Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.


LuPo

Gisteren Luke Cage S1 afgekeken. Slow starter maar naar het einde toe wordt het zeer goed. :thumbs-up:

Kjelt

Nog niet gekeken maar staat wel hoog op mijn lijstje:Designated Survivor 
http://www.imdb.com/title/tt5296406
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.





MechanicalAnimal

Citaat van: LuPo op oktober 17, 2016, 11:31:51
Gisteren Luke Cage S1 afgekeken. Slow starter maar naar het einde toe wordt het zeer goed. :thumbs-up:


^^


Citaat van: Kjelt op oktober 17, 2016, 11:58:55
Nog niet gekeken maar staat wel hoog op mijn lijstje:Designated Survivor 
http://www.imdb.com/title/tt5296406
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


ja ben ik ook benieuwd naar  :popcorn:

ben nu bezig met Homeland S4  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Bas Akkerman

Citaat van: HereIsTom op oktober 17, 2016, 13:06:14
Opschieten, want op 15 januari begint seizoen 6  :popcorn:


https://youtu.be/1-yIsEF-E4g
Nu zijn we (mijn vrouw en ik) aanbeland bij seizoen 2, dus we kunnen nog even.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Aeron

Ik zou graag jullie mening willen horen over een aantal series, welke ik klaar heb staan om te gaan kijken.
Ik ben op zoek naar een serie waarvan ik weer lekker meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken zonder dat ik na 1 of 2 afleveringen zoiets heb van, leuk, maar volgende keer weer.
Dit heb ik vooral met series welke ik kijk als opvulling, zoals Arrow, Suits, Person of Interest en meer van dit soort.
Series als Breaking Bad, Sons of Anarchy, The Sopranos, OZ, etc. kon ik achter elkaar kijken zonder dat het ging vervelen.

Ik heb de volgende series in gedachten:

The Americans
Halt and catch fire
Humans
Agents of Shield
Mr. Robot
Orphan Black
Power (2014)
Vikings
Wayward Pines

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover!

riwi

Citaat van: Aeron op oktober 17, 2016, 19:36:32
Ik heb de volgende series in gedachten:

The Americans  ==> is mijn favoriete serie, ik heb S1 t/m S3 zelfs 2x gekeken. Niet snel, maar erg spannend en ik vind hem boeiend.
Halt and catch fire  ==> erg leuk als je van de tijd van de eerste PC's houd (1980) en een beetje tech nerd bent.
Humans ==> niet gezien, heb hem wel.
Agents of Shield ==> is leuk voor af en toe een aflevering, marvel meuk. 1ste seizoen was wel leuk. Nu met S4 is het nieuw er een beetje af, maar ik volg nog wel.
Mr. Robot ==> erg leuk S1 is goed, S2 ietsje minder. Erg vaag verhaal. Leuke computer hack elementen.
Orphan Black ==> mooie lead dame in meerdere rollen. S1 en S2 waren prima, S3 iets minder, S4 was weer aardig.
Power (2014) ==> ken ik niet
Vikings ==> Lekker veel actie, goed acteerwerk, kijkt lekker weg. Ik heb S1 - S3 in korte tijd gekeken en S4 gevolgd.
Wayward Pines ==> ken ik niet

In de "kwaliteits" series die je noemt zou je The Wire nog kunnen opzoeken. Die is onlangs in 16x9 opnieuw uitgebracht.

HereIsTom

Citaat van: Aeron op oktober 17, 2016, 19:36:32
Ik heb de volgende series in gedachten:

The Americans
Halt and catch fire
Humans
Agents of Shield
Mr. Robot
Orphan Black
Power (2014)
Vikings
Wayward Pines

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover!

Van deze lijst heb ik alleen Wayward Pines gezien en de twee seizoen heb ik achter elkaar uitgekeken!  :headbanging:


https://youtu.be/RsQ9Fl0VCkk
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Aeron

Citaat van: riwi op oktober 17, 2016, 21:56:19
The Americans  ==> is mijn favoriete serie, ik heb S1 t/m S3 zelfs 2x gekeken. Niet snel, maar erg spannend en ik vind hem boeiend.
Halt and catch fire  ==> erg leuk als je van de tijd van de eerste PC's houd (1980) en een beetje tech nerd bent.
Humans ==> niet gezien, heb hem wel.
Agents of Shield ==> is leuk voor af en toe een aflevering, marvel meuk. 1ste seizoen was wel leuk. Nu met S4 is het nieuw er een beetje af, maar ik volg nog wel.
Mr. Robot ==> erg leuk S1 is goed, S2 ietsje minder. Erg vaag verhaal. Leuke computer hack elementen.
Orphan Black ==> mooie lead dame in meerdere rollen. S1 en S2 waren prima, S3 iets minder, S4 was weer aardig.
Power (2014) ==> ken ik niet
Vikings ==> Lekker veel actie, goed acteerwerk, kijkt lekker weg. Ik heb S1 - S3 in korte tijd gekeken en S4 gevolgd.
Wayward Pines ==> ken ik niet

In de "kwaliteits" series die je noemt zou je The Wire nog kunnen opzoeken. Die is onlangs in 16x9 opnieuw uitgebracht.

Dank je wel voor je uitgebreide antwoord!
The Americans spreek me al een tijdje aan, lijkt me erg interessant en krijgt goede beoordelingen overal.
Vikings lijkt me ook erg goed vanwege de actie.

Lastig, zoveel goede series en zo weinig tijd tegenwoordig. Hadden we al die goede series maar toen we nog op school zaten en veel tijd over hadden  ;D


Aeron

Citaat van: HereIsTom op oktober 17, 2016, 22:15:04
Van deze lijst heb ik alleen Wayward Pines gezien en de twee seizoen heb ik achter elkaar uitgekeken!  :headbanging:


https://youtu.be/RsQ9Fl0VCkk

Lijkt me ook goed inderdaad, beide seizoenen goed?
Ik lees verschillende meningen over seizoen 2.

HereIsTom

Ja had ik ook gelezen, maar ik vond het best goed om uit te kijken.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

gsuk

The Americans
Is inderdaad top
The Wire ook
Heb alleen de laaste seizoen nog niet gekeken.
Moet ik maar weer aan beginnen
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Jumping Jack

Citaat van: Aeron op oktober 17, 2016, 19:36:32
Ik zou graag jullie mening willen horen over een aantal series, welke ik klaar heb staan om te gaan kijken.
Ik ben op zoek naar een serie waarvan ik weer lekker meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken zonder dat ik na 1 of 2 afleveringen zoiets heb van, leuk, maar volgende keer weer.
Dit heb ik vooral met series welke ik kijk als opvulling, zoals Arrow, Suits, Person of Interest en meer van dit soort.
Series als Breaking Bad, Sons of Anarchy, The Sopranos, OZ, etc. kon ik achter elkaar kijken zonder dat het ging vervelen.

Ik heb de volgende series in gedachten:

The Americans
Halt and catch fire
Humans
Agents of Shield
Mr. Robot
Orphan Black
Power (2014)
Vikings
Wayward Pines

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover!

Als je The Shield nooit hebt gezien, ook een aanrader (ook van oa de maker van Sons of anarchy). Deadwood en The Wire blijven bij mij toch dé allerbeste series ever...
Ook leuk: Peaky Blinders (misdaad in het Engeland van na WOI), Marco Polo (vooral seizoen 2), Stranger Things, Better Call Saul, Narcos, The Walking Dead (leent zich uitstekend voor binge-watching).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LuPo


modde239


katwax

Vikings ging bij ons er ook vlot door, andere series die snel erdoor zijn gegaan Suits en House of Lies
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

The Bridge ging er hier ook snel doorheen.

Net als The Killing waar we nu mee bezig zijn. Gisteravond 3 afleveringen gekeken. :ph34r:

modde239

Nieuwe serie genaamd 'Travelers' is begonnen.....

" Hundreds of years from now, surviving humans discover how to send consciousness back through time, into people of the 21st century. These travelers assume the lives of others, while attempting to save humanity from a terrible future".

Aeron

Citaat van: Jumping Jack op oktober 18, 2016, 10:31:56
Als je The Shield nooit hebt gezien, ook een aanrader (ook van oa de maker van Sons of anarchy). Deadwood en The Wire blijven bij mij toch dé allerbeste series ever...
Ook leuk: Peaky Blinders (misdaad in het Engeland van na WOI), Marco Polo (vooral seizoen 2), Stranger Things, Better Call Saul, Narcos, The Walking Dead (leent zich uitstekend voor binge-watching).

The sield heb ik gezien, een van mijn favorieten!
Starnger things, narcos, the walking dead, allemaal gezien en inderdaad top.
Better call saul nooit gezien.
The wire heb ik ook nooit gezien, ondanks de top beoordelingen overal was ik altijd bang dat het een ietwat trage serie zou zijn, of valt dat mee?
Deadwood wilde ik altijd graag kijken, maar toen ik las dat deze gecancelled was ben ik afgehaakt, of is het een redelijk gesloten einde?

Aeron

Ik denk dat ik the americans en vikings als eerste ga proberen, ben erg benieuwd!
Bedankt voor de tips!

LuPo

Citaat van: LuPo op oktober 18, 2016, 16:59:30
The Bridge ging er hier ook snel doorheen.

Net als The Killing waar we nu mee bezig zijn. Gisteravond 3 afleveringen gekeken. :ph34r:

Gisteren 4,5 episode gekeken. Gaat lekker zo :devil: :D

master30

Citaat van: Aeron op oktober 19, 2016, 08:04:44
Ik denk dat ik the americans en vikings als eerste ga proberen, ben erg benieuwd!
Bedankt voor de tips!

Vikings is goed, kan zijn dat je wel even door de 1e 2-3 delen moet, maar je krijgt geen spijt
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.