Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mradem

Citaat van: master30 op januari 31, 2013, 13:42:58
En de 1e 8 episodes van seizoen 5, in jullie gaan ze pas weer verder met dit laatste seizoen.

Ben bezig met homeland, nu bij deel 8 van s1, maar ik kan er nog niet lekker inkomen,
wordt het nog wat beter?

Ik vind seizoen 2 een stuk beter eigenlijk.

Xstream

Citaat van: mradem op januari 31, 2013, 23:03:21
Ik vind seizoen 2 een stuk beter eigenlijk.
Ja, maar of 't genoeg is als je met moeite door S1 komt ...
Ik ken er meer die 't hebben en dat heeft schijnbaar vaak te maken met de invulling van Carrie. Ik vind 't origineel / geloofwaardig, maar sommige schijnbaar irritant / ongeloofwaardig.

Overigens vind ik Homeland ook weer niet zo goed als velen ervan maken. Maar dat heeft meer met 't thema te maken welke ik behoorlijk zat ben, zeker vanuit 't USA perspectief.
Al is 't daarom knap dat deze serie m'n aandacht toch vast houdt :)

Toch denk ik e.e.a. al door te hebben ... tijd zal leren of m'n vermoeden idd klopt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Teejoo

Wie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.

gsuk

Citaat van: Xstream op februari  1, 2013, 00:52:57


Toch denk ik e.e.a. al door te hebben ... tijd zal leren of m'n vermoeden idd klopt.
Ben Benieuwd,zet het anders in spoilers ;)

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

clockwork

Citaat van: Teejoo op februari  2, 2013, 20:13:30
Wie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.

,'Modern Family' of 'The Office' ?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

H B

Citaat van: Teejoo op februari  2, 2013, 20:13:30
Wie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.
Eerste seizoen van Last man standing vond ik wel de moeite waard seizoen 2 is minder maar nog steeds te doen.

katwax

Citaat van: mradem op januari 31, 2013, 23:03:21
Ik vind seizoen 2 een stuk beter eigenlijk.
Ik ook, alleen moet je even wachten voor het start, eigenlijk een beetje het omgekeerde van S1, daar waren de eerste paar afleveringen best snel en dan moest men de tijd nemen om overal uitleg over te geven.


Zelf net het laatste seizoen Sons of Anarchy uitgekeken. Ik dank griep voor wat extra tijd :)
Het blijft een goede serie, ook na 5 seizoenen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Citaat van: Teejoo op februari  2, 2013, 20:13:30
Wie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.
Naast Big Bang kijk ook graag naar 2 Broke Girls. Erg grappig, maar wel erg snel met 'schuine' taal grapjes dus je moet het engels erg goed beheersen of goede ondertitels hebben, anders mis je de helft van de humor.

Xstream

Citaat van: Teejoo op februari  2, 2013, 20:13:30
Wie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.
Louie - 1 van de beste comedy shows van 't moment! Seinfeld idee, maar dan louie's humor.
New girl - corny humor ala HIMYM.
Curb your entusiasm - Humor ala Seinfeld (van de schrijver/maker ook die 't nu ook acteert)
Arrested development - Droog.
It's always sunny in california - Ehm ... geen idee wat hier op lijkt. Soort vulgaire HIMYM vs Arrested development.
2 and a half men - Mocht je deze gemist hebben - maar dan niet de laatste seizoenen met Ashton, maar die ervoor met Charlie :)
Community - 1e 2 seizoenen, daarna wordt 't echt veel minder.
The league - Kon er zelf (nog) niet zo inkomen.
Anger management - Nieuwe show van Charlie sheen.
Go On - Nog niet gezien. Met Matthew Perry aka Chandler van Friends.
Blue Mountain State - Flauwe high school humor die geslaagder is dan je in 1e instantie denkt :)

The office, Modern family, Parks and Recreation,  etc ... Allemaal beetje 't zelfde idee en ook leuk. Mockumentary noemen ze dat geloof ik ;)

En dan heb je uiteraard nog de britse series, zoals episodes, the Office UK uiteraard etc ... mocht je dat ook wat vinden, dan voeg ik hier nog wat aan toe :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Citaat van: Teejoo op februari  2, 2013, 20:13:30
Wie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.
Entourage

Is misschien niet zelfde soort humor als big bang enzo, maar persoonlijk kan ik dit soort humor zeer goed smaken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

clockwork

Citaat van: katwax op februari  3, 2013, 13:25:46
Entourage

Is misschien niet zelfde soort humor als big bang enzo, maar persoonlijk kan ik dit soort humor zeer goed smaken :)

Absoluut! Vorige maand alles seizoenen erdoorheen gejaagd! Erg leuk.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

katwax

Citaat van: clockwork op februari  3, 2013, 14:24:14
Absoluut! Vorige maand alles seizoenen erdoorheen gejaagd! Erg leuk.

Zou ik ook graag is doen, want heb tot nu toe enkel maar losse afleveringen gezien, maar er is nog zoveel dat ik wil zien.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

Citaat van: katwax op februari  3, 2013, 13:25:46
Entourage

Is misschien niet zelfde soort humor als big bang enzo, maar persoonlijk kan ik dit soort humor zeer goed smaken :)

'Let's hug it out Bitch'  :D

Heerlijk karakter die Ari
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2


master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Xstream

Citaat van: alexander2 op februari  3, 2013, 16:09:08
Entourage is dat Californication achtig?
Ja, vind ik wel. Wel iets anders, maar toch wel een beetje "Feelgood for men" zegmaar ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

Citaat van: alexander2 op februari  3, 2013, 16:09:08
Entourage is dat Californication achtig?

Een heel klein beetje. Entourage gaat over een acteur en zijn vrienden (ofwel, zijn entourage). Samen proberen ze filmrollen te scoren (wat soms wel en soms niet lukt) is grote blockbusters. Daarnaast is er genoeg tijd voor stomme dingen, drugs gebruiken, vrouwen, drank, etc.

Californication is echt alleen maar sex, drug en rock & roll. Entourage is iets serieuser en wat minder "fucked-up" van toon.

Leuk aan Entourage is dat veel bekende mensen zichzelf spelen, in de meeste afleveringen zit wel een echte beroemdheid.

Xstream

Goeie omschrijving inderdaad. Cali is wat platter en meer over de top. Ik vind beide series geweldig, maar als ik moest kiezen: Entourage.
Alleen jammer dat ze 't niet meer echt wisten die laatste seizoenen - zat volgens mij nog wel meer in.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Citaat van: JCL op februari  3, 2013, 16:20:58
Een heel klein beetje. Entourage gaat over een acteur en zijn vrienden (ofwel, zijn entourage). Samen proberen ze filmrollen te scoren (wat soms wel en soms niet lukt) is grote blockbusters. Daarnaast is er genoeg tijd voor stomme dingen, drugs gebruiken, vrouwen, drank, etc.

Californication is echt alleen maar sex, drug en rock & roll. Entourage is iets serieuser en wat minder "fucked-up" van toon.

Leuk aan Entourage is dat veel bekende mensen zichzelf spelen, in de meeste afleveringen zit wel een echte beroemdheid.

Thanks for de korte review.  :pompom: :pompom:
Ik heb alle seizoenen zonet binnengehaald.

JCL

Citaat van: alexander2 op februari  3, 2013, 16:52:17
Thanks for de korte review.  :pompom: :pompom:
Ik heb alle seizoenen zonet binnengehaald.

P.S. beide series zijn ge-wel-dig en kijk je in 1 adem weg ;)

alexander2

Citaat van: JCL op februari  3, 2013, 19:08:29
P.S. beide series zijn ge-wel-dig en kijk je in 1 adem weg ;)

86 afleveringen gaat vanavond niet lukken. :D

wiemelen

CitaatWie heeft er nog leuke tips voor korte comedy series. Ik kijk nu Big Bang theory, How I met your mother. Dat idee een beetje.

2 Broke girls ... reeds eerder vermeld ... leuke gelaagde en dubbelzinnige humor ... vraag me wel af waarom ze dit hier in Belgie op een zaterdagnamiddag uitzenden. Soort humor is zeker 12+  ;)

The exes. Echt een pareltje. Zeer leuke serie met o.a. Kristen Johnston en Wayne Knight, beide bekend uit "3rd rock from the sun"

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Grindtegel

Entourage vind ik nog wel aardig maar Californication vind ik echt verschrikkelijk slecht. Die serie legt het er zo ontzettend dik bovenop om hip en cool te zijn dat ik er akelig van word.

Doe mij maar Community.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Xstream

Citaat van: Grindtegel op februari  3, 2013, 23:38:52
Doe mij maar Community.
Nee, die zijn wel subtiel en maken geen gebruik van stereotypes :P Ik vind dat ze 't beide, op hun eigen manier, 't er dik bovenop leggen, waardoor 't dus ook leuk wordt imo.
Vond je overigens ook niet dat het na S2 een paar klasses minder werd? Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar leek wel of er ineens een heel ander schrijf team achter zat. Ik ben in S3 afgehaakt. Zonde, want was een erg leuke serie.

Ben Once upon a time nu weer (voor de 3e keer) aan 't proberen. Begin er eindelijk een klein beetje in te komen na +- 7 afl.
Maar je moet wel een beetje door alle domme dingen, matige casting en plotholes heen (kunnen) kijken, dan is 't best geinig. Maargoed, moet wel beter worden anders geloof ik 't wel na 1 seizoen :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub