Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Uitgestelde bevrediging van een verlangen... Heerlijk! :colgate:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op januari 17, 2014, 07:23:05
Uitgestelde bevrediging van een verlangen... Heerlijk! :colgate:
Dat weten we van je Bas. Niemand kan z,n "kwakkie" lánger ophouden dan Bas Akkerman :D

lynch1979

Citaat van: twani op januari 17, 2014, 08:22:07
Dat weten we van je Bas. Niemand kan z,n "kwakkie" lánger ophouden dan Bas Akkerman :D

:clapping:

Actionhost

Citaat van: twani op januari 17, 2014, 08:22:07
Dat weten we van je Bas. Niemand kan z,n "kwakkie" lánger ophouden dan Bas Akkerman :D

^^   ;D
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Xander32

Citaat van: twani op januari 17, 2014, 08:22:07
Dat weten we van je Bas. Niemand kan z,n "kwakkie" lánger ophouden dan Bas Akkerman :D
Nou, nou jongens, moet dat weer zo nodig. Dit is een serieus, hifi georiënteerd topic en nu gaan jullie uit het niets naar elkander met kwakkies smijten :o.


:P
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Citaat van: Xander32 op januari 17, 2014, 16:32:48
... de Glennies zijn thuis :pompom:.

Gefeliciteerd. :pompom:   Wanneer staan ze opgesteld?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Deleted Member 2

Citaat van: Maro op januari 17, 2014, 16:39:18
Gefeliciteerd. :pompom:   Wanneer staan ze opgesteld?

Opgesteld? Opgeslagen zal je bedoelen!

Gefeliciteerd en geniet er terzijnertijd van. ;D

Xander32

Citaat van: Maro op januari 17, 2014, 16:39:18
Gefeliciteerd. :pompom:   Wanneer staan ze opgesteld?
... over een weekje of twee a drie  :o.

Maar ga ze morgen wel ff uitpakken, grondig bekijken (bij daglicht) en dan verdwijnen ze weer in de doos. Eén doos is redelijk gebutst, dus dan moet ik alles wel ff zorgvuldig bekijken.


Als ze dan toch uitgepakt staan zal ik wel ff een paar plaatjes schieten, een zoethoudertje 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

advr

Citaat van: Xander32 op januari 17, 2014, 16:56:12
Als ze dan toch uitgepakt staan zal ik wel ff een paar plaatjes schieten, een zoethoudertje 8).

:pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Doubleoz

Proficiat en veel plezier er mee!
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Martin!!!

Zucht........ ze zijn binnen  :thumbs-up: :worship: :pompom: :clapping:
mainly British stuff

vanzomereng

Citaat van: Xander32 op januari 17, 2014, 16:56:12
Eén doos is redelijk gebutst, dus dan moet ik alles wel ff zorgvuldig bekijken.

Wrijven help niet, Glennies wel  :colgate:

Veel plezier ermee !

Tip:
Als je ze toch nog ff een paar weken opgeslagen houdt, breng ze dan maar tijdelijk hier, dan staan ze bij jouw ook
niet in de weg en desnoods wil ik ze ook wel kosteloos voor je inspelen  :laugh:
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

frank2

Zou ik meten doen, scheelt weer inspelen Xander
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op januari 17, 2014, 19:37:11
Wrijven help niet, Glennies wel  :colgate:

Veel plezier ermee !

Tip:
Als je ze toch nog ff een paar weken opgeslagen houdt, breng ze dan maar tijdelijk hier, dan staan ze bij jouw ook
niet in de weg en desnoods wil ik ze ook wel kosteloos voor je inspelen  :laugh:
Dank voor jouw gulle aanbod G.J., je doet mij wel twijfelen, uhm, ..., NOT 8).


Citaat van: frank2 op januari 17, 2014, 20:00:52
Zou ik meten doen, scheelt weer inspelen Xander
... een geduldig mens ben ik, dat inspelen neem ik dan ook maar voor eigen rekening.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op januari 17, 2014, 12:10:45
Nou, nou jongens, moet dat weer zo nodig. Dit is een serieus, hifi georiënteerd topic en nu gaan jullie uit het niets naar elkander met kwakkies smijten :o.


:P
Nee hoor, ik houd hem wel op. :tongue2:

Hey tof Sander dat ze er zijn! Wat zal jij trots en blij zijn als ze er eenmaal staan!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op januari 17, 2014, 20:32:24
Nee hoor, ik houd hem wel op. :tongue2:

Hey tof Sander dat ze er zijn! Wat zal jij trots en blij zijn als ze er eenmaal staan!
... ik hoop dat het vooral genieten gaat worden!

De dozen zijn iig. al imposant. Was bang dat mijn vriendin alleen daar al van zou schrikken, maar ze is totaal niet onder de indruk ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

In spelen gaat snel :

"We recommend anywhere between 24 and 48 hours of play before any of our speakers are at their peak"




En zit er een buts of deukje in ze hebben de mensen om het te repareren  :)
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

Technically, we recommend two-core cable with cross section area not less than 1.5mm (14 gauge) for cable runs of up to 3 meters. For longer lengths we would suggest that you use cable with a minimum cross sectional area of 2.5mm (12 gauge). We do not recommend the use of braided (Litz) or small diameter coaxial cables as these have a high capacitance that may affect the stability of certain amplifiers.

Wel leuke site bij vragen is er ook iemand of er ook discount is voor students  ;D

http://support.tannoy.com/entries/21814091-Do-Tannoy-offer-student-discount-
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bmateijsen

Leuk hoor!! Jammer dat je nog even moet wachten :-/

Xander32

Citaat van: John Wx op januari 17, 2014, 20:57:51
Technically, we recommend two-core cable with cross section area not less than 1.5mm (14 gauge) for cable runs of up to 3 meters. For longer lengths we would suggest that you use cable with a minimum cross sectional area of 2.5mm (12 gauge). We do not recommend the use of braided (Litz) or small diameter coaxial cables as these have a high capacitance that may affect the stability of certain amplifiers.

Wel leuke site bij vragen is er ook iemand of er ook discount is voor students  ;D

http://support.tannoy.com/entries/21814091-Do-Tannoy-offer-student-discount-
... de Cardas Crosslink zal wel volstaan, bi-wire.
De terminal van de Glenair heeft zelfs een aansluiting om de speaker te aarden ... Maar daar begin ik niet aan, daar zie ik het nut niet van in.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mediator

Hoi Sander,

Gefeliciteerd met je Glennies. Ga ze eerst inspelen en experimenteer dan eens met het aarden van de speaker(korven). Het werkt namelijk wel.

groeten.

John Wx

Doe dan een foto van de dozen kom op heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

John Wx

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.