De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

qinq

Nice! Hoe doet de Parasound het in stereo? Ik neem aan dat je dat wel even geprobeerd hebt, tenminste ik zou wel zo nieuwsgierig zijn.

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 18, 2008, 19:59:36
Als beloofd wat eerste foto's, let wel allemaal tussen oplossingen. Moet nog even uitwerken hoe straks alles komt te staan. Het is nu iig aangesloten, we kunnen dus muziek luisteren en een film kijken.

Mis ik op de foto's nu de SSP-300 of kijk ik ergens overheen? ::) ???
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

WickedGame

Citaat van: Audiofiel op februari 18, 2008, 20:23:01
Mis ik op de foto's nu de SSP-300 of kijk ik ergens overheen? ::) ???

Zie je goed... die staat er nog niet tussen. Volgens mij moet die nog komen als ik de posts heb gelezen.

Audiofiel

Citaat van: WickedGame op februari 18, 2008, 20:23:54
Zie je goed... die staat er nog niet tussen. Volgens mij moet die nog komen als ik de posts heb gelezen.

Jammer dat jij eerder reageerde.... :P ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Citaat van: Audiofiel op februari 18, 2008, 20:29:07
Jammer dat jij eerder reageerde.... :P ;)

Je kan het niet laten.....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Citaat van: qinq op februari 18, 2008, 20:11:19
Nice! Hoe doet de Parasound het in stereo? Ik neem aan dat je dat wel even geprobeerd hebt, tenminste ik zou wel zo nieuwsgierig zijn.

Ik niet ;)



Verschil is wel te horen, de Parasound is nadrukkelijker aanwezig, minde subtiel. De Classe is verfijnder, en met meer detail.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: ajbalmere op februari 18, 2008, 20:03:51
Nice !!!!!

Maar wat een stopkontakt, wordt je gesponsord door de Nuon?  :)

Het zijn 10 inlets, welke straks / later verdeeld worden over 3 aparte groepen. Te realiseren ergens deze zomer na 10 weken droogte (moet in de kruipruimte ;D) .

Wat uitleg bij de foto's:
Het schroevendraaiertje is voor de AB :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op februari 18, 2008, 20:48:42
Het zijn 10 inlets, welke straks / later verdeeld worden over 3 aparte groepen. Te realiseren ergens deze zomer na 10 weken droogte (moet in de kruipruimte ;D) .

Wat uitleg bij de foto's:
Het schroevendraaiertje is voor de AB :)

Wij hebben druk knoppen op de AB, dus jij draait net zolang dat het volume goed staat met je tooltje?  ;D

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

blue-eyes

Citaat van: Audiofiel op februari 18, 2008, 20:23:01
Mis ik op de foto's nu de SSP-300 of kijk ik ergens overheen? ::) ???

Zal ik je de lol even gunnen en reageren? Nah, toch maar niet. Of toch stiekum wel ;D

Zie: HIER
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: ajbalmere op februari 18, 2008, 20:52:01
Wij hebben druk knoppen op de AB, dus jij draait net zolang dat het volume goed staat met je tooltje?  ;D



Ik heb dikke vingers :P



Psssssst........ Is om het klepje te verwijderen, mocht je de batterijen willen vervangen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op februari 18, 2008, 20:55:31
Ik heb dikke vingers :P



Psssssst........ Is om het klepje te verwijderen, mocht je de batterijen willen vervangen ;)

;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Audiofiel

#1538
Citaat van: Blue-Eyes op februari 18, 2008, 20:54:27
Zal ik je de lol even gunnen en reageren?

YES please...

CitaatNah, toch maar niet.

Why not? ::)

CitaatOf toch stiekum wel ;D

Yes yes please...

CitaatZie: HIER
;) ;D

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Snel typen! Snel reageren.
Nah, toch maar niet ;D
Of toch wel? Laat maar, te laat voor een rappe reactie ;D :P



Hoe zou jij het verschil tussen een parasound /classe / TAG omschrijven? Strookt jou bevinding een beetje met wat ik eerder in een heel erg snelle luistersessie van 2 minuten (ook nog een stukje van LotR (even speakers calibreren ;D) vertelde?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Whow my god ;D
Erg mooie opstelling in the making hier.
Stapeltje ziet er al zeer acceptabel uit. Ben benieuwd naar je foto's van het eindresultaat :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Citaat van: Christiaan S op februari 18, 2008, 21:59:25
Ben benieuwd naar je foto's van het eindresultaat :D

Moet je nog even wat jaren wachten ;D
Geld is echt op, zo ongeveer dan :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 18, 2008, 21:48:15
Hoe zou jij het verschil tussen een parasound /classe / TAG omschrijven? Strookt jou bevinding een beetje met wat ik eerder in een heel erg snelle luistersessie van 2 minuten (ook nog een stukje van LotR (even speakers calibreren ;D) vertelde?

Tot 2 pagina's terug zie ik geen "LOTR" of "Lord..." in enige tekst via de zoekfunctie... dus wat bedoel je hiermee? ::)


En daarentegen: zou JIJZELF niet juist beter een eigen oordeel kunnen geven over dat verschil (zodat toekomstige forumleden zich nog kunnen spiegelen aan jouw diepe overdenkingen)? :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

Citaat van: Blue-Eyes op februari 18, 2008, 22:04:11
Moet je nog even wat jaren wachten ;D
Geld is echt op, zo ongeveer dan :P

Je hebt nu toch een pre, een dvd-speler, en een eindbak van Classe in bezit? Zie toch maar twee apparaten op de foto ;) Vandaar mijn opmerking.
Enne: jij en een eindresultaat? Volgens mij vind je het zoeken naar een definitieve set minstens net zo leuk als het hebben :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Citaat van: Audiofiel op februari 18, 2008, 22:06:33
Tot 2 pagina's terug zie ik geen "LOTR" of "Lord..." in enige tekst via de zoekfunctie... dus wat bedoel je hiermee? ::)


En daarentegen: zou JIJZELF niet juist beter een eigen oordeel kunnen geven over dat verschil (zodat toekomstige forumleden zich nog kunnen spiegelen aan jouw diepe overdenkingen)? :P
Ok , wellicht niet duidelijk genoeg:
Ik heb een paar minuten film van LotR gekeken, daarop waren mijn premature bevindingen gebaseerd.

2e opmerking: eens, maar ben ook wel benieuwd naar andere personen welke Parasound en Classé kennen.



@Christiaan: nu wel even onrustig, maar de TAG set heeft er toch een hele tijd gestaan! Het is pas sinds kort dat ik weer bezig ben met upgraden. Nu nog 2 EV's en dan is het weer rustig.

De PRE is nog onderweg.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J o e p

#1547
Mooie set, ben er een beetje stil van geworden, kun je ook beter luisteren trouwens.
Zou eigenlijk eens moeten komen luisteren, is tenslotte bijna naast de deur.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

blue-eyes

Je bent van harte welkom!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

#1549
Update:

ik ben net thuis van een etentje met wat Hewlett Packard mensen (baan aangeboden gekregen ;D, vriendelijk bedankt, de ICT wereld staat op zijn kop, ze bieden elkaar kapot!), staat er een PRE in de gang!
Dus het is binnen! Uiteraard al uitgepakt (nog geen foto's) en op het meubel geplaatst. Morgen aansluiten, eerst even acclimatiseren.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey