The CinemaLounge

Gestart door high-q, juli 18, 2011, 14:27:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

high-q

Citaat van: rallufff op maart 13, 2012, 09:08:07
PS3 aanschaffen! Gewoon doen  ;D

Citaat van: skyfox op maart 13, 2012, 09:39:41
+1!!
Kunnen we tegen elkaar gaan racen. Soort HTforum cup... Lol!  :clapping:

Citaat van: larzie op maart 13, 2012, 09:51:59
Koop er dan ook fifa 12 bij en 2 extra controllers :)


Ik voel hier weer een uit de hand gelopen hobby aan komen, alsof we die nog niet genoeg hebben  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

rallufff

Kunnen we ook met een paar man tegelijk Call of Duty Modern Warfare 3 spelen  :D.
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

larzie

Citaat van: rallufff op maart 13, 2012, 11:15:30
Kunnen we ook met een paar man tegelijk Call of Duty Modern Warfare 3 spelen  :D.

Shooters speel ik liever op de pc :) Dat kan gewoon echt niet met een controller! Dat is hetzelfde als racespellen met een joystick spelen en vliegtuigsimulaties met een racestuur!
Ik speel zelf tegenwoordig Kingdoms of Amalur. Erg leuke actie/rpg game. Heb wel eens wat shooters geprobeerd op de xbox van een maat van me... Modern Warfare 2, Gears of War en nog wat onbekendere titels, maar ik vind het helemaal niks.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: high-q op maart 13, 2012, 10:57:48

Ik voel hier weer een uit de hand gelopen hobby aan komen, alsof we die nog niet genoeg hebben  :D
Ik heb het lang volgehouden om de PS3 buiten de deur te houden, omdat ik anders nooit meer uit de kelder zou komen. Dat is gelukkig toch anders gebleken, maar ik begrijp je "zorg". Inmiddels heb ik 2 controllers, toetsenbord en een stuur op frame, dus is het toch weer een beetje uit de hand gelopen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Citaat van: rallufff op maart 13, 2012, 11:15:30
Kunnen we ook met een paar man tegelijk Call of Duty Modern Warfare 3 spelen  :D.

Team HTF-NL  :headbanging:

Mocht het zo ver komen, dan gaat het denk ik wel een Xbox worden, aangezien ik meer kenissen, familie en vrienden heb
die daar op gamen.


Citaat van: larzie op maart 13, 2012, 12:53:59
... maar ik vind het helemaal niks.

Totdat je geoefend hebt en het helemaal in de vingers hebt  ;)
Eerder was ik ook altijd zwaar pc-gamer, zaten flink wat uurtjes in. Die uurtjes besteed ik nu wat passiever  :P


Citaat van: HTip op maart 13, 2012, 13:12:31
Ik heb het lang volgehouden om de PS3 buiten de deur te houden, omdat ik anders nooit meer uit de kelder zou komen. Dat is gelukkig toch anders gebleken, maar ik begrijp je "zorg". Inmiddels heb ik 2 controllers, toetsenbord en een stuur op frame, dus is het toch weer een beetje uit de hand gelopen ;D

Zucht ... zie je wel ...  :D
Ik wil hier helemaal nog niet over nadenken  :laugh:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skyfox

Citaat van: high-q op maart 13, 2012, 13:18:24
Team HTF-NL  :headbanging:

Mocht het zo ver komen, dan gaat het denk ik wel een Xbox worden, aangezien ik meer kenissen, familie en vrienden heb
die daar op gamen.

Maar hier op het forum zijn meer PS3 adepten... En misschien kan je dan je vriendenkring ook overtuigen PS3 te gaan  :hehe: :angel:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

rallufff

Citaat van: larzie op maart 13, 2012, 12:53:59
Shooters speel ik liever op de pc :) Dat kan gewoon echt niet met een controller!

Huh!? Shooters niet met een controller? Hoezo niet dan? Omdat je dat niet gewend bent?
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

FeaR1986

Citaat van: larzie op maart 13, 2012, 12:53:59
Shooters speel ik liever op de pc :) Dat kan gewoon echt niet met een controller!

Die mening delen we dan. Het is zeker wel mogelijk om een shooter te spelen op de console, maar met een toetsenbord en muis gaat het toch echt stukken beter. Games als Killzone of Halo - welke echt voor de console ontworpen zijn - hebben wel een lekkere besturing voor een shooter. Maar Call of Duty speel ik lekker op de PC. Al zijn er gelukkig ook games die echt voor de console gemaakt zijn omdat het met een controller een stuk lekkerder gaat. Iets als Assassin's Creed bijvoorbeeld. Kan overigens niet wachten op deeltje 3  :wub:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rallufff

Citaat van: FeaR1986 op maart 13, 2012, 15:46:32
Die mening delen we dan. Het is zeker wel mogelijk om een shooter te spelen op de console, maar met een toetsenbord en muis gaat het toch echt stukken beter. Games als Killzone of Halo - welke echt voor de console ontworpen zijn - hebben wel een lekkere besturing voor een shooter. Maar Call of Duty speel ik lekker op de PC. Al zijn er gelukkig ook games die echt voor de console gemaakt zijn omdat het met een controller een stuk lekkerder gaat. Iets als Assassin's Creed bijvoorbeeld. Kan overigens niet wachten op deeltje 3  :wub:

Ik heb COD laatst bij een vriend op de pc gespeeld.... Bakte er echt he le maal niks van :o. Met een console knal ik tig man dood in enkele minuten  8). Maar net wat je gewend bent   :angel:.
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

FeaR1986

Citaat van: rallufff op maart 13, 2012, 15:51:25
Ik heb COD laatst bij een vriend op de pc gespeeld.... Bakte er echt he le maal niks van :o. Met een console knal ik tig man dood in enkele minuten  8). Maar net wat je gewend bent   :angel:.

Ow, het gaat er bij mij niet eens om "er iets van bakken", want ik wordt met elke game op welk platform geowned  :nopompom:
Een shooter voelt met een muis en toetsenbord gewoon wat fijner aan. Overigens zijn de graphics van Call of Duty wel erg slecht op de PC, zeker in vergelijk met wat de PS3 en XBox 360 doen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rallufff

Citaat van: FeaR1986 op maart 13, 2012, 15:56:28
Ow, het gaat er bij mij niet eens om "er iets van bakken", want ik wordt met elke game op welk platform geowned  :nopompom:
Een shooter voelt met een muis en toetsenbord gewoon wat fijner aan. Overigens zijn de graphics van Call of Duty wel erg slecht op de PC, zeker in vergelijk met wat de PS3 en XBox 360 doen.

Haha, zo kun je het ook bekijken  ;D.

Battlefield 3 is op de PS3 nog mooier dan COD. Die graphics zijn echt  :worship:.
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

woutjeeh

Citaat van: FeaR1986 op maart 13, 2012, 15:56:28
Ow, het gaat er bij mij niet eens om "er iets van bakken", want ik wordt met elke game op welk platform geowned  :nopompom:
Een shooter voelt met een muis en toetsenbord gewoon wat fijner aan. Overigens zijn de graphics van Call of Duty wel erg slecht op de PC, zeker in vergelijk met wat de PS3 en XBox 360 doen.

Ik vind de graphics van COD juist belabbert op consoles. Heb zelf een PS3 maar vind bv Mw3 op de pc met max settings veel mooier. Speel zelf alleen veel Fifa 12 op de ps3  :smile:
Focal Chorus 826V Ebony - Advance Acoustic MAA 406 - Advance Acoustic MPP 506DA - Sunfire HRS-12 + Antimode - Squeezebox Touch - W&M LS-01

larzie

Het gaat mij nooit in de eerste plaats om de graphics maar meer om het plezier en speelbaarheid.
En shooters op pc kun je met combinatie toetsenbord en muis spelen. Dat reageert sneller en is preciezer dan een controller :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: skyfox op maart 13, 2012, 14:47:47
Maar hier op het forum zijn meer PS3 adepten... En misschien kan je dan je vriendenkring ook overtuigen PS3 te gaan  :hehe: :angel:

Gratis online gamen is op de PS3 wel een plus punt


Citaat van: rallufff op maart 13, 2012, 15:38:15
Huh!? Shooters niet met een controller? Hoezo niet dan? Omdat je dat niet gewend bent?

Ikke niet, maar alles is te leren  ;)


Citaat van: FeaR1986 op maart 13, 2012, 15:46:32
Die mening delen we dan. Het is zeker wel mogelijk om een shooter te spelen op de console, maar met een toetsenbord en muis gaat het toch echt stukken beter.

Toetsenbord en muis ben ik ook gewend, maar dat zit zo lastig op de bank  :P


Citaat van: FeaR1986 op maart 13, 2012, 15:56:28
Ow, het gaat er bij mij niet eens om "er iets van bakken", want ik wordt met elke game op welk platform geowned  :nopompom:

Ik nu waarschijnlijk ook, ben er al veel te lang uit  :nopompom:


Citaat van: rallufff op maart 13, 2012, 16:05:09
Battlefield 3 is op de PS3 nog mooier dan COD. Die graphics zijn echt  :worship:.

Ben ik benieuwd naar, ik vond COD al heel erg mooi op de Xbox


Citaat van: larzie op maart 13, 2012, 20:38:32
Het gaat mij nooit in de eerste plaats om de graphics maar meer om het plezier en speelbaarheid.

Wat gaan we spelen: Pacman of Digger?  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Afgelopen paar dagen heb ik samen met mijn vriendin de eerste twee delen uit de Millenium reeks bekeken: The girl with the dragon tattoo en The girl who played with fire. Ik vond ze beiden geweldig. Deel 3 staat voor ergens deze week nog op de planning. Wel grappig dat ik vorige week de remake van het eerste deel heb gekeken en deze nu dus kon vergelijken met het origineel. Ik moet zeggen dat ik ze beiden even goed vond, maar dat de amerikaanse versie een tikkeltje meer actie had. Ook grappig om te zien dat in beide films de nadruk op bepaalde details nét iets anders was gelegd. Om nog een beter vergelijk te maken moet ik nu eigenlijk ook nog het boek lezen ... zucht. Zet ik wel op mijn to-read-list voor als ik op vakantie ga dit jaar  :satisfied:

Vanavond krijg ik weer bezoek van iemand die met een paar kabels langs komt (dezelfde als vorige week). Ik hoop dat het deze keer wel in één keer goed gaat en mijn receiver niet in de protectionmode schiet. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de Nordost kabels die ik van Larzie te leen heb, alleen mag het laag nog wel ietsje strakker. Ik ben erg benieuwd wat de andere kabels vanavond in de set gaan doen.

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Zag net dat je gisteren jarig was. Alsnog gefeliciteerd! :pompom:

Je geniet zo te lezen heel erg veel! En zo hoort het natuurlijk ook met zo'n prachtige ruimte... :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Nog gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

high-q

#1067
Citaat van: skyfox op maart 14, 2012, 13:22:41
Nog gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad?

Citaat van: HTip op maart 14, 2012, 12:43:07
Zag net dat je gisteren jarig was. Alsnog gefeliciteerd! :pompom:

Je geniet zo te lezen heel erg veel! En zo hoort het natuurlijk ook met zo'n prachtige ruimte... :thumbs-up:

Thanks!

Eigenlijk was het een doodnormale doordeweekse dag, afgezien van het feit dat ik 's morgens kaarsjes uit mocht blazen haha! 's Avonds met mijn vriendin en ouders uit eten geweest, was erg gezellig. Familie en dergelijke komen in het weekend pas langs, aangezien die vrij verspreid over het land wonen.

Voor en na die tijd in de ruimte nog muziek zitten luisteren, ik begin steeds meer te wennen aan de sound in de ruimte. Film kijken is natuurlijk ook heerlijk, maar daar heb je over het algemeen wat meer tijd voor nodig.

Van mijn vriendin heb ik een geweldig cadeau gekregen, wat overigens niks met HT te maken heeft. Met een beetje geluk kan ik morgen of overmorgen posten wat het is  :D




HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Jeetje heel wat gemist, hoop leuke leesstof.
Goed bezig en erg mooi met de apparatuur in de kamer!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

skyfox

Citaat van: high-q op maart 14, 2012, 13:47:08

Van mijn vriendin heb ik een geweldig cadeau gekregen, wat overigens niks met HT te maken heeft. Met een beetje geluk kan ik morgen of overmorgen posten wat het is  :D

Oe! Trommelgeroffel....  :pompom: :pompom: :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martijnst1990

Beetje laat, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Citaat van: RalphH op maart 14, 2012, 16:25:11
Jeetje heel wat gemist, hoop leuke leesstof.
Goed bezig en erg mooi met de apparatuur in de kamer!

Thanks! Het is erg leuk om in de nieuwe ruimte weer helemaal opnieuw te beginnen met instellingen etc, ben ik voorlopig nog wel een tijdje zoet mee.


Citaat van: Martijn90 op maart 14, 2012, 16:57:46
Beetje laat, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag :D


Haha dankje! Ik voelde me helemaal niet jarig, misschien dat dat morgen komt als het gevierd wordt  :P 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

rallufff

Wat is nou dat cadeau van je vrouw??  :D
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

high-q

#1073
Citaat van: skyfox op maart 14, 2012, 16:36:39
Oe! Trommelgeroffel....  :pompom: :pompom: :pompom:

Afgelopen twee dagen erg druk geweest met twee audio/ht-afspraken en het cadeau van mijn vriendin. Even goed nadenken wat ik er nog precies van weet.

Nieuwe kabels

Afgelopen dinsdag kwam een audio-kennis van me langs met een setje kabels en een netfilter. Omdat ik erg tevreden was met de Nordost kabels die ik te leen had, was ik erg benieuwd wat deze kabels zouden gaan doen in de set. Deze keer hadden we genoeg lengte om alles in één keer goed aan te sluiten. Eenmaal aangesloten, was het eerste dat opviel de verbetering in het laag. Deze klonk weer een stukje gecontroleerder en wat minder wollig. Bij het hoog viel me op dat het wat sprankelender over kwam. Ik had het idee dat door deze twee veranderingen het geheel wat luchtiger klonk en de plaatsing wat beter (aanwijsbaarder??) werd. Als ik het moet geloven zou deze nieuwe kabel nog ingespeeld moeten worden en zou dat ook nog voor verandering kunnen zorgen. Ben benieuwd wat het de komende dagen gaat doen.


Netfilter

Wat betreft het netfilter was ik ook erg benieuwd wat voor gevolg het zou hebben in de opstelling, voornamelijk omdat ik tijdens de bouw van deze ruimte een ongebruikte fase heb gebruikt om audiogroepen aan te leggen. Het eerste wat ik dacht toen we deze hadden aangesloten was: "Waar is de muziek gebleven?". Om het maar zo te zeggen klonk het een stuk minder spectaculair en had ik het idee dat er iets miste: de dynamiek. Ik vond het erg kaal, kil en analytisch klinken en had het idee dat ik hier niet aan zou kunnen wennen. Na een tijdje geluisterd te hebben ging het filter er weer van af en viel me op dat de muziek weer vol uit de speakers knalde, maar dat de rust grotendeels was verdwenen. Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit apparaat moet vinden, dus ik ga er nog een tijdje mee experimenteren.


Cadeautje  :D

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn vriendin iets geweldigs gekregen. Voor de verandering een keer niet iets tastbaars, maar een unieke ervaring. Gisteren heb ik een dag lang met grote katachigen mogen werken. Voornamelijk waren dat tijgers en leeuwen, maar er waren ondere andere ook een jachtluipaard, een jaguar en een lynx. Stuk voor stuk waren het ontzettend indrukwekkende beesten: Hun uiterlijk, gedrag en totale overkomen in één woord prachtig. Heel veel power wat niet uigedrukt kan worden in watts ... dB's misschien nog wel :)

Naast het feit dat ik van deze dag ontzettend heb genoten, heb ik ook ontzettend veel geleerd. Niet alleen over de specifieke soorten, maar ook over de persoonlijkheden van de dieren waar ik mee mocht werken. Zo heb ik bijvoorbeeld in levende lijve mogen ondervinden dat er tussen de leeuwen en tijgers een aantal pestkoppen zaten die het geweldig vonden om nieuwe mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik schrok me helemaal rot toen één van de tijgers van achter uit een hoek een aanloop nam en tegen het hek omhoog sprong om vervolgens vlak voor mijn neus op haar rug te gaan liggen met haar pootjes tegen het hek omdat ze geaaid wilde worden :D

Ook een ontzettend leuk moment was toen één van de leeuwen ongegeneerd zijn staart omhoog tilde en zijn hogedrukspuit op mij richtte omdat ik op een plek stond die hij als zijn territorium wilde markeren. Gelukkig schoot hij mis :tongue2:

Ook het mooie weer zorgde ervoor dat dit voor mij een onvergetelijke dag is geworden. Helaas was het niet toegestaan om foto's te maken, dus heb ik geen leuke plaatjes om te posten  :nopompom:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: rallufff op maart 16, 2012, 09:02:30
Wat is nou dat cadeau van je vrouw??  :D

Nee, ik was nog aan het typen  :P
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge