Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

_ MarcelloW _

Citaat van: Geert op december 21, 2012, 19:53:23
Ik was eigenlijk helemaal niet zo'n serie liefhebber. Echter omdat ik zo'n beetje alle kijkbare films gehad heb, ben ik maar aan de series begonnen. Na eerst dus aan Game of Thrones te zijn begonnen kwam daarna The Killing, The Bridge en vervolgens dus Breaking Bad aan de beurt. Allemaal goede series maar Breaking Bad is toch wel duidelijk de beste. Het is maar goed dat mijn vriendin ook meekijkt. Zou dat niet het geval zijn dan zou ik tot 's morgens vroeg door blijven kijken.

En daarna homeland meepakken.....
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

ccpl

Arrow delen 1 en 2 waren leuk, maar nu heb ik dus een motherload aan problemen om aan de volgende werkend nzb's te geraken.... nog nooit meegemaakt...

Geert

@Marcello W
Ik heb zowel Homeland als The Wire nog in de wachtrij staan om te gaan bekijken. Ben nog een beetje in dubio welke van deze twee ik als eerste ga kijken.

Echter eerst nog even 1.5 seizoen Breaking Bad afwerken. Kortom ik krijg mijn tijd wel om. :bigsmile:
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

riwi

Citaat van: ccpl op december 27, 2012, 11:52:33
Arrow delen 1 en 2 waren leuk, maar nu heb ik dus een motherload aan problemen om aan de volgende werkend nzb's te geraken.... nog nooit meegemaakt...

Probeer eens te zoeken op neebj   (zie www.rot13.com om te vertalen)

CoSo

@riwi, hoe kom je hier aan en waarom werken de anderen niet meer.

Zelfs wissel naar supernews heeft niet geholpen.

riwi

Citaat van: CoSo op december 27, 2012, 20:54:46
@riwi, hoe kom je hier aan en waarom werken de anderen niet meer.

Zelfs wissel naar supernews heeft niet geholpen.

Er zijn fora waar wel info wordt uitgewisseld. Om de dmca te omzeilen moeten posters wel 'andere' namen gaan gebruiken. rot13 is dan een simpel iets dat gebruikt kan worden om automatische filters te omzeilen.
rot13 is zou oud als usenet. FreeAgent en andere oude newsreaders hadden dat standaard ingebouwd. tegenwoordig niet meer, maar rot13.com vertaalt het wel. Gewoon 13 karakters in het alfabet naar links of naar rechts.

Veel post methodes zijn nogal wat ingewikkelder.

kwa supernews : de meeste usenet sellers zijn resellers. Er zijn maar een stuk of 4, 5 groten in de wereld. De rest feed van de groten. Als giganews en astraweb blokkeren dan blijft er weinig over.
Jaco heeft eens een overzicht gepost van usenet relaties :
http://www.newsgroupservers.net/newsgroup_server_resellers

supernews feed dus direct van giganews.

H B

Citaat van: ccpl op december 27, 2012, 11:52:33
Arrow delen 1 en 2 waren leuk, maar nu heb ik dus een motherload aan problemen om aan de volgende werkend nzb's te geraken.... nog nooit meegemaakt...

De eesrte 9 afleveringen zijn nu weer opnieuw gepost in 1080P Web-DL,als je snel bent kan je ze binnensleuren.

Hanky Panky

 :popcorn:
Citaat van: H B op december 28, 2012, 17:20:04
De eesrte 9 afleveringen zijn nu weer opnieuw gepost in 1080P Web-DL,als je snel bent kan je ze binnensleuren.

Heb ze gisteren via TPB binnengehaald  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

MaxxMark

Hmm die 1080 webdl's zie ik nog niet langskomen in de diverse indexing services
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

H B

Citaat van: MaxxMark op december 28, 2012, 18:13:51
Hmm die 1080 webdl's zie ik nog niet langskomen in de diverse indexing services
Ongeveer 9 uur oud en perfect binnen moet wel zeggen dat ze een heel cryptische naam hebben  ;D ;D en er derhalve ook niet gauw een dmca zal volgen ze zijn o.a. te vinden op spotnet.

gsuk

Citaat van: MaxxMark op december 28, 2012, 18:13:51
Hmm die 1080 webdl's zie ik nog niet langskomen in de diverse indexing services


Frutselizer wat voor je?

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Hanky Panky

 @ H B & Riwi:

Welke indexsite gebruiken jullie? (Reactie kan ook per PM)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Grindtegel

Zo vandaag eindelijk klaar met de drie seizoenen Deadwood die me de afgelopen weken uitstekend hebben vermaakt. Prachtige serie maar...

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Mee eens.  Maar als ik het goed onthouden heb, hebben ze lang gedacht/gehoopt dat een 4e seizoen er zou komen.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Robbo

Begonnen aan en na anderhalve aflevering opgehouden met:

- Arrow
- Revenge

Arrow is echt een slechte Batman rip-off. Wel is het vakkundig gemaakt,  maar de basis van het verhaal is niet echt sterk en leunt overduidelijk op het gebruikelijk superhero gebeuren.   Willa Holland  wow  :-*    Maar helaas niet genoeg om daar alleen voor deze serie te blijven volgen.

Revenge is aardig maar die american rich setting krijg ik ernstige jeuk van.  Het basis verhaal is ook hier niet bepaald origineel maar de hoofdrolspeelster Emily vanderCamp doet het zeer goed. Maar ik vraag me werkelijk af hoe lang ze deze serie gaan uitmelken.  Verhaallijn is genoeg voor max. 2 seizoenen.


alexander2

Revenge is razend populair bij de jeugd dus reken maar op een seizoen of 5 minimaal.



Kjelt

Gisteren eindelijk met PoI begonnen (de vriendin wilde perse mee volgen/kijken  :devil: ) , de extended pilot , ziet er goed uit, smaakt naar (veel) meer.

H B

Citaat van: Hanky Panky op december 28, 2012, 23:25:40
@ H B & Riwi:

Welke indexsite gebruiken jullie? (Reactie kan ook per PM)
Indexsite DOGnzb gelinkt aan sickbeard maar moet je dan wel teleurstellen geen invites en registratie uitgeschakeld en voor dingen die niet te indexeren zijn spotnet op de pc.

H B

Citaat van: gsuk op december 28, 2012, 22:06:25

Frutselizer wat voor je?

Groetjes Emile
Zal voor de 1080P Web-DL van Arrow niet helpen elke aflevering heeft een andere nietszeggende naam en zal derhalve nooit geïndexeerd worden.
Helaas zal het steeds meer deze kant op gaan vrees ik.

ccpl

Citaat van: H B op december 29, 2012, 12:14:54
Zal voor de 1080P Web-DL van Arrow niet helpen elke aflevering heeft een andere nietszeggende naam en zal derhalve nooit geïndexeerd worden.
Helaas zal het steeds meer deze kant op gaan vrees ik.

... en in welke groep zitten ze ?

H B

Citaat van: ccpl op december 29, 2012, 13:51:24
... en in welke groep zitten ze ?
Het zal je niet veel helpen maar staat in alt.binaries.boneless

riwi

Haven s03 gisteren de laatste afleveringen 12 en 13 gekeken.
Toch een wel een aardige serie. Seizoen 1 kwam erg langzaam op gang, maar de rode draad die in S2 is begonnen is en S3 leuk uitgewerkt.

Het einde snapte ik niet, dus als iemand me dat even kan uitleggen? :)
Echt niet lezen als je het einde niet wil weten!! :
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

katwax

Als ik S3 gezien heb zal ik zien of ik kan antwoorden of je moet bijtreden :)

Voor de rest heb je gelijk S1 ging wat langzaam, weg zoeken + mensen wat achtergrond geven.
S2 vond ik zeer goed, dus als S3 even goed is zal ik blij zijn.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Hm ... de moeite waard om 't nog een kans te geven?
Ik was na 3 of 4 afl. al afgehaakt, kwam er niet doorheen ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Citaat van: Xstream op januari  7, 2013, 11:30:25
Hm ... de moeite waard om 't nog een kans te geven?
Ik was na 3 of 4 afl. al afgehaakt, kwam er niet doorheen ...

S1 is in het begin lastig, zeker de eerste helft van de serie, naar het einde toe van S1 begon het beter te worden.
S2 is gewoon goed, je wil de volgende aflevering zien :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543