Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander32

#825
Zo juist gekocht, drie stuks;






Om (een deel van) m`n collectie te verhuizen en vervolgens safe op te slaan (een opslagmeubel in de huiskamer is niet bespreekbaar  :sneaky2:).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#826
"Highly esteemed member group"


En daarnaast ook nog gewoon een sociaal leven :D. Zo ben ik zaterdag jl. samen met 5 vrienden/-innen naar Appelpop geweest en heb mij daar waanzinnig vermaakt op de muur van geluid van Triggerfinger en de enthousiaste en energieke DeWolf.

Daarnaast heerlijk met een biertje in de zon gezeten; mensen kijken.


:headbanging: Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Peerless Monster

Citaat van: Xander32 op september 15, 2011, 20:05:15
"Highly esteemed member group"


:headbanging: Sander.

En daarnaast ook nog gewoon een sociaal leven :D.

We spreken je nog wel als je tegen de 10.000 loopt! ;D
Gefeliciteerd ;)!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

Feli! Op naar de volgende (en laatste) mijlpaal :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 22:07:38
Feli! Op naar de volgende (en laatste) mijlpaal :pompom:
Citaat van: Peerless Monster op september 15, 2011, 20:09:55
We spreken je nog wel als je tegen de 10.000 loopt! ;D
Gefeliciteerd ;)!
;D

Ja, jaaaaaaaa, zoals ik al aangaf; ik combineer het tenminste nog met een echt sociaal leven :P.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#830
Nieuwe draadjes besteld voor het aansluiten van m`n speakers en sub na verhuizing;
* wederom Cardas Crosslink (biwire) ls. kabels &
* Mogami ic om de Velodyne aan te sluiten.

Speakerkabels ruim opgemeten en betreffende de sub ic`s ietwat extra lengte t.b.v. een zorgvuldige plaatsing van de sub.

Mijn huidige Cardas Crosslink komt spoedig in de verkoop (2 x 2.5 meter biwire en 1 x 1.5 meter singlewire t.b.v. center, afgemonteerd met QED airlocks).

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#831
Citaat van: Xander32 op september 26, 2011, 09:53:43
Nieuwe draadjes besteld voor het aansluiten van m`n speakers en sub na verhuizing;
* wederom Cardas Crosslink (biwire) ls. kabels &
* Mogami ic om de Velodyne aan te sluiten.

Sander.
De kabels gaan morgen op de post heb ik vernomen uit betrouwbare bron ;D.

Voorts ga ik gedurende de komende week mijn set voorzichtig afbouwen en verdwijnen alle componenten voor een 14 dagen in hun orginele dozen. Ik wil mijn set komende weekend al vast verhuizen naar m`n nieuwe plekje. Komt m`n 855 roetbak goed van pas, daar past alles in 1 x in.

Zal wel afkicken worden; 14 dagen zonder  :-\ ...


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Citaat van: Xander32 op oktober  2, 2011, 21:29:31
Zal wel afkicken worden; 14 dagen zonder  :-\ ...


Sander.

Des te meer ga je je set waarderen over 14 dagen. Maar toch sterkte en suc6 met de verhuizing!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op oktober  2, 2011, 21:36:25
Des te meer ga je je set waarderen over 14 dagen. Maar toch sterkte en suc6 met de verhuizing!
Ook een manier om er positief naar te kijken :)

En inderdaad, succes met de verhuizing. Gaat je set erop vooruit qua ruimte denk je?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32

#834
Citaat van: HTip op oktober  2, 2011, 21:36:25
Des te meer ga je je set waarderen over 14 dagen. Maar toch sterkte en suc6 met de verhuizing!
Ja, dat zal vast zo werken. Ben ook erg benieuwd hoe mijn huidige set het gaat doen in een andere ruimte.


Citaat van: Martijn90 op oktober  2, 2011, 21:44:22
Ook een manier om er positief naar te kijken :)

En inderdaad, succes met de verhuizing. Gaat je set erop vooruit qua ruimte denk je?
De speakers krijgen in de nieuwe ruimte een wat meer vrije opstelling en vooral de luisterplek zal profiteren; nu niet meer strak tegen een achterwand maar een 2 meter daarvan af. Daarnaast heb ik er ook nog ongebruikt de Velodyne sub staan; ben erg benieuwd wat die gaat brengen.


Sander.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Succes en sterkte Sander! Zo´n dikke sub ongehoord in de doos hebben staan, je handen (en oren) moeten toch jeuken om hem te gaan gebruiken.  :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Xander32

Citaat van: Pinohelmond op oktober  3, 2011, 15:36:44
Succes en sterkte Sander! Zo´n dikke sub ongehoord in de doos hebben staan, je handen (en oren) moeten toch jeuken om hem te gaan gebruiken.  :D
Ach, ik heb meermaals ervaren dat ff uitstellen `t veel en veel lekkerder maakt  ;).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Citaat van: Xander32 op oktober  3, 2011, 15:40:59
Ach, ik heb meermaals ervaren dat ff uitstellen `t veel en veel lekkerder maakt  ;).


Sander.

`Zevermodus aan`... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw na een paar uur met de banaanstekker in en uit de doos gegaan te zijn.... `Zevermodus uit`  :nowink:

Ben benieuwd naar de nieuwe foto´s die er over een paar weken ongetwijfeld gaan komen in je nieuwe onderkomen!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

high-q

Dat gaat een compleet nieuwe luisterervaring worden met spullen die je al hebt  :D
Ben benieuwd naar je bevindingen, zeker met velodyne erbij  ;)

Succes eerst met verhuizen!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Maro

Citaat van: Xander32 op oktober  3, 2011, 15:40:59
Ach, ik heb meermaals ervaren dat ff uitstellen `t veel en veel lekkerder maakt  ;).


Sander.

Voor jou wel ja..... :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

#840
Citaat van: Maro op oktober  3, 2011, 23:57:39
Voor jou wel ja..... :D





Klopt ja ...



:D Sander.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op oktober  2, 2011, 21:29:31
De kabels gaan morgen op de post heb ik vernomen uit betrouwbare bron ;D.

Voorts ga ik gedurende de komende week mijn set voorzichtig afbouwen en verdwijnen alle componenten voor een 14 dagen in hun orginele dozen. Ik wil mijn set komende weekend al vast verhuizen naar m`n nieuwe plekje. Komt m`n 855 roetbak goed van pas, daar past alles in 1 x in.

Zal wel afkicken worden; 14 dagen zonder  :-\ ...


Sander.
Alles staat nu in dozen; dat geeft op eens erg veel ruimte in de living. Ik weet niet of ik de set nog wel weer ga opbouwen :sarcasm:.


:D Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

#842
Ik dacht al weer iemand die zijn hobby beëindigd? Maar zag gelukkig de lachende smiley met de grote tanden. ;)

Xander32

Citaat van: Alex Groningen op oktober  6, 2011, 18:33:54
Ik dacht al weer iemand die zijn hobby beëindigd? Maar zag gelukkig de lachende smiley met de grote tanden. ;)
Dat gaat niet gemakkelijk gebeuren; ik geniet nog veel te veel van m`n set en vooral de wijze waarop deze de muziek kan weergeven 8). Vandaag heb ik m`n set al verhuisd van de Achterhoek naar de gemeente West Maas en Waal.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

Dat is het belangrijkste, het kunnen en blijven genieten van je set. Misschien is mij iets ontgaan in je topic, maar waarom ben je verhuist?
Werk, vriendin of gewoon weer een andere omgeving? Als ik te nieuwsgierig ben laat je deze vraag maar onbeantwoord. ;)
Ik ben soms ook net een oud wijf. :D

Xander32

#845
Citaat van: Alex Groningen op oktober  8, 2011, 07:47:20
Dat is het belangrijkste, het kunnen en blijven genieten van je set. Misschien is mij iets ontgaan in je topic, maar waarom ben je verhuist?
Werk, vriendin of gewoon weer een andere omgeving? Als ik te nieuwsgierig ben laat je deze vraag maar onbeantwoord. ;)
Ik ben soms ook net een oud wijf. :D
Waarom verhuizen; een nieuwe vriendin > zij goede baan in het onderwijs > ik (goede) baan in de zorg > in Achterhoek echter niets voorhanden aangaande vacatures onderwijs > in de zorg overal in den lande volop werk, zeker ook in omg. West Maas en Waal (Nijmegen, Arhnem, Den Bosch, Tiel) ...

Ik ben een geboren en getogen Achterhoeker, een prachtige omgeving met veel natuur, rust en een mentaliteit waarbij ik mij prettig voel; heb daar dan ook m`n gehele leven doorgebracht. Echter heb ik de afgelopen 12 maanden mogen ervaren dat m`n nieuwe woonomgeving ook veel te bieden heeft; de voordelen van het landelijk wonen maar wel binnen 5 minuten een snelweg oprijden, een zelfde mentaliteit en sfeer als in de Achterhoek en een fijn huisje waarin ik mij al snel erg prettig en vertrouwd voelde. En het aller voornaamste; een warm onthaal door m`n (nieuwe) schoonfamilie en de vrienden/vriendinnen van m`n lieve vriendin.

Resume: een keuze deels op ratio maar vooral ook op `t gevoel (ik heb aangaande m`n prive een aantal roerige jaren achter de rug, waarin ik een hele voorname levensles heb gehad; daar waar ik voorheen keuzes maakte alleen op basis van rationele argumenten, daar heb ik nu geleerd dat het gevoel, m`n intuïtie zeker zo voornaam is 8) ).


Zo, wie is er hier nu het oude-wijf  ;D, maar weer snel on-topic; zojuist een bericht ontvangen dat het audiomeubel nog minimaal een 14 dagen op zich laat wachten. Daarmee ook de wederopbouw van m`n set  :(. En ik was al zo benieuwd hoe m`n set het hier zou doen  :devil:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

CD speler versterker en 2 speakers zijn toch binnen 5 minuten aangesloten...dan ga je toch geen 2 weken voor in de stilte zitten?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

Citaat van: Maro op oktober  8, 2011, 12:44:24
CD speler versterker en 2 speakers zijn toch binnen 5 minuten aangesloten...dan ga je toch geen 2 weken voor in de stilte zitten?
Uhm, jawel  :dozingoff:. Ik doe iets of gelijk goed of niet, zo steek ik nou eenmaal in elkaar.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Cool die controle  :worship:...bij mij ging de boel op een kastje, kabels los door de kamer en de eerste akoestische indrukken op doen.

Sterkte de komende 2 weekjes... :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Zo te lezen heb je én de juiste keuzes gemaakt én ook nog in en gespreid bedje terecht gekomen. Kan niet beter. Veel geluk op je nieuwe stekkie.

Kan je nieuwe vriendin ook genieten van je hobby?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive