A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

twani

"Kiss" is inmiddels geheel in het gezin geïntegreerd ;D. Ze is inmiddels 6 maanden oud maar ligt als een "oude sok" gemakkelijk de hele avond TV te kijken...


In the Sweet Spot ;D

AbZ

Is echt een topkonijn, goed afgericht  :worship:

twani

We zijn ook echt trots op Kiss.

YamahaRXV

Citaat van: twani op november  4, 2013, 21:07:15
"Kiss" is inmiddels geheel in het gezin geïntegreerd ;D. Ze is inmiddels 6 maanden oud maar ligt als een "oude sok" gemakkelijk de hele avond TV te kijken...


In the Sweet Spot ;D

''Kiss'' is volgens mij gewoon erg gecharmeerd van de nieuwe kleurstelling van de lambrisering en het nieuwe meubel  :angel: :D

Theo, wat is dat voor een kabel die op de grond ligt..... USB voor de laptop ?

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#7431
Citaat van: YamahaRXV op november  4, 2013, 22:24:22
I know  8)
I know that you know ;)



Weinig kastjes, weinig "touwtjes", good sound, precies zo ik wil :music: :pompom:

YamahaRXV

Citaat van: twani op november  4, 2013, 22:44:31
I know that you know ;)



Weinig kastjes, weinig "touwtjes", good sound, precies zo ik wil :music: :pompom:

''Good sound'', daar gaat het om  :thumbs-up:
Hier wat meer kastjes en ''touwtjes'', maar alleen wat ik wil zien staat in het zicht.  De rest is ''weggemoffeld'' in het meubel  ;)

En de sound is.... :music: :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: Bas Akkerman op november  4, 2013, 09:19:15
Mooie verhalen Jan en Garmt. Als je weet hoe het ook kan zijn, is het extra genieten wanneer het goed gaat.
Bovenstaande quote teruglezend is het wat kort door de bocht wat ik schreef. In de haast (auto, slechte verbinding) schreef ik vlug mijn waardering op voor de ervaringen die jullie deelden. Te vlug en voorbijgaand aan het verdriet, de angst en de onmacht die daarin beschreven werden. Mijn excuses als ik wat bot overkwam, dat was zeker niet mijn bedoeling.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op november  3, 2013, 13:51:33
Inderdaad, een ernstig falen waar de betreffende dame in kwestie ook door een aantal mensen in het ziekenhuis zwaar bekritiserend op is aangesproken >:(
Het vervelende is dat ik alle meegemaakte ellende het haar ook toegerekend heb en haar ook tot overmaat van ramp nog bijna dagelijks tegen komt omdat ze werkzaam is in de verloskundige praktijk hier nog geen 150 meter vandaan... :-X

Nick heeft m.i. volkomen gelijk door te zeggen dat wij hier in het westen er maar al te makkelijk aan voorbijgaan dat een zwangerschap in feite levensbedreigend kan zijn.
Als je net als ons een flinke tijd in het Sophia kinderziekenhuis ben geweest schrik je je eigen werkelijk waar te pletter wat je daar allemaal aan ellende ziet  :(
Triest, hartverscheurend, oneerlijke verdeeldheid en zo kunnen er nog een aantal woorden naar boven komen bij mij.
Kinderen met enorme aangeboren ''cosmetische'' afwijkingen aan het hoofd en die in hun (soms korte) leven getekend zullen zijn door deze afwijkingen.

Soms is het goed dat je dit soort ellende onder ogen krijgt, het zet je met beide benen weer op de grond en doet je beseffen dat de futiliteiten waar wij ons nog wel eens dagelijks druk om maken uiteindelijk totaal niets voorstellen.


@Jan en Garmt; bijzonder dat jullie deze verhalen hier durven te delen, respect. Goed om ook te lezen en te zien dat het uiteindelijk goed is gekomen.

En wat Jan aangeeft; het zet je weer met beide benen op de grond, het maakt vaak dat je anders in het leven komt te staan. Ik mag mijzelf gelukkig prijzen nog niet van zulke ingrijpende zaken in de prive sfeer te hebben meegemaakt. Echter ben ik door mijn werken in de gezondheidszorg vanaf mijn 16e al zulke heftige dingen tegen gekomen, dat deze een zelfde effect hebben op mijn levensvisie. Ik zou dat bijna "winst" willen noemen.


On topic; de overzichtelijke, haast sobere opbouw van Theo's set spreekt mij erg aan. Terughoudendheid betreft het aantal componenten, maar wel hoogwaardig.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Jumping Jack op november  3, 2013, 08:19:21
Herkenbaar verhaal Jan. Viktor lag ook in stuit en duwde met zijn hoofd tegen het middenrif van zijn moeder waardoor hij ook nekblokkages had, een afgeplat hoofd en 'kikkerbeentjes' van maanden in hurkzit te zitten. Wendy had dan weer gekneusde ribben... Hij heeft de eerste vier maanden van zijn leven niets anders gedaan dan geschreeuwd. Enerzijds door die problemen gerelateerd aan de stuitligging, maar ook door problemen met zijn spijsvertering (blijkt dat hij geen koemelk- en soja-eiwitten verdraagt)... We (ik vooral) hebben dan ook zwaar getwijfeld of er nog wel een tweede zou komen, maar we hebben het ons nog geen seconde beklaagd.

Nu is het nog steeds een druk baasje, maar naarmate hij ouder wordt, lijkt hij zichzelf ook wat meer onder controle te hebben. Iets wat zijn kleine zus nu al onder de knie heeft, gelukkig.
Beste JJ, ik heb helemaal over jouw post heen gelezen. Heftig zeg. Maar zo te lezen staan jullie ondanks alles erg positief in het leven. Respect :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

evilniek

Citaat van: twani op november  4, 2013, 21:07:15
"Kiss" is inmiddels geheel in het gezin geïntegreerd ;D. Ze is inmiddels 6 maanden oud maar ligt als een "oude sok" gemakkelijk de hele avond TV te kijken...


In the Sweet Spot ;D

Het is bijna kerstmis hé.....
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

twani

Citaat van: evilniek op november  5, 2013, 12:28:13
Het is bijna kerstmis hé.....
Kijk nog eens goed, die wil jij toch niet in de pan laten verdwijnen? ;D

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op november  5, 2013, 06:27:18
Bovenstaande quote teruglezend is het wat kort door de bocht wat ik schreef. In de haast (auto, slechte verbinding) schreef ik vlug mijn waardering op voor de ervaringen die jullie deelden. Te vlug en voorbijgaand aan het verdriet, de angst en de onmacht die daarin beschreven werden. Mijn excuses als ik wat bot overkwam, dat was zeker niet mijn bedoeling.

Excuses niet nodig Bas, wat mij betreft  ;)  Zo heftig is het toch allemaal niet... 
Ik heb het in ieder geval niet als bot ervaren, hooguit enkel als een te snel geplaatste reply waarbij vooraf (door wat voor reden dan ook) niet voldoende ''beeldvorming'' is geweest over de inhoud van de geplaatste verhalen van Garmt, Nick en mijn persoontje  :closedeyes:

Ik moet overigens wel zeggen dat het eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling was om zo,n openhartig en uitgebreid verhaal neer te ''pennen'' over privé gerelateerde zaken.
Maar ja, wilde Christiaan toch even van antwoord voorzien en hoe later op de avond of nacht, des te makkelijker ik lappen tekst zit weg te tikken blijkbaar... ;D
Moet zeggen dat ik eigenlijk versteld staat van de vele aansluitende positieve reacties  :thumbs-up:

Dit vind ik dan weer het mooie hier op het forum; enerzijds liggen mensen soms enorm met elkaar in de clinch, maar als het gaat om een stukje sociaal medeleven en interesse dan is er toch wel vaak de nodige saamhorigheid te vinden  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

Je bent als eerste mensen onderling.
Als tweede forumgenoten.

Stukje medeleven staat denk ik los van wat je mening over een ander is soms. Althans, dat hoop je soms een beetje :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AbZ

Citaat van: Christiaan S op november  5, 2013, 17:46:31Stukje medeleven staat denk ik los van wat je mening over een ander is soms. Althans, dat hoop je soms een beetje :)
Zekers, het raakt soms op de achtergrond (imho doorgaans een prima plek daarvoor) maar verdwijnt niet,
hoop ik  ;)

AbZ

Twani, heb je al bedacht wat voor soort buizenversterker je wil gaan bouwen?

Jumping Jack

Citaat van: Christiaan S op november  5, 2013, 17:46:31
Je bent als eerste mensen onderling.
Als tweede forumgenoten.

Stukje medeleven staat denk ik los van wat je mening over een ander is soms. Althans, dat hoop je soms een beetje :)

Mooi gezegd Christiaan!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

DofN

Citaat van: twani op november  4, 2013, 22:44:31
I know that you know ;)



Weinig kastjes, weinig "touwtjes", good sound, precies zo ik wil :music: :pompom:

Erg mooie luidsprekers om te zien. Hoe ze klinken: geen idee :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

AbZ

Citaat van: doorofnight op november  5, 2013, 19:42:00
Erg mooie luidsprekers om te zien. Hoe ze klinken: geen idee :)
Volgens de meeste mensen klinken ze beter dan ze eruit zien,
maar volgens sommigen is dat niet moeilijk  :D

twani

Citaat van: AbZ op november  5, 2013, 19:31:37
Twani, heb je al bedacht wat voor soort buizenversterker je wil gaan bouwen?
In ieder geval word dat een set 300B SE blokken. 2x 8 watt moet meer dan voldoende zijn. Zeker als je bedenkt hoeveel ik nu met 12 watt nog over heb :P. De pré zal dan iets van bijv. een Croft 25R worden oid.....

Het wachten is op "Triode Dick". Hij zou nog dít jaar "afkomen" met z'n diy kit.

De Leben wordt overigens niet verkocht, die is zó goed dat ik dat niet aandurf. Zie het als een mooi project voor erbij/naast.

De Doede Douma Dac die hier staat te spelen doet dat op een dusdanige manier dat ik nogal wat vertrouwen in zelfbouw heb gekregen. Ik heb het dan over zowel "the practice" als het klankmatige resultaat.  Dat ga je commercieel voor die centen nergens ophalen.....  En dan zeker niet met van die "kinky" voltmetertjes :D

twani

Oh ja nog een voordeel. Ik heb gisteren de diy dac nog even op maat gezaagd zodat deze precies in mijn meubeltje past :D

Doe je vast niet met je dure commerciële dac van ettelijke duizenden euro's.

 

Exxar

Citaat van: twani op november  4, 2013, 21:07:15
"Kiss" is inmiddels geheel in het gezin geïntegreerd ;D. Ze is inmiddels 6 maanden oud maar ligt als een "oude sok" gemakkelijk de hele avond TV te kijken...


In the Sweet Spot ;D

De max! Ons Scooby (zwart hangoor) ligt ook liefst hele dagen onder de stoelen of tafels.
Wel oppassen met kabels, ze knabbelen daar graag aan  ::)

twani

Citaat van: doorofnight op november  5, 2013, 19:42:00
Erg mooie luidsprekers om te zien. Hoe ze klinken: geen idee :)
Hoe ze klinken weet ik ook niet, ik luister voornamelijk muziek :P

twani

Citaat van: Exxar op november  5, 2013, 20:54:33
De max! Ons Scooby (zwart hangoor) ligt ook liefst hele dagen onder de stoelen of tafels.
Wel oppassen met kabels, ze knabbelen daar graag aan  ::)
Wat mij vooral opvalt is de enorme tevredenheid die ze uitstraalt als ze daar ligt. De hele avond vrolijk snorrend van genot en plezier. Ze vindt het duidelijk überfijn bij ons ;)