A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

djoeri

Ja worden als goede condensator gezien als je in een versterker gaat proberen worden deze zeker aanbevolen.

Als je het niet afschermt weet ik niet of je naar de versterker kunt luisteren zonder allemaal brommen en zoemen te horen.

Typ maar eens mijn woofer en versterker bromt in de zoek functie in dan weet je waar het over gaat.

Gr Djoeri

Martin!!!

Jij hebt toch een zwarte Theo? De insite foto's lijken wel van een zilveren of champagne kleurige  :notify:
mainly British stuff

twani

Citaat van: Martin!!! op januari 29, 2016, 22:39:30
Jij hebt toch een zwarte Theo? De insite foto's lijken wel van een zilveren of champagne kleurige  :notify:

Klopt, ik heb de mijne ook nog niet opengesloopt :D

DaB sind die foto's vom www.. :)

Martin!!!

mainly British stuff

twani

#13529
Wat met de Heco's opvalt is dat "het hóóg" iets minder grain heeft met de Marantz, zónder daarvan overigens steriel te gaan klinken.

Verre van dat..

Gek toch dat de SS het op deze luidspreker nog wat beter doet dan de buis......

Ikke niet snappe.......   Verder lig ik er ook niet wakker van.... :nowink:

Robiwan

Citaat van: twani op januari 29, 2016, 23:06:30
Wat met de Heco's opvalt is dat "het hóóg" iets minder grain heeft met de Marantz, zónder daarvan overigens steriel te gaan klinken.

Verre van dat..

Gek toch dat de SS het op deze luidspreker nog wat beter doet dan de buis......

Ikke niet snappe.......   Verder lig ik er ook niet wakker van.... :nowink:

stabieler, meer vermogen, minder vervorming, kun je eindelijk eens echte muziek draaien met pit i.p.v. die softe ambient :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op januari 29, 2016, 23:33:05
stabieler, meer vermogen, minder vervorming, kun je eindelijk eens echte muziek draaien met pit i.p.v. die softe ambient :D

:D :D


PS: ik draai overigens veel vaker "Dark Ambiënt" , is lang niet altijd zo erg soft Élpéé :colgate:

Robiwan

Citaat van: twani op januari 30, 2016, 07:06:50
:D :D


PS: ik draai overigens veel vaker "Dark Ambiënt" , is lang niet altijd zo erg soft Élpéé :colgate:

ik ken het hoor :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

tompj

Citaat van: twani op januari 29, 2016, 23:06:30
Wat met de Heco's opvalt is dat "het hóóg" iets minder grain heeft met de Marantz, zónder daarvan overigens steriel te gaan klinken.

Verre van dat..

Gek toch dat de SS het op deze luidspreker nog wat beter doet dan de buis......

Ikke niet snappe.......   Verder lig ik er ook niet wakker van.... :nowink:
Koop je juist deze luidsprekers ongeveer ter ere van je 300B, doe je een paar dagen lter je 300B weg.

Rare man.

Bijzonder interessant dat die Marantz het beter doet. Moet misschien ook weer eens een mooie transistor aansluiten bij mij...
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

#13534
Citaat van: tompj op januari 30, 2016, 18:24:53
Koop je juist deze luidsprekers ongeveer ter ere van je 300B, doe je een paar dagen lter je 300B weg.

Rare man.

Bijzonder interessant dat die Marantz het beter doet. Moet misschien ook weer eens een mooie transistor aansluiten bij mij...

Ik wil de Marantz best meenemen naar je Tom ;). Heb 'm net even vól open gehad op de Heco's. Very impressive......

Eigenlijk ben ik gewoonweg verslingerd aan de buizensound en daar komt deze vintage Marantz domweg gewoon dicht bij in de buurt, voegt daar alleen nog grenzeloos vermogen aan toe.

Een enorme "bottom end delivery" is voorts het resultaat.

Verder ben ik inderdaad best een rare man :D.  Maar doe verder niemand kwaad :tounge:

twani

Dat was trouwens met één van mijn favoriete albums.



tompj

Citaat van: twani op januari 30, 2016, 21:58:39
Ik wil de Marantz best meenemen naar je Tom ;). Heb 'm net even vól open gehad op de Heco's. Very impressive......

Verder ben ik inderdaad best een rare man :D.  Maar doe verder niemand kwaad :tounge:
Dat is zeker een goed idee Theo. Gaan we wat mij betreft een keertje doen.

En wat betreft dat laatste.....dat wist ik natuurlijk al lang  ;)
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op januari 30, 2016, 22:02:08
Dat is zeker een goed idee Theo. Gaan we wat mij betreft een keertje doen.

En wat betreft dat laatste.....dat wist ik natuurlijk al lang  ;)

Laat maar weten, rij s'avonds graag een keer naar je toe :)

tompj

Citaat van: twani op januari 30, 2016, 22:03:30
Laat maar weten, rij s'avonds graag een keer naar je toe :)
Top Theo, dat levert je een PM op.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Ach vrouwen...de ene dag is het zus de andere dag zo. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Ultra high end doet me altijd grijnzen! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Jumping Jack

De dac en de cayin ook...

Vanwaar die onrust Twani?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Sirius666

Citaat van: dre73 op februari  1, 2016, 20:25:13
Ultra high end doet me altijd grijnzen! :D

Je zou bijna zeggen dat hier een autoverkoper bezig is :D

Dirk

nu hij de kwaliteiten van een transistor eindelijk naar waarde weet te schatten komt er misschien toch zo'n *blingbling* Deviadinges ten huize Twani?  ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari  1, 2016, 20:25:57
De dac en de cayin ook...

Vanwaar die onrust Twani?

Geen onrust, gewoon lekker bezig :).  Ik heb inmiddels zoveel spullen en versterkers staan dat ik van gekkigheid niet meer weet waarnaar ik luisteren moet :D

Vrijdag komt er bovendien nog een UnitiQute in huis....

Bama

Maz is dus helemaal niet op vakantie ;D

twani


twani

Citaat van: Dynky op februari  1, 2016, 20:40:09
nu hij de kwaliteiten van een transistor eindelijk naar waarde weet te schatten komt er misschien toch zo'n *blingbling* Deviadinges ten huize Twani?  ;D

Neeeee....  Boehhhhhhh.... :D

Lion of Judah

Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML