Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Citaat van: Jean Sibelius op januari  5, 2014, 16:20:54
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je aanstaande DD-...  :)

Groeten, Jan
Dankjewel Jan, ik vrees dat dat helemaal goed gaat komen :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

#851
Zo, vandaag heb ik een vriend blij gemaakt met de SVS. Gelijk zijn set maar even afgesteld op basis van de handleiding van HTip..

De SVS is nu naar zijn inmiddels vierde eigenaar :)

Nu alvast ruimte vrij maken voor de Velodyne, dan weet de vrouw des huizes ook vast hoe het er uit gaat zien. De Velo heeft bijna de afmetingen van een vloertegel en laten we vorig jaar de badkamer verbouwd hebben :) morgen ga ik dus een vloertegel neerleggen om alvast een idee te krijgen...!


Edit:: Oja, voor ik het vergeet, er zit hoogstwaarschijnlijk nog een vrij dikke upgrade aan te komen....
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

denoontje

mocht de vrouw e velo  te groot vinden lat het me maar weten ;-)

Etiennevh

Haha ik denk dat het geen probleem gaat worden, en anders doet ze maar een consessie ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

cardas49

Mooie sub, congrats  8). Strak en muzikaal die Velo's, dat gaat vast een groot verschil maken in stereo tov de SVS

En nog een upgrade... hmmm... beamer?
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

henkhifi

audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

Etiennevh

Citaat van: mark235 op januari 12, 2014, 11:23:53
Mooie sub, congrats  8). Strak en muzikaal die Velo's, dat gaat vast een groot verschil maken in stereo tov de SVS

En nog een upgrade... hmmm... beamer?
dat is wel de bedoeling ja, vooral voor stereo en uberhaupt voor muziek ook de 5.1 opnames.

Nee de upgrade behelst eigenlijk alles, zowel beeld als geluid ;)

Citaat van: henkhifi op januari 12, 2014, 12:19:14
gefeliciteerd met de dubbel DD :) mooie upgrade
dankjewel! Hij staat er nog niet maar dat duurt niet lang meer wat mij betreft :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Zal ik dan maar een gokje doen: Naast de DD15 komt er een nieuw rack zodat je alles gelijk mooi neer kunt zetten zoals het hoort.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op januari 12, 2014, 20:40:46
Zal ik dan maar een gokje doen: Naast de DD15 komt er een nieuw rack zodat je alles gelijk mooi neer kunt zetten
haha dat ook, maar dat was er eentje die ik al had verklapt een paar maanden geleden.

Citaatzoals het hoort.

Haha je maakt nog maar eens ff duidelijk hoe je erover denkt Roy? ;D  :notify:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Je kent mijn mening toch onderhand wel :D

Maar je bent super goed bezig en als de DD15 er staat moeten we snel maar eens afspreken.

Edit: de enige upgrade die ik dan nog kan bedenken is een AB.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op januari 12, 2014, 21:00:02
Je kent mijn mening toch onderhand wel :D

Maar je bent super goed bezig en als de DD15 er staat moeten we snel maar eens afspreken.

Edit: de enige upgrade die ik dan nog kan bedenken is een AB.
haha je idd :D

Lijkt me een strak plan! Na al die verhalen over de CA plates ben ik toch wel nieuwsgierig geworden wat dat in mijn set teweeg brengt, dus als je wilt mag je die eens meenemen haha.

Juist! Ik heb nog niet helemaal zeker, maar zo goed als een deal op een Philips Pronto TSU 9800
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Mooie toevoeging op je set zo! Uiteraard kan ik de CA plate omder de arm meenemen maar pas op dat Philip dit niet leest want anders heeft hij er zo weer 3 ingepakt en stapt hij in de auto richting jou :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op januari 12, 2014, 21:08:15
Mooie toevoeging op je set zo! Uiteraard kan ik de CA plate omder de arm meenemen maar pas op dat Philip dit niet leest want anders heeft hij er zo weer 3 ingepakt en stapt hij in de auto richting jou :D
Hahaha is het zo erg? Nou hij is ook van harte welkom hoor, en ook met drie platen :D

Philip, als je dit leest: krijg je inmiddels een "sales fee" voor al jouw inspanningen voor CA? ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op januari 13, 2014, 11:37:05
Hahaha is het zo erg? Nou hij is ook van harte welkom hoor, en ook met drie platen :D

Philip, als je dit leest: krijg je inmiddels een "sales fee" voor al jouw inspanningen voor CA? ;)
Hahaha, ik zou best een keer willen komen, dus iets voor de toekomst... De platen die ik naar Roy heb meegenomen zijn sowieso op dit moment uitgeleend, dus dat gaat niet ;)

En ik doe dit voor de hobby en niet voor CA, want ik sta gewoon achter het product en ben er enthousiast over. Daarom zijn de platen ook uitgeleend ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op januari 14, 2014, 22:32:20
Hahaha, ik zou best een keer willen komen, dus iets voor de toekomst... De platen die ik naar Roy heb meegenomen zijn sowieso op dit moment uitgeleend, dus dat gaat niet ;)

En ik doe dit voor de hobby en niet voor CA, want ik sta gewoon achter het product en ben er enthousiast over. Daarom zijn de platen ook uitgeleend ;)
Bij deze ben je uiteraard van harte welkom :)

Op dit moment ( na de aanschaf van de velo en pronto ) gaat het upgraden ook wel weer even op een laag pitje gezet worden, behalve de komst van wat andere bekabeling (zo goed als zeker Nordost SuperFlatline Gold "shotgun afgemonteerd") en een rack. Wat mij betreft heeft het testen van CA plates dus ook niet zo'n haast, gezien de nare bijkomstigheid dat iedere test die ik heb gelezen tot een aankoop kort daarna heeft geleid ;) :D

Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom je er zo enthousiast over bent, nietwaar?

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: HTip op januari 14, 2014, 22:32:20
En ik doe dit voor de hobby en niet voor CA, want ik sta gewoon achter het product en ben er enthousiast over. Daarom zijn de platen ook uitgeleend ;)
Daarom zei ik het ook :D

Ik sta er nog steeds net zo achter als jij alleen post ik er niets meer over (ook niet over mijn set) omdat ik dat negatieve gezeur zat ben.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Xander32

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2014, 07:38:46
Daarom zei ik het ook :D

Ik sta er nog steeds net zo achter als jij alleen post ik er niets meer over (ook niet over mijn set) omdat ik dat negatieve gezeur zat ben.
Begrijpenlijk. Een stille genieter dus :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Citaat van: Xander32 op januari 15, 2014, 08:13:53
Begrijpenlijk. Een stille genieter dus :thumbs-up:.
Inderdaad, ik geniet bijna iedere dag van heerlijke muziek ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op januari 15, 2014, 07:38:46
Daarom zei ik het ook :D

Ik sta er nog steeds net zo achter als jij alleen post ik er niets meer over (ook niet over mijn set) omdat ik dat negatieve gezeur zat ben.
Kom je enthousiasme dan maar een keer bij mij thuis delen :D

Citaat van: Xander32 op januari 15, 2014, 08:13:53
Begrijpenlijk. Een stille genieter dus :thumbs-up:.
Dat zijn we allemaal denk ik? Tenminste, ik kan er niet tegen als er eentje naast me zit die tussen de muziek door zit te tetteren over wat voor extreems ze die dag hebben meegemaakt. ;)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Het begint erop te lijken dat er hier een geldboom groeit ofzo, maar dat is niet zo. Ik heb een klein beetje geluk gehad :)








Met andere woorden:

Weer een upgrade te melden...........
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

WickedGame

Citaat van: Etiennevh op januari 17, 2014, 13:16:11
Het begint erop te lijken dat er hier een geldboom groeit ofzo, maar dat is niet zo. Ik heb een klein beetje geluk gehad :)








Met andere woorden:

Weer een upgrade te melden...........

Nou hup voor de draad ermee!  ;D

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Inderdaad. Kon echt voor een prikkie (lees: ECHT HEEL WEINIG) een gloednieuwe, gesealde set Nordost Blue Heaven in de lengte die ik nodig heb overnemen.

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Ik stop met raden hoor, dit is te makkelijk!

Nee serieus, goed bezig en een mooie upgrade! Ik ben heel benieuwd wat voor geluid je nu gaat ervaren.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub