Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Jumping Jack op juli 14, 2015, 14:19:03
http://www.hi-stands.eu/nl/wireworld-matrix-2-eu-6-voudig-stekkerblok.html

Iemand ervaringen met bovenstaand stekkerblok? Compact, sterbedrading en betaalbaar...

Volgens mij heb ik die (een klein jaar terug dacht ik) langs zien komen in een test van het blad Stereo.

Zal eens kijken voor je Nick :)

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op juli 14, 2015, 14:19:03
http://www.hi-stands.eu/nl/wireworld-matrix-2-eu-6-voudig-stekkerblok.html

Iemand ervaringen met bovenstaand stekkerblok? Compact, sterbedrading en betaalbaar...

geen ervaring maar waarom gewoon niet de simpele netzleiste van Musicline?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op juli 14, 2015, 22:14:01
geen ervaring maar waarom gewoon niet de simpele netzleiste van Musicline?

Dat was ook mijn eerste gedachte "Elpéé!!!!! :)


twani

De Wireworld zit er niet bij Nick :nopompom:  Sorry...

Jumping Jack

Wow, bedankt voor de moeite Theo!  :worship:

LpLover: geen idee eigenlijk, ik moet er mij maar eens in verdiepen.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op juli 14, 2015, 22:38:11
Wow, bedankt voor de moeite Theo!  :worship:

LpLover: geen idee eigenlijk, ik moet er mij maar eens in verdiepen.
Geen probleem hoor Nick.

Indien je nog meer info nodig hebt roep je maar :)

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op juli 14, 2015, 14:19:03
http://www.hi-stands.eu/nl/wireworld-matrix-2-eu-6-voudig-stekkerblok.html

Iemand ervaringen met bovenstaand stekkerblok? Compact, sterbedrading en betaalbaar...

Ik heb geen ervaringen met dat stekkerblok, weet wel dat dezelfde dealer (overigens een goed adres kan ik je melden) ook de Black Noise stekkerblokken verkoopt, zijn wel wat duurder als de afgebeelde Wireworld, maar bieden wel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Citaat van: LPlover op juli 14, 2015, 22:14:01
geen ervaring maar waarom gewoon niet de simpele netzleiste van Musicline?

Waar heb jij die van jou gekocht LPLover?

Citaat van: YamahaRXV op juli 15, 2015, 00:35:27
Ik heb geen ervaringen met dat stekkerblok, weet wel dat dezelfde dealer (overigens een goed adres kan ik je melden) ook de Black Noise stekkerblokken verkoopt, zijn wel wat duurder als de afgebeelde Wireworld, maar bieden wel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding  ;)



Dag Jan, ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Hi-stands  ;). Die black Noise stekkerblokken zijn ongetwijfeld erg goed, maar ik wil er niet zo veel aan uitgeven...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op juli 14, 2015, 22:38:11
Wow, bedankt voor de moeite Theo!  :worship:

LpLover: geen idee eigenlijk, ik moet er mij maar eens in verdiepen.

kost niet al teveel en je hebt er geen omkijken meer naar! Staat ook op de Naim prijslijst dus geen rommel :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op juli 15, 2015, 09:41:48
  Staat ook op de Naim prijslijst dus geen rommel :D


:D

Jumping Jack

Ik heb het music line netblok besteld bij 'mijn' dealer. Ik zie idd niet in waarom ik meer zou uitgeven voor een ander blok...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op juli 15, 2015, 21:05:12
Ik heb het music line netblok besteld bij 'mijn' dealer. Ik zie idd niet in waarom ik meer zou uitgeven voor een ander blok...

Goed zo Nick. Verstandige keuze :)

Jumping Jack

Er zit in mijn set trouwens geen enkele 'exotisch' kabel meer. Allemaal standaard Naim-spul en een kabeltje van flashback-sales van pakweg €60 tussen draaitafel en phono... En zo slecht klinkt het niet  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#2038
Citaat van: Jumping Jack op juli 15, 2015, 22:39:56
Er zit in mijn set trouwens geen enkele 'exotisch' kabel meer. Allemaal standaard Naim-spul en een kabeltje van flashback-sales van pakweg €60 tussen draaitafel en phono... En zo slecht klinkt het niet  ;).

Eind goed al goed.

Bij mij vanaf 2008 de Jouw Hifi -weet ik veel wat het ook alweer voor merk maar was niet duur - powercables.

Verder vanaf 2010 mijn trouwe Atlas Equator BiWire mk2 speakerkabels aan de meter gekocht bij "futurecable" oid.  Kosten 110 met stekkertjes dacht ik.

En een Chord Crimson interlink van -toch nog altijd :D - €55.

Tot slot een Audioquest (shit, toch nog een merk uit de  Boutique categorie :tounge2:) Forest USB kabel. Wat was die ook alweer? €25,- ofzo....

Maro

Ik heb sinds kort een Isol-8 Minisub Axis. Ik had tot vorige week dezelfde ervaringen, waarom veel geld uitgeven, lood om oud ijzer. Nooit geen verschillen waar genomen maar dit ding is echt een upgrade. Wel een iets andere prijsklasse maar kijkend naar de rest van je set valt het mee. Geluid knapt er echt van op in een andere orde dan gewoon stekkerblokjes wisselen. Just my two cents.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Robiwan

#2040
Citaat van: Jumping Jack op juli 15, 2015, 22:39:56
Er zit in mijn set trouwens geen enkele 'exotisch' kabel meer. Allemaal standaard Naim-spul en een kabeltje van flashback-sales van pakweg €60 tussen draaitafel en phono... En zo slecht klinkt het niet  ;).

Prima kabels niks mis mee!

Je hebt wel een fittingschroevendraaier nodig om de (Naim) stroomkabels goed aan te sluiten (juiste fase). Aan de stekkerkant (die je in het Naim app. schuift) moet het lampje gaan branden bij het pinnetje waar L (live) bij staat. Op de Musicline is de juiste fase aangegeven met een witte stip op de stekker en doos. Je weet vast hoe dat moet :D

De eerste 2 aansluitingen gezien vanaf de inkomende stroomkabel zijn het meest schoon (steraarde), de overige 4 geen steraarde. Derhalve lijkt mij de volgorde van aansluiting het meest logisch zoals onderstaand:

Volgorde (vanaf inkomende stroomkabel):
1e: Streamer
2e: Hicap
3e of de 4e: SN (effe vergelijken of dit klankmatig nog verschil geeft)
5e: leeg laten
6e: platenspeler
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Jumping Jack

Bedankt voor de tips Robin! Het stekkerblok ben ik vandaag trouwens gaan ophalen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

felix01

en hoe zijn de bevindingen?
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op juli 17, 2015, 21:42:00
Bedankt voor de tips Robin! Het stekkerblok ben ik vandaag trouwens gaan ophalen...

wel eerst 400 uur inspelen he ;) :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Jumping Jack

Ik draai continu drum 'n' bass, dan gaat het sneller.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

eddy135

Citaat van: Jumping Jack op juli 17, 2015, 23:01:27
Ik draai continu drum 'n' bass, dan gaat het sneller.
Nee joh, variatie is ontzettend belangrijk bij inspelen; anders komt ie nooit volledig los... :hehe:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bas Akkerman

Citaat van: eddy135 op juli 18, 2015, 00:41:38
Nee joh, variatie is ontzettend belangrijk bij inspelen; anders komt ie nooit volledig los... :hehe:
Klopt, ik heb een aparte playlist voor het inspelen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Citaat van: eddy135 op juli 18, 2015, 00:41:38
Nee joh, variatie is ontzettend belangrijk bij inspelen; anders komt ie nooit volledig los... :hehe:

:D :D 350 inspeeluren, oeps je kan zomaar wat missen.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Xander32

Voor minimaal het vijfvoudige van een degelijk stekkerblok, mogen de verwachtingen/prestaties ook ietwat verschillen, toch  8).


Citaat van: Maro op juli 15, 2015, 23:22:26
Ik heb sinds kort een Isol-8 Minisub Axis. Ik had tot vorige week dezelfde ervaringen, waarom veel geld uitgeven, lood om oud ijzer. Nooit geen verschillen waar genomen maar dit ding is echt een upgrade. Wel een iets andere prijsklasse maar kijkend naar de rest van je set valt het mee. Geluid knapt er echt van op in een andere orde dan gewoon stekkerblokjes wisselen. Just my two cents.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Citaat van: Xander32 op juli 18, 2015, 09:34:27
Voor minimaal het vijfvoudige van een degelijk stekkerblok, mogen de verwachtingen/prestaties ook ietwat verschillen, toch  8).

Tja dat is het probleem, als je op een bepaald niveau bent aangekomen moet je flink betalen voor kleinere verschillen. Maar ik zie vaker upgrades voorbij komen in bronnen en versterkers die duurder zijn. Ik was iig zeer aangenaam verrast terwijl ik dacht dat het niet beter meer kon. Tuurlijk speakers upgraden geeft altijd meer winst maar als ik 1500E bijleg op mijn Ushers dan ga ik geen upgrade vinden. iedereen moet per slot van rekening zelf bepalen wat te doen. Was slechts een tip van me.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -