Rythmik subwoofer topic

Gestart door Cobraatje, februari 25, 2015, 11:17:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sirius666

Citaat van: Staaled op december 28, 2015, 15:17:37
Ik vind het trouwens een hoog WC-eend gehalte , de uitspraak van B.D.
Schakelend zijn enorm krachtige en stabiele voedingen te bouwen en idem mbt Class D.
En midbass moet je toch ook echt bij je fronts zoeken.

Ja, dat gevoel kreeg ik ook . Elke techneut zal zijn paradepaardje verdedigen. Desalniettemin vind ik het top dat elk merk wel wat eigen innovaties heeft. Voor ieder wat wils en daar profiteren wij dan weer van.

martien

Vraag; zat er bij jullie ook een Amerikaanse stroomkabel bij?
Kun je dan een willekeurige kabel (die past en ook drie gaatjes heeft) gebruiken?
Klingt niet heel vakkundig zo, maar goed, ik weet het nu even niet beter te omschrijven.

Raphie

Yep iedere geaarde kabel werkt
JBL PRX Power!

martien


morca

Citaat van: Staaled op december 28, 2015, 15:17:37
Ik vind het trouwens een hoog WC-eend gehalte , de uitspraak van B.D.
Schakelend zijn enorm krachtige en stabiele voedingen te bouwen en idem mbt Class D.
En midbass moet je toch ook echt bij je fronts zoeken.
Idd ,maar dan moet je wel goeie en forse front,s hebben.
Gemis aan midbass vind ik vaak een probleem bij monitoren.

Shoalinmonk

Out of stock !!

Ik heb zonet de laatste F15HP-SE gekocht bij Brian onder dezelfde condities.  :pompom: 
DUALS F15HP sooooooooon....
Pas over drie maanden komt er weer nieuwe voorraad.

Wat een geweldig HT seizoen dit zeg... Nieuwe versterker, nieuwe beamer en twee nieuwe subs.
Nu de zoektocht naar nieuwe/andere Fronts en center beginnen....

heren,  zijn ze al aangesloten?????

Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80


Shoalinmonk

Citaat van: morca op december 28, 2015, 18:50:24
Meteen de 2e erbij  :clapping:
Dat is zeker een goed HT jaar dan  :music:

Slave aansluiten ? of via LFE2 op de Marantz ?

Of maakt dat niet uit. Ik zou zeggen op LFE2 via de Marantz want dan kan ADSY deze ook inregelen...ja toch?

Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Lucky.L

Citaat van: Shoalinmonk op december 28, 2015, 18:47:52
Out of stock !!

Ik heb zonet de laatste F15HP-SE gekocht bij Brian onder dezelfde condities.  :pompom: 
DUALS F15HP sooooooooon....
Pas over drie maanden komt er weer nieuwe voorraad.

Wat een geweldig HT seizoen dit zeg... Nieuwe versterker, nieuwe beamer en twee nieuwe subs.
Nu de zoektocht naar nieuwe/andere Fronts en center beginnen....

heren,  zijn ze al aangesloten?????
Ik moet wachten tot het weekend met aansluiten (k*t boom staat in de weg :-) )!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Cobraatje

Baluh, weg met die boom 8)

Bij mij klinkt apart laten inregelen door Audyssey beter dan Master-Slave.
N.B. Inregelen met adsy nooit damping op high, dat kan je later aanpassen.

Raphie

Nou, die boom kon de ter*ng krijgen, kerst is klaar, echt niet dat ik ging wachten  :D
JBL PRX Power!

Lucky.L

 ;D
Citaat van: Raphie op december 28, 2015, 19:03:07
Nou, die boom kon de ter*ng krijgen, kerst is klaar, echt niet dat ik ging wachten  :D
:bigsmile:, nou ik denk dat het vrouwtje al genoeg rekening met mij houdt .
Als het aan mij lag had ik hem er ook wel uitgegooid .
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Sirius666

#562
Citaat van: Shoalinmonk op december 28, 2015, 18:47:52
Out of stock !!

Ik heb zonet de laatste F15HP-SE gekocht bij Brian onder dezelfde condities.  :pompom: 
DUALS F15HP sooooooooon....
Pas over drie maanden komt er weer nieuwe voorraad.

Wat een geweldig HT seizoen dit zeg... Nieuwe versterker, nieuwe beamer en twee nieuwe subs.
Nu de zoektocht naar nieuwe/andere Fronts en center beginnen....

heren,  zijn ze al aangesloten?????

Woensdagavond pas. Sub heeft de overtocht gemaakt en staat nu in Frankrijk. Wanneer kreeg jij mail van Fedex over inklaringskosten en btw?

Shoalinmonk

Citaat van: Cobraatje op december 28, 2015, 19:02:39
Baluh, weg met die boom 8)

Bij mij klinkt apart laten inregelen door Audyssey beter dan Master-Slave.
N.B. Inregelen met adsy nooit damping op high, dat kan je later aanpassen.

Ja joh hupsakee weg die boom ! --- en zeker niet op de sub zetten  :sly:

Yes i know - inmeten op LOW. -- heb jij trouwens al met de limiter gespeeld -- zet deze op OFF position only for audiophile music...
Toch ook maar eens proberen..

Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Staaled

Citaat van: Shoalinmonk op december 28, 2015, 18:54:00
Slave aansluiten ? of via LFE2 op de Marantz ?

Of maakt dat niet uit. Ik zou zeggen op LFE2 via de Marantz want dan kan ADSY deze ook inregelen...ja toch?
Tweede.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

Citaat van: Raphie op december 28, 2015, 19:03:07
Nou, die boom kon de ter*ng krijgen, kerst is klaar, echt niet dat ik ging wachten  :D
^^
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Shoalinmonk

Citaat van: Sirius666 op december 28, 2015, 19:09:52
Woensdagavond pas. Sub heeft de overtocht gemaakt en staat nu in Frankrijk. Wanneer kreeg jij mail van Fedex over inklaringskosten en btw?
Geloof nog voordat hij in Charles de Gaule was. Toen ook direct betaald via bank en een printscreen gestuurd. Echt na 15' al een mail dat hij was goedgekeurd en door de douane was.
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Cobraatje

Citaat van: Shoalinmonk op december 28, 2015, 19:22:05
Ja joh hupsakee weg die boom ! --- en zeker niet op de sub zetten  :sly:

Yes i know - inmeten op LOW. -- heb jij trouwens al met de limiter gespeeld -- zet deze op OFF position only for audiophile music...
Toch ook maar eens proberen..

Mid mag ook, alleen niet High voor adsy.

Nee van de limiter blijf ik af.
Niet dat het mis zou gaan ofzo, dan moet het wel loeihard gaan.
Maar ik ken mijzelf en zou het zeker vergeten na muziek luisteren om de limiter weer aan te zetten voor HT.

Shoalinmonk

Hi Frank,

I apologize that I misspoke. You got the last one in the inventory. So we will be out of stock on F15HP-SE for a while.   I know you may be disappointed.

Bummmmer!

Pffff drie maanden wachten.  Nou goed hebben we iets om naar uit te kijken.
Eerst deze maar lekker inspelen.
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

RvD

Hier is die nog niet binnen en mijn eigen schuld ook nog  :-X Vergeten een screenshot te mailen dat ik customs betaald heb. Kan hem ook niet eerder aansluiten dan zaterdag helaas.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

martien

Alvast een foto van het 'subje' :D
Vanmiddag aansluiten en alvast een beetje luisteren. :pompom:


Sirius666

Hmmm. M'n sub is beschikbaar voor inklaring, staat in Oude Meer, maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen  :(

RvD

Even FedEx bellen dan ze weten je mailadres waarschijnlijk niet.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

gast_001

CitaatAlvast een foto van het 'subje' :D
Vanmiddag aansluiten en alvast een beetje luisteren. :pompom:

:music: