Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eddye

Ga je op die aanbieding in, of denk je erover, of helemaal niet?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op april  8, 2013, 16:18:08
Ga je op die aanbieding in, of denk je erover, of helemaal niet?
... helemaal niet, de reden heb je via PM ontvangen :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

weust

Dat je zelfs je fiets er op kan inruilen klinkt nog al vreemd.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: Pinohelmond op april  8, 2013, 16:27:17
Nee hoor:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/luidsprekers/m660779059-tannoy-glenair-10-nieuw.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr


Of zie ik iets over het hoofd?
Goed opgelet :thumbs-up:. Van deze was ik reeds op de hoogte.


Citaat van: weust op april  8, 2013, 16:31:30
Dat je zelfs je fiets er op kan inruilen klinkt nog al vreemd.

Betrouwbaar bedrijf T., maar dat van die fiets kan ik ook moeilijk rijmen ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ken het bedrijf niet.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: weust op april  8, 2013, 16:37:31
Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ken het bedrijf niet.
Mijn bron en versterker komen er vandaan. Is ook een sponsor hier.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Citaat van: weust op april  8, 2013, 16:37:31
Ok, dan heb ik niets gezegd.
Ken het bedrijf niet.

Forumsponsor inderdaad. "wereldberoemd"... op het forum dan.  :smile:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Gebruiker 003

Citaat van: Xander32 op april  6, 2013, 21:18:03
Duidelijke taal ;).

Heb er voorts geen interesse in want ver buiten mijn budget, de Glennies daarentegen ...

Het is geen waardeoordeel hoor want er zijn mensen die deze richting van geluidsweergave juist zoeken. Maar het is beslist een andere richting dan de Glenair, eigenlijk zo'n beetje het tegenovergestelde. Ik verwacht dat je het nog minder zal vinden dan de DC8T of DC10T die je hebt beluisterd. Ik vind het zelf te neutraal, te kleurloos en analytisch. Maar het ligt er erg aan hoe je naar muziek wilt luisteren. Smaken verschillen en daar valt niet over te twisten. Wilson zoekt in ieder geval wel duidelijk een bepaalde richting en dat valt te waarderen. De Glenairs zullen ook niet ieders ding zijn. Het is duidelijk wat je in de Glenairs waardeert en dat waardeer ik ook in ze. 

vanzomereng

#610
Xander32

Gezien jouw muzieksmaak en de prijsklasse waarin jij zoekt,
wellicht is het ook handig om de Vienna Acoustics Beethoven Baby op je shortlist te zetten !

Mooie vol klinkende slanke standluidsprekers met hoge WAF en in Nederland goed verkrijgbaar bij diverse dealers
(in diverse fineren/kleuren verkrijgbaar)

Dit merk is af fabriek vooral "op het gehoor" ontwikkeld en meettechnisch minder fraai dan vele andere concurrenten
maar "muzikaliteit" stond altijd voorop.  (laat maar zeggen een beetje "Harbeth/BBC-filosofie") 


Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

... ziet er iig. fraai uit. Maar ik ga zo richting een afronding toe van mijn projectje en een keer conclusies trekken (maar niet voordat ik de Focus 260 heb beluisterd en bij WdW ben geweest).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vanzomereng

Citaat van: Xander32 op april 10, 2013, 08:23:35
... ziet er iig. fraai uit. Maar ik ga zo richting een afronding toe van mijn projectje en een keer conclusies trekken (maar niet voordat ik de Focus 260 heb beluisterd en bij WdW ben geweest).

Mocht je de Focus 260 wat eerder op korte termijn bij mij willen luisteren (door de weeks op een avond of zo)
geef maar een seintje om wat af te spreken !

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

vanzomereng

Citaat van: Xander32 op april 10, 2013, 08:23:35
... ziet er iig. fraai uit. Maar ik ga zo richting een afronding toe van mijn projectje en een keer conclusies trekken (maar niet voordat ik de Focus 260 heb beluisterd en bij WdW ben geweest).

Je gaat voor de afronding van je project, nog wel de Refel Performa3 - F206 luisteren.
Zeer de moeite waard ( flinke sponsorkorting :D )
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op april 10, 2013, 08:27:42
Mocht je de Focus 260 wat eerder op korte termijn bij mij willen luisteren (door de weeks op een avond of zo)
geef maar een seintje om wat af te spreken !
Dank je G.J.  :thumbs-up:.

Ik heb voorts geen haast, verre van dat, ik "moet" niets, maar er zijn zoveel speakermerken en -series, zeker in deze prijsklasse, dat je aan het luisteren kan blijven ...


Mijn huidige opties zijn lekker overzichtelijk;
* `t huidige blijft
* Glennies
* Adam Pencil mk III (of Dynaudio Focus  ;))



En eerlijk gezegt zal, indien ik op dit moment op mijn gevoel (en bevindingen) af ga, het uiteindelijk waarschijnlijk gaan tussen de eerste twee opties ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op april 10, 2013, 08:31:58
Je gaat voor de afronding van je project, nog wel de Refel Performa3 - F206 luisteren.
Zeer de moeite waard ( flinke sponsorkorting :D )
... en weet je; ik ga voorts ook niet al te krampachtig doen over een nieuw paartje speakers, het betreft geen huwelijk die je aan gaat  ;D.


Het afscheid nemen van een paartje speakers is zo geregeld en deze blijven relatief waardevast. Je kan vervolgens weer gemakkelijk op zoek naar iets nieuws zonder dat het direct bakken vol geld gaat kosten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Morgen komen er hier een aantal medeforumleden over de vloer; dat zal vast weer interessant en gezellig worden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

 :pompom: :pompom: :pompom:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik ben heel benieuwd naar de Usher/Marantz combi.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Eddye op april 12, 2013, 09:03:12
:pompom: :pompom: :pompom:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik ben heel benieuwd naar de Usher/Marantz combi.
... Nog1 nachtje slapen  ;D

Citaat van: Bas Akkerman op april 12, 2013, 10:41:53
Ik heb er zin in!
Gelukkig maar, want chagrijnige en/of ongeinteresseerde mensen komen er hier niet in ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op april 12, 2013, 13:09:36
Gelukkig maar, want chagrijnige en/of ongeinteresseerde mensen komen er hier niet in ;).
Dát wil ik wel eens testen... (ik zit sinds een paar maanden op toneelles, dus je wordt mijn lijdend voorwerp. :laugh:)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op april 12, 2013, 13:43:58
Dát wil ik wel eens testen... (ik zit sinds een paar maanden op toneelles, dus je wordt mijn lijdend voorwerp. :laugh:)
Zolang je maar niet gaat zingen, vind ik het best :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op april 12, 2013, 13:43:58
Dát wil ik wel eens testen... (ik zit sinds een paar maanden op toneelles, dus je wordt mijn lijdend voorwerp. :laugh:)

En je daar ook je rijbewijs gehaald  :withstupid:  ;D
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op april 12, 2013, 13:43:58
Dát wil ik wel eens testen... (ik zit sinds een paar maanden op toneelles, dus je wordt mijn lijdend voorwerp. :laugh:)
... Mijn dagelijks werk bestaat voor een groot deel uit het beoordelen van gedrag ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT