Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Kerre

Citaat van: VANZOMERENG op januari 31, 2022, 13:49:12
Ja ja ja nu heb jij ook weer een punt (wat worden er vandaag veel goede punten gemaakt....)  :colgate:

Als bepaalde muziek zeer schaars of niet aanwezig is bij de streamingdiensten, rest er niks anders dan
1. of zelf te kopen
2. of zelf te spelen (alhoewel iedereen dit mij ten strengste heeft afgeraden)

By the way, 1 van mijn favoriete blues-albums is "Halsted" van de groep Lazy Poker
- op youtube kom ik maar enkele nummers tegen
- op spotify vind ik helemaal niks

Ben wel benieuwd of dit album op Qubuz, Deezer, Amazon, Apple-music of Tidal  is terug te vinden.
Is er iemand met 1 van deze abo's  die ff kan kijken?

In Apple Music kan ik alleen de volgende albums vinden van de groep Lazy Poker

  • The Real Deal
  • Positively Blue
  • Audio Gumbo
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

vanzomereng

Citaat van: Kerre op januari 31, 2022, 15:38:11
In Apple Music kan ik alleen de volgende albums vinden van de groep Lazy Poker

  • The Real Deal
  • Positively Blue
  • Audio Gumbo

Hallo Kerre, bedankt voor het zoeken maar dit zijn waarschijnlijk andere groepen en niet de "Lazy Poker Blues Band" die ik bedoel
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

Herkenbaar. De cd's welke ik koop heb ik vooraf geluisterd via Spotify.

Daar gebruik ik Spotify voor en ook als (prima) muzikaal behang. Ik vind deze streamingdienst top werken, meer dan voldoende aanbod hebben. En wij hebben er meerdere afspeellijsten aangemaakt, dat werkt ook super. Wat ook erg fijn is dat het Premium abbo voor ons al jaren gratis is, destijds deel uit maakte van ons KPN abonnement  ::)

En in toenemende mate staat er een radiozender op, bv Radio Paradise 🎶, waar ik soms ook inspiratie op doe voor een nieuwe cd aankoop. Heerlijk toch al die mogelijkheid anno 2022.

... en wanneer ik er de ruimte voor had kwam er ook nog een draaitafel en bijbehorende collectie op vinyl. In het licht van bovenstaande totaal overbodig, maar wel lekker., wel een mooie aanvulling.

Citaat van: MarkD op januari 31, 2022, 13:30:00
Toch wel blij met mijn cd's. Als liefhebber van Neil Young is het op Spotify voorlopig behelpen bijvoorbeeld. Daarnaast staat niet alles op de streamingdiensten wat ik wel op cd heb (maar wel heel veel). Door Spotify en Tidal koop ik wel minder/selectiever dan voorheen. Kan ook komen door inmiddels tamelijk uitgebreide muziekverzameling dat de expansiedrift wat uitdooft...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MarKath

#7203
Hallo GJ,

Op Tidal is dit te vinden





Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

vanzomereng

#7204
Citaat van: MarcelHLX op februari  1, 2022, 07:08:25
Hallo GJ,
Op Tidal is dit te vinden
Hallo Marcel,  dit is inderdaad de Lazy Poker Bluesband die ik bedoelde, echter niet de Lazy Poker Bluesband zoals ik die kende.
Dit betreft later werk en met een andere (zang)bandbezetting.

Maar niet getreurd, a.d.h.v. jouw zoekresultaat, heb ik verder gezocht op het nummer "I'd Rather Go Down"
en ben uiteindelijk toch op die nummers gestoten, die ik zocht em bij deze wil delen met alle blues liefhebbers hiero.

Onderstaande nummers komen van het geweldige album "Halsted"

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/Closed_Doors

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/I_Got_The_Blues

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/Neighbor%2C_Neighbor

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/I_Can't_Stand_It

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/Love_Rears_Its_Ugly_Head

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

Heerlijke blues 👌🏻, helaas slecht verkrijgbaar (op cd).

Citaat van: VANZOMERENG op februari  1, 2022, 11:30:29
Hallo Marcel,  dit is inderdaad de Lazy Poker Bluesband die ik bedoelde, echter niet de Lazy Poker Bluesband zoals ik die kende.
Dit betreft later werk en met een andere (zang)bandbezetting.

Maar niet getreurd, a.d.h.v. jouw zoekresultaat, heb ik verder gezocht op het nummer "I'd Rather Go Down"
en ben uiteindelijk toch op die nummers gestoten, die ik zocht em bij deze wil delen met alle blues liefhebbers hiero.

Onderstaande nummers komen van het geweldige album "Halsted"

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/Closed_Doors

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/I_Got_The_Blues

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/Neighbor%2C_Neighbor

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/I_Can't_Stand_It

https://sonichits.com/video/Lazy_Poker_Blues_Band/Love_Rears_Its_Ugly_Head

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Weer wat nieuwe content in aantocht 🎶


Madrugada - Live at Tralfamadore

Tony Joe White - Complete Warner Bros. Recordings

Luke Elliot - The Big Wind

Luke Elliot - Dressed for the Occasion

Devendra Banhart - Cripple Crow

The Dave Brubeck Quartet - Time Out

Alice in Chains - Facelift






Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

brt

Citaat van: Xander32 op februari  4, 2022, 20:06:37
Weer wat nieuwe content in aantocht 🎶


Madrugada - Live at Tralfamadore

Tony Joe White - Complete Warner Bros. Recordings

Luke Elliot - The Big Wind

Luke Elliot - Dressed for the Occasion

Devendra Banhart - Cripple Crow

The Dave Brubeck Quartet - Time Out

Alice in Chains - Facelift

Heb je die andere van Luke Elliot ook gehoord? Ik ken eigenlijjk maar 1 album van hem

En Madrudaga heeft een nieuwe he! Ik vind em zeker wel weer de moeite waard!
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Xander32

Het nieuwe album van Madrugada heb ik al een paar keer geluisterd via Spotify; er staan een aantal fraaie songs op, maar over het geheel ben ik er nog niet uit wat ik er van moet vinden 🤔

En Luke Elliot heb ik eveneens geluisterd via Spotify, dat zijn beide mooie albums 🎶

Citaat van: brt op februari  4, 2022, 21:49:26
Heb je die andere van Luke Elliot ook gehoord? Ik ken eigenlijjk maar 1 album van hem

En Madrudaga heeft een nieuwe he! Ik vind em zeker wel weer de moeite waard!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rowdy


AudioEnZo

 Luke Elliot even opgezocht op Qobuz, lekkere muziek! Madrugada is ook zeker niet verkeerd  ;D

Xander32

... en

Sixteen Horsepower - Folklore

Black Country,New Road - Ants From Up There 🎶

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

brt

Citaat van: Xander32 op februari  5, 2022, 06:58:16
Het nieuwe album van Madrugada heb ik al een paar keer geluisterd via Spotify; er staan een aantal fraaie songs op, maar over het geheel ben ik er nog niet uit wat ik er van moet vinden 🤔

En Luke Elliot heb ik eveneens geluisterd via Spotify, dat zijn beide mooie albums 🎶

Ik twijfelde in het begin ook bij Madrugada maar vind het album gewoon heel sterk eigenlijk. Prachtige opname en mix ook, wat mij betreft. Ik blijf em draaien in elk geval. Dus als je twijfelt zou ik adviseren het nog een paar keer te proberen.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Xander32

Er zitten zeker meerdere fraaie tracks tussen 👌🏻 Het geheel licht me echter wat zwaar op de maag. Maar ik geef het nog een paar keer een kans.

Citaat van: brt op februari  7, 2022, 21:48:12
Ik twijfelde in het begin ook bij Madrugada maar vind het album gewoon heel sterk eigenlijk. Prachtige opname en mix ook, wat mij betreft. Ik blijf em draaien in elk geval. Dus als je twijfelt zou ik adviseren het nog een paar keer te proberen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op februari  8, 2022, 19:53:55
Er zitten zeker meerdere fraaie tracks tussen 👌🏻 Het geheel licht me echter wat zwaar op de maag. Maar ik geef het nog een paar keer een kans.

Zet het lich(g)t uít dan....   :D

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Xander32

Achja, gisteren kreeg ik een mail van een collega en die had het over een jasje met korte mauwen 😄

Citaat van: twani op februari  9, 2022, 06:44:08
Dat gebeurt de besten :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Weer wat verse content;

Eddie Vedder- Earthling

En toch overstag gegaan:

Madrugada - Chimes At Midnight 🎶
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tijd voor versoepelingen 🎶


Recent heb ik een tweetal M&G gehad, het was fijn om mensen weer terug te zien en weer eens face to face over deze gezamenlijke hobby (en andere zaken) te kunnen soebatten  :coffee:.

En nu ben ik ook zelf weer aan de beurt om iets te organiseren; de komende maanden heb ik twee M&G hier op het programma staan en ik ga ook nog op zoek naar een derde moment, een derde datum. Leuk  :clapping:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ajbeefde

#7220
Citaat van: Xander32 op februari 12, 2022, 08:20:11


Recent heb ik een tweetal M&G gehad, het was fijn om mensen weer terug te zien en weer eens face to face over deze gezamenlijke hobby (en andere zaken) te kunnen soebatten  :coffee:.


Volgens mij is een discussie voeren gezelliger dan moeten soebatten.... ;)

Wederom een beetje interessant doen met niks....  ?
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Xander32

😘

Citaat van: ajbeefde op februari 12, 2022, 08:54:00
Volgens mij is een discussie voeren gezelliger dan moeten soebatten.... ;)

Wederom een beetje interessant doen met niks.... ?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Schat, ik heb jou al tijden op ignore staan, wanneer je jou stoort aan mijn posts, heb je hier ook niets te zoeken, dan kan je maar beter wegblijven uit mijn draadje.

Citaat van: ajbeefde op februari 12, 2022, 08:54:00
Volgens mij is een discussie voeren gezelliger dan moeten soebatten.... ;)

Wederom een beetje interessant doen met niks....  ?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ajbeefde

#7223
Citaat van: Xander32 op februari 12, 2022, 09:48:16
Schat, ik heb jou al tijden op ignore staan, wanneer je jou stoort aan mijn posts, heb je hier ook niets te zoeken, dan kan je maar beter wegblijven uit mijn draadje.

Dacht, wijs je even op je typo....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Xander32

Reacties zoals bovenstaande maken dat mensen afhaken bij een forum als deze. Zo jammer ☹️
Zelf ben ik onderwijl niet zo snel meer onder de indruk, maar het maakt wel dat ik amper nog spontaan post. Je gaat je woorden afwegen en sommige onderwerpen ga je mijden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT