Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond187

MOet hij makkelijk tegelijk kunnen. IS een dual core, 2GB en HDDs in RAID5. Maar hij was verder niks aan het doen.

Ik kan de muziek wel gewoon benaderen op de NAS via me laptop.

WickedGame

#1526
Citaat van: Raymond187 op november  7, 2013, 09:40:47
MOet hij makkelijk tegelijk kunnen. IS een dual core, 2GB en HDDs in RAID5. Maar hij was verder niks aan het doen.

Ik kan de muziek wel gewoon benaderen op de NAS via me laptop.

Hoe ziet je map structuur eruit?

Heb zelf een rootmap: Music

En daar onder de structuur:

Lossless (Map)
----------- Pop of Dance (Genre's)
----------------------------  A t/m Z
--------------------------------------- De albums in mappen.

Op basis van de root herkent die alles. 

Heb even voor je gezocht maar kwam dit topic hier tegen:  http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=133909.0

Is dit hetzelfde probleem?

En dit is ook iemand die wat last heeft: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?97964-Music-is-on-QNAP-LMS-cant-find-it

Wat je ook kan doen is kijken naar een andere versie package. Heb zelf op synology nog altijd 7.6.1 draaien ivm stabiliteit.

Raymond187

Yup ik krijg dezelfde melding als Jiri.  Photo station gebruik ik sowieso niet.

Folder structuur

Parent    - MultiMedia
Child            - Jazz
Grandchild      - Folders (CDs)

Eerste keer deed hij het gewoon hoor.

Als je op de pagina bent waar je wilt gaan scannen kan je ook op bekijken drukken. Als ik daarop druk dan zie je de hele structuur. Als ik dan op de Child directory klik dan ziet hij daar al niet de inhoudt van. Denk dat daar het probleem al zit.

Ik ga de bestanden in een andere map plaatsen en de App verwijderen en opnieuw installeren.

KOmt goed  8)

Ben gisteren weer eens gaan trainen dus had verder geen tijd om erin te duiken.

Trainen ging wel weer erg moeizaam.....Vanaf juli tot vandaag pas 2 x kunnen trainen  :-X

Raymond187

Hij scant nu de bestanden wel.

Heb V7.7.3 op de laptop geinstalleerd. mapping naar de NAS en die als doel opgegeven. En dan scant hij hem wel via de App op de NAS. Hij heeft dan de laptop als host.

hij si wel ff bezig. geloof 21K bestanden

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november  7, 2013, 19:21:42
Hij scant nu de bestanden wel.

Heb V7.7.3 op de laptop geinstalleerd. mapping naar de NAS en die als doel opgegeven. En dan scant hij hem wel via de App op de NAS. Hij heeft dan de laptop als host.

hij si wel ff bezig. geloof 21K bestanden

Okay dat is top, als je laptop straks maar zichtbaar is voor de Squeezebox is het prima.

Raymond187

Citaat van: WickedGame op november  8, 2013, 08:12:40
Okay dat is top, als je laptop straks maar zichtbaar is voor de Squeezebox is het prima.
Nope gaat niet werken  :nopompom:

Deed dat als test, Dus het ligt aan de versie op de NAS. Even kijken of ik 7.7.3 via SSH kan installeren. Of zoals jij al aangaf een eerdere versie.

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november  8, 2013, 08:23:39
Nope gaat niet werken  :nopompom:

Deed dat als test, Dus het ligt aan de versie op de NAS. Even kijken of ik 7.7.3 via SSH kan installeren. Of zoals jij al aangaf een eerdere versie.

Ok I see :D Wel vaag die scan fout, heeft die bij mij nog nooit gedaan.  :blink:

Raymond187

Troep joh dat Qnap meuk :D

Met 773 op de laptop zag hij meteen alles.

Als ik dat niet werken krijg zijn er nog andere Apps zoals Music store ofzo.

Raymond187

Dubbel feest hier

Vrouw is 31 geworden en vandaag 1 jaar verloofd  :pompom:


Vanavond lekker uit eten op de zeedijk nomnomnom...nu al honger B)

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

bmateijsen

Gefeliciteerd! En eet smakelijk dan vanavond ;D. Waar ga je eten?

Citaat van: Raymond187 op november 11, 2013, 11:28:47
Dubbel feest hier

Vrouw is 31 geworden en vandaag 1 jaar verloofd  :pompom:


Vanavond lekker uit eten op de zeedijk nomnomnom...nu al honger B)

Raymond187

Thanks :D

hhmmm misschien new king, maar de kinderwagen meenemen is daar niet zo makkelijk vanwege de smalle trap naar boven :/

Anders Wing Kee die is ook goed alleen inrichting vind ik minder.


WickedGame

Mooie dag! :) Ben vandaag precies een jaar met mijn dame...  :pompom:

Raymond187

Thanks  :headbanging:

Jij ook dan feli Wicked. Eerste jaar is snel voorbij gegaan he. 

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 11, 2013, 13:02:08
Thanks  :headbanging:

Jij ook dan feli Wicked. Eerste jaar is snel voorbij gegaan he.

Heel erg snel zelfs... afgelopen vrijdag samenlevingscontract laten passeren.

Dus wel beetje dubbelfeest wat we de 19e gaan vieren met een SPA en een etentje ;)

Raymond187

Welke spa?

Wij gaan altijd naar de veluwsebron. Mooi, ruim en schoon.

Samenlevingscontract  :thumbs-up: klinkt wel erg serieus zo he vergeleken met een vriendinnetje van 10 jaar terug  O0

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 11, 2013, 13:15:33
Welke spa?

Wij gaan altijd naar de veluwsebron. Mooi, ruim en schoon.

Samenlevingscontract  :thumbs-up: klinkt wel erg serieus zo he vergeleken met een vriendinnetje van 10 jaar terug  O0

Goede vraag, vriendin regelde dat deel ;)

Yup serieus is het zeker, en ook juist wel fijn.

Raymond187

Kan niet je hele leven om de 3 maanden een andere partner hebben. Schiet ook niet op.


WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 11, 2013, 13:39:45
Kan niet je hele leven om de 3 maanden een andere partner hebben. Schiet ook niet op.

Haha zo is het  :worship:

frank2

Wat zijn jullie toch "modern" , wij zijn gewoon getrouwd. Maar ja ben natuurlijk ook al een "oude zak" met mijn bijna 53 jaar ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

morca

Ach frank wij schelen elkaar net 10 jaar,ik ben nooit getrouwd of wat dan ook.
Die moderne vrouw is imo ook niet altijd zo leuk,ze roddelen teveel,willen alles,en wee als dat eens niet lukt of kan.
Het gaat teveel om geld in deze wereld,ook in relatie,s

Doe mij maar elke 3 mnd een nieuwe,dat is net de tijd die ze nodig hebben om te gaan zeuren.....mijn ervaring dan he.
Maar ik zal wel pech hebben wat dat betreft  ;D

LuPo

Zoveel onzin heb ik nog nooit in 1 post gezien. :D

WickedGame

Citaat van: frank2 op november 12, 2013, 19:23:31
Wat zijn jullie toch "modern" , wij zijn gewoon getrouwd. Maar ja ben natuurlijk ook al een "oude zak" met mijn bijna 53 jaar ;D

Jeetje wat ben jij een ouwe zak!  ;D :laugh:

Grapje natuurlijk, tja modern is het misschien wel... Ach belangrijkste is dat ik blij met haar ben. En andersom uiteraard ook met mij, enige puntje blijft toch de inrichting. Eenmaal een vrouw in huis en je complete huis gaat op de schop.

frank2

Citaat van: WickedGame op november 12, 2013, 20:15:07
Jeetje wat ben jij een ouwe zak!  ;D :laugh:

Grapje natuurlijk, tja modern is het misschien wel... Ach belangrijkste is dat ik blij met haar ben. En andersom uiteraard ook met mij, enige puntje blijft toch de inrichting. Eenmaal een vrouw in huis en je complete huis gaat op de schop.

Klopt, het was hier allemaal zwart, nu is alles beuken, maar wel veeeeeeel gezelliger, een womens touch ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren