Het Linn Sondek LP12 'liefhebbers' topic

Gestart door raindog, augustus 9, 2013, 23:13:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje


John Aries

Citaat van: LPlover op juni 16, 2015, 08:12:34
Zijn wij in Nederland nou zo nuchter? Dit druist in tegen de door Linn geadviseerde lichte ondergrond. Stijf zal het wel zijn maar zwaar helaas ook  :crazy: Als je nou toch aan het stapelen ben waarom geen 8 stuks :crazy: :D



Misschien heeft -ie heel grote voeten en een nogal lompe motoriek.  :D
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

raindog


Even dit prijsbepalingstopic onder de aandacht brengen bij de liefhebbers en kenners..

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=153293.0

Ik overweeg de LP12 weg te doen ivm. een relatiebreuk en verhuizing. Prioriteiten stellen kost pijn en de LP12 is een luxe die ik zou moeten kunnen missen  :unhappy:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Jumping Jack

 :nopompom: erg om te lezen raindog! Veel sterkte.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

mainly British stuff

Joris1971

#756
Mijn Lp12 Beauty :wub: :wub: :inlove:

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Citaat van: raindog op september 10, 2015, 20:54:04
Even dit prijsbepalingstopic onder de aandacht brengen bij de liefhebbers en kenners..

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=153293.0

Ik overweeg de LP12 weg te doen ivm. een relatiebreuk en verhuizing. Prioriteiten stellen kost pijn en de LP12 is een luxe die ik zou moeten kunnen missen  :unhappy:
Een beetje ontspanning in zo'n periode is zeker aan te raden en als je geld technisch kan zou ik persoonlijk nog even wachten met de verkoop... (uit ervaring[emoji15] )
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971


Robiwan

Mooi Joris.

Ik zie een Jelco arm, Linn Adikt mm en wat nog meer?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Joris1971

#761
Citaat van: LPlover op september 27, 2015, 16:52:43
Mooi Joris.

Ik zie een Jelco arm, Linn Adikt mm en wat nog meer?

Cetech subchassis
Circus nos
Trampoline Base

Ooit nog eens een Lingo

Robiwan

Citaat van: Joris1971 op september 27, 2015, 18:29:54
Cetech subchassis
Circus nos
Trampoline Base

Ooit nog eens een Lingo

niet verkeerd, veel luisterplezier :)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robiwan

Vraagje aan alle LP12 liefhebbers.

Hoe maken en houden jullie de metalen toplaat vet- en vingerafdrukvrij?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

advr

Uuuh, niet. [emoji15]

Je kunt de platter laten polijsten...
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Robiwan

Citaat van: advr op september 28, 2015, 11:48:44
Uuuh, niet. [emoji15]

Je kunt de platter laten polijsten...

niet de platter maar deze:



Het gedeelte rondom de draaischijf krijg ik niet mooi schoon.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

advr

Te snel gelezen....

Ik heb die top plaat wel eens met zo'n rvs spulletje ingewreven. Die ging best aardig.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Martin!!!

Dat heb ik het verleden inderdaad ook gedaan met mijn top-plate gewoon zo'n HG RVS middeltje doet wonderen!

En de platter kun je ook gemakkelijk zelf polijsten hoor, het kost wel wat zweetdruppeltjes maar dan heb je ook wat...... 
mainly British stuff

Bama

Citaat van: advr op september 28, 2015, 11:57:12
Te snel gelezen....

Ik heb die top plaat wel eens met zo'n rvs spulletje ingewreven. Die ging best aardig.

Heb een spuitbus van de Makro rvs reiniger, werkt erg goed.

Joris1971

Ik ga maar eens sparen voor een stofkap.. alhoewel ik het zonder stofkap mooier vind en makkelijker....

Martin!!!

Citaat van: Joris1971 op september 28, 2015, 13:27:09
Ik ga maar eens sparen voor een stofkap.. alhoewel ik het zonder stofkap mooier vind en makkelijker....

Dat kan zeker geen kwaad................. en zo duur zijn die dingen toch niet
mainly British stuff

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971

Citaat van: Martin!!! op september 28, 2015, 15:35:17
Dat kan zeker geen kwaad................. en zo duur zijn die dingen toch niet

230 euro

Bama


Joris1971