Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Rha007 op september 15, 2013, 17:52:35
Gemak dient de mens, dus even doorbijten  ;)
Een NAS kan nog even wachten, onderwijl ripp ik rustig door :).


En ik had tot aan gisteren ook nauwelijks tijd voor deze hobby i.v.m. verkoop woning en afronding opleiding. Maar het huis is verkocht en het diploma is binnen. Weer tijd om e.e.a. op te pakken.


Dat is ook een reden dat ik geen haast had met de verkoop van mijn Ushers 8). Dat ga ik nu weer oppakken en toewerken naar de Glennies! Hoop die uiterlijk aan het eind van dit jaar binnen te hebben ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op september 29, 2013, 11:45:01
thx, enne; M&G-time ;).
Volgens mij heb ik 1/2 oktober wel een weekend....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martin!!!

Citaat van: Xander32 op september 29, 2013, 11:40:56
En ik had tot aan gisteren ook nauwelijks tijd voor deze hobby i.v.m. verkoop woning en afronding opleiding. Maar het huis is verkocht en het diploma is binnen. Weer tijd om e.e.a. op te pakken.

Gefeliciteerd Xander  :thumbs-up: al een andere woning aangekocht?
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Martin!!! op september 29, 2013, 11:55:36
Gefeliciteerd Xander  :thumbs-up: al een andere woning aangekocht?
Ja, maar daar woon ik onderwijl al ruim twee jaar (bij) in :).

En wij hebben het goed hier, geen plannen om te verhuizen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

Citaat van: Xander32 op september 29, 2013, 11:58:00
Ja, maar daar woon ik onderwijl al ruim twee jaar (bij) in :).

En wij hebben het goed hier, geen plannen om te verhuizen.

Dan moet dat een hele opluchting zijn dat die woning verkocht....
mainly British stuff

Xander32

#1507
Citaat van: Martin!!! op september 29, 2013, 12:01:39
Dan moet dat een hele opluchting zijn dat die woning verkocht....
Zekers! Mijn ex woonde er nog en die nam het leeuwendeel van de kosten voor zich. Maar het was zuur om gedurende drie jaar daar geld in te moeten steken en vorige week een groot deel van mij spaartegoeden i.v.m. een deel restschuld. Maar nu is het gelukkig klaar en kan de blik weer op vooruit 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

Ik herken dat zure gevoel. Maar anderzijds prettig om te weten dat dat gevoel mogelijk niet nog zuurder zal zijn geworden en je die onzekere faktor in ieder geval nu achter je hebt......
mainly British stuff

Maro

Gefei Robert. Dat is een hele opluchting. Wij hebben 8 jaar terug ook bijna twee jaar met dubbele lasten gezeten en weet wat voor aanslag op je gemoed en financiƫn dat heeft. Schone lei weer beginnen. Heerlijk is dat.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

#1510
Citaat van: Martin!!! op september 29, 2013, 12:28:10
Ik herken dat zure gevoel. Maar anderzijds prettig om te weten dat dat gevoel mogelijk niet nog zuurder zal zijn geworden en je die onzekere faktor in ieder geval nu achter je hebt......
Citaat van: Maro op september 29, 2013, 12:29:40
Gefei Robert. Dat is een hele opluchting. Wij hebben 8 jaar terug ook bijna twee jaar met dubbele lasten gezeten en weet wat voor aanslag op je gemoed en financiƫn dat heeft. Schone lei weer beginnen. Heerlijk is dat.

Klopt mannen. En anderzijds is het eigenlijk ook positief dat zowel mijn ex als ik zelf het deel restschuld uit eigen middelen hebben kunnen aanzuiveren. Hoeveel zijn er niet die daarvoor weer bij derden, steevast een bank moeten aankloppen ...

Ik heb de afgelopen jaren bewust de hand op de knip gehouden omdat ik het al zag aankomen. En het was gelukkig goed te overzien, al zal ik het bedrag maar niet gaan vertalen in hifi componenten 8).


Tot zoverre het klaaguurtje, vanaf hier weer vooruit!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#1511
Straks met vrienden naar Ed Kowalczyk in De Vereniging :headbanging:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

Citaat van: Xander32 op september 29, 2013, 13:00:21
Klopt mannen. En anderzijds is het eigenlijk ook positief dat zowel mijn ex als ik zelf het deel restschuld uit eigen middelen hebben kunnen aanzuiveren. Hoeveel zijn er niet die daarvoor weer bij derden, steevast een bank moeten aankloppen ...

Ik heb de afgelopen jaren bewust de hand op de knip gehouden omdat ik het al zag aankomen. En het was gelukkig goed te overzien, al zal ik het bedrag maar niet gaan vertalen in hifi componenten 8).


Tot zoverre het klaaguurtje, vanaf hier weer vooruit!

klagen mag als het op lucht

hificomponenten zal niet Schneider zijn geweest of Allwave  8)
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

Citaat van: Xander32 op september 29, 2013, 15:55:19
Straks met vrienden naar Ed Kowalczyk in De Vereniging :headbanging:.
Wow, wat een gaaf concert! Meerdere kippenvel-momenten :clapping:.


Citaat van: John Wx op september 29, 2013, 17:55:12
klagen mag als het op lucht

hificomponenten zal niet Schneider zijn geweest of Allwave  8)

;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

Citaat van: Xander32 op september 29, 2013, 23:44:37
Wow, wat een gaaf concert! Meerdere kippenvel-momenten :clapping:.


;)

je moet je mandje in of zit je te rippen
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

#1515
De gehele ochtend en een groot deel van de middag genoten van mijn set; streamen middels een houtje-touwtje variant;
vanaf een externe HDD, via de laptop welke in het netwerk hangt, naar mijn SBT, welke verbonden is met de DAC van mij sacd-speler  ::).

Maar het werkt feilloos (totdat zojuist de verbinding met de server ff weg viel >:().


Desondanks over niet al te lange tijd toch maar eens gaan voor een NAS en een paar kabels trekken (Cat7).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Geen geintje; de Ushers zijn gereserveerd. Morgen komt er n.b. een Belg daarvoor helemaal naar `t Land van Maas en Waal.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Spannend. Veel succes morgen  :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op oktober 11, 2013, 21:26:48
Geen geintje; de Ushers zijn gereserveerd. Morgen komt er n.b. een Belg daarvoor helemaal naar `t Land van Maas en Waal.

Succes met de verkoop Xander  :clapping:

Heb vorige week mijn Astin Trew cd speler verkocht.....ook aan een belg, afkomstig uit de buurt van Gent  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op oktober 11, 2013, 22:47:35
Succes met de verkoop Xander  :clapping:

Heb vorige week mijn Astin Trew cd speler verkocht.....ook aan een belg, afkomstig uit de buurt van Gent  ;D
... die van mij idem ... (geloof ik)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani


Xander32

Hmmm :sigh:, emigratie naar Belgenland, tempting ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Hopelijk verkoop je je speakers, ze staan al lang te koop.  En dan op naar Tannoy.....

Succes.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Verkocht zijn ze pas als ik het geld in handen heb. En het zal helaas ook niet de eerste keer zijn als je wat afspreekt en men komt niet opdagen ...

Maar heb hier wel vertrouwen in, nadat hij uit eigen initatief de telefoon ter hand heeft genomen om contact te zoeken. We'll see.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT