De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mauclau

Goed voorstel dat CNC, wilde het net ook opgooien hier.
Heb zelf op de zaak CNC draai en frees/kotterbanken staan.
4 (of 8 als LL meedoet) gelijke planken/platen samen klemmen en als een geheel machineren met ongekende preciesie (duizendste mm mogelijk).

Het is dat ik wat ver zit, had het graag voor je gedaan..... 8)

Probeer eens een machine fabriekje in de buurt (moet toch redelijk makkelijk te vinden zijn.

Hoe dan ook, het wordt ongetwijfeld een prachtig resultaat, het zal me niet verbazen als dit rack commercieel gekopieerd zou worden!


R

Ik denk niet dat BE zich veel stoort aan reistijd. CNC is natuurlijk top!!

R

Die photoshop ik er gewoon in ;)

Citaat van: Blue-Eyes op mei  1, 2009, 12:56:37
Hier wat voorbeelden :P





Betere komen nog wel, de CD speler moet redelijk te doen zijn, de PRE zal ik een betere zoeken, danwel maken!

blue-eyes

Citaat van: Mauclau op mei  1, 2009, 15:11:59
Goed voorstel dat CNC, wilde het net ook opgooien hier.
Heb zelf op de zaak CNC draai en frees/kotterbanken staan.
4 (of 8 als LL meedoet) gelijke planken/platen samen klemmen en als een geheel machineren met ongekende preciesie (duizendste mm mogelijk).

Het is dat ik wat ver zit, had het graag voor je gedaan..... 8)

Probeer eens een machine fabriekje in de buurt (moet toch redelijk makkelijk te vinden zijn.

Hoe dan ook, het wordt ongetwijfeld een prachtig resultaat, het zal me niet verbazen als dit rack commercieel gekopieerd zou worden!



Ik heb tekeningen gestuurd naar diverse bedrijven met CNC frezen. Ik krijg alleen maar een NEE. Of ze kunnen het niet (dat wordt opgegeven als reden) of ze willen het niet!

Zoals R zegt, waar woon je? Ik rij er zo naar toe!


Kopieren is al gebeurd ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

-madison-

Citaat van: R op mei  1, 2009, 15:45:14
Ik denk niet dat BE zich veel stoort aan reistijd. CNC is natuurlijk top!!

China is wel wat ver ;)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mauclau

Citaat van: Blue-Eyes op mei  1, 2009, 17:21:03
ja ;D
Toch jammer dat je je hobby laat beperken door een paar kilometer  ;D

Hoever kan het zijn? Misschien LL vragen? Gelijk een goede rit om die AM "los" te rijden.......
Er rijden er hier " op dorp "  ook 2 rond heb ik de afgelopen weken gezien, erg prettig om naar te kijken.......

Misschien op routenet eens intikken................vertrek: Jouw woonplaats   Aankomst: Suzhou P.R. China   :confused: :confused:

R


blue-eyes

Nope. Ik wil het zelf zien, praten over hoe en wat.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: LexiconLogan op april 28, 2009, 21:26:07
@be ; mag ik een rackje meedoen?

Nog geen reactie van je?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LexiconLogan

sorry, ik doe graag mee, maar bij mij moet in het rackje:
2 versterkers, een speler en een processor...heb je al een prijs indicatie? (pm)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

blue-eyes

Citaat van: LexiconLogan op mei  2, 2009, 13:17:56
sorry, ik doe graag mee, maar bij mij moet in het rackje:
2 versterkers, een speler en een processor...heb je al een prijs indicatie? (pm)

Nog niet, maar komt in orde.

Hangt van de houtboer af, en van de ijzerboer.
Als je het binnen een paar weken wilt hebben kan je beter ergens anders gaan zoeken :P


Maar als je iets moois wilt, geduld ;D


Ik zal een vergelijkbaar rack voor je samenstellen (gebaseerd op de advieshoogte Classe) en daarvan een prijsopgave maken.
Komt in orde!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LexiconLogan

geen haast. ik zal je pm-en
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

blue-eyes

Ik heb je al een paar vragen in een PM gesteld.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LexiconLogan

Citaat van: Blue-Eyes op mei  2, 2009, 19:39:26
Ik heb je al een paar vragen in een PM gesteld.

Veel te complex ;D

Ga er zo eens rustig naar kijken ;)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

blue-eyes

Ik heb zo mijn best gedaan........ is het nog te moeilijk ;D


Goed, dan maar een teasertje:




p.s. @R: blijf je bij je keuze zoals gemaild?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

word echt een moooooi rack dat!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Davey

Fantastisch ontwerp. Heb wat foto's bekeken en sommige tekeningen zijn zo mooi dat het wel echt lijkt. Zelfs details als schaduw is waanzinnig  8)

R


-madison-

Citaat van: Davey op mei  2, 2009, 22:27:14
Fantastisch ontwerp. Heb wat foto's bekeken en sommige tekeningen zijn zo mooi dat het wel echt lijkt. Zelfs details als schaduw is waanzinnig  8)

:withstupid: Mooi gedaan R!!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Sol

Citaat van: Blue-Eyes op mei  2, 2009, 22:22:36
Ik heb zo mijn best gedaan........ is het nog te moeilijk ;D


Goed, dan maar een teasertje:




p.s. @R: blijf je bij je keuze zoals gemaild?

@ R:   Classe werk weer!! ;)
@ BE: Jij houdt wel van self-teasing, he? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Tinus_

Gefeliciteerd met je 5200.  :o


Rebuilding my HT

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Sol op mei  3, 2009, 07:41:26

@ BE: Jij houdt wel van self-teasing, he? :P

Dan nog maar een betere teaser, achter de schermen wordt druk gewerkt:

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Geweldig mooi rack BE! ben erg benieuwd hoe die in het eicht uiteindelijk word. De teasers zijn in iedergeval kwijlwaardig :)

En hoe bevalt trouwens nu de CA5200? Nog opvallende dingen opgemerkt of verbeteringen?