Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Hanky Panky

Citaat van: Denon Focal op juli 27, 2013, 21:52:44
Net seizoen 8 van Entourage afgekeken. Erg leuke serie, ben benieuwd of die film er nog komt.

Dit najaar gaan ze filmen  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

m9

Citaat van: JCL op juli 27, 2013, 20:41:08
Tot op heden de beste serie van het jaar! Met name de dialogen icm de acteurs zijn echt geweldig!

dank voor de aanrader, zit zelf weer te wachten op breaking bad...
een van de beste series ooit op (columbo x-files the wire star trek  firefly en hill street blues) na dan.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

jowi

Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien, pakt inderdaad vanaf de eerste minuut je aandacht :)

katwax

Citaat van: JCL op juli 27, 2013, 20:41:08
Tot op heden de beste serie van het jaar! Met name de dialogen icm de acteurs zijn echt geweldig!
Kevin Spacey speelt zijn rol uitstekend, de rest doet goed mee :)

Citaat van: jowi op juli 28, 2013, 10:07:36
Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien, pakt inderdaad vanaf de eerste minuut je aandacht :)

Ga ik is bekijken, hoor er meer goed over.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

jowi

1e episode van "orange is the new black" gezien, dat is ook wel iets om te volgen, zwarte humor van een wat naieve jonge vrouw die de gevangenis in moet. Grappig en wrang :) Weer een goede serie van Netflix zo te zien. Net als House Of Cards. Netflix is goed bezig. En ze releasen een heel seizoen in 1x :)


katwax

Citaat van: jowi op juli 29, 2013, 23:23:18
1e episode van "orange is the new black" gezien, dat is ook wel iets om te volgen, zwarte humor van een wat naieve jonge vrouw die de gevangenis in moet. Grappig en wrang :) Weer een goede serie van Netflix zo te zien. Net als House Of Cards. Netflix is goed bezig. En ze releasen een heel seizoen in 1x :)



Zal ik is bekijken, laten we hopen dat ze dezelfde kwaliteit leveren als House Of Cards.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

lestat1234

Citaat van: katwax op juli 30, 2013, 10:08:45
Zal ik is bekijken, laten we hopen dat ze dezelfde kwaliteit leveren als House Of Cards.

Het is meer in trant van de serie Weeds.
Het komt dan ook uit dezelfde duim.
Heb nu een ep of 4 gezien, gemakelijk.






Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

jowi

Weeds heb ik nog geen aflevering vol kunnen houden, dit wel. Zo zie je maar weer...

katwax

Weeds sprak mij niet direct aan, maar moet bekennen dat ik toen maar half aan het kijken was.

The Newsroom zou ook goed moeten zijn, wat zijn de meningen hierover?

Zomer maanden zorgen bij mij altijd voor het uitbreiden van het aantal series die ik volg :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

Citaat van: jowi op juli 29, 2013, 23:23:18
1e episode van "orange is the new black" gezien, dat is ook wel iets om te volgen, zwarte humor van een wat naieve jonge vrouw die de gevangenis in moet. Grappig en wrang :) Weer een goede serie van Netflix zo te zien. Net als House Of Cards. Netflix is goed bezig. En ze releasen een heel seizoen in 1x :)



Hmmm lijkt me wel wat, net het complete seizoen in 1080P gevonden, ben benieuwd.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

clockwork

:
Citaat van: Denon Focal op juli 30, 2013, 18:51:02
Goed nieuws, hoop dat Jeremy Piven weer los gaat

Same here.
Wat zou Entourage zijn zonder Ari ? :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

JCL

Citaat van: clockwork op juli 30, 2013, 20:15:05
:
Same here.
Wat zou Entourage zijn zonder Ari ? :D

Geniaal hoe hij die rol weet te spelen. Nog grappiger als je bedenkt dat hij echt schijnt te bestaan. Zal wel zwaar overdreven zijn, maar blijft humor.

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

wiemelen

CitaatThe Newsroom zou ook goed moeten zijn, wat zijn de meningen hierover?
Ik was na 5 minuten al gewonnen voor deze serie.
Inhoudelijk goed, scherpe dialogen en geweldig hoe ze o.a. Fox en The Tea Party onder vuur nemen  :clapping:

Xstream

Citaat van: wiemelen op juli 30, 2013, 22:00:01
Ik was na 5 minuten al gewonnen voor deze serie.
Inhoudelijk goed, scherpe dialogen en geweldig hoe ze o.a. Fox en The Tea Party onder vuur nemen  :clapping:
Ook al verder dan ep 1 gekeken? Want ik vond 't daarna toch wel een stuk minder als de 1e afl. worden.

En laat Entourage (en Ari natuurlijk) maar komen hoor ... Probeer de hele serie op 1080p binnen te krijgen om nog 's te kijken, maar lukt nog niet zo :)
Irritante sickbeard haalt elke keer s03 zonder ep bepaling binnen. Dan detecteert hij dat als 't hele seizoen :S
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Entourage heb ik ook nooit langer dan een paar minuten kunnen kijken, compleet ongeloofwaardig, werkte bij mij totaal niet. Ik erger me zelfs aan de spelers. Net als 'its always funny in dinges nogwat', doet me ook echt niks, vind het zelfs irritant.

bmateijsen

Entourage is leuk... maar je moet het wel als een vergrootglas zien van de werkelijkheid.

riwi

Entourage moet ik nog aan beginnen. Heb de eerste 5 seizoenen wel binnen. Ik ben benieuwd of het bevalt

Ik vond Weeds wel erg leuk altijd, hoewel het 8ste / laatste seizoen bijzonder matig was. Ik denk dat de hoofdrol speelster je moet liggen.

wiemelen

CitaatOok al verder dan ep 1 gekeken? Want ik vond 't daarna toch wel een stuk minder als de 1e afl. worden.
Ja hoor  :smile:  zit nu aan aflevering 6 en ik blijf het nog steeds goed vinden.
Alhoewel je gelijk hebt dat aflevering 1 voorlopig nog steeds de beste aflevering is.

Xstream

Entourage was bij mij ook geen serie die direct viel. Vond de setting maar vreemd en eigenlijk niet zo boeiend ... Maar geef 't een paar eps en als je er dan inzit en de serie ook begint te ontwikkelen echt wel 1 van de leukste series die ik ken eigenlijk. Geen enkele serie kun je natuurlijk beoordelen op een paar minuten. Sommige series hebben zelfs meer als een half seizoen nodig om helemaal tot hun recht te komen. Niet dat Entourage zo'n serie is. Al heb je natuurlijk altijd persoonlijke voorkeuren ... :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Entourage was ook niet mijn ding.
Ben begonnen met Orange is wel aardig maar ik hoop op meer.
Weeds vond ik erg leuk maar het duurde te lang en de absurditeit vd serie verdween steeds meer, jammer genoeg.
Desalniettemin was Weeds een goede serie beetje dezelfde stijl als 6feet under.

Joris1971


svmnb

Citaat van: katwax op juli 30, 2013, 11:03:33
The Newsroom zou ook goed moeten zijn, wat zijn de meningen hierover?

Ik heb meerdere afleveringen gezien en vind het een irritante mix van linkse drammende zelfgenoegzaamheid, schaamteloos republikeinen bashen en officeromance geneuzel met bloedirritante w**ven.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::