb?

riwi

Citaat van: alexander2 op oktober  3, 2013, 13:21:38

Het is toch maar 1 release van ca. 75.11 Gb?

Ik weet niet wat jij bedoelt met een release. Ik zie 2 blurays staan in een vorm die door nzb zoekmachines niet gevonden wordt met passwords, random renaming en alle truken die ze maar bedenken.  De eerste schijf is 38GB, de tweede is 42GB. Inclusief menu's dus geen remux.

alexander2

Citaat van: riwi op oktober  3, 2013, 13:49:34
Ik weet niet wat jij bedoelt met een release. Ik zie 2 blurays staan in een vorm die door nzb zoekmachines niet gevonden wordt met passwords, random renaming en alle truken die ze maar bedenken.  De eerste schijf is 38GB, de tweede is 42GB. Inclusief menu's dus geen remux.

Ik zie het zelf nu ook en je hebt gelijk het zijn 2 BD's.
Ik kom die van jou overal tegen op grote PT's maar daar heb je niets aan.

Zoek anders op 1080p BluRay DTS x264-SHORTBREHD die release is ook zeer goed
of
edit door christiaan: niet te makkelijk maken Alexander ;) Alvast weer hartelijk dank voor de medewerking!

Xstream

Laatste tijd gezien:
Breaking bad, laatste seizoen. Was prima.
Dexter, laatste seizoen. Was ok, zat veel meer in.

Under the dome, haak vermoedelijk af. Heb 't +- 10 afl. vol gehouden, maar kan m'n aandacht niet vasthouden. Zitten weer van die mega onnozele sub verhaaltjes, dan haak ik al snel af.
Longmire, begon S1 te kijken en dacht toen van he, dit heb ik al gezien. Geen slechte serie, maar schijnbaar ook niet zo goed om 't te onthouden. Met S2 verder gegaan, maar kon me niet meer boeien.
Hell on wheels S3, Wat een heerlijke serie is dit toch :D Kijkt erg lekker weg. Doet me erg aan Deadwood denken, maar dan anders. Vond S3 misschien wel 't beste seizoen tot nu toe.
Ray Donovan, ook een prima wegkijker. Weet niet of er nog veel rek in zit, maar S1 was in ieder geval prima.
True blood S6, kom er niet meer in. S5 heeft 't voor mij afgedaan denk ik. Ik haak vermoedelijk af (ook ondanks, een overigens matig acterende, Rutger Hauer).
The Walking dead S3, boooring. Beter dan S2, maar de karakters zijn zo lomp waarbij S2 't gewoon verpest heeft voor me blijkbaar. Kom er niet meer in, 0 geloofwaardigheid meer over.

Een ouwtje:
Alias, nooit verder dan S1 gekomen. Op aanraden van collega toch nog 's een kans gegeven. Maar op 3/4e van S3 afgehaakt. Te kneuterig en lompe ongeloofwaardige plots.

Begonnen met de Zweedse/Deense The Bridge. Wel geinig, maar pakt me nog niet zo.
Begonnen met The Newsroom S2, kom er nog niet zo in.

Spaar verder Homeland, Haven en nog een zooi op tot er een seizoen van is :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Witalik

Iemand al The Originals gezien ?

We kijken ook Vampire Diaries en dit is een slimme zet van de mensen achter deze serie imo. Geen Elena gezeik gewoon weer andere duistere complotten.

Homeland ook weer begonnen maar die chick is nog instabieler als daarvoor, even afwachten of het meer van dat psycho gezeur wordt of toch nog wat anders.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

apogeefreak

Utopia was goed! Ik had deze versie: edit door christiaan: niet te makkelijk maken aub ;) Alvast hartelijk dank voor de medewerking!
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

alexander2

Citaat van: apogeefreak op oktober 11, 2013, 15:51:05
Utopia was goed! Ik had deze versie: edit door christiaan: niet te makkelijk maken aub ;) Alvast hartelijk dank voor de medewerking!

Die ziet er al heel goed uit wil je het echte werk dan kan je de BD pakken die is ca.75Gb.

katwax

Citaat van: apogeefreak op oktober 11, 2013, 15:51:05
Utopia was goed! Ik had deze versie: edit door christiaan: niet te makkelijk maken aub ;) Alvast hartelijk dank voor de medewerking!
Als ik eindelijk breaking bad heb uitgezien, staat deze bovenaan de lijst.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Ik vond Utopia ook erg leuk. In 4 avonden 12 afleveringen gekeken.
Ik kwam ver nog The Michael-J. Fox show tegen.
Voor de liefhebbers van de man leuk om hem weer te zien. 't is een soort family comedy. Zijn vrouw wordt gespeeld door de dame die de vrouw van Hank speelt in Breaking Bad.
Verder als vriend van de familie Wendell Pierce uit The Wire en met een rol in Suits.

Hanky Panky

Vandaag The tomorrow people gekeken. Leuk verhaal met de duivel uit Supernatural in 1 van de hoofdrollen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

AnubisNefer

Citaat van: Witalik op oktober 11, 2013, 14:54:27
Iemand al The Originals gezien ?

We kijken ook Vampire Diaries en dit is een slimme zet van de mensen achter deze serie imo. Geen Elena gezeik gewoon weer andere duistere complotten.

Homeland ook weer begonnen maar die chick is nog instabieler als daarvoor, even afwachten of het meer van dat psycho gezeur wordt of toch nog wat anders.
vl
Vond de pilot wel dusdanig interessant dat ik verder wil kijken...

The Vampire Diaries overigens nooit gekeken....

American Horror Story is weer begonnen! O0
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Hokkie001


VlisChris

Dat under the dome, heeft iemand daar al ervaring mee?

Voor mijn gevoel een vrij nieuwe serie. Klopt dat?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mjveenma

Citaat van: Christiaan S op oktober 11, 2013, 21:48:51
Dat under the dome, heeft iemand daar al ervaring mee?

Voor mijn gevoel een vrij nieuwe serie. Klopt dat?

Under the Dome heeft net het eerste seizoen gehad in Amerika. Het is wel een serie die ik met plezier heb gekeken, maar het niveau ligt echt een stuk onder Breaking Bad of Game of Thrones (waarschijnlijk het budget ook).

Xstream

Citaat van: Christiaan S op oktober 11, 2013, 21:48:51
Dat under the dome, heeft iemand daar al ervaring mee?

Voor mijn gevoel een vrij nieuwe serie. Klopt dat?
Is al e.e.a. over gezegd ... zie voorgaande reacties.
Vind er zelf weinig aan en niet een beetje onder 't niveau van Breaking bad of Game of thrones, maar een flinke mijlpaal :) Maarja, dat geld voor de meeste series. Is ook een stukje smaak.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Martinus

Citaat van: Christiaan S op oktober 11, 2013, 21:48:51
Dat under the dome, heeft iemand daar al ervaring mee?

Voor mijn gevoel een vrij nieuwe serie. Klopt dat?

vind ik wel okee, is id. mss geen super nivo, maar aan de andere kant ook prima vermaak.
............

alexander2

Under the dome is niets voor ons veel te voorspelbaar en dat eeuwige gezever in series om een seizoen eraan te plakken.....laat maar.
Broadchurch en The Icecream girls afgekeken, beide solide korte series niet glad geen slappe dialogen echte ( ! ) acteurs ijzersterk script wat wil je nog meer?

http://www.imdb.com/title/tt2249364/

http://www.imdb.com/title/tt2372806/?ref_=fn_al_tt_1

Xstream

Erg he. Ik heb 10 afl under the dome gekeken. 1e afl was leuk, daarna alleen maar opvul meuk met lullige totaal niet boeiende verhaaltjes van inspiratieloze karakters. Ben na 10 afl alleen "The pink stars are falling" wijzer geworden. Als je toch niks te vertellen hebt, doe 't dan maar zoals de Britten, 1 seizoen, maar dan goed.

Broadchurch laatst ook gedownload, ligt al klaar :)
Ice Cream Girls ken ik niet, ratings zijn niet heel hoopvol :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Ik vond Under the Dome wel leuk. Niet geweldig maar best aardig.

VlisChris

Wie kan mij vertellen of 24 nog beter/anders wordt na s01e03?

Zit nu aan het einde van aflevering 3. Niet slecht. Zeker niet. Maar om te zeggen dat het me "grijpt" kan ik ook niet zeggen. De verwachting is niet dat ik tot 0330 zal blijven kijken ;) Maar wellichtdus dat de serie nog wat aansprekender wordt?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

katwax

Citaat van: Christiaan S op oktober 12, 2013, 21:01:56
Wie kan mij vertellen of 24 nog beter/anders wordt na s01e03?

Zit nu aan het einde van aflevering 3. Niet slecht. Zeker niet. Maar om te zeggen dat het me "grijpt" kan ik ook niet zeggen. De verwachting is niet dat ik tot 0330 zal blijven kijken ;) Maar wellichtdus dat de serie nog wat aansprekender wordt?
S1 ging nog net en dacht ik geef S2 een kans ->  :(
Ik vond er niets aan, S2 heb ik enkel e1 gezien. Voor mij is dit gelijk met Prison Break en Lost -> niet aan beginnen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

24 is alweer wat gedateerd misschien. Maar ik zou sowieso S1 afkijken om dan te bepalen of je nog verder wilt.
De serie ontwikkeld wel, dus geef 't nog wat kans. Echt heel anders zal 't niet worden qua sfeer, maar de spanning en karakters ontwikkelen wel. Ik denk dat je sowieso weinig series op 3 afl kunt beoordelen. Al heb ik ook geen idee hoe 24 zou zijn als je die nu kijkt. Destijds had je nog geen series van 't niveau Breaking bad of Game of thrones.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

VlisChris

Heb nu inderdaad de eerste 5 of 6 afleveringen gekeken en het begint al wat beter te lopen. Maar echt wereldschokkend vind ik het niet.
Het is momenteel meer tijdsverdrijf eigenlijk :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.