Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

paaj

Heb best met veel plezier The Following gekeken (weekendje suf op de bank). Heel spannend gebracht, maar wat een ongeloofwaardige en voorspelbare bende is het eigenlijk, werd me de laatste aflevering(en) bijna teveel. Zoveel tenenkrommend slechte beslissingen als de karakters maken... alsog je inderdaad naar de uitwerking van het boek aan het kijken bent.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

denoontje


modde239

Citaat van: paaj op mei  1, 2013, 22:08:40
Heb best met veel plezier The Following gekeken (weekendje suf op de bank). Heel spannend gebracht, maar wat een ongeloofwaardige en voorspelbare bende is het eigenlijk, werd me de laatste aflevering(en) bijna teveel. Zoveel tenenkrommend slechte beslissingen als de karakters maken... alsog je inderdaad naar de uitwerking van het boek aan het kijken bent.

Had ik ook in het begin vond ik het wel aardig maar het werd steeds ongeloofwaardiger een seriemoordenaar die overal volgers heeft en rare beslissingen....ben maar afgehaakt ging mij te veel ergeren..... 

_ MarcelloW _

Penoza is ook een goede serie. (een van) de beste Nederlandse serie die ik ken eigenlijk.

Nu bezig met seizoen 2. Maar de spanning zit er goed in!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

J0ell

Citaat van: denoontje op mei  1, 2013, 23:48:13
Helaas spartacus helemaal gezien.

Ga nu beginnen aan vikings

Ben nu bij aflevering 9 van Vikings (of 8) Scoort bij mij zeker hoog!
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

alexander2

Citaat van: _ MarcelloW _ op mei  2, 2013, 08:51:20
Penoza is ook een goede serie. (een van) de beste Nederlandse serie die ik ken eigenlijk.

Nu bezig met seizoen 2. Maar de spanning zit er goed in!

Het is dat Jowi het noemde maar echt nog nooit van gehoord maar ik kijk geen tv meer ( al jaren niet meer ) enkel downloads.

katwax

House of lies, nu aan seizoen 2 en om de 1 of andere reden kan het mij bekoren. Volgens imdb is dit comedy, volgens mij klopt dit maar gedeeltelijk en is het meer dan comedy.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

gsuk

Citaat van: alexander2 op mei  3, 2013, 13:03:55
Het is dat Jowi het noemde maar echt nog nooit van gehoord maar ik kijk geen tv meer ( al jaren niet meer ) enkel downloads.

volgens mij zei ik dat Red Widow een Amerikaanse remake is van Penoza,inmiddels is seizoen 3 in de maak.
Overspel is ook erg de moeite waard en Bellicher, de macht van mijnheer Miller ook by the way

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

jowi

Citaat van: alexander2 op mei  3, 2013, 13:03:55
Het is dat Jowi het noemde maar echt nog nooit van gehoord maar ik kijk geen tv meer ( al jaren niet meer ) enkel downloads.
Ik noemde het niet, heb er ook nog nooit van gehoord. Ik kijk ook amper traditionele tv meer, en zeker geen NL tv... en als ik een serie niet in HD kan zien hoeft het van mijn ook niet.

Martinus

Citaat van: _ MarcelloW _ op mei  2, 2013, 08:51:20
Penoza is ook een goede serie. (een van) de beste Nederlandse serie die ik ken eigenlijk.
Nu bezig met seizoen 2. Maar de spanning zit er goed in!

Net ook beide seizoenen in een ruk gekeken. Erg goed voor Hollandse tv :) Je moet echter niet te veel van die series zien, zie je allemaal dezelfde koppen :(


Heb ook The walking dead s3 deel 2 vant seizoen gekeken. Wat een slappe hap, was diep teleurgesteld na eerder een heel sterk begin van s3.
............

riwi

Afgelopen week seizoen 4 van Misfits gekeken.
Ik dacht na seizoen 3 "de rek is er uit" maar ik vond S4 toch weer erg vermakelijk. Lekker over the top en absurd en vooral erg brits.

http://www.imdb.com/title/tt1548850/?ref_=fn_al_tt_1

In S4 wel vrijwel allemaal nieuwe acteurs.

Ik dacht er aan omdat ik een van de acteurs van Misfits (Iwan Rheon) ineens in Game of Thrones zag.

Djoowwie

Net vanmiddag de seizoens finale gezien van Arrow, geweldige serie imo.
Vorige week seizoen 2 finale van Person of interest, en die week daarvoor The Following.
Dan blijft op het moment Game of thrones over en is het wachten op Dexter en Breaking Bad.

mradem

Citaat van: jowi op mei  4, 2013, 09:40:23
Ik noemde het niet, heb er ook nog nooit van gehoord. Ik kijk ook amper traditionele tv meer, en zeker geen NL tv... en als ik een serie niet in HD kan zien hoeft het van mijn ook niet.

Ik heb laatst beide seizoenen in HD gekeken en heb me prima vermaakt moet ik zeggen.

katwax

Arrow was inderdaad niet slecht, moet nog wel de finale kijken, maar over het algemeen was het leuk om naar te kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

XanaduNL

Ik heb Arrow ook helemaal gezien, maar vind de serie flink overhyped.
Iedereen komt 10x in gevaar en wordt steeds NET op tijd gered.
De Vigilante teleporteert van lokatie naar lokatie. (oftewel, reistijd bestaat niet)
De vechtscenes kan ik nog vergeven, maar die kunnen ook beter.

Ik blijf de serie waarschijnlijk toch wel kijken, maar erg goed vind ik hem niet.  ::)

Xstream

Arrow ben ik al op afgehaakt.

Laatst S3 van Spartacus gekeken. Mwoah. De rek was er toch wel uit, dus terecht dat ze er nu mee stoppen.

Person of Interest ontwikkelt zich steeds beter. Je moet er wel even inkomen. Gaat wel met ups en downs, maar S2 was toch een stuk leuker dan S1.

Nu begonnen met Vikings. 1e 2 eps gekeken. Nog niet helemaal onder de indruk. Productie is wel mooi, maar verhaal vertelling is vooralsnog wel wat linear, saai en voorspelbaar. Maar wat is kan nog komen.

En Game of Thrones uiteraard, maar spaar nu de laatste eps weer even op :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

clockwork

Weer eens een lijstje van de 101 best geschreven series ooit. De is van The Writers Guild of America (wga.org).

http://www.wga.org/content/default.aspx?id=4925

Ik ben met name verbaasd door de lage noteringen van bijvoorbeeld Dexter en Band of Brothers.

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

JCL

Citaat van: clockwork op juni  4, 2013, 08:50:02
Weer eens een lijstje van de 101 best geschreven series ooit. De is van The Writers Guild of America (wga.org).

http://www.wga.org/content/default.aspx?id=4925

Ik ben met name verbaasd door de lage noteringen van bijvoorbeeld Dexter en Band of Brothers.

En House of Cards had er ook zeker in mogen staan!

Madhouse

Ben nu bezig met Arrow aflevering 15 en na Arrow gaan we aan seizoen 1 van Game of Thrones beginnen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

riwi

Geweldige Game of thrones aflevering weer  O0

Nog 1 te gaan en dan moeten we weer een jaar wachten helaas.

Ben ook met The Americans begonnen (eerste 4 eps). Best een leuke vermakelijke serie. Jaren 80 in de VS gezien vanuit het oogpunt van deep deep undercover russische spionnen, geinfiltreerd als normaal amerikaans gezin.

Lightspeed

666 Park Avenue (Net5). Heeft iets weg van Lost maar dan in een woonblok/gebouw in NY.
:sly: >:D :angel: :sneaky:

CitaatPerson of Interest ontwikkelt zich steeds beter. Je moet er wel even inkomen. Gaat wel met ups en downs, maar S2 was toch een stuk leuker dan S1.
= Person Of Interest S2 dan ook weer op TV? Heb ik die gemist of keken jullie die dan nu op disk?   :lookaround:
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Eddye

Citaat van: Lightspeed op juni  5, 2013, 18:02:45
666 Park Avenue (Net5). Heeft iets weg van Lost maar dan in een woonblok/gebouw in NY.
:sly: >:D :angel: :sneaky:
= Person Of Interest S2 dan ook weer op TV? Heb ik die gemist of keken jullie die dan nu op disk?   :lookaround:
Oe, 666 PArk Avenue krijgt geen 2de seizoen, die show is gecanceld.  :(
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005


gerard1

Het zou mooi zijn, als er bij kwam te staan of de serie een afgerond verhaal heeft. Wel balen dat het altijd zo snel gecanceld wordt :devil:

alexander2

Citaat van: gerard1 op juni  5, 2013, 20:46:45
Het zou mooi zijn, als er bij kwam te staan of de serie een afgerond verhaal heeft. Wel balen dat het altijd zo snel gecanceld wordt :devil:

Ja dat zou heel mooi zijn maar helaas.