Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

LuPo

Citaat van: Raymond187 op augustus  5, 2016, 14:59:53
Voor alsnog wel.

Mijn vrouw en ik hebben helaas andere dingen aan onze hoofd. Vorige week met "spoed" naar het ziekenhuis vanwege de baby die opeens hoge koorts had. Baby's zijn tot 3 maanden beschermd tegen koorts. Als ze toch koorts hebben is dat vaak een slecht teken. Ivm de streptokokken B besmetting waren we hierdoor ff flink van slag. Als hij toch besmet zou zijn met dit virus..dan hoefde we waarschijnlijk zijn 1ste verjaardag niet te gaan plannen... dus waren weer fijn enkele dagen ziekenhuis :nopompom:

Maar goed gelukkig schijnt het een virusje te zijn geweest van mijn vrouw of zijn broer, waar hij toch door is aangestoken.

Zukke zorgen kosten je meteen 3 jaar van je leven  :crazy:

Sterkte man! :o Gezin is een stuk belangrijker dan materiële zaken.

Citaat van: Raymond187 op augustus  5, 2016, 13:31:41
Rijden gaat prima, maar er zit -100% emotie in ;) ... en ergste vind ik de ruimte op de achterbank. Met de kleine erbij zit er een maxicosie in. Ik moet mijn stoel naar voren schuiven, dan kan ik de maxicosie er pas inzetten. En dan weer me stoel naar achter doen...  :-X

De nieuwe Astra vind ik persoonlijk een erg leuke wagen. Als je hiervoor kiest, maak dan niet de fout door de standaard stoelen te nemen. Pak die premium stoelen. Die zitten echt wel fijn. Ga je geen spijt van krijgen. Zijn er geen met die introductie uitvoeringen. Veull opties voor scherpe prijs???

Vreemd van het schakelen met de BMW. Heb ik niet eerder meegemaakt met een BMW. BMW staat niet bekend om zijn ruimte, zelfs de 5 series zijn krap vergeleken met hun concurenten A6 of MB b.v.

Ik heb in het verleden 2 Astra G diesel gereden. En ik vond dat echt wel fijn rijden. In die klasse zou Astra vrij bovenaan staan bij mijn keus, voor een niet gezins auto.

Had als voorlop auto een nieuwe opel zafira..zo,n refo wagen :D maar de sportstoelen zaten echt fijn en de navi vond ik ook top werken. Snel en met die favorieten instellen echt top.

Moet besteld worden via LeasePlan website. Dus we kunnen geen dealer zoeken waar een mooie introductie-versie staat. Premium stoelen willen we ook sowieso inderdaad. Waarschijnlijk ook leer met elektrische verstelbaarheid i.v.m. lengteverschil tussen mij en vriendin.

Raymond187

#2751
Elec stoelen met memory zijn THA BOMB. Vorige auto was de eerste auto voor ons met deze optie. Ieder ze eigen sleutel, met daarop de instelling, spiegels, stoel , radio zenders..en ook de verwarming. Ideaal.

Mjahh zit nog wel ff vast aan die Peugeot...al is de vraag nog voor hoe lang. Heb een conflict met mijn directeur.. We zijn een team van 10 man. Ik ben aangenomen als teammanager en na 4.5 jaar beslist hij opeens de lead taken bij me weg te nemen en zelf te gaan doen, omdat hij anders te weinig te doen heeft..

Paar maandjes later zegt hij dat hij niet weet of er nog perspectief is voor mij... Dude jij past eenzijdig mijn functie aan, wat wettelijk niet eens mag. En zeker niet om die reden.

LuPo

Citaat van: Raymond187 op augustus  5, 2016, 15:43:59
Elec stoelen met memory zijn THA BOMB. Vorige auto was de eerste auto voor ons met deze optie. Ieder ze eigen sleutel, met daarop de instelling, spiegels, stoel , radio zenders..en ook de verwarming. Ideaal.

Mjahh zit nog wel ff vast aan die Peugeot...al is de vraag nog voor hoe lang. Heb een conflict met mijn directeur.. We zijn een team van 10 man. Ik ben aangenomen als teammanager en na 4.5 jaar beslist hij opeens de lead taken bij me weg te nemen en zelf te gaan doen, omdat hij anders te weinig te doen heeft..

Paar maandjes later zegt hij dat hij niet weet of er nog perspectief is voor mij... Dude jij past eenzijdig mijn functie aan, wat wettelijk niet eens mag. En zeker niet om die reden.

Ja dat lijkt me ook echt chill!

Sterkte met je baan ook dan. Elk nadeel heb z'n voordeel dan kun je een andere (lease)auto uitzoeken. :D

morca

Citaat van: Raymond187 op augustus  5, 2016, 15:43:59
Elec stoelen met memory zijn THA BOMB. Vorige auto was de eerste auto voor ons met deze optie. Ieder ze eigen sleutel, met daarop de instelling, spiegels, stoel , radio zenders..en ook de verwarming. Ideaal.

Mjahh zit nog wel ff vast aan die Peugeot...al is de vraag nog voor hoe lang. Heb een conflict met mijn directeur.. We zijn een team van 10 man. Ik ben aangenomen als teammanager en na 4.5 jaar beslist hij opeens de lead taken bij me weg te nemen en zelf te gaan doen, omdat hij anders te weinig te doen heeft..

Paar maandjes later zegt hij dat hij niet weet of er nog perspectief is voor mij... Dude jij past eenzijdig mijn functie aan, wat wettelijk niet eens mag. En zeker niet om die reden.
Balen man ,gezeur op je werk heb je niks aan.
Hopelijk pakt het uiteindelijk nog goed uit voor je.

morca

Citaat van: Raymond187 op augustus  5, 2016, 14:59:53
Voor alsnog wel.

Mijn vrouw en ik hebben helaas andere dingen aan onze hoofd. Vorige week met "spoed" naar het ziekenhuis vanwege de baby die opeens hoge koorts had. Baby's zijn tot 3 maanden beschermd tegen koorts. Als ze toch koorts hebben is dat vaak een slecht teken. Ivm de streptokokken B besmetting waren we hierdoor ff flink van slag. Als hij toch besmet zou zijn met dit virus..dan hoefde we waarschijnlijk zijn 1ste verjaardag niet te gaan plannen... dus waren weer fijn enkele dagen ziekenhuis :nopompom:

Maar goed gelukkig schijnt het een virusje te zijn geweest van mijn vrouw of zijn broer, waar hij toch door is aangestoken.

Zukke zorgen kosten je meteen 3 jaar van je leven  :crazy:
En de kleine ook nog ziek lees ik nu verder terug.
Dan was mijn vraag maar van klein belang.
Sterkte hopelijk valt het mee !!

Raymond187

Kreeg gisteren te horen..wanneer gaat dat andere lelijke ding weg? Ja Ray ben niet gek, Die 2e subwoofer.

fukkkkkkk  :nopompom:

Daz jammer :D

Klipsch gaat zeker niet blijven als.

Zou zo,n PC 2000 wat zijn?


lynch1979

Citaat van: Raymond187 op augustus 15, 2016, 16:17:16
Kreeg gisteren te horen..wanneer gaat dat andere lelijke ding weg? Ja Ray ben niet gek, Die 2e subwoofer.

fukkkkkkk  :nopompom:

Daz jammer :D

Klipsch gaat zeker niet blijven als.

Zou zo,n PC 2000 wat zijn?

Gewoon zeggen dat hij al te koop staat maar dat er niemand zich nog heeft gemeld, en dat je hem niet gaat weggeven.

yorkie13

Of 2de Klipsch, die mag immers wl blijven.

Mooi voor de symetri  :D

Net nog mooie SVS op marktplaats gezet.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Kunnen er toch mooie dingen gebeuren in een paar dagen.

Zaterdag top weer gehad en met me maten een dag weg geweest vanwege mijn 40e verjaardag  :pompom:

Vrijstaand huis van me schoonvader is verkocht.....mooie hiervan is dat het huis in de familie blijft. Me schoonzus neemt het over. Een onderlinge prijs afgesproken die stuk lager ligt dan de verkoopwaarde, maar zo blijft het huis in de familie. pa heeft het huis zelf laten bouwen en het is gewoon een erg mooi huis op ene top locatie. We hebben wel een clausule aan laten maken bij de notaris, dat wij als eerste het huis mogen kopen, als hun het gaan verkopen....al was het in de eerste instantie de bedoeling dat we het huis zouden kopen, maar hebben we toch maar niet gedaan.  Ligt 110km van ons vandaag en alle vrienden en familie.....

En vanochtend onze zoon zijn eerste schooldag....zucht....time flies...mooi om te zien dat hij zo ontzettend graag naar school wilt....

En hifi....gisteren zei me vrouw dat ze graa geen goeie koffie bonen apparaat dinges wilt hebben....zeg..ok dan mag ik die andere sub houden, want je hebt dan 2 apparaten  :headbanging: :headbanging:

Nee zegt ze, want die andere gooi of geef ik weg  :blush:

crap...

Ik zei en 2 kleine subs dan?? weet niet of 2 x 12"Rythmics lekker knallen?? Klote is ik kan deze nergens beluisteren. Ik ken niemand die ze heeft.  :nopompom:

Bij Marco ff wezen luisteren naar die 2 JL 12"in gesloten kist, en dat speelt wel erg fijntjes. Kan ik mee leven :)

morca

Ben jij al 40,dat had ik je niet gegeven.

Leuk om te lezen hoe je me jl,s  gesloten vind klinken
Let wel op,ik heb ook 12 icnh gehad.
Daarna 13,5 dat scheelde op 20 hz 2 a 3 db met 1 woofer.
Dus al snel 5 db met 2 drivers en dat is veel impact.
Even ter info mbt de 12-die je kopen wil.

Heb je geen kennis die er 2-voor je kan bouwen.
Dat ben je gauw voor 1 sub kwijt die je kopen wil.
Plus ze zijn supercompact met 40-40-37.

Ps ik vraag me af of je nog wel naar me gepoorte sub moet komen luisteren.
Word je daar weer gek van  :headbanging:

Raymond187

Bouwen is ook leuk, maar zit met versterking. Ik wil geen PA versterkers. of hoe heten die Crown XTI dingen..

Gaat om wat acceptabel is. Liefst 2 x 13PB ultra's, maar goed daar moet je wel de ruimte voor hebben.

RalphH

Pfff, nog zo'n ouwe knaak erbij. Ben blij dat ik het gemiddelde nog 1 dag laag kan houden :headbanging:.

Proficiat joh! Goed vieren hè!!

Waarom zet je er geen 12" Klipsch langs dan? Als 2x12 mag en nu 1x 15, dan lijkt 1x12 en 1x 15 ook geen punt... ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


Raymond187

Citaat van: RalphH op augustus 23, 2016, 11:32:40
Pfff, nog zo'n ouwe knaak erbij. Ben blij dat ik het gemiddelde nog 1 dag laag kan houden :headbanging:.

Proficiat joh! Goed vieren hè!!

Waarom zet je er geen 12" Klipsch langs dan? Als 2x12 mag en nu 1x 15, dan lijkt 1x12 en 1x 15 ook geen punt... ;)
Klipsch speelt niet fijn in mijn ruimte. Die SVS PB12 die ik had was beter.

Ben je morgen jarig?

Citaat van: morca op augustus 23, 2016, 11:34:35
Pa amp hoeft niet in het zicht te staan.
De Inuke kan je bv aan je comp hangen en instellen,settings wisselen .
Wil wel gewoon zo,n versterker die je achterin kan inbouwen. Kan dat niet met die JL dan?

Zoiets?
http://www.ebay.com/itm/Sunfire-HRS-12-Plate-Amp-/282146166452

knubbe

Staat een mooie DS8.0 te koop op marktplaats ray !

Proficiat nog btw  :pompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase


morca

Citaat van: Raymond187 op augustus 23, 2016, 11:53:05
Klipsch speelt niet fijn in mijn ruimte. Die SVS PB12 die ik had was beter.

Ben je morgen jarig?
Wil wel gewoon zo,n versterker die je achterin kan inbouwen. Kan dat niet met die JL dan?

Zoiets?
http://www.ebay.com/itm/Sunfire-HRS-12-Plate-Amp-/282146166452
Jawel inbouwen kan ook prima.
Maar meeste plates hebben geen dsp.
Ik dacht even met je mee de subs zo klein mogelijk te houden

Voor die sunfire moet ik acher me comp duiken voor de specs,doe ik straks nog even

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Citaat van: knubbe op augustus 23, 2016, 12:03:23
Staat een mooie DS8.0 te koop op marktplaats ray !

Proficiat nog btw  :pompom:
Wat is dat? VInd niks met ee nsearch op DS 8.0

Citaat van: morca op augustus 23, 2016, 12:27:36
Die is te zwaar voor mijn drivers
Plus dat gevalletje met die elcos bij beide hypexen doet me twijfelen ooit weer te kopen.
Wat is te zwaar?

Citaat van: morca op augustus 23, 2016, 12:31:17
Jawel inbouwen kan ook prima.
Maar meeste plates hebben geen dsp.
Ik dacht even met je mee de subs zo klein mogelijk te houden

Voor die sunfire moet ik acher me comp duiken voor de specs,doe ik straks nog even
Was maar een voorbeeld. die sunfire plate.

morca

Citaat van: RalphH op augustus 23, 2016, 12:34:57
Duik jij voorzichtig voordat je iets breekt? ;)
Doe ik maistro  ;)

Citaat van: Raymond187 op augustus 23, 2016, 12:39:07
Wat is dat? VInd niks met ee nsearch op DS 8.0
Wat is te zwaar?
Was maar een voorbeeld. die sunfire plate.
Die sunfire is 1000 watt rms,das best veel voor mijn drivers.
De drivers die ik heb mogen max 600 rms hebben .
De meningen verschillen daarover,maar ik zeg altijd ga er niet boven zitten.
1 keer iets te hard en je hebt geen subs meer.

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

yorkie13

BK heeft ook een mooie 1000 watt class D plate amp.

Is iets van €475