Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

denoontje

#2050
Citaat van: Raymond187 op november  4, 2014, 09:52:03
Hmmm ongewild een upgrade moeten doen in huis.

De kleine man wilde even op de TV kloppen met papa's gereedschap......Daar kan de TV niet tegen he  :-X @*(#^(@^#&@^(&@^(#^

Gelukkig is het de oude TV op de slaapkamer een LCD van JVC 2e generatie. Mjahh blijft zonde geld, want hij deed het nog prima.


tja zo'n projector hangt aan het plafond waar een  kleine niet bij kan ;-) :-X

maar heel vervelend inderdaad

larzie

Citaat van: Raymond187 op november  4, 2014, 09:52:03
Hmmm ongewild een upgrade moeten doen in huis.

De kleine man wilde even op de TV kloppen met papa's gereedschap......Daar kan de TV niet tegen he  :-X @*(#^(@^#&@^(&@^(#^

Gelukkig is het de oude TV op de slaapkamer een LCD van JVC 2e generatie. Mjahh blijft zonde geld, want hij deed het nog prima.

Wat doet papa's gereedschap ook bij de TV op de slaapkamer? Dat hoort in een kleine-man-proof-gereedschapskist. Papa's eigen schuld. :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

#2052
Yowwww was ik weer :)

Citaat van: WickedGame op november  4, 2014, 09:53:34
Aiiii dat is zonde, ook al is het een "oudere" tv. Kleine man toch maar een hamertje tik geven en aanleren dat hij alleen daarop mag meppen ipv televisies.
Hij heeft een soort trommel waar hij op kan rammen  :headbanging:

Citaat van: high-q op november  5, 2014, 09:34:11
Zit je laatste tijd niet echt mee met onvoorziene kosten he? :nopompom:
De Revels zijn overigens wel mooier hoor!
Zit zeker niet mee. De onvoorziene kosten van de laatste paar maanden hebben de spaar rekening behoorlijk geplunderd :-X

Revels zijn zeker mooier.

Citaat van: LuPo op november  5, 2014, 18:20:10
Gelukkig niet beneden!
Nou idd. Al had het leuker geweest om voor beneden een nieuw scherm te kopen.

Citaat van: denoontje op november  9, 2014, 10:46:49

tja zo'n projector hangt aan het plafond waar een  kleine niet bij kan ;-) :-X

maar heel vervelend inderdaad
Ja ja dat denk jij maar. Die kleine apen klimmen overal op hahaha

Citaat van: larzie op november 26, 2014, 10:48:18
Wat doet papa's gereedschap ook bij de TV op de slaapkamer? Dat hoort in een kleine-man-proof-gereedschapskist. Papa's eigen schuld. :P
Hij heeft een deurkruk gebruikt. We hebben allemaal nieuwe deuren in huis en de oude lagen nog op me bureau.

Erg zonde, maar kan er niet boos om worden. Moet ik idd maar beter opletten of de spullen weg houden.

Hij heeft dit bed gekregen. Hij kan nog iets van 70CM hoger staan en heeft er dan zo'n looptrap bij.



OOk wat ontopic :D

Irriteer me stuk aan die vrouwelijk geslachtsdeel sqeeuzebox. Had nieuwe directories met muziek in de folder geplaatst. Daarna op de NAS alles laten verwijderen en opnieuw inlezen. Hij ziet de directory wel maar niet de inhoudt. En soms op de App laat hij het menu niet zien.

Gebruik de Oppo nu meer voroal met de nieuwe FW en App is de Oppo nu veel beter te gebruiken als "streamer".

Afgelopen weekend erg lekker genoten van 2 films.

Dawn of the apes en Guardians of the galaxy.

En nog steeds erg heppie de peppie met die SVS paths. Daar is die sub goed van opgeknapt.

Heb nog een paar films om te kijken.
Een gouwe ouwe - Krull  :worship:

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 26, 2014, 19:56:56

Irriteer me stuk aan die vrouwelijk geslachtsdeel sqeeuzebox. Had nieuwe directories met muziek in de folder geplaatst. Daarna op de NAS alles laten verwijderen en opnieuw inlezen. Hij ziet de directory wel maar niet de inhoudt. En soms op de App laat hij het menu niet zien.

Welke versie van LMS gebruik je? Wat heb je precies in de DIR gezet? Even wat meer info! Want meestal is het een gevalletje opnieuw resetten en scannen voldoende. Maar er zijn versies van LMS bekend die wat DB probs kennen.

Raymond187

Ik heb LMS 7.7.2. Deze is de standaard versie als App voor de QNAP.

Ik heb een folder met daarin xx folders gezet met FLAC bestanden. Alle pink floyd albums.

Reset en scannen al een paar x gedaan. Hij ziet alleen de root folder (Pink floyd) maar de inhoudt ziet hij niet.

Ik had dit probleem in het begin ook. Toen heb ik de hele muziek DIR. verplaatst naar een andere locatie en toen opnieuw inscannen. Toen kon hij alles vinden.

Het zijn maar 25K bestanden dus de hoeveelheid kan niet het probleem zijn.

Ik weet dat je ook een nieuwe LMS kan installeren op je NAS, maar ik heb geen idee hoe dat moet via je terminal. Ik ben een Linux N00b  :shaun:

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 27, 2014, 10:15:46
Ik heb LMS 7.7.2. Deze is de standaard versie als App voor de QNAP.

Ik heb een folder met daarin xx folders gezet met FLAC bestanden. Alle pink floyd albums.

Reset en scannen al een paar x gedaan. Hij ziet alleen de root folder (Pink floyd) maar de inhoudt ziet hij niet.

Ik had dit probleem in het begin ook. Toen heb ik de hele muziek DIR. verplaatst naar een andere locatie en toen opnieuw inscannen. Toen kon hij alles vinden.

Het zijn maar 25K bestanden dus de hoeveelheid kan niet het probleem zijn.

Ik weet dat je ook een nieuwe LMS kan installeren op je NAS, maar ik heb geen idee hoe dat moet via je terminal. Ik ben een Linux N00b  :shaun:

7.7.2 deed het bij mij ook ruk! Ik ben bang dat je toch met SSOTS aan de gang moet en 7.8 erop zetten. Zal eens kijken of ik een goede handleiding kan vinden voor QNAP en SSOTS met LMS 7.8. Voor Synology is dit er ook, en neem aan dat er ook een goede handleiding voor QNAP moet zijn.

Raymond187

nieuwe versie installen zal wel beter zijn dan. Ik zal ook eens kijken of daar een tuturial voor is.

Ik heb ook nog geleerd om ADB command te gebruiken op mijn leeftijd  :D

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 27, 2014, 10:54:36
nieuwe versie installen zal wel beter zijn dan. Ik zal ook eens kijken of daar een tuturial voor is.

Ik heb ook nog geleerd om ADB command te gebruiken op mijn leeftijd  :D

Mijn synology was zo verouderd dat ik nu wel over moest op SSODS in combinatie met LMS. Het stomme is dat ik het op die manier wel prettiger vind werken. Al is het inderdaad met putty kloten en een stukje linux. Al is de installatie eigenlijk wel peanuts achteraf.

LMS 7.9 wacht ik nog even mee, hoop dat die ooit nog de finalstage behaald.

larzie

Citaat van: Raymond187 op november 26, 2014, 19:56:56
Hij heeft een deurkruk gebruikt. We hebben allemaal nieuwe deuren in huis en de oude lagen nog op me bureau.

Erg zonde, maar kan er niet boos om worden. Moet ik idd maar beter opletten of de spullen weg houden.

Hij heeft dit bed gekregen. Hij kan nog iets van 70CM hoger staan en heeft er dan zo'n looptrap bij.


Pas maar op nu denkt 'ie straks toen ik pappa's tv boven had gesloopt kreeg ik een mooi nieuw bed, wat nou als ik pappa's ht set bewerk met een hamer? Misschien krijg ik dan wel een elektrische speelgoed formule 1 wagen ofzo :P

Maar wel een vet bed voor die kleine man!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Morgen Pandemonium iemand?? Sporthallen zuid  :pompom:



Citaat van: larzie op december  3, 2014, 12:13:18
Pas maar op nu denkt 'ie straks toen ik pappa's tv boven had gesloopt kreeg ik een mooi nieuw bed, wat nou als ik pappa's ht set bewerk met een hamer? Misschien krijg ik dan wel een elektrische speelgoed formule 1 wagen ofzo :P

Maar wel een vet bed voor die kleine man!  :thumbs-up:
HIUj wil de set niet slopen, hij wil wel steeds de muziek aanzetten (Y)


snicky


Citaat van: Raymond187 op december  5, 2014, 16:09:45
Morgen Pandemonium iemand?? Sporthallen zuid  :pompom:


HIUj wil de set niet slopen, hij wil wel steeds de muziek aanzetten (Y)

Morgen HemQade [emoji12]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Raymond187

ahhh daar had ik een kaartje voor, maar die heb ik verkocht. Wil toch liever Radium Speedfreak en Destroyer horen  :headbanging:

snicky

Hehe snap ik. Dat is het ruigere werk [emoji41]


https://vimeo.com/113810017
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

larzie

Ja dat snap ik. Ik probeer ook altijd de muziek aan te zetten met een hamer.  :clapping:
Wel grappig dat hij dan van muziek van Destroyer houdt.  :laugh:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Destroyer is niet zo extreem hard hoor.

Speedfreak was wel ERG goed bezig  :wub:

Er zijn op dit forum ook mensen die van hard rock/metal/dark metal enzo houden  :headbanging:

Feest viel me erg tegen matig geluid. Matig geluid is bij mij snel klaar  :nopompom: ben ook maar een paar uurtjes geweest 2 tot 6 en toen naar huis. Volgend jaar maar naar awakenings festival  :pompom:

snicky


Citaat van: Raymond187 op december  8, 2014, 14:30:31
Destroyer is niet zo extreem hard hoor.

Speedfreak was wel ERG goed bezig  :wub:

Er zijn op dit forum ook mensen die van hard rock/metal/dark metal enzo houden  :headbanging:

Feest viel me erg tegen matig geluid. Matig geluid is bij mij snel klaar  :nopompom: ben ook maar een paar uurtjes geweest 2 tot 6 en toen naar huis. Volgend jaar maar naar awakenings festival  :pompom:



Voor mij blijft Heineken music hall voor indoor party's DE locatie. Overtreft zelfs ziggodome.

1x Thunderdome in de hmh meegemaakt... Wauw gewoon[emoji28]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Raymond187

Dan heb je Thunderdome a decade in de Rai zeker niet meegemaakt :) In de early zaal daar stond tenminste een geluidje  :wub:

Afgelopen week in de Hemkade was het geluid ook weer naadje....zoals altijd daar met Q-dance  :-X

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op december 10, 2014, 09:19:50
Dan heb je Thunderdome a decade in de Rai zeker niet meegemaakt :) In de early zaal daar stond tenminste een geluidje  :wub:

Afgelopen week in de Hemkade was het geluid ook weer naadje....zoals altijd daar met Q-dance  :-X

Thunderdome in de Jaarbeurs een jaartje daarvoor was ook al qua geluid belachelijk goed.

snicky


Citaat van: Raymond187 op december 10, 2014, 09:19:50
Dan heb je Thunderdome a decade in de Rai zeker niet meegemaakt :) In de early zaal daar stond tenminste een geluidje  :wub:

Afgelopen week in de Hemkade was het geluid ook weer naadje....zoals altijd daar met Q-dance  :-X

Toen was ik 15[emoji16] hehe

Het geluid in de Hemkade was altijd om te huilen. Leuke locatie en leuke feestjes gehad maar jammer dat ze niet investeren in een nieuw systeem, zie al 10 jaar dezelfde speakers hangen[emoji63]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Raymond187

Voor alle regeerders en lezers van dit topic.

Fijne feestdagen toegewenst, maar vooral veeeeeel gezondheid voor u en uw geliefden  :pompom:


Deleted member

Citaat van: Raymond187 op december 22, 2014, 11:02:17
Voor alle regeerders en lezers van dit topic.

Fijne feestdagen toegewenst, maar vooral veeeeeel gezondheid voor u en uw geliefden  [emoji14]ompom:


Ook zo voor jou en de jouwen, Ray! Dat het een jaar vol geluk, voorspoed en goede gezondheid mag worden!
Stereo-fan for life!

knubbe

Insgelijks Ray ! Ook zakelijk succes natuurlijk komend jaar :)

Wat zijn de upgradeplannen voor het volgende jaar? Staat er nog een sub op de planning?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187

Laatste 6 maanden hebben wij enorm veel pech gehad qua financien. En het is de vraag of mijn vrouw volgend jaar nog d'r baan heeft. Dus ff geen plannen voor de hobby. Gelukkig als mijn vrouw d'r baan kwijt raakt kunnen we leven van mijn inkomen :)

Hobby komt wel als de webshop eenmaal loopt B)

WickedGame

Aller eerst hele mooie, fijne en gezonden dagen toegewenst en een heel goed 2015!

Citaat van: Raymond187 op december 23, 2014, 09:44:22
Laatste 6 maanden hebben wij enorm veel pech gehad qua financien. En het is de vraag of mijn vrouw volgend jaar nog d'r baan heeft. Dus ff geen plannen voor de hobby. Gelukkig als mijn vrouw d'r baan kwijt raakt kunnen we leven van mijn inkomen :)

Hobby komt wel als de webshop eenmaal loopt B)

Ook ondanks de pech van afgelopen 6 maanden. Over een paar maanden/of jaar denk je er op terug en denk je ach... zo heb ik ook altijd tegen wat tegenslagen aangekeken.

Raymond187

Ach...het is meer frustrerend. Er is een spaarpotje voor dit soort periodes. Gaat ook wel over.

We zijn druk bezig om de webshop op te zetten. Alleen een naam verzinnen valt me erg tegen zeg  :wacko: 

2 januari gaan we naar de KvK om ons te registeren.
Samples hebben we ontvangen en zien er erg goed uit. Beter dan verwacht.
We zijn nu bezig de bestelling in orde te maken. Aantallen en ETA. We moeten alleen even opletten met de stoffen die van Cashmere zijn. Blijkbaar mogen we die niet verkopen als cashmere, vanwege de NL regeltjes. Dus moeten er andere labels op. Zijde is geen probleem.
Als de bestelling gedaan is dan de website vullen
:pompom:

Dus voor ons reden genoeg om naar 2015 uit te kijken.