Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

paaj

Citaat van: alexander2 op juni 14, 2013, 19:52:27
Nee joh dat is The Shield.  ;)


Vermakelijk en een werkelijk geniaal pakkend slot maar ik vond (even een vergelijkbare) the Wire veel meer karakter hebben.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Kjelt

Vandaag begonnen met The Continuum, best aardige serie zo na 3  afl. te zien maar niet geweldig 7
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

jowi


alexander2

Citaat van: jowi op juni 22, 2013, 09:50:17
Britse serie "Mad Dogs" is ook weer begonnen, season 3.

Topserie je vooral de eind scène van S2. :clapping: :clapping: :clapping:

Xstream

Hm, Mad Dogs ken ik niet ... niet op de radar gekomen door weinig opvallende reviews.
Het is dus een leuke serie? Lijkt het ergens op?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Citaat van: Xstream op juni 22, 2013, 21:14:21
Hm, Mad Dogs ken ik niet ... niet op de radar gekomen door weinig opvallende reviews.
Het is dus een leuke serie? Lijkt het ergens op?

Nee ik heb geen enkele serie als vergelijkingsmateriaal.
Het begint eigenlijk met een simpel klein vergrijp welke uitmondt in een reeks van bizarre wendingen.

jowi

Mad Dogs is erg ok. oa. Philip Glennister en John Simms (Life On Mars, ook al zo'n goeie UK serie) spelen er in. 4 ouwe jeugdvrienden die bij een 5e op vakantie/reunie gaan op Mallorca, maar die 5e heeft nogal wat criminele zaakjes... alles loopt gierend uit de hand :D Ik verwachtte er niet veel van maar heb s1 en s2 in 2 dagen afgekeken, geweldig :)

Net ep2 van Hannibal gekeken, is toch ook wel lekker. Donker, vreemd... goed geluid en videoeffecten. Dr. Lecter is wel een scary mf ;)

riwi

Citaat van: Kjelt op juni 22, 2013, 01:40:34
Vandaag begonnen met The Continuum, best aardige serie zo na 3  afl. te zien maar niet geweldig 7

Het is een Canadese serie, minder budget dan de grote amerikaanse series denk ik. Maar ik blijf het wel volgen continuum.
Master Breitek uit Stargate zit er in, en in S2 kom ik een van die meisjes uit Caprica tegen.

Verder ben ik met The Wire bezig. Die had ik nog nooit gezien. Nu net S2 afgekeken, nog 3 seizoenen te gaan :) Zijn DVD rips, geen HD. Heb m'n doek in de 4x3 stand staan, dus groter, dan zie je bijna de SD pixels  ;D

Mad Dogs zal ik eens opzoeken. Life on Mars vond ik ook goed.

katwax

Continuum S1 heb ik in begin bijna opgegeven, maar eens ze hun draai hadden gevonden begon het beter te worden.
S2 moet ik nog aan beginnen.

The Wire wordt mij door vele als een must aangeraden, zal er proberen deze zomer aan te beginnen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Raphie

JBL PRX Power!

jowi

Ik kan er maar niet aan beginnen, elke keer als ik die kerel zie heb ik Richard 'Dick' Winters van BoB voor me. Dick would never do that.

Tinus_

Citaat van: Raphie op juni 23, 2013, 10:33:48
nu halverwege S2 van Homeland, toch wel grappige serie.  :D
Ik heb net 2 afleveringen van S1 gezien maar ik vind het tot nu toch nog niet veel bijzonders.
Rebuilding my HT

Raphie

ik heb nu na gisteren het carrie trukje drama ook wel zo'n beetje gezien, was eerst een beetje over the top, maar wordt nu ronduit irritant, ze kan niet meer normaal communiceren :D wordt wel een beetje herhaling van zetten met wat nieuwe poppetjes
JBL PRX Power!

devkon

Ach, bij zo'n serie zijn er altijd wel zaken die minder of meer aanstaan, daarbij in welke mate je je daar aan stoort. Ik vind Homeland zeer goed te pruimen  :smile:
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }

Raphie

Ik zit het seizoen ook nog wel uit, maar nog niet zeker of ik ná S02 nog weer aanhaak, gevoel dat de rek er al een beetje uit is
JBL PRX Power!

devkon

Meestal zorgen ze bij de laatste episode van het seizoen wel dat je iets hebt om naar uit te kijken voor het volgende seizoen  :angel:
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }

alexander2

Zonet 2 afleveringen van Case Histories gekeken.
1 van de betere series met een top acteur Jason Isaacs, vind je Mad Dogs bijzonder dan is dit ook een serie die je zal aanspreken.
Helaas worden er maar weinig afleveringen per seizoen geschoten.
Nog even en dan eindelijk Under the Dome.  :pompom: :pompom:

http://www.youtube.com/watch?v=u_J_iF83YUY

Witalik

Sinds zaterdag begonnen aan Game of Thrones, vind het nu al jammer dat we bij seizoen 2 aflevering 4 zijn haha want het kijkt lekker weg met al die complotten. Zeer goede serie!
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Kjelt

Ik ben opnieuw begonnen met GoT seizoen 1, op bluray gekocht in het voorjaar en oh wat een fantastisch beeld met twee afleveringen per disk, wat een verschil met de download. Lekker weer een keer kijken en alle families en gezichten weer herontdekken en dan snel verder met S2 en S3, helaas nog niet op bluray  :(

jowi


Jumping Jack

Ik wil de blu-rays van GoT ook nog eens opnieuw bekijken. Beeld is inderdaad subliem...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kjelt


katwax

Citaat van: Raphie op juni 24, 2013, 10:34:46
Ik zit het seizoen ook nog wel uit, maar nog niet zeker of ik ná S02 nog weer aanhaak, gevoel dat de rek er al een beetje uit is
Begin van S02 vond ik zwak, waardoor ik bijna was afgehaakt, maar na de eerst 5/6 afleveringen begint seizoen2 seizoen1 te overtreffen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

paaj

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

alexander2

Citaat van: paaj op juli  3, 2013, 21:34:00
Luther is weer begonnen  :thumbs-up:

Yep en het is weer toppie!
Kon het niet laten en toch even gekeken. :D