RvD zijn setje (Amplitude 16)

Gestart door RvD, juli 24, 2007, 20:49:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

morca

Citaat van: RvD op februari 25, 2015, 22:47:22
Dat is zelfbouw dat telt niet.  :P
2 front,s in 1 nieuw jasje,jasje is idd DIY  :clapping:

Wel echt een mooie speakerset,ik heb je fronts ooit gehoord op een show.
Was onder de indruk  :thumbs-up:

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

fluissie

Je hele signature schreeuwt gewoon wauw uit!, man man wat een ongelooflijk kwalitatieve set heb je bij elkaar :worship:
En nu een schitterende sub erbij!.

Als gpo mag komen luisteren zou ik graag meekomen (als ik bij je in de auto mag gertjan :D)


RvD

Dat is goed als je samen met GPO wilt komen.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

GPO

Citaat van: fluissie op februari 26, 2015, 05:01:15
Je hele signature schreeuwt gewoon wauw uit!, man man wat een ongelooflijk kwalitatieve set heb je bij elkaar :worship:
En nu een schitterende sub erbij!.

Als gpo mag komen luisteren zou ik graag meekomen (als ik bij je in de auto mag gertjan :D)

Geen probleem Jeroen!
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

fluissie

Citaat van: RvD op februari 26, 2015, 09:36:29
Dat is goed als je samen met GPO wilt komen.

Zou super zijn! Wat lust je graag? (Eten,drinken)

Citaat van: GPO op februari 26, 2015, 10:34:33
Geen probleem Jeroen!

Top  gpo

RvD

Citaat van: fluissie op februari 26, 2015, 10:57:18
Zou super zijn! Wat lust je graag? (Eten,drinken)


Dat is niet nodig, laat via pm maar een datum weten wanneer jullie samen willen komen.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

treky22

Citaat van: RvD op februari 26, 2015, 13:05:59
Dat is niet nodig, laat via pm maar een datum weten wanneer jullie samen willen komen.

Hoi, ik weet niet of jullie in de buurt wonen.
Maar zouden jullie, als jullie gaan, eens willen laten weten wanneer jullie gaan.
Is altijd leuk en leerzaam zo'n meet & greet.
Hopelijk kan ik dan wel, anders moet ik toch een keer alleen.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

vik

Heel erg mooi deze center (vorige week de hele set afgesteld) en daar zit behoorlijk wat werk in.  ^^


Citaat van: morca op februari 25, 2015, 22:41:45
Die center is best bruut id,maar de moedervan alle centerspeakers.....van forumlid Hans:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Gefeliciteerd Rudy!  :coffee:


Citaat van: RvD op februari 25, 2015, 19:21:03
Sub verandering van Quadral Aurum Orkus R naar Rythmik F15HP.

Voordat ik de Orkus kocht ook al met Rythmik bezig geweest maar de kosten waren toch hoog om er eentje te laten komen. Het bleef toch knagen want je leest alleen maar goede verhalen over die subs nu kwam een mede forumlid met het idee voor een powerbuy. Na veel uitzoeken en offertes opvragen is het gelukt om voor een nette prijs zo'n sub in NL te krijgen, onder het prijsniveau van een SVS SB13 Ultra dit was ook mijn persoonlijk doel om daar onder te blijven.

Met de Orkus mistte ik toch iets switchen van 15 inch Velodyne naar een 12 inch had ik achteraf gezien nooit moeten doen, maar had ook altijd het idee om uiteindelijk naar een Dual setup toe te gaan met 2x Orkus. Dit is niet te doen in de woonkamer dus heb de Antimode Dual core verkocht en de Orkus toen maar de grootste sub genomen die ik kan plaatsen van Rythmik.

Tussendoor een Antimode 8033 aangekocht want is goed genoeg voor 1 sub maar vind hem met de Rythmik weinig toe voegen. Vandaag was het dan zover dat de sub binnen kwam hij is erg mooi maar wel zwaar en ziet er degelijk uit. Dan de sound nou zoiets heb ik nog niet eerder gehoord het klink echt goed. Vooral snel en strak mijn oordeel dat mijn fronts geen sub nodig hebben neem ik terug want die gaan al tot 20hz. Mijn fronts ingesteld met een crossover van 60hz en large en daaronder is alles voor de sub klinkt erg lekker. Blij dat ik dan toch voor een gesloten sub gegaan ben heb nog even getwijfeld over hun gepoorte maar die zijn nog groter. Met films staat de F15HP ook zeker zijn mannetje heb enkele scenes getest met een ;D.

Voor wie het aandurft een Rythmik te importeren is het een aanrader.

Het enige waar ik tegen aanloop dat ik voor film en muziek verschillende settings wil gebruiken dus moet steeds switchen in het menu. Of is hier een oplossing voor bij de AV8801 ?

Wat plaatjes:



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Raphie

Dat is uiteindelijk exact dezelfde sub geworden als de mijne, alleen andere versterker lay-out, ik vind hem iedere dag fijner klinken, gisteren toch ff aan de conus voelen of die wel écht meespeelt, zo goed integreert die. De sub dan gewoon uitzetten bevestigd het ook direct, die perfecte extentie aan de onderkant is dan gelijk weg.
Hoe bevakt ie bij jou? Ook zo in je nopjes? :D
JBL PRX Power!

RvD

Hier bevalt die ook goed met muziek heb ik hem ook al eens uitgezet, maar dit hoor je inderdaad meteen terug.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Raymond187

Citaat van: Raphie op februari 27, 2015, 10:17:03
Dat is uiteindelijk exact dezelfde sub geworden als de mijne, alleen andere versterker lay-out, ik vind hem iedere dag fijner klinken, gisteren toch ff aan de conus voelen of die wel écht meespeelt, zo goed integreert die. De sub dan gewoon uitzetten bevestigd het ook direct, die perfecte extentie aan de onderkant is dan gelijk weg.
Hoe bevakt ie bij jou? Ook zo in je nopjes? :D
Neem aan dat je ook niet hoort/merkt waar de sub staat?

Raphie

Citaat van: Raymond187 op februari 27, 2015, 15:00:02
Neem aan dat je ook niet hoort/merkt waar de sub staat?
klopt, ik speel <45hz dus dat is sowieso niet te lokaliseren
JBL PRX Power!

Raymond187

Nice.

Ik hou die Rythmic ff in de gaten betreft gebruiekrs ervaringen. Neem een en ander wel met wat zout. Er zijn weinig mensen die kritisch zijn over nieuw gekochte producten. Meestal na een jaar zijn de bevindingen wel eens minder positief dan in het begin.

Endorfine wat gezakt misschien?

Raphie

Citaat van: Raymond187 op februari 27, 2015, 15:41:07
Nice.

Ik hou die Rythmic ff in de gaten betreft gebruiekrs ervaringen. Neem een en ander wel met wat zout. Er zijn weinig mensen die kritisch zijn over nieuw gekochte producten. Meestal na een jaar zijn de bevindingen wel eens minder positief dan in het begin.

Endorfine wat gezakt misschien?
nee, gewoon duidelijk verschil met voorgaande subs. We hebben het hier niet over vage zaken als CA plates o.i.d.
JBL PRX Power!

Raymond187


RvD

Gisteren eens de eerste volledige film gekeken, had zin in wat actie en Mission Impossible 4 nog eens gekeken daar zaten toch wat heftige momenten in. Nog nooit zoveel druk gevoeld en de sub bleef strak je merkt echt dat die los komt laat hem nu overdag met muziek inspelen.

Na 22 Maart zullen er meer forumleden hun mening kunnen geven die er neutraal in zullen staan.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Raphie

#145
Dat weet ik wel zeker. Dit is de beste sub die ik tot nu toe heb mogen beluisteren. Voor mij nooit meer klasse D modulatie en onnodige extra DSP a/d d/a conversie in subs, analoge filters klinken beter :)
JBL PRX Power!


vik

Sterker nog hij heeft mijn AVP gekocht:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=141694.msg2761194#msg2761194

Hans heeft een prachtige set staan! De center speaker is echt heel mooi afgewerkt en het vakwerk straalt er vanaf.  :pompom:


Citaat van: morca op februari 28, 2015, 11:45:14
Ben je bij Hans geweest,cool  :music:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Klinkt goed Rudy. Kan hij goed meekomen met de rest van je Aurum set in je ruimte qua snelheid?       


Citaat van: RvD op februari 28, 2015, 10:23:45
Gisteren eens de eerste volledige film gekeken, had zin in wat actie en Mission Impossible 4 nog eens gekeken daar zaten toch wat heftige momenten in. Nog nooit zoveel druk gevoeld en de sub bleef strak je merkt echt dat die los komt laat hem nu overdag met muziek inspelen.

Na 22 Maart zullen er meer forumleden hun mening kunnen geven die er neutraal in zullen staan.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Ja de match is perfect maar de uitnodiging staat om Rythmik zelf te ervaren.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus