A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Mitch-- op januari 25, 2015, 13:39:33
Theo zal ze vast wel even 'testen' in de hoofdset ;) Kunnen die 'lelijke' Harbeth's zo naar het souterrain  :P hehe

Ga ik nog wel doen ja.... ;).   Misschien hang ik de nieuwe Marantz PM11 wel aan de Cornwalls :)

BuSpu

Voel je die olie erg zitten, dus voelt het vettig aan of merk je er niets van behalve dat het er erg fraai uitziet?

knubbe

Het is Hardwax wat erop zit. Dat voelt niet vettig aan maar droogt. Wordt ook gebruikt voor vloeren namelijk.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

twani

Citaat van: BuSpu op januari 26, 2015, 11:24:36
Voel je die olie erg zitten, dus voelt het vettig aan of merk je er niets van behalve dat het er erg fraai uitziet?

Nóg wél.....  Maar hard uít straks.  Wordt vooral ook voor houten vloeren gebruikt, zal dus niet vettig blijven denk ik :D

VlisChris

Als het vooral voor vloeren wordt gebruikt, moet je je luidsprekers dan ook af en toe dweilen? :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

knubbe

Als je er regelmatig overheen loopt is dat wel aan te raden !
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

twani

Ze zijn inmiddels "handdroog" en voor het eerst sinds tijden is er ook een fotootje met "zon erop" mogelijk... :pompom:


Hier kun je zien dat vooral ook de randafwerking eigenlijk prima is gegaan....

MechanicalAnimal

sweet  :worship:


zeg, waar zijn die beauty's eigenlijk te beluisteren als je ze straks klaar hebt?  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

twani

Citaat van: MechanicalAnimal op januari 26, 2015, 15:05:00
sweet  :worship:


zeg, waar zijn die beauty's eigenlijk te beluisteren als je ze straks klaar hebt?  :popcorn:

Zandvoort "am Mer".     :)

twani

#11509
Terminals gemonteerd en de toekomstige WBT's alvast "gestoken"

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

thebest106

#11511
Fotootje van het geheel? of pas 1 exemplaar klaar
ziet er super uit :o

twani

Citaat van: thebest106 op januari 26, 2015, 19:47:10
Fotootje van het geheel? of pas 1 exemplaar klaar
ziet er super uit :o

Op details ná beiden klaar :pompom:

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Grappig om te bemerken hóe een andere versterker de PM11 is tov de Croft pré/power combo....

En dat bedoel ik niet alleen "rein" optisch....

twani

Citaat van: Xander32 op januari 26, 2015, 20:10:03
En, hoe klinken ze?
Kom op nou!

Zélf nog nooit luidsprekers gebouwd denk ik :tounge2:   Veel werk man :wacko:

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: dre73 op januari 26, 2015, 20:16:28
En da's nog zonder filter....... :o

Die zijn gelukkig klaar, slechts nog intern aansluiten.

Zag erg op tegen de assemblage van de filters maar is tóch goed gegaan...... :headbanging:

Jumping Jack

Citaat van: twani op januari 26, 2015, 20:11:34
Grappig om te bemerken hóe een andere versterker de PM11 is tov de Croft pré/power combo....

En dat bedoel ik niet alleen "rein" optisch....

Ik vind die marantz eigenlijk ronduit lelijk  :blush:. Ik heb er een blu-Ray speler van en ik ben blij dat ie in een kast staat (al is ie wel zilver, wat nog beter is dan dat foute goud  ;D).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op januari 26, 2015, 20:24:57
Ik vind die marantz eigenlijk ronduit lelijk  :blush:. Ik heb er een blu-Ray speler van en ik ben blij dat ie in een kast staat (al is ie wel zilver, wat nog beter is dan dat foute goud  ;D).


Klopt eigenlijk wel Nick.  Het ding heeft ongeveer dezelfde "foute uitstraling" als het "Roségouden" Michael Kors horloge van mijn puberdochter :D

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Xander32

Nee, maar de opeenvolgende versies kennen allen een ietwat ander karakter.

Citaat van: twani op januari 26, 2015, 20:55:51
Wordt ie daar mooier van? :tounge2:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op januari 26, 2015, 21:09:22
Nee, maar de opeenvolgende versies kennen allen een ietwat ander karakter.

Dat zijn zeer kleine verschillen waarover je het hebt.

De S1 is duidelijk de minste, S2 en S3 heb je het over minimale (smaakgebonden) verschillen.

Vanaf S2 is daar de van de SC11 overgenomen volume control en de gecascadeerde HDAM modules.

Wennen is vooral de enorm indirecte reactie op een slinger aan de volumeknop, op het irritante af...

Pas vanaf -40dB begint het een beetje te leven allemaal. 

Xander32

De potmeter, welke geen potmeter meer is, maakt maar kleine stappen idd., maar bij -40 gaat het hier ongenaam (luid) worden. Dat zal waarschijnlijk met de Klipschen ook zo zijn.

Het verstellen van de volume, gaat overigens ook veel handiger met de afstandbediening.


En die goud/champagne kleur is idd. fout 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT