Spam

Gestart door VlisChris, december 14, 2006, 04:49:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

garmtz

Geen idee of er wat aan te doen is... :-\

J.A.F._Doorhof

Is niets aan te doen behalve verwijderen.
We kunnen natuurlijk voor IEDEREEN een visualisatie patch installeren maar dat zorgt ook weer voor onvrede.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nahpets

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 14, 2006, 08:37:33
Is niets aan te doen behalve verwijderen.
We kunnen natuurlijk voor IEDEREEN een visualisatie patch installeren maar dat zorgt ook weer voor onvrede.

Ik neem aan dat je daar een controle getal/combinatie bedoeld dat ingevuld moet worden op basis van een vag plaatje? Misschein een idee voor de aanmelding van nieuwe leden en verplicht bij de eerste 5 postings? Dan is het bezwaar voor een oprecht geïnteresseerde te overzien.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

J.A.F._Doorhof

Zo werkt het jammer genoeg niet, of er zou een patch voor moeten zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

spotmatic

Zo'n plaatje (volgens mij wordt dat een "Captcha" genoemd) zou eigenlijk alleen bij het registreren moeten worden gevraagd. Als het nu ook onmogelijk wordt gemaakt om als Gast te posten (er is gezegd dat dat niet meer mogelijk is, maar ik zie nog regelmatig postings van gasten voorbij komen) dan is het probleem toch praktisch over? Geen enkele spammer gaat immers met de hand een nieuw account aanmaken.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

spotmatic

Nu ik aan het browsen ben kom ik diverse topics met spam tegen, allemaal gepost door "gasten". Volgens mij zal het nu alleen maar erger worden en denk ik dat de mogelijkheid voor gasten om te posten maar helemaal uitgeschakeld moet worden. Jammer voor legitieme mensen, maar straks wordt de hoeveelheid spam zo groot dat het een dagtaak wordt om alle berichten te verwijderen...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Rikske


VlisChris

Maar zo'n patch is lang niet alles helaas.
Op dvd.nl moet je ook zo'n code invoeren, en daar is het momenteel ook schering en inslag met spam.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.