Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: The Vampire op oktober 30, 2009, 01:38:07
eerst maar eens even mijn banksaldo afwachten :notify:
banksaldo begint er steeds beter uit te zien :clapping: maand geen kleding kopen doet wonderen :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

dan kunnen er dus ook een paar grote fronts bij :-)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje


tiptop

Als de speler uitkomt, krijg ik als het goed is vrij snel bericht om de mijne op te kunnen halen. :)

Na inspelen zal ik hier uitvoerig over berichten (iig essentieel) :P

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

#856
Citaat van: tiptop op november  1, 2009, 13:07:34
Als de speler uitkomt, krijg ik als het goed is vrij snel bericht om de mijne op te kunnen halen. :)

Na inspelen zal ik hier uitvoerig over berichten (iig essentieel) :P


top! ben benieuwd! vandaar tiptop ;D


Citaat van: denoontje op oktober 31, 2009, 22:08:45
gewoon die van het forum kopen..laat je gaan!
jaaja, zat ik ook al te denken, koop ik die fronts, heb ik weer het geld niet voor een receiver, die ik harder nodig heb.

had mijn ouders juist beloofd dat de receiver (voorlopig) de laatste grote aankoop zou zijn, zodat ik kan gaan sparen voor mijn eigen huisje ;D ze vinden het na 25 jaar wel een keer genoeg ;D don't blame them :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

och deal met je ouders sluiten...koop ze voor me en ik ga een maand eerder het huis uit

Robbert54

Citaat van: denoontje op november  1, 2009, 14:29:15
och deal met je ouders sluiten...koop ze voor me en ik ga een maand eerder het huis uit
haha! nou die zijn al zo gek met mijn hobby, die steken daar echt nog geen cent in. plus dat mijn moeder flauw valt als ik haar vertel hoeveel alles kost ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op november  1, 2009, 14:30:34
haha! nou die zijn al zo gek met mijn hobby, die steken daar echt nog geen cent in. plus dat mijn moeder flauw valt als ik haar vertel hoeveel alles kost ;)

Niet doen dus :P

Gewoon een rijke partner zoeken met een huis en voila, het spaargeld kan weer geheel naar de hobby ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Xander32

Citaat van: tiptop op november  1, 2009, 16:16:04
Niet doen dus :P

Gewoon een rijke partner zoeken met een huis en voila, het spaargeld kan weer geheel naar de hobby ;D
Nog tips hoe dat aan te pakken  :P?

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

tiptop

Citaat van: Xander32 op november  1, 2009, 16:21:03
Nog tips hoe dat aan te pakken  :P?

Sander.
Vooral rondhangen in het gooij, bloemendaal of andere rijke buurten, of dure uitgaansgelegenheden aan het eind van de avond. Dan zijn de meest desparate types nog over. Een paar drankjes voeren en zeggen dat ze meteen bij je opviel, dat je niet snel verliefd wordt, maar bij haar..... Moet geen probleem meer heten daarna ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Starred

Of je kijkt eens wat vaker in de spiegel van de kapper  ;)

Xander32

#863
Citaat van: tiptop op november  1, 2009, 16:39:04
Vooral rondhangen in het gooij, bloemendaal of andere rijke buurten, of dure uitgaansgelegenheden aan het eind van de avond. Dan zijn de meest desparate types nog over. Een paar drankjes voeren en zeggen dat ze meteen bij je opviel, dat je niet snel verliefd wordt, maar bij haar..... Moet geen probleem meer heten daarna ;D
Damned, hier in het oosten hebben ze alleen drankketen - verkeerde doelgroep gok ik ;D.

Citaat van: Starred op november  1, 2009, 16:42:56
Of je kijkt eens wat vaker in de spiegel van de kapper  ;)
Heb het al ge-mm. ;).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JCL

Citaat van: tiptop op november  1, 2009, 16:39:04
Vooral rondhangen in het gooij, bloemendaal of andere rijke buurten, of dure uitgaansgelegenheden aan het eind van de avond. Dan zijn de meest desparate types nog over. Een paar drankjes voeren en zeggen dat ze meteen bij je opviel, dat je niet snel verliefd wordt, maar bij haar..... Moet geen probleem meer heten daarna ;D

haha dat klinkt als een man met ervaring!

tiptop

Helaas te laat achter gekomen :(

Heb ik een leraresje getroffen met modaal inkomen :butbut: ;D

(Maar haar ouders zijn dan wel weer goed op stand ;) :P)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op november  2, 2009, 11:00:38
Helaas te laat achter gekomen :(

Heb ik een leraresje getroffen met modaal inkomen :butbut: ;D

(Maar haar ouders zijn dan wel weer goed op stand ;) :P)
dan is er altijd nog de erfenis ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op november  2, 2009, 14:33:51
dan is er altijd nog de erfenis ;D
Deze film kan je daar advies over geven, mocht het nodig zijn om ietwat te ''forceren/versnellen'':
http://www.imdb.com/title/tt0948532/ :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Citaat van: celerontje op november  2, 2009, 14:37:35
Deze film kan je daar advies over geven, mocht het nodig zijn om ietwat te ''forceren/versnellen'':
http://www.imdb.com/title/tt0948532/ :D
;D

Het probleem is een beetje dat ze nog heel aardig zijn ook. Krijg je toch weer die twijfel.... ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

eerste datum is ook bekend voor de CA

16 november..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  1, 2009, 14:30:34
haha! nou die zijn al zo gek met mijn hobby, die steken daar echt nog geen cent in. plus dat mijn moeder flauw valt als ik haar vertel hoeveel alles kost ;)

Haha, tja het is dat ik opgegroeid ben bij een vader die nog een stapje verder gaat dan dat ik ga. Dus mijn ma is het nu wel gewend... Nu ik niet meer thuis woon heb ik uberhaupt gen verantwoording op dat gebied af te leggen. Ze vind het zelfs prachtig. Je moet ze gewoon laten inzien dat de apparatuur het geld waard is en de belevenis van muziek en film op een hoger niveau komt te staan.

WickedGame

Citaat van: tiptop op november  1, 2009, 16:39:04
Vooral rondhangen in het gooij, bloemendaal of andere rijke buurten, of dure uitgaansgelegenheden aan het eind van de avond. Dan zijn de meest desparate types nog over. Een paar drankjes voeren en zeggen dat ze meteen bij je opviel, dat je niet snel verliefd wordt, maar bij haar..... Moet geen probleem meer heten daarna ;D

:laugh:

En ik kan je geen ongelijk geven, een beetje stappen in Hillywood doet al wonderen. Of naar een Supperclub. Jimmy Woo etc in A'dam werkt ook nog wel eens. Waar op te letten of een chick geld heeft is o.a. sierraden en merken. Let bijvoorbeeld nu op of de dames een armband/ketting of iets dergelijks dragen van Buddha To Buddha. Check de kleding wat ze draagt... verdiep je in haar hobby's en bezigheden. Tja ach genoeg kenmerken om een chick te vinden die of zelf wat geld heeft of een rijke papa :D

Eenmaal binnen bij haar papa te vriend houden :D of maatjes worden met papa...  :laugh:

Optimus


ksi


Robbert54

Citaat van: WickedGame op november  4, 2009, 08:38:47
Haha, tja het is dat ik opgegroeid ben bij een vader die nog een stapje verder gaat dan dat ik ga. Dus mijn ma is het nu wel gewend... Nu ik niet meer thuis woon heb ik uberhaupt gen verantwoording op dat gebied af te leggen. Ze vind het zelfs prachtig. Je moet ze gewoon laten inzien dat de apparatuur het geld waard is en de belevenis van muziek en film op een hoger niveau komt te staan.
dan heb je idd een groot voordeel. mijn ouders interesseert het gewoon echt niet. hoewel mijn vader wel mee is geweest voor een luistersessie van de speakers.. maar goed dan gaat hij ergens koffie drinken en kan ik in mijn 1tje gaan luisteren. het interesseert ze gewoon echt totaal niet.

Citaat van: WickedGame op november  4, 2009, 08:42:54
:laugh:

En ik kan je geen ongelijk geven, een beetje stappen in Hillywood doet al wonderen. Of naar een Supperclub. Jimmy Woo etc in A'dam werkt ook nog wel eens. Waar op te letten of een chick geld heeft is o.a. sierraden en merken. Let bijvoorbeeld nu op of de dames een armband/ketting of iets dergelijks dragen van Buddha To Buddha. Check de kleding wat ze draagt... verdiep je in haar hobby's en bezigheden. Tja ach genoeg kenmerken om een chick te vinden die of zelf wat geld heeft of een rijke papa :D

Eenmaal binnen bij haar papa te vriend houden :D of maatjes worden met papa...  :laugh:
HAHA!  :clapping: bedankt voor het advies! maar nee dank je. ik zoek liever naar een leuke lieve meid dan naar een rijke

Citaat van: Optimus op november  4, 2009, 11:21:33
welke reciever gaat het nou worden?  ;D
ben ik nog niet helemaal uit, maar heb nog even bedenktijd. ;) maar de 650R klinkt wel erg interessant.

Citaat van: ksi op november  4, 2009, 13:52:47
wanneer komen de 650r reviews ...
wanneer die uitkomt denk ik :satisfied:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo