A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 17, 2013, 12:55:40
Hey Theo, wat een onverwachte ''move'' is dit  :o  Dat had ik nou niet echt verwacht.......
Maar ik lees dat er een Linn all in one player komt nu ? 
Deze misschien..... ;)

http://www.whathifi.com/review/linn-majik-dsm
Je kent me toch Jan :P. Ik ga van 2x12watt naar 4x33 watt :D. Nee, geen Majik maar een nieuwe Sneaky DSM die ge-biampt 4x33 watt aan de Harbeths geeft, zat voor mij....

Inclusief HDMi, dus TV decoder, Bluray speler prik ik er ook in. Spotify doet ie ook, Theootje helemaal klaar...

Bas Akkerman

Ik begrijp het ook niet helemaal, de Linn kan je toch aansluiten op de Leben? Dan heb je de bediening van de Linn en de "sound" van de Leben. De Leben aan- en uitzetten moet je vrouw toch wel lukken, het bedienen van de muziek via de laptop lijkt me lastiger...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Marino

Erg benieuwd of het bevalt, lijkt mij ook een mooi 'all in one' oplossing.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

advr

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 13:02:14
Je kent me toch Jan :P. Ik ga van 2x12watt naar 4x33 watt :D. Nee, geen Majik maar een nieuwe Sneaky DSM die ge-biampt 4x33 watt aan de Harbeths geeft, zat voor mij....

Inclusief HDMi, dus TV decoder, Bluray speler prik ik er ook in. Spotify doet ie ook, Theootje helemaal klaar...

maar die 2x12 winnen het kwa muzikaliteit van de Linn :butbut:

ik heb nl. dezelfde situatie, normaal luister ik tussendoor naar mijn Majik DS-i maar als ik echt ga luisteren pak ik de Audio Innovations met 2x8W(!) en je wilt niet weten wat een verschil een buis nu eenmaal brengt.

Ik heb een schakelkast van Dodukus tussen de versterkers en boxen om van versterker te wisselen. Proefondervindelijk is er geen verschil tussen met schakelkast en zonder...

Is dat geen optie.. je gaat de buizen missen hoe mooi de Linn ook klinkt.... ???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 13:02:14
Je kent me toch Jan :P. Ik ga van 2x12watt naar 4x33 watt :D. Nee, geen Majik maar een nieuwe Sneaky DSM die ge-biampt 4x33 watt aan de Harbeths geeft, zat voor mij....

Inclusief HDMi, dus TV decoder, Bluray speler prik ik er ook in. Spotify doet ie ook, Theootje helemaal klaar...

Qua mogelijkheden en totaal bedieningsgemak zeker een vooruitgang  ;)
Maar ik ben benieuwd (zoals anderen dat ook aangeven) hoe je de sound van de Sneaky DSM gaat ervaren t.o.v. de Leben......
De Leben is natuurlijk wel een heerlijk klinkende en muzikale versterker en zal een compleet andere weergave laten horen dan de Linn  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik hou van de Linn sound, nice and easy, het komt goed jongens ;)

En zo niet koop ik wel weer een buizenbak terug, ik ben er makkelijk in hoor....

Xander32

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 13:45:50
Ik hou van de Linn sound, nice and easy, het komt goed jongens ;)

En zo niet koop ik wel weer een buizenbak terug, ik ben er makkelijk in hoor....
Goed voor onze economie!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 13:45:50
Ik hou van de Linn sound, nice and easy, het komt goed jongens ;)

En zo niet koop ik wel weer een buizenbak terug, ik ben er makkelijk in hoor....

Wat dat betreft hebben wij toch wel weer aardige overeenkomsten  ;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted member

Weer lekker bezig Twani!  :) En de CAPS plannen, in de koelkast?

vanzomereng

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 13:45:50
Ik hou van de Linn sound, nice and easy, het komt goed jongens ;)

En zo niet koop ik wel weer een buizenbak terug, ik ben er makkelijk in hoor....

Je begint al aardig wat karaktertrekjes te krijgen, van een zekere Frank hiero op dit forum :D

Veel succes met de verkoop !
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Citaat van: VANZOMERENG op maart 17, 2013, 14:18:52
Je begint al aardig wat karaktertrekjes te krijgen, van een zekere Frank hiero op dit forum :D

Veel succes met de verkoop !
Nee toch :o :P. Bovendien moet er toch íemand zijn die hier verteld hoe die combi klinkt :laugh:

twani

Hebben jullie ook al gezien hoe lelijk die is?

Kingpin

Wat een ommezwaai. Maar ging het je nu om de wattages zoals ik teruglees? Ik dact dat je 2x12 meer dan zat vond.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 14:42:50
Hebben jullie ook al gezien hoe lelijk die is?

Dat vind ik wel meevallen hoor.... Persoonlijk hou ik wel van dat strakke en minimalistische uiterlijk ;)
Maarre, zo minimalistisch dat er geen knopjes te bekennen zijn aan de voorzijde  :D
Dat wordt bediening met de iPad dus ?

Wordt het een zwarte of een zilverkleurige versie Theo ?

ps jammer dat er geen asynchrone usb ingang op zit anders had ik graag je MF V-Link 192 overgenomen  :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 13:45:50
Ik hou van de Linn sound, nice and easy, het komt goed jongens ;)

En zo niet koop ik wel weer een buizenbak terug, ik ben er makkelijk in hoor....
Als je de Linn nu niet kan betalen en daarom de Leben verkoopt, waarom spaar je dan niet iets langer zodat je beide kunt gebruiken? Het is echt jouw beslissing, maar ik denk dat je de "ballen" en het upfronte van de Leben gaat missen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

eddy135

Of misschien de Linn op proef vragen; kan je de sound vergelijken zonder de Leben eerst weg te doen... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

 :pompom:
Citaat van: Bas Akkerman op maart 17, 2013, 15:15:26
Als je de Linn nu niet kan betalen en daarom de Leben verkoopt, waarom spaar je dan niet iets langer zodat je beide kunt gebruiken? Het is echt jouw beslissing, maar ik denk dat je de "ballen" en het upfronte van de Leben gaat missen.
Als dat zo was kocht ik niks..........

twani

Citaat van: Kingpin op maart 17, 2013, 14:58:10
Wat een ommezwaai. Maar ging het je nu om de wattages zoals ik teruglees? Ik dact dat je 2x12 meer dan zat vond.
Nee, juist niet al was het 2x3 watt.......ik wil zo min mogelijk knopjes en kastjes.

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder met de hardware in de weer wil zijn, daarentegen steeds meer tijd wil doorbrengen met muziek luisteren...

Cyreg

Je gaat dan dus de SHL5's bi-ampen? Ben benieuwd hoor  :hmmm:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

twani

@Jan: jouw kleur dit keer eens...... ;D

@Cyreg: yep ;)

twani

De nieuwe Sneaky DSM is eigenlijk niet veel meer dan een Kiko in een andere jas en zonder luidsprekers.  De vermogens opgave voor beidenis 4 x 33 watt rms bij 4 ohm.....


@BB&G:  hebben jullie de nieuwe K40 kabel al van de rol?

RubenV.

Mooie upgrade Theo :headbanging: Ga je de Sneaky nog testen op de Leben, of is die laatste definitief de verkoop in gegaan?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

bmateijsen

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 17:30:18
De nieuwe Sneaky DSM is eigenlijk niet veel meer dan een Kiko in een andere jas en zonder luidsprekers.  De vermogens opgave voor beidenis 4 x 33 watt rms bij 4 ohm.....


@BB&G:  hebben jullie de nieuwe K40 kabel al van de rol?

Nee.... nog niet... hoeveel meter zou je nodig hebben?

Groet,

Bjorn

raindog

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 16:17:24
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder met de hardware in de weer wil zijn, daarentegen steeds meer tijd wil doorbrengen met muziek luisteren...

Dat gevoel zou nu juist wel eens een verdienste kunnen zijn van je huidige hardware... :mellow:
Toch wel een risico zo'n downgrade. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

Citaat van: bmateijsen op maart 17, 2013, 19:13:11
Nee.... nog niet... hoeveel meter zou je nodig hebben?

Groet,

Bjorn
Daar ga ik eens over nadenken ;)