A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani

Nu luister ik dit, en wat ik wel al weet is dat de HECO's - met een klein beetje volume ópen - in staat zijn de boel finaal af te breken. 

Mán, wat een presentatie en grootsheid :wacko:   Ze gaan rétediep, bass tot in de kelder









twani

Er was nog behoefte aan fotomateriaal dacht ik te hebben begrepen van sommigen. :D




Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Het zijn overigens in het "ecchie" geen kleine jongens. Iets om rekening mee te houden ;)

twani


RZeemering

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 14:25:25
Er was nog behoefte aan fotomateriaal dacht ik te hebben begrepen van sommigen. :D





mooie set hoor! Maar... wat zijn dat voor Ford GT deuren? ;) Kun je eens een close up daar van fotograferen? :P
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

scrutinizer

#13406
Citaat van: twani op januari 18, 2016, 14:18:44
Nu luister ik dit, en wat ik wel al weet is dat de HECO's - met een klein beetje volume ópen - in staat zijn de boel finaal af te breken. 

Mán, wat een presentatie en grootsheid :wacko:   Ze gaan rétediep, bass tot in de kelder




;D

Wat ik je laatst al melde ....de input sensitivity is hoog met 260mv...... ;)
Wat is de huidige output van je DDDac bij 1khz Theo?

Heb ook wel veel plezier gemaakt met Hörning, Audionote en JBL Everest met enkele watjes.
Up, close and personal...... :)

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: scrutinizer op januari 18, 2016, 14:59:18
;D

Wat ik je laatst al melde ....de input sensitivity is hoog met 260mv...... ;)
Wat is de huidige output van je DDDac bij 1khz Theo?

Heb ook wel veel plezier gemaakt met Hörning, Audionote en JBL Everest met enkele watjes.
Up, close and personal...... :)

Ik zou de meter er eens aan moeten hangen. Kijken wat ook de opslingering is......

Ik ondervind overigens geen problemen momenteel.  Volumebereik is goed te noemen.  De volumeknop op 09.00uur is lekker luistervolume, op 11.00uur is hard. Ik gebruik dus pak 'm beet de gezonde 1e helft van het potmeterbereik. Prima dus....

scrutinizer

#13408
Afblijven dan!!! If it feels good....It is good ;)

Low feedback?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Ik heb begrepen dat een ruimere volumeregeling prettiger is ivm slijtage. Je gebruikt bij een kleinere ruimte namelijk een kleiner deel (van de volumepot) vaker.

Gr Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op januari 18, 2016, 15:35:37
Ik heb begrepen dat een ruimere volumeregeling prettiger is ivm slijtage. Je gebruikt bij een kleinere ruimte namelijk een kleiner deel (van de volumepot) vaker.

Gr Hans

Daar zit technisch gezien wel wat in denk ik. Ach, mocht ie gaan kraken laten we er gewoon een of ander ALPS kreng insolderen.  Die paar honderd € is dan op al die uren luisteren ook niet zo spannend meer.

Ga niet lopen kloten met spraytjes ed......

Maar zover is het gelukkig nog niet .

De Cayin is al jaren oud vermoed ik maar geeft geen krimp :).

Zodra een storing laat ik Tripple M of Audioservice een grote overhaul op het ding doen...

chansig

Paar honderd euro voor een potmeter ??? Whauuww...volgens mij is een goede Alps al voor veel minder te krijgen.

Maar inderdaad niet iets (de slijtage) om je heel erg veel zorgen over te maken.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

....heeft meer van doen met variatie en verlaging van de ingangsimpedantie..
But nevermind....blijft hoog genoeg ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

LittleNinja

Wat een enorme reuzen. Moet je smaak zijn, dus ik hoop dat ze heel, heel, heeeel goed klinken. ;) :D

Maar dat zal ongetwijfeld. :thumbs-up:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

twani

Citaat van: LittleNinja op januari 18, 2016, 15:59:03
Wat een enorme reuzen. Moet je smaak zijn, dus ik hoop dat ze heel, heel, heeeel goed klinken. ;) :D

Maar dat zal ongetwijfeld. :thumbs-up:

Wij vinden ze inderdaad erg mooi.  :D

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: scrutinizer op januari 18, 2016, 16:23:36
Misschien komen ze in aanmerking ....

Ach, vaak zijn zij met het grootste commentaar dezelfde mensen die nog niet eens een home-cinema setje in het interieur mogen plaatsen van hun vrouw :D

Ik vind ze waanzinnig om te zien maar kan ook begrijpen dat ze optisch gezien nogal polariseren en dat is maar goed ook.

Ik ga namelijk altijd erg aan mezelf twijfelen als iedereen iets mooi vindt :)


scrutinizer

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 17:30:52
Ach, vaak zijn zij met het grootste commentaar dezelfde mensen die nog niet eens een home-cinema setje in het interieur mogen plaatsen van hun vrouw :D

Ik vind ze waanzinnig om te zien maar kan ook begrijpen dat ze optisch gezien nogal polariseren en dat is maar goed ook.

Ik ga namelijk altijd erg aan mezelf twijfelen als iedereen iets mooi vindt :)

Anyway....had betrekking op "is stretching legs" :)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

vanzomereng

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 17:30:52
Ach, vaak zijn zij met het grootste commentaar dezelfde mensen die nog niet eens een home-cinema setje in het interieur mogen plaatsen van hun vrouw :D

Mijn vrouw, zegt altijd, als jij het mooi vindt moet je het gewoon kopen...
alleen als het boven de 20.000 euro is, vind ik het wel prettig als je eerst ff overleg
....maar ik benne zelf soms een beetje v/d zuinige....

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Citaat van: VANZOMERENG op januari 18, 2016, 17:56:16
Mijn vrouw, zegt altijd, als jij het mooi vindt moet je het gewoon kopen...
alleen als het boven de 20.000 euro is, vind ik het wel prettig als je eerst ff overleg
....maar ik benne zelf soms een beetje v/d zuinige....

:D

twani


LittleNinja

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 17:30:52
Ik vind ze waanzinnig om te zien ...

En daar gaat het om! :thumbs-up:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 14:27:28
Uh ja, zal ik eens een foto plaatsen? :tounge2:
Haha, ik moest hier serieus hard om lachen. Linda keek me vervolgens verdwaasd aan. :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sirius666

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 13:24:59
Future Shop in UK is per meter en goedkoop Dré ;)

Waar dan? Ik kan het niet vinden...