Skyfox's Little Cinema

Gestart door skyfox, januari 3, 2011, 17:44:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PascalP

En een paar extra foto's van hoe de spulletjes in de LC staan kan natuurlijk ook geen kwaad ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

Citaat van: PascalP op maart  9, 2021, 16:25:08
En een paar extra foto's van hoe de spulletjes in de LC staan kan natuurlijk ook geen kwaad ;)
Ja, idd. Ik geloof d'r niks van dat die Pascal jou zomaar een eindversterker meegeeft.

jahtari

Sterkte met de operatie van je vrouw.

Krijg je de adams vandaag binnen?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

morca

Citaat van: PascalP op maart  9, 2021, 14:24:52
Dat was inderdaad het plan dacht ik, mits hij voldoende tijd heeft om alles te testen wat ik hem meegegeven heb :D :P
have fun met testen :music:
En veel gezondheid aan je vrouw gewenst !

skyfox

De reizende reviewer... speelt een thuiswedstrijd

Al tijden ben ik benieuwd naar welke stappen mijn set naar een hoger niveau kunnen tillen. Ook ben ik altijd nieuwsgierig naar wat andere componenten, zij het speakers, versterkers of bronnen, met het geluid doen. Deze week heb ik de stoute schoenen aangetrokken om eens goed te gaan testen met componenten die hoog op mijn lijstje stonden: actieve speakers uit de zeer betaalbare klasse in de vorm van de Adam Audio T8V, losse eindversterking voor mijn eigen fronts Monitor Audio Gold 100 en als verrassing ook nog eens MK Sound 750LCR passieve speakers.

Mijn testmethode is samengesteld volgens de meest moderne niet-wetenschappelijke methode. Dus geen ABX test, maar een testmethode waarbij ik ongetwijfeld mezelf af en toe voor de gek mee hou. Maar als ik meerdere keren dingen hoor, dan ga ik van sceptisch naar acceptatie. Even als disclaimer: ik voer de test uit in mijn eigen ruimte, met z'n eigen akoestiek, en met mijn eigen beperkte oren. Andere mensen zullen andere dingen horen, of niet horen. Ik doe deze test ter lering ende vermaeck, dus lees gezellig mee, geef gerust commentaar/inzichten/adviezen/ideeën, ik leer ook graag mee en probeer graag uit.

Het wordt een aardig husselfeest, maar om het overzichtelijk te houden heb ik het ingedeeld naar de volgende volgorde:
1. Inspelen Adam T8V, volgens voorschrift 8 uur lang (inmiddels gebeurd)
2. Vergelijking MA Gold met als versterking de 7011 of de NC500 (eerste rondje getest) > later vergelijk tussen NC500 en Arcam P240
3. Vergelijken MA Gold met Adam T8V (eerste rondje getest)

Bovenstaande vergelijkingen gebeuren in de Pure Audio modus, dus zonder integratie van een subwoofer.

4. Inmeten Adam met Audyssey in apart profiel
5. Vergelijken MA Gold met Adam
6. Inmeten MK in een apart profiel
7. Vergelijken MA Gold met MK

Bovenstaand gebeurd dan in stereo modus met Adsy geactiveerd. Hier zullen dus wel de subwoofers meespelen. Aansluitend ben ik nog wel benieuwd naar een vergelijking van de speakers met home cinema, omdat dit mijn voornaamste gebruiksdoel is. Dynamiek is daarbij een groot goed, en wellicht dat de speakers toppers zijn met muziek, maar niet per sé met films. Hier moet ik nog wat clips voor gaan uitzoeken.

Voor muziek heb ik vooralsnog 3 tracks die ik goed ken en gebruik om diverse types muziek te testen. Dit zijn:
1. Katie Melua - Piece by piece
2. Hans Zimmer - Electro Suite
3. Ramin Djawadi - Game of Thrones main theme

De 7011 vs de NC500

Vooral de Electro Suite is een complex stuk waar m'n speakers zich een tikje in verslikken. Het geluidsbeeld loopt dicht, het laag is rommelig, de knallende gitaren vallen weg in de brij van geluid. Heftig en intens, en dat moeten de Golds beter kunnen. Al vaker heb ik met forumleden gefilosofeerd over een aparte eindbak. In het verleden heb ik al eens Marantz MA500 monoblokjes geprobeerd, maar daar merkte ik eigenlijk geen verschil met de interne amps van de 7011. Om maar met de deur in huis te vallen: hoe anders is dit met de NC500!

Met het gevaar vage audiofiele termen de ruimte in te slingeren: de bas is véél strakker, veel gelaagder. Het geluid wordt in het laag geen modderige bende meer, maar blijft strak en coherent. Er zit meer lucht tussen de verschillende instrumenten en het koor. Instrumenten zijn veel beter gedefinieerd, op een cello hoor je meer van het strijken van de snaar in plaats van een wat vlakkere, gladdere toon. De gitaren blijven beter in beeld, in plaats van dat ze weggesmeerd worden als een gitarig geluid ergens in het plaatje.

Even terugwisselen naar de interne amps van de 7011 bevestigen wat ik gehoord heb. Het geluid zakt weer als een pudding in elkaar. Een testje met Katie zorgt voor een rooskleuriger beeld, maar wanneer de lage tonen in het nummer voorbij komen hoor ik toch een stukje van die controle ontbreken. Ondanks dat het nummer vrij rustig is ten opzichte van de Electro Suite heeft een gebrek aan controle dus ook nu z'n invloed. Hetzelfde nummer met de NC500 aangesloten brengt meer controle terug en het geluidsbeeld staat opeens weer als een huis. Ik merk zelfs dat ik de proppen uit de baspoorten haal, en nog steeds geniet van de muziek. Bijzonder dit.

Een gedachte die tijdens deze test door m'n hoofd ging: Ow! Dus dit kunnen mijn speakers ook!  :blink: :pompom: En dat voor een setje kleine(re) boekenplankers...

Goed, 1-0 voor de externe versterking!

To be continued. Tijd om de kids op te halen en te voederen enzo  :crazy: :hehe:

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skyfox

#1180
Heb vanmiddag een poging gedaan een Van de testopstellingen te fotograferen. In het meubel onderin de 7011, erboven op de kast de Nord MC500 en daar weer boven de Hypex 252. De center heeft even moeten wijken, had niet genoeg ruimte anders om snel te kunnen wisselen tussen versterkers.

Het is geen wetenschappelijke opstelling, maar het werkt.





Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Ralf67

Lekker bezig met een extra eindversterker.

jahtari

Wat ik me afvraag voor dit mooie vergelijk: is de auddyssey inmeting precies genoeg voor een goed vergelijk?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub


skyfox

Citaat van: jahtari op maart  9, 2021, 20:01:16
Wat ik me afvraag voor dit mooie vergelijk: is de auddyssey inmeting precies genoeg voor een goed vergelijk?
Hoe bedoel je "precies genoeg"?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

jahtari

Citaat van: skyfox op maart  9, 2021, 23:07:50
Hoe bedoel je "precies genoeg"?
Dat de audessey inmeting en correctie niet de factor is dat speaker a toevallig beter klinkt dan speaker b.

Dus dat dit toevallig beter uitpakt omdat de meting met een ongecalibreerde microfoon misschien niet zo nauwkeurig is.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

skyfox

Ah, zo! Geen zorgen, ik meet het na met rew. Daarnaast doe ik wel het nodige met pure direct, dus ook daar krijg ik een indruk mee. Beide indrukken zullen onderdeel zijn van de conclusies.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skyfox

Nord NC500 vs Ghent Audio NC252

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een test om te horen of er verschil zit in de NC500 en de NC252. Beide zijn Hypex producten, maar de NC500 zit qua opbouw een nieuw hoger met aparte stroomprint, opamp en verstekerprint. Deze drie elementen zitten op de NC252 print gecombineerd. In theorie zou een mooi opgebouwde NC500 beter moeten klinken, maar maakt het echt uit?

In tegenstelling tot het verschil tussen de Marantz 7011 interne amps vs de NC500 is het antwoord nu niet een volmondig ja. Ik hoor kleine verschillen in mijn testtracks, maar of die verschillen echt goed of slecht zijn is voor eenieder om zelf te beslissen. Wat ik hoor is dat er net iets minder "lucht" tussen de instrumenten zit. Ze zijn ook net wat minder scherp afgetekend. In hele drukke stukken lijkt het net wat lastiger om 1 instrument te volgen. Maar dit zijn allemaal héél kleine verschillen. Het misschien grootste verschil is dat het lijkt alsof er een heel dun dekentje over de muziek is getrokken. De afbeelding luistert net ietsje donkerder, ietsje wolliger. Van alle verschillen denk ik zelf dat deze laatste de enige is die ik er écht uit zou kunnen halen in een blinde test, omdat het net dat beetje meer opvalt. Hamvraag: maakt dit uit? Nou ja, als ik op de centen moet letten niet. Maar als ik het onderste uit de kan wil halen met de Gold 100 speakers: ja.

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Is inderdaad een compleet andere amp Richard.
De 2 kanaals is van het type NC252MP, waarin MP staat voor 'Mains Powered' dus direct op 230V. Deze zijn eveneens te krijgen in 125 en 500 uitvoeringen.
De NC500 die ik je heb meegegeven kost dan ook 3x zoveel als de 252 en heeft zoals je al zegt een geheel andere opbouw.
3x NC500 modules, 3x aparte voeding, 3x aparte input buffer boards, dus echt een triple mono in 1 case.

Blijf je verslag volgen voor de 'final' ranking :)
En uiteraard wat er nog gebeurd in multichannel, met subs etc en later ook met de MK 750's ;)

Ook je ervaring met de Arcam van Teejoo ben ik zeer benieuwd naar tov de 500!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

skyfox

Duidelijk uitleg Pascal, thnx. Wat ik binnen deze test dus wel echt merk is de wet van verminderde meeropbrengst. De stap van de 7011 naar de 252 is fors, het geluidsbeeld knapt er echt van op. Vervolgens doorstappen naar de 500 is maar een klein stapje. Het geluid wordt zeker nog wat beter, maar zoals beschreven zit het em nu in kleine details en niet meer in controle of bijv afbeelding. Wel gaaf om dat zo te kunnen ondervinden.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Citaat van: skyfox op maart 10, 2021, 21:35:38
Duidelijk uitleg Pascal, thnx. Wat ik binnen deze test dus wel echt merk is de wet van verminderde meeropbrengst. De stap van de 7011 naar de 252 is fors, het geluidsbeeld knapt er echt van op. Vervolgens doorstappen naar de 500 is maar een klein stapje. Het geluid wordt zeker nog wat beter, maar zoals beschreven zit het em nu in kleine details en niet meer in controle of bijv afbeelding. Wel gaaf om dat zo te kunnen ondervinden.

Denk ook wel dat de 252MP modules heel veel bang for the buck geven hoor!
Nu moet ik toegeven dat ik niet super bekend ben met het hele MA programma, maar wat zouden de stappen tussen de MA 100 en bijv de 200/300 zijn als je van SR7011->252->500 gaat?
Ook hier zal het wel een kwestie zijn van 'verminderde meeropbrengst' zoals je zelf ook al zegt, maar zo gaat het nu eenmaal in deze hobby ;)

Denk voor jou is het nu belangrijk om te ondervinden wat er uit je MA's te halen is en dit vergelijken met de Adam's en de MK's (met dito versterking uiteraard).
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

skyfox

Citaat van: PascalP op maart 10, 2021, 21:49:56
maar wat zouden de stappen tussen de MA 100 en bijv de 200/300 zijn als je van SR7011->252->500 gaat?

Denk voor jou is het nu belangrijk om te ondervinden wat er uit je MA's te halen is en dit vergelijken met de Adam's en de MK's (met dito versterking uiteraard).

Qua MA speakers vermoed ik dat de bas gelaagder kan worden, omdat er simpelweg meer kastvolume en conus oppervlakte is. Echter, ik denk dat de zuilen, gecombineerd met mijn ruimte, te groot zullen zijn en niet lekker los kunnen komen. Misschien de 200 nog, daar die redelijk gelijk is aan de 100 maar dan als zuil met een extra conus. De 300 heeft naar ik weet ook grotere conussen. Ik denk dat dit too much wordt. Aan de andere kant, als de output enigszins beteugeld kan worden met dsp, dan wordt plaatsing al makkelijker. Dit merkte ik vandaag ook bij de Adam. Grotere conus en poort, maar door dsp toch een strak(ker) laag.

Ik ben zeker op zoek naar wat ik uit de MAs kan halen en in hoeverre MK en Adam daaraan kunnen tippen. En ondanks de Nord kan ik voor de Adam al zeggen dat het geen gelopen wedstrijd is. Die Adam presteert sérieus goed! Morgen beter/verder luisteren. :)

Ik benijd Huub wel een beetje, die heeft gewoon hele dagen om z'n set te beluisteren, te tunen, nieuwe spulletjes te zoeken. Mooie hobby hebben we toch!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

PascalP

Morgen weer een dag Richard, neem aan dat je thuis ook andere dingen te doen hebt nu ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

skyfox

Eigenlijk niet helemaal. De operatie is goed gegaan, maar Nicole heeft dusdanig veel pijn dat ze vol zit met morfine en een zenuwblocker heeft gekregen. Ze moet nu een nachtje overblijven, morgen zien we verder hoe en wat. Zo maar eens slapen, morgenochtend staan de jongens weer vroeg naast m'n bed. [emoji854]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

CinéHome

In mijn ervaring kan een MA200 niet op tegen een MA100 met goede sub. Dus waarom meer betalen? ;)
Wat wel beter is, is een gesloten ontwerp met sub;
en nog beter, een actief gesloten ontwerp.
(actief gepoort zal ergens tussen 1 en 2 zitten. ;D)
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
Specialist in "high mid end" hifi aan "real world" prijzen :-) & Home to A*Brand NewBox speakers & subs
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston,  Denon, Marantz, M&K Sound, Dali, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.
PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.

Teejoo

Citaat van: skyfox op maart 10, 2021, 21:35:38
Duidelijk uitleg Pascal, thnx. Wat ik binnen deze test dus wel echt merk is de wet van verminderde meeropbrengst. De stap van de 7011 naar de 252 is fors, het geluidsbeeld knapt er echt van op. Vervolgens doorstappen naar de 500 is maar een klein stapje. Het geluid wordt zeker nog wat beter, maar zoals beschreven zit het em nu in kleine details en niet meer in controle of bijv afbeelding. Wel gaaf om dat zo te kunnen ondervinden.
Ik ben ook benieuwd naar de verschillen in muzikaliteit en natuurlijkheid.

Erg leuk om dit zo te lezen!

reza

#1196
Citaat van: MichelDW op maart 10, 2021, 22:39:49
In mijn ervaring kan een MA200 niet op tegen een MA100 met goede sub. Dus waarom meer betalen? ;)
Wat wel beter is, is een gesloten ontwerp met sub;
en nog beter, een actief gesloten ontwerp.
(actief gepoort zal ergens tussen 1 en 2 zitten. ;D)

en het allerbeste zijn dan de speakers van M&K
:P :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Valkyrie

Leuk om deze vergelijkingen zo te volgen. Het is een aardige klus om alles zo te testen, 3 versterkingen en 3 sets speakers. ;)

De testtrack Hans Zimmer - Electro Suite zou ik persoonlijk niet zo snel kiezen. De filmmuziek van Hans Zimmer wordt door een zeer groot orkest gespeeld, waardoor het afhankelijk is van de kwaliteit van de opname. Doordat er zoveel tonen dicht bij elkaar zitten (veel gelijkwaardige instrumenten) merk ik dat de opname niet altijd even goed is bij de drukke passages.
Om te luisteren prima, maar om te testen lijkt me dat minder handig. Afijn een mening van mij.  ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

skyfox

#1198
Welke track zou jij ervoor in de plaats kiezen? Ik heb ook de Game of Thrones medley en Katie Melua, om een aantal aspecten van muziek te beoordelen. Electro suite lijkt me juist voor het grote orkest een goede keus.

Edit: waarbij ik wel wil aangeven dat de track z'n nut wel bewezen heeft. In dit nummer werd meteen de meerwaarde van de externe amp al duidelijk, waar het bij de andere twee nummers minder opvallend was (maar nog steeds opvallend!).
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

jahtari

Leuk om te lezen!

Het is de vraag of je voor films die laatste paar procenten van belang vindt. Want dan gaat het ook snel qua geld omhoog. Voor stereo muziek ligt voor mij de lat wél hoger.

Wanneer komen de adams?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub