Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

lijkt wel 'n afkickkliniek  :blink:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

HTip

Heftig zeg! Ik hoop dat je er ook iets aan hebt. Sterkte!

Blijf vertrouwen hebben in een goede afloop en gebruik de weekends om lekker te genieten van je mooie set. En niet te vergeten je vriendin :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Dank je Philip.

Ga ik ook zeker wel doen :wub: komende maand heb ik nog 2 intake gesprekken en een rondleiding en dan moet ik beslissen :wacko:


Overigens op een veel leuker vlak: nu The wolfman opgezet. Krijg je de keuzemenu van de Disc waar je uit de ongecensureerde en de bioscoopversie kunt kiezen met de helft van het gezicht van The Wolfman in beeld :worship: :worship: die zwartwaarden :worship:  :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Gaaf hè? Als je een goede weergever hebt :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 18, 2011, 23:24:05
Gaaf hè? Als je een goede weergever hebt :worship:
prachtig! zit zelf nog verbaasd naar de intro te kijken. Die begint met een filmpje van Relativity Media. Lijkt wel 3D! KURO :wub: :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Heftig! Hopen dat het werkt, zijn geen makkelijke dingen. Sterkte!

Gelukkig zijn er nog dingen die je echt leuk vind, vriendin, set. Hoop dat het snel beter met je gaat.

Robbert54

vandaag even met de afstelling gespeeld. Had dit nog niet gedaan sinds de bank er is. Scheelde toch nog aanzienlijk. Daarna de CD van Katie Melua op gedaan. Natuurlijk het nummers "Nine million Bicycles"

Zo mooi als ik het bij HTip heb gehoord zal ik het wel nooit weer horen, maar voor hier klonk het toch behoorlijk goed! Heerlijk om even te gaan zitten met je ogen dicht en de instrumenten toch "in de ruimte" te horen. De bass is nog wel een probleem. Komt toch af en toe nog wat boemerig over. Komt natuurlijk omdat de rechter speaker aardig tegen de zijmuur aanstaat, maar denk dat er doormiddel van wat akoestische aanpassingen zeker nog wel wat winst te behalen valt. Zat zelf te denken aan een mooi groot doek boven de bank en die dan opvullen. Wil eigenlijk drie kleine posters van de skyline van New York. (dus 1 foto in drieën gesneden. Straks nog even een CD'tje van Michael Bublé opzetten :music: :music:

Even heerlijk genieten dit 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Welk album heb je van Katie? Dat best-off album (Katie Melua collection ofzo?). Dan kun je ook even "Wonderfull world" en "I cried for you" proberen. Niet alleen zijn dat geweldige nummers, er zit ook mooi laag in! Mooi opgenomen CD is dat.

Robbert54

Citaat van: JCL op februari 22, 2011, 14:57:51
Welk album heb je van Katie? Dat best-off album (Katie Melua collection ofzo?). Dan kun je ook even "Wonderfull world" en "I cried for you" proberen. Niet alleen zijn dat geweldige nummers, er zit ook mooi laag in! Mooi opgenomen CD is dat.
The collection idd. Ben nu Piece by Piece aan het luisteren. Kippenvel gewoon! Heerlijk!

Bij Wonderfull World krijg ik erg het gevoel dat de bass via de muur achter de bank terugkaatst en dan wordt het toch een beetje storend. Wordt even flink experimenteren dus.

bij Call of The Sun hoor ik trouwens heel mooi de aanslagen op de gitaar :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Bij Tiger in the Night wordt de bass toch echt een beetje sterk.. een beetje rommelig zeg maar. :blink: hoe gaat dat bij jou CM's JCL?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Zijn inderdaad hele mooie nummers! Heb ze toevallig gister ook gebruikt om de plaatsing van mijn speakers wat te testen (dicht op de muur of vrij). Leuk om te horen dat je weer veel vooruitgang hebt geboekt door de instellingen omnieuw te doen met de nieuwe bank :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op februari 22, 2011, 16:19:50
Zijn inderdaad hele mooie nummers! Heb ze toevallig gister ook gebruikt om de plaatsing van mijn speakers wat te testen (dicht op de muur of vrij). Leuk om te horen dat je weer veel vooruitgang hebt geboekt door de instellingen omnieuw te doen met de nieuwe bank :)
heb het gelezen ja. Is het laag bij jou bij "tiger in the night" nog erg gecontroleerd??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Heb alleen de CD Piece by Piece en daar staat dat nummer niet op helaas. Weet niet of er verder nog nummers zijn waar je het laag wat te aanwezig vind?

Moet zeggen dat ik er gelukkig weinig last van heb, alleen bij bepaalde nummers heb ik het soms als het wat harder staat. En op Pure Direct uiteraard, anders staat het op 80hz afgefilterd.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MLCinema

Ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar geworden. Zal de cd er zo ook eens bijpakken om een kleine test uit te voeren. Mooi appartement trouwens, of had ik dat al gezegd? Ik hoop ook einde van het jaar op mezelf te gaan wonen....
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op februari 22, 2011, 18:48:31
Heb alleen de CD Piece by Piece en daar staat dat nummer niet op helaas. Weet niet of er verder nog nummers zijn waar je het laag wat te aanwezig vind?

Moet zeggen dat ik er gelukkig weinig last van heb, alleen bij bepaalde nummers heb ik het soms als het wat harder staat. En op Pure Direct uiteraard, anders staat het op 80hz afgefilterd.
zal morgen nog eens even gaan luisteren. Momenteel liggen mijn stands helemaal uit elkaar. (zitten in de osmo) en het is ook beetje laat :P

Citaat van: Kamidioblitz op februari 22, 2011, 18:55:10
Ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar geworden. Zal de cd er zo ook eens bijpakken om een kleine test uit te voeren. Mooi appartement trouwens, of had ik dat al gezegd? Ik hoop ook einde van het jaar op mezelf te gaan wonen....
hey, bedankt! Appartement is groot woord ;) mag best een tje achter. Las dat je momenteel zonder werk zit. Hoop dan dat je snel weer wat vind. Dit is overigens wel erg betaalbaar
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

even wat nieuwe foto's, excuses voor de slechte kwaliteit.  ;)

de stands:







|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Wat blijven die speakers ook gewoon mooi om te zien he! :) Je stands zien er netjes uit!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

JCL

Zo! Die zien er mooit uit. Stuk beter dan de ouwe, deze zien eruit alsof je ze zo kunt bestellen ergens ;)

Madhouse

Erg mooi Robbert!!!! Ook in de zelfde kleur als de speakers zie ik?

Ik zeg in productie nemen die hap!!!  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

-chiel-

Zeer mooie stands, en uniek.
Waar staat Ro-Ni voor?

Martijnst1990

Ik sluit me er maar bij aan: Erg mooi! Is een mooi geheel geworden zo :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Valkyrie

De stands zien er mooi uit! Ik ben ook wel benieuwd naar een foto met de frontjes op de speakers (of heb je die er nooit opzitten). ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

B.

Dit zijn echt de puntjes op de i. Heel mooi geworden.

Je kan een DTS/THX etc. boardje over het stopcontact hangen :)

Denon Focal

Hele mooi stands, maken de mooi spekaers helemaal af :clapping:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op februari 24, 2011, 18:15:11
Wat blijven die speakers ook gewoon mooi om te zien he! :) Je stands zien er netjes uit!
Citaat van: JCL op februari 24, 2011, 18:58:38
Zo! Die zien er mooit uit. Stuk beter dan de ouwe, deze zien eruit alsof je ze zo kunt bestellen ergens ;)
Citaat van: Martijn90 op februari 24, 2011, 21:10:45
Ik sluit me er maar bij aan: Erg mooi! Is een mooi geheel geworden zo :)
Citaat van: Denon Focal op februari 24, 2011, 23:05:23
Hele mooi stands, maken de mooi spekaers helemaal af :clapping:
bedankt voor de complimenten heren!!

Citaat van: B. op februari 24, 2011, 22:04:26
Dit zijn echt de puntjes op de i. Heel mooi geworden.

Je kan een DTS/THX etc. boardje over het stopcontact hangen :)
dat is nog helemaal niet zo'n slecht idee :thumbs-up:

Citaat van: Valkyrie op februari 24, 2011, 21:20:35
De stands zien er mooi uit! Ik ben ook wel benieuwd naar een foto met de frontjes op de speakers (of heb je die er nooit opzitten). ;)
nee eigenlijk niet, maar zal morgen even een foto maken ;)

Citaat van: Madhouse op februari 24, 2011, 19:57:22
Erg mooi Robbert!!!! Ook in de zelfde kleur als de speakers zie ik?

Ik zeg in productie nemen die hap!!!  ;D
thanks! ze zijn iets donkerder dan de speakers. Zelfde kleur als de rest van de meubels.

Citaat van: -chiel- op februari 24, 2011, 20:06:34
Zeer mooie stands, en uniek.
Waar staat Ro-Ni voor?
dank u, Ro voor de eerst 2 letters van mijn voornaam en Ni voor de eerste 2 letters van mijn achternaam. Niet zo uniek dus.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo